Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (32)Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=МАРИНЧЕНК$<.>+<.>A=ЛОЛИТ$<.>+<.>A=ВИКТОРОВН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Маринченко Є. О. 
Формування готовності майбутнього педагога професійного навчання до інноваційної діяльності у сільськогосподарському виробництві / Є. О. Маринченко. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації запропоновано нове вирішення актуального наукового завдання щодо формування готовності майбутнього педагога професійного навчання до інноваційної діяльності у сільськогосподарському виробництві. В ході наукового пошуку виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності майбутнього педагога професійного навчання до інноваційної діяльності у сільськогосподарському виробництві; розроблено структурно-функціональну модель формування готовності майбутнього педагога професійного навчання до інноваційної діяльності у сільськогосподарському виробництві, що містить три взаємопов'язані блоки (методологічно-цільовий, змістово-діяльнісний, оцінювально-результативний) та відображає структуру педагогічного процесу формування означеної готовності через відображення його основних елементів у взаємозалежних взаємозв'язках між ними; визначено критерії (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та контрольно-оцінювальний), показники та схарактеризовано рівні (достатній, середній, низький) сформованості готовності майбутнього педагога професійного навчання до інноваційної діяльності у сільськогосподарському виробництві; уточнено зміст понять «інноваційна діяльність педагога професійного навчання сільськогосподарського профілю», «інноваційна діяльність у сільськогосподарському виробництві», «готовність педагога професійного навчання до інноваційної діяльності у сільськогосподарському виробництві»; удосконалено зміст фахової підготовки майбутніх педагогів професійного навчання; подальшого розвитку набули теоретичні положення щодо врахування спеціалізацій майбутніх педагогів професійного навчання у процесі реалізації компетентнісного підходу до їх фахової підготовки.^UThe dissertation deals with the new solving of actual scientific task concerning forming the future professional training teachers' readiness to innovative activity in agriculture. In the theses pedagogical conditions of forming the future professional training teacher's readiness to innovative activity in agriculture were identified, theoretically substantiated and experimentally tested; structural and functional model of forming future professional training teachers' readiness to innovative activity in agriculture was developed, which contains three interconnected blocks (methodological-target, content-activity, evaluation-resultful) and reflects the structure of pedagogical process by reflecting its main elements and interrelation; criteria (motivational, cognitive, activity and control-evaluative), indicators and levels (sufficient, medium, low) of forming the future professional training teacher's readiness to innovative activity in agriculture were defined; the content of the concepts «innovative activity of professional training teacher of agricultural profile», «innovative activity in agriculture», «professional training teacher readiness to innovative activity in agriculture» was specified; the content of professional training of future teachers of professional training was improved; theoretical issues of future teachers of professional training in terms of implementing a competency-based was further developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського