Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Реферативна база даних (12)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=МАМІЧЕВА$<.>+<.>A=ЛЮДМИЛ$<.>+<.>A=ПЕТРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Мамічева О.В. 
Психологічні основи розвитку педагогічних здібностей викладачів гуманітарних дисциплін вищих навчальних закладів: автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.01 / О.В. Мамічева ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова МОН України. — О., 2010. — 34 с. — укp.

Обгрунтовано психологічні засади розвитку предметно-педагогічних і педагогічних здібностей викладачів ВНЗ гуманітарного профілю, охарактеризовано їх основні складові. Визначено компоненти та показники предметно-педагогічних здібностей викладачів ВНЗ за предметами. Розкрито психологічні особливості розвитку показників предметно-педагогічних здібностей викладачів ВНЗ гуманітарного профілю у порівнянні з викладачами негуманітарного профілю. Встановлено індивідульно-психологічні властивості викладачів гуманітарного та негуманітарного профілів, проаналізовано їх зв'язок з предметно-педагогічними здібностями. Визначено основні детермінанти розвитку предметно-педагогічних здібностей викладчів ВНЗ гуманітарного профілю. Розроблено структуру предметно-педагогічних здібностей викладачів гуманітарного та негуманітарного профілів для кожного з предметів, виділено їх спільні характеристики. Запропоновано модель розвитку предметно-педагогічних і педагогічних здібностей викладачів ВНЗ гуманітарного та негуманітарного профілів, визначено механізм їх розвитку. Встановлено взаємозв'язок розвитку педагогічних здібностей залежно від індивідуально-психологічних особливостей, стилю педагогічної діяльності та стажу викладачів ВНЗ гуманітарного та негуманітарного профілю. Розроблено діагностичний комплекс визначення предметно-педагогічних і педагогічних здібностей викладачів ВНЗ гуманітарного та негуманітарного профілів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24 + Ч481.421
Шифр НБУВ: РА369937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Мамічева О.В. 
Психологічні особливості формування навичок самообслуговування в учнів молодших класів допоміжної школи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / О.В. Мамічева ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено проблему психологічної особливості формування у розумово відсталих учнів навичок самообслуговування. З'ясовано психологічний зміст навичок самообслуговування, визначено механізми їх становлення, показники сформованості у молодших розумово відсталих учнів. Розроблено спеціальну систему корекційно-розвивальної роботи, спрямованої на формування в учнів допоміжної школи навичок самообслуговування, з урахуванням психологічних особливостей цього процесу, а також обгрунтовано умови їх формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.4-734-355 + Ч435.266
Шифр НБУВ: РА310961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Березка С. В. 
Особливості психокорекції поведінкових розладів дітей з порушенням інтелектуального розвитку засобами арт-терапії / С. В. Березка. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертаційну працю присвячено проблемі психокорекції поведінкових розладів дітей старшого дошкільного віку засобами арт-терапії. Визначено основні теоретичні підходи до розуміння поведінкових розладів: клінічний, соціально-педагогічний та психолого-педагогічний. З'ясовано, що в рамках дослідження дітей дошкільного віку з порушенням інтелектуального розвитку доцільно використовувати психолого-педагогічний підхід. В межах цього підходу, визначено основні компоненти поведінкових розладів дошкільників з порушенням інтелектуального розвитку, причини їх утворення та описано психологічний портрет дітей з основними проявами поведінкових розладів.Виділено основні критерії сформованості агресивної та гіперактивної поведінки як складових компонентів поведінкових розладів дошкільників з порушенням інтелектуального розвитку. Розроблено модель та програму психокорекції поведінкових розладів дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку, яка інтегрує у собі різні види арт-терапії та форми роботи. Доведено, що арт-терапія є універсальним засобом психокорекції поведінкових розладів дітей з порушенням інтелектуального розвитку в дошкільному віці.^UThe dissertation is devoted to the problem of psychocorrection of behavioral disorders of children of the senior preschool age by means of art therapy. The basic theoretical approaches to the understanding of behavioral disorders are defined: clinical, social-pedagogical and psychological-pedagogical. It is found out that in the framework of the research of preschool children with intellectual disabilities it is expedient to use the psychological and pedagogical approach. Within this approach, the main components of behavioral disorders of preschool children with a violation of intellectual development, the reasons for their formation and the psychological portrait of children with the main manifestations of behavioral disorders are described.The main criteria for the formation of aggressive are identified (presence of violations of self-control, relationship with adults and peers, non-discipline, external control locus, predominance of negative emotional state and negative personality traits) and hyperactive (high level of impulsivity and general motor activity, low mental health and regulatory impairment their own behavior, relationships with others and the predominance of negative emotional background) behavior as components of behavioral of pre-school children with intellectual disabilities.According to the structural components of behavioral disorders and features of mental development of pre-school children with a violation of intellectual development, it is analyzed which types and functions of art therapy are suitable for psycho-correction of behavioral disorders of children of this category.The model and program of psycho-correction of behavioral disorders of pre-school children with intellectual disabilities, which integrates various types of art therapy and forms of work, is developed.It is proved that art therapy is a universal means of psycho-correction of behavioral disorders of children with intellectual disabilities in preschool age.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського