Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (135)Книжкові видання та компакт-диски (147)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю948.25$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Шмаргун В. М. 
Вікові та індивідуальні психосоматичні особливості дітей як предиктори розумового розвитку (молодший шкільний і підлітковий вік): автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / В. М. Шмаргун ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 39 с. — укp.

Дисертація присвячена вивченню вікових та індивідуальних психосоматичних особливостей розумового розвитку дітей. Обгрунтовано новий напрям психологічної науки "психосоматика норми" та поняття "психосоматичні особливості норми". Наведені результати лонгітюдного порівняльного дослідження вікових та індивідуальних психосоматичних особливостей у формуванні розумових здібностей дітей, що нормально розвиваються, та із затримкою психічного розвитку. У процесі вивчення структури і динаміки інтелекту та когнітивно-стильових ознак, нейродинамічннх якостей ВНД, нейропсихологічних характеристик довільної рухової дії встановлено, що діти порівнюваних груп суттєво відрізняються за сенсорно-перцептивними, сенсомоторними показниками цього комплексу психосоматичних особливостей. З'ясовано інтегральну дію психосоматичних показників на формування і прояв розумових здібностей як багаторівневих сенсорно-перцептивних і сенсомоторних феноменів в ієрархічній структурі ментального розвитку індивіда. Результати дослідження мають практичну значущість для оптимізації навчального процесу, формування у школярів розумових здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.102 + Ю948.25 + Р733.64-32
Шифр НБУВ: РА377142 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Шебанова В.І. 
Діагностика та корекція агресивної поведінки молодших школярів з порушеннями психічного розвитку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.04 / В.І. Шебанова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Проаналізовано психологічні підходи до феномену дитячої агресивності. Розглянуто особливості дітей з порушеннями психічного розвитку на підставі саногенного підходу з урахуванням клінічних, психологічних та педагогічних позицій. Теоретично обгрунтовано діагностичний інструментарій для виявлення особливостей агресивної поведінки в молодших школярів з порушеннями психічного розвитку. Запропоновано та апробовано методики: "Тест ситуацій" і "Опитувальник форм агресивного реагування". Проаналізовано дані констатуючого та формуючого експериментів. Встановлено, що перебільшення деструктивної агресії за реактивним типом у паттерні поведінки учнів класів інтенсивної педагогічної корекції пов'язано з потенціально агресивним відчуттям та потенціально агресивною інтерпретацією, що формуються під впливом комплексу негативних факторів мікросоціального середовища. Теоретично обгрунтовано концептуальну модель психокорекції агресивної поведінки молодших школярів з порушеннями психічного розвитку, експериментально підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.3 + Р733.64-5 + Ю948.25 + Ю983.620.2-81
Шифр НБУВ: ДС320700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Дмитрієва І.В. 
Корекція художнього сприймання розумово відсталих підлітків засобами образотворчого мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / І.В. Дмитрієва ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Подано цілісну психологічну характеристику особливостей художнього сприймання учнями старших та середніх класів допоміжної школи творів живопису різних жанрів (зокрема, виявлено своєрідність емоційно-особистісного ставлення розумово відсталих підлітків до образотворчого мистецтва, визначено показники, критерії та рівні розвитку в них художнього сприймання). Зазначено найбільш вагомі у корекційному відношенні педагогічні умови активізації інтелектуальної діяльності та емоційної сфери розумово відсталих підлітків у процесі художньо-естетичного виховання на уроках образотворчого мистецтва та у позакласній роботі (поетапне формування художнього сприймання; використання спеціальних корекційних прийомів педагогічного управління пізнавальною діяльністю учнів). Удосконалено критерії відбору творів живопису для роботи з учнями 5 - 6-х класів допоміжної школи, а також теорію корекційної спрямованості навчально-виховного процесу допоміжної школи на основі особистісного підходу до розумово відсталих учнів, формування в них вищих психічних функцій, забезпечення єдності їх інтелектуального та емоційного розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.355.22 + Ю948.25 + Ю983.402.2
Шифр НБУВ: РА319105 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Радченко М.І. 
Особистісна саморегуляція дорослих у сім'ях з розумово відсталими дітьми-інвалідами: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / М.І. Радченко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 18 с. — укp.

Досліджено специфіку особистісної саморегуляції дорослих, які мають розумово відсталих дітей (РВД) за умов хронічної екстремальності, визначено особливості психокорекційної роботи з даною категорію осіб. Встановлено, що під впливом багатьох несприятливих соціально-психологічних факторів у батьків, які мають РВД, формуються особистісні якісні властивості, що виділяють їх з загального ряду, створюють специфіку їх бачення й оцінки навколишньої дійсності, зокрема, завищений рівень егоцентризму та підозрілості, демонстративність, негативне світовідчуття та світосприймання, звужену вибірковість контактів, труднощі у вираженні власних почуттів, нав'язливий характер переживань, самозвинувачення, зниження рівня соціальної та психологічної компетентності, почуття відчуження й ізольованості. Виявлено етапи їх пристосування до несприятливих умов, описано компенсаторні механізми та новоутворення, що формуються на кожному етапі. Доведено, що психокорекційна робота з даною категорією батьків має будуватися з урахуванням характеру особистісних змін, що відбуваються на кожному з етапів адаптації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.22-355.2 + Ю956-99 + Ю948.25 +
Шифр НБУВ: РА343069

Рубрики:

      
5.

Бистрова Ю.О. 
Особливості конфліктної поведінки розумово відсталих підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / Ю.О. Бистрова ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено науково обгрунтовану систему роботи з метою вивчення, запобігання та розв'язання конфліктів, взаємопов'язаних з поведінкою розумово відсталих підлітків. Виявлено чинники сімейного та шкільного життя, що впливають на формування різних стратегій конфліктної поведінки підлітків з інтелектуальною недостатністю. З'ясовано перевагу у такому конфлікті деструктивних стратегій поведінки, а саме: активної (суперництва), пасивних (уникнення, пристосування). Для розумово відсталих підлітків характерний особливий тип поведінки у конфлікті - застрявання. За його вияву підліток самостійно не впорається з ситуацією. Частіше застрявання виявляється у групі підлітків з психопатоподібними проявами, з недостатністю лобних долей, а також у підлітків з порушеннями нейродинаміки. Установлено вплив структури дефекту та нейродинаміки, рівня психічного розвитку, вікових особливостей і гендерних відмінностей підлітків на вибір стратегій поведінки за конфліктних ситуацій. Розроблено систему корекційної роботи з метою запобігання та розв'язання конфліктів у поведінці підлітків з інтелектуальною недостатністю. Проведено роботу за трьома напрямками з урахуванням компонентів розвитку особистості (когнітивного, емоційного та поведінкового), реалізовано психо-корекційну програму спеціальних занять-кроків з формування та розвитку навичок соціальної взаємодії та конструктивної поведінки у конфлікті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ю954.04 +
Шифр НБУВ: РА349202

Рубрики:

      
6.

Митрофанова-Керсанова Л. А. 
Особливості психологічного захисту в системі взаємодії батьків і дітей із затримкою психічного розвитку: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Л. А. Митрофанова-Керсанова ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2011 — укp.

Проаналізовано особливості психологічного захисту дітей з затримкою психічного розвитку у порівнянні з захистом дорослих. Висвітлено роль різних категорій дорослих (матерів, батьків, позитивно та негативно значущих для дитини членів сім'ї) в онтогенезі психологічного захисту дитини з затримкою психічного розвитку. Запропоновано метод експертної оцінки дитячих захисних механізмів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ю956-994-06-734
Шифр НБУВ: РА377891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Ужченко І.Ю. 
Особливості формування наочно-образного мислення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами конструкторської діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / І.Ю. Ужченко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Досліджено особливості процесу формування наочно-образного мислення у дітей з затримкою психічного розвитку молодшого шкільного віку, розроблено й апробовано методики його корекції засобами конструкторської діяльності. Визначено психологічний зміст наочно-образного мислення, проаналізовано передумови, механізми та динаміку його розвитку. Охарактеризовано етапи становлення наочних видів мислення в онтогенезі. Розкрито корекційну роль навчальних занять з конструювання у становленні пізнавальної діяльності дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Визначено рівні сформованості наочно-образного мислення у молодших школярів з даною патологією, виявлено якісні особливості його недостатнього розвитку. Експериментально підтверджено ефективність спеціальної методики поетапного формування наочно-образного мислення засобами конструкторської діяльності у дітей молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ю983.513.02 + Ч435.2 +
Шифр НБУВ: РА358470

Рубрики:

      
8.

Прохоренко 
Особливості формування самоконтролю у молодших школярів із затримкою психічного розвитку (на матеріалі текстових математичних задач): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Леся Іванівна Прохоренко ; Інститут спеціальної педагогіки АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.221 + Ю948.25
Шифр НБУВ: РА359344

Рубрики:

      
9.

Романенко О.В. 
Особливості формування Я-образу у школярів з церебральним паралічем: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / О.В. Романенко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2003. — 21 с. — укp.

З використанням комплексної діагностичної методики виявлено специфічні шляхи формування Я-образу в дітей з церебральним паралічем від молодшого шкільного до підліткового віку: когнітивна спрощеність різноаспектних уявлень про власне Я; недостатня автономія когнітивних та афективних структур; уповільненість формування Я-ідеального як конструкту, відмінного від Я-реального; порушення адекватності у сприйнятті власної особистості; проблематичність позитивного самоприйняття внаслідок інтеріоризації чужих негативних ставлень; включення захисно-компенсаторних механізмів, що впливає на усвідомленість уявлень про себе. З урахуванням виявлених особливостей Я-образу у школярів з церебральним паралічем розроблено психокорекційну програму, яка являє собою єдину структуровану систему в сукупності послідовних блоків. На підставі результатів апробації цієї програми показано, що розроблена методика цілеспрямованого впливу на формування Я-образу у хворих дітей зумовлює позитивні зміни в їх самосвідомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю948.25 + Р733.627.709.3-3 +
Шифр НБУВ: РА324574

Рубрики:

      
10.

Лазоренко Т.М. 
Психологічна адаптація до процесу навчання дітей 6 - 8 років із затримкою психічного розвитку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / Т.М. Лазоренко ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.

Висвітлено проблему психологічної адаптації до навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку (ЗПР). Акцентовано увагу на адаптації наукової та міждисциплінарної проблеми, розкрито її зв'язок із психічним здоров'ям, проаналізовані критерії соціально-психологічної адаптації до школи, а також сучасні результати досліджень ЗПР, описано особливості їх прояву. Визначено структурні компоненти механізму психологічної адаптації до навчання у дітей 6 - 8 років із ЗПР, основними компонентами якого є: психічний стан (пізнавальна діяльність та емоційний стан), фізичний та соматичний стани. Виявлено рівні психологічної адаптації у дітей із ЗПР. Проведено апробацію механізму за умов функціонального об'єднання "Школа - дитячий садок". Доведено високу ефективність застосування механізму психологічної адаптації в корекційній роботі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ч435.91 + Ч435.221
Шифр НБУВ: РА319420 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Кузнєцов А.М. 
Психологічні особливості адаптації розумово відсталих першокласників до навчання: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / А.М. Кузнєцов ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Наведено модель і теоретично обгрунтовано виокремлення факторів, компонентів, які входять до моделі психолого-соціальної адаптації розумово відсталих першокласників до навчання, а також виокремлено структурні одиниці кожного фактора. Визначено основні труднощі, які ускладнюють розвиток структурних одиниць даних факторів, та шляхи оптимізації процесу адаптації у розумово відсталих першокласників. Розроблено методичні рекомендації з даної прблеми для вчителів, вихователів, медичних працівників, які працюють у допоміжній школі, а також для батьків дітей з розумовою відсталістю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ч435.221
Шифр НБУВ: РА318992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Коломійцева О.В. 
Психологічні особливості емоційного сприймання музики розумово відсталими дітьми: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / О.В. Коломійцева ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено особливості та рівні розвитку в розумово відсталих підлітків усвідомленого емоційного сприймання музики. Визначено найбільш значущі у корекційному відношенні психолого-педагогічні умови активізації інтелектуальної діяльності й емоційної сфери таких учнів у процесі музично-естетичного виховання. Розроблено систему спеціально організованої психолого-педагогічної роботи, показано її значення як суттєвої умови розвитку та корекції емоційної сфери у розумово відсталих підлітків на підставі формування емоційно-естетичного ставлення до музики. Розкрито властиву розумово відсталим учням специфіку слухання музики й емоційного реагування на неї. Обгрунтовано необхідність поетапного формування емоційно-естетичного ставлення до музики у таких дітей. Показано ефективність використання таких прийомів роботи, як музично-рольові ігри, психоемоційні етюди, вирішення різноманітних пізнавальних завдань на музичному матеріалі, які активізують мислення й уяву учнів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено умови корекційно-розвивальної роботи щодо формування емоційно-естетичного ставлення й усвідомленого емоційного сприймання музичних творів у розумово відсталих учнів 5 - 7-х класів допоміжної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ю984.544 + Ч435.3 +
Шифр НБУВ: РА362296

Рубрики:

      
13.

Кущенко І.В. 
Психологічні особливості засвоєння техніко-технологічних знань учнями початкових класів допоміжної школи: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / І.В. Кущенко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми психологічних особливостей засвоєння техніко-технологічних знань розумово відсталими молодшими школярами. Комплексно вивчено взаємопов'язані складові, а саме: наявні в учнів техніко-технологічні знання за структурними компонентами (знанням про результат, предметом, засобами праці, трудовими діями), показники (повноту, правильність, усвідомленість), рівні; ефективність виконання на їх базі трудового завдання за показниками (правильністю, швидкістю, цілеспрямованістю, самостійністю, розумінням завдання, вербалізацією способу виконання завдання, якістю виробу), рівні; пізнавальні процеси, що забезпечують засвоєння знань (сприймання, мислення, пам'ять); з'ясування характеру зв'язку між цими явищами. На підставі виявлених особливостей засвоєння розумово відсталими учнями техніко-технологічних знань розроблено рекомендації з метою оптимізації процесу трудового навчання у початковій ланці допоміжної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ч435.266 +
Шифр НБУВ: РА352306

Рубрики:

      
14.

Назаревич В.В. 
Психологічні особливості корекції поведінки соціально дезадаптованих дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / В.В. Назаревич ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Проведено теоретичне та практичне дослідження проявів соціальної дезадаптації дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку (ЗПР) в закладах інтернатного типу. Визначено особливості взаємодії факторів соціальної дезадаптації, методи та форми їх корекції. Запропоновано комплексну діагностику соматичної, афективної, інтелектуальної, мотиваційної та поведінкової сфери у дітей з ЗПР у перші шість місяців перебування в новому середовищі. Виявлено основні поведінкові прояви та форми соціальної дезадаптації. Обгрунтовано концептуальні принципи виховної роботи та розроблено корекційну програму, спрямовану на подолання проявів соціальної дезадаптації. Проведено апробацію запропонованої методики педагогічної діяльності у закладах інтернатного типу, використання якої спряє зменшенню рівня затримки психічного розвитку, адаптації поведінки, значному зростанню соціально-комунікативної активності, а також нормалізації афективної та мотиваційної сфери.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14-734 + Ю948.25 + Ч435.91 +
Шифр НБУВ: РА334849

Рубрики:

      
15.

Ковтун Р. А. 
Психологічні особливості проявів комунікативних здібностей дітей 6 - 11 років з синдромом Дауна: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Р. А. Ковтун ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2011 — укp.

Розглянуто психологічні особливості проявів комунікативних здібностей дітей 6 - 11-ти років з синдромом Дауна та проблеми діагностики їх розвитку. Розроблено структурно-функціональну модель корекційної програми, яка вміщує такі структурні компоненти: заняття з розвитку психічної активності, сенсорної корекції та покращення рухової діяльності. Запропоновано комплекс психодіагностичних методик, які виявляють особливості проявів комунікативних здібностей дітей з синдромом Дауна. Визначено психологічну модель розвитку комунікативних здібностей, яка передбачає обов'язкове проходження ряду етапів: встановлення емоційного та тілесного контактів, наслідування, безпосередня корекція.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ю953-724
Шифр НБУВ: РА377893 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Горбенко С.Л. 
Психологічні особливості рольової поведінки розумово відсталих підлітків у малій групі: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / С.Л. Горбенко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми рольової поведінки розумово відсталих підлітків. Вивчено особливості виконання ними конвенційних ролей школяра, старости, бібліотекаря, природознавця, чергового у зв'язку з неофіційним статусом у класі. Розкрито суть рольової поведінки, параметри її вивчення та складові формування, показники й критерії оцінювання, зміст виконання основних конвенційних ролей розумово відсталих підлітків. Розроблено методику вивчення їх рольової поведінки. Наведено результати експериментального вивчення особливостей рольової поведінки розумово відсталих підлітків у малій групі за показниками: успішністю виконання ролей відповідно до еталона, характером прийняття ролей, спрямованістю рольової поведінки, сформованістю її структурних компонентів. Визначено психолого-педагогічні умови формування рольової поведінки в учнів допоміжної школи у позакласній виховній роботі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ю952.14 + Ч435.3 +
Шифр НБУВ: РА353478

Рубрики:

      
17.

Шмаргун В.М. 
Психолого-педагогічна корекція затримки психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку (на основі занять фізичними вправами в умовах загальноосвітньої школи): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.М. Шмаргун ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему корекції затримки психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку, побудованої на основі спеціальної рухової діяльності. З'ясовано що такі корекційні заняття впливають на розвиток інтелекту дітей. Дослідження розширює уявлення відносно структури інтелектуального дефекту даних дітей. Встановлено вірогідні зв'язки загального розвитку та ментальної швидкості з розвитком функцій програмування, регуляції та контролю рухів рухового аналізатора. Доведено, що корекційні рухові заняття позитивно впливають на функції когнітивних структур, їх здібності до дифренціації та інтеграції сигналів, а також є досить ефективними у формуванні функцій рухового аналізатора. Зроблено висновок, що у процесі корекційного навчання дітей даної категорії слід, перш за все, приділяти увагу кінестетичному фактору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.645.095-541 + Ю948.25-734-82 + Ч421.354
Шифр НБУВ: РА310752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Хохліна О.П. 
Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з обмеженими розумовими можливостями: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.08 / О.П. Хохліна ; Ін-т дефектології АПН України. — К., 2000. — 41 с. — укp.

З'ясовано системну сутність корекційно-розвивальної роботи у процесі спеціальної освіти та сформульовано концептуальну модель дослідження даного психолого-педагогічного феномена. Теоретично обгрунтовано психологічний зміст формування усвідомленого навчання як передумови корекційно-розвивальної роботи у спеціальному освітньому закладі для дітей з обмеженими розумовими можливостями. Визначено сутність предмета корекційно-розвивального впливу на учнів з обмеженими розумовими можливостями у процесі трудового навчання. Досліджено психологічні особливості прояву розумової сфери у дітей з різним рівнем інтелектуального розвитку як предмета корекційно-розвивального впливу у процесі трудового навчання. Виявлено й експериментально апробовано змістові лінії та особливості формування компонентів розумової сфери у дітей з обмеженими розумовими можливостями. Розроблено дидактично-методичне, змістове та організаційне забезпечення формування в учнів розумової сфери як цілісну педагогічну технологію корекційно-розвивальної роботи засобами трудового навчання. Розглянуто систему психолого-педагогічних умов забезпечення корекційної спрямованості трудового навчання учнів з обмеженими розумовими можливостями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25-355 + Ч435.266
Шифр НБУВ: РА311331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Сак Т.В. 
Психолого-педагогічні основи управління учбовою діяльністю учнів із затримкою психічного розвитку в школі інтенсивної педагогічної корекції: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.08 / Т.В. Сак ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2006. — 41 с. — укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми управління учбовою діяльністю учнів (УДУ) з затримкою психічного розвитку (ЗПР). Досліджено особливості структурних компонентів УДУ з ЗПР, зокрема, розумових дій і динаміки їх розвитку протягом навчання в початковій школі. На підставі експериментальних даних розроблено концепцію управління УДУ з ЗПР у школі інтенсивної педагогічної корекції (ШІПК), описано механізми реалізації проблеми диференціації й індивідуалізації навчання учнів з ЗПР, висвітлено теорію навчального впливу у ШІПК, визначено складові методу навчання й особливості їх функціонування в ШІПК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ч435.2 +
Шифр НБУВ: РА343067

Рубрики:

      
20.

Колодич 
Психолого-педагогічні умови формування мовленнєвої компетентності у дітей із ЗПР в процесі вивчення англійської мови: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / Оксана Богданівна Колодич ; Інститут спеціальної педагогіки АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25 + Ч435.2 + Ш143.21-911
Шифр НБУВ: РА340226

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського