Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (44)Книжкові видання та компакт-диски (34)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=МАВРІНА$<.>+<.>A=ОЛЬГ$<.>+<.>A=СТЕПАНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Мавріна А. О. 
Управлінські рішення в системі "маркетинг - фінансовий менеджмент" машинобудівних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. О. Мавріна ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2010. — 25 с. — укp.

Структуровано наукові підходи до трактування витрат на маркетинг і виокремлено етапи їх еволюції. Систематизовано причини та сфери виникнення конфліктів цілей між працівниками маркетингових і фінансово-економічних служб, а також класифіковано наслідки даних конфліктів у системі маркетинг - фінансовий менеджмент, під якою розуміється сукупність управлінських рішень у фінансово-економічній і маркетинговій сферах підприємства, які мають системний характер, передбачають взаємоузгодження та координацію як прийняття двних рішень, так і їх виконання. Розроблено метод бюджетування витрат на маркетинг, в який, на відміну від існуючих підходів, включають модель бюджетування річних витрат та алгоритм бюджетування маркетингових інвестицій. Обгрунтовано напрями покращання співпраці між працівниками маркетингового та фінансового відділів машинобудівного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-93-210.11 + У9(4УКР)305.851.1-211.1
Шифр НБУВ: РА378174 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Мавріна М. І. 
Моделювання процесів рефлексивного управління споживчим попитом комерційних підприємств / М. І. Мавріна. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертацію присвячено вирішенню актуальної проблеми подальшого розвитку й удосконаленню інструментарію моделювання та прогнозування поведінки цільових груп споживачів для підвищення конкурентоспроможності комерційного підприємства в умовах мінливого ринкового середовища.Визначено роль та місце рефлексивного управління в організаційній структурі комерційного підприємства, уточнено важливість урахування факторів споживчих уподобань, розроблено метод їх оцінювання на основі комплексної кваліметрії, удосконалено ймовірнісну модель споживчого попиту на основі модифікованої просторової моделі Хаффа й показано, що рефлексивна модель формування керуючих впливів надає змогу визначити ефективність витрат на особливості розвитку приватного сектора економіки нашої країни, тож може бути високоефективним інструментом управління завдяки вибору фінансово оптимального типу рефлексивних впливів. Для здійснення прогнозу поведінки цільових груп споживачів запропоновано використання методології рефлексивних ігор у поєднанні з моделями просторової взаємодії, а також методів визначення факторів особистих уподобань споживачів. Із цією метою розроблено концепцію управління споживчим попитом комерційних підприємств, яка ґрунтується на розрахунку якісних характеристик споживчих уподобань цільових груп споживачів, визначає найефективніші інформаційні канали впливу та краще адаптована до специфіки вітчизняної економіки. Для практичної реалізації розроблених моделей проведено низку досліджень, пов'язаних з поведінкою споживачів і їх реакцією на різні групи товарів. Розраховано розміри торговельних зон, згруповано споживачів за їх потребами, виявлено значущі якісні характеристики конкурентів. Як інструмент рефлексивного впливу використано рекламну кампанію. Оскільки з погляду управління викликає зацікавленість передбачення напряму поведінки споживачів і її чисельне вимірювання, то для практичної реалізації запропонованої моделі також вирішено завдання прогнозу ймовірного прибутку від рефлексивних заходів. Теоретичний аналіз та експериментальне дослідження з використанням розробленої концепції рефлексивного управління споживчим попитом комерційного підприємства надали змогу зробити висновок про ефективність її використання для прогнозу поведінки суб'єктів економічних відносин у мікросередовищі комерційного підприємства з метою прийняття адекватних рішень у процесі виходу на новий ринок та господарювання на вже зайнятих ринкових позиціях.^UThe dissertation is dedicated to solving the urgent problem of further development and improving the tools for modeling and predicting the behavior of target consumer groups in order to increase the competitiveness of a commercial enterprise in a volatile market environment.In the thesis, the role and place of reflexive management in the organizational structure of a commercial enterprise is determined, the importance of taking into account factors of consumer preferences is clarified, a method for evaluating them based on integrated qualimetry is developed, the probabilistic model of consumer demand based on a modified Huff spatial model is improved, and it is shown that the reflective formation model control actions allows you to determine the cost effectiveness of the particular development of the private sector the country's economy, due to which it can be a highly effective management tool by choosing the financially optimal type of reflective action.To predict the behavior of target consumer groups, it was proposed to use the methodology of reflective games in combination with spatial interaction models, as well as using methods to determine factors of personal preferences of consumers. For this purpose, in the dissertation, the concept of consumer demand management of commercial enterprises was developed, based on the calculation of the qualitative characteristics of consumer preferences of target consumer groups and determines the most effective information channels of influence, and is better adapted to the specifics of the domestic economy.For the practical implementation of the developed models, a number of studies were carried out related to consumer behavior and their reaction to various groups of products. The sizes of trade zones, consumer groups for their needs are calculated, significant qualitative characteristics of competitors are found. As a tool for reflective impact, an advertising company was used.Since from the point of view of management it is of interest to predict the direction of consumer behavior and numerical measurement, for the practical implementation of the proposed model, the task of forecasting the likely profit from reflective measures has also been carried out.The theoretical analysis and experimental research carried out in the dissertation using the developed concept of reflexive consumer demand management of a commercial enterprise based on the use of systems of economic and mathematical models and marketing tools and statistical data analysis made it possible to draw a conclusion about its effectiveness for predicting the behavior of subjects of economic relations in the microenvironment of a commercial enterprises in order to make adequate decisions in the exit process a new market and management on an already busy market positions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського