Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (38)Книжкові видання та компакт-диски (35)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.266$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Рейда К.В. 
Виховання готовності учнів допоміжної школи до праці в системі професійно-трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / К.В. Рейда ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2003. — 21 с.: табл. — укp.

Подано визначення поняття "готовність", її складові, критерії та рівні сформованості за різних умов навчання учнів (констатуючий та формуючий експеримент). Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено, що готовність учнів до майбутньої праці зумовлюється особливостями психічного розвитку та організацією їх професійно-трудового навчання. Зазначено, що розширення дидактичних функцій праці (навчальних, виховних, розвиваючих), інтеграція позакласної та позашкільної роботи трудової спрямованості у систему професійно-трудового навчання, наближення навчальної праці до умов реального виробничого процесу, включення до трудового процесу учнів ділових, ігрових, проблемних і виробничих ситуацій забезпечує більш високий рівень сформованості їх професійної та особистісної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.266
Шифр НБУВ: РА326466

Рубрики:

      
2.

Товстоган В.С. 
Методичне забезпечення професійного відбору у системі трудової підготовки учнів допоміжної школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / В.С. Товстоган ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження з проблеми соціально-трудової адаптації випускників допоміжної школи. Розглянуто професійний відбір у системі трудового навчання розумово відсталих учнів як засіб підвищення ефективності підготовки школярів до опанування робітничих професій. Розроблено організаційні форми та методичне забезпечення здійснення професійного відбору в системі трудової підготовки в допоміжній школі. На підставі проведеного аналізу вимог професіограм робітничих професій, які запроваджено в школах, запропоновано комплекс методик для дослідження стану сформованості професійно важливих якостей в учнів. З метою здійснення прогнозу щодо опанування учнями робітничих професій обчислено індекси успішності професійного навчання. Визначено рівні придатності школярів до опанування трудової діяльності. Висвітлено методичні засоби розвитку професійно важливих якостей в учнів. На підставі результатів дослідження відзначено, що для успішного опанування школярами робітничих професій необхідно здійснювати спеціально організований навчальний процес, спрямований на розвиток професійно важливих якостей. Проведено порівняльний аналіз отриманих результатів пролонгованого професійного відбору учнів експериментальних та контрольних груп.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.266
Шифр НБУВ: РА319441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Кущенко І.В. 
Психологічні особливості засвоєння техніко-технологічних знань учнями початкових класів допоміжної школи: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / І.В. Кущенко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми психологічних особливостей засвоєння техніко-технологічних знань розумово відсталими молодшими школярами. Комплексно вивчено взаємопов'язані складові, а саме: наявні в учнів техніко-технологічні знання за структурними компонентами (знанням про результат, предметом, засобами праці, трудовими діями), показники (повноту, правильність, усвідомленість), рівні; ефективність виконання на їх базі трудового завдання за показниками (правильністю, швидкістю, цілеспрямованістю, самостійністю, розумінням завдання, вербалізацією способу виконання завдання, якістю виробу), рівні; пізнавальні процеси, що забезпечують засвоєння знань (сприймання, мислення, пам'ять); з'ясування характеру зв'язку між цими явищами. На підставі виявлених особливостей засвоєння розумово відсталими учнями техніко-технологічних знань розроблено рекомендації з метою оптимізації процесу трудового навчання у початковій ланці допоміжної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ч435.266 +
Шифр НБУВ: РА352306

Рубрики:

      
4.

Мамічева О.В. 
Психологічні особливості формування навичок самообслуговування в учнів молодших класів допоміжної школи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / О.В. Мамічева ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено проблему психологічної особливості формування у розумово відсталих учнів навичок самообслуговування. З'ясовано психологічний зміст навичок самообслуговування, визначено механізми їх становлення, показники сформованості у молодших розумово відсталих учнів. Розроблено спеціальну систему корекційно-розвивальної роботи, спрямованої на формування в учнів допоміжної школи навичок самообслуговування, з урахуванням психологічних особливостей цього процесу, а також обгрунтовано умови їх формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.4-734-355 + Ч435.266
Шифр НБУВ: РА310961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Хохліна О.П. 
Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з обмеженими розумовими можливостями: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.08 / О.П. Хохліна ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2000. — 41 с. — укp.

З'ясовано системну сутність корекційно-розвивальної роботи у процесі спеціальної освіти та сформульовано концептуальну модель дослідження даного психолого-педагогічного феномена. Теоретично обгрунтовано психологічний зміст формування усвідомленого навчання як передумови корекційно-розвивальної роботи у спеціальному освітньому закладі для дітей з обмеженими розумовими можливостями. Визначено сутність предмета корекційно-розвивального впливу на учнів з обмеженими розумовими можливостями у процесі трудового навчання. Досліджено психологічні особливості прояву розумової сфери у дітей з різним рівнем інтелектуального розвитку як предмета корекційно-розвивального впливу у процесі трудового навчання. Виявлено й експериментально апробовано змістові лінії та особливості формування компонентів розумової сфери у дітей з обмеженими розумовими можливостями. Розроблено дидактично-методичне, змістове та організаційне забезпечення формування в учнів розумової сфери як цілісну педагогічну технологію корекційно-розвивальної роботи засобами трудового навчання. Розглянуто систему психолого-педагогічних умов забезпечення корекційної спрямованості трудового навчання учнів з обмеженими розумовими можливостями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25-355 + Ч435.266
Шифр НБУВ: РА311331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Ібрагімова А. Р. 
Формування у розумово відсталих школярів умінь користуватися наочними засобами в практичній діяльності (на матеріалі трудового навчання): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / А. Р. Ібрагімова ; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено аналіз практики використання наочних засобів на уроках трудового навчання у спеціальній школі. Визначено стан сформованості умінь учнів виконувати практичні завдання за різними видами наочних засобів на базі розроблених критеріїв і рівнів їх визначення. Доведено, що формування в розумово відсталих молодших школярів умінь користуватися наочними засобами як наочною опорою у процесі виконання практичних завдань на уроках трудового навчання значною мірою залежить від достатнього розвитку інтелектуальних компонентів трудової діяльності, а саме: умінь аналізувати, здійснювати планування та самоконтроль. Встановлено психолого-педагогічні умови, спрямовані на вдосконалення методики трудового навчання розумово відсталих школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.266
Шифр НБУВ: РА374790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського