Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (54)Книжкові видання та компакт-диски (45)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=МАРТИНЧУК$<.>+<.>A=ІННА$<.>+<.>A=ІВАНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Мартинчук І. І. 
Внутрішньополітичний розвиток Словацької Республіки в контексті євроатлантичної інтеграції (1993 - 2004 рр.): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.02 / І. І. Мартинчук ; Київ. славіст. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано внутрішньополітичний розвиток Словацької Республіки в 1993 - 2004 рр. у контексті євроатлантичної інтеграції. Визначено особливості трансформаційних процесів у країні впродовж 1993 - 1998 рр., а також окреслено чинники, які призвели до її виключення з групи претендентів на вступ до ЄС та НАТО в 1997 р. Розглянуто еволюцію внутрішньої політики Словаччини протягом 1998 - 2004 рр., проаналізовано діяльність її парламенту й уряду в контексті інтеграційних процесів. Розкрито особливості формування зовнішньополітичного іміджу Словацької Республіки, а також досліджено оцінку представниками євроатлантичної спільноти її суспільно-політичних реалій упродовж 1993 - 2004 рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4СЛА)64-5 + Т3(4)64-6
Шифр НБУВ: РА373868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Мартинчук 
Розвиток мовлення глухих учнів 5-7 класів у процесі вивчення дієслова: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Олена Валеріївна Мартинчук ; Інститут спеціальної педагогіки АПН України. — К., 2006. — 23 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-917
Шифр НБУВ: РА341609

      
3.

Мартинчук О. В. 
Теорія та практика підготовки фахівців зі спеціальної освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі / О. В. Мартинчук. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертації розглянуто проблему підготовки фахівців зі спеціальної освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі. Уперше теоретично обґрунтовано та розроблено науково-методичні засади модернізації професійної підготовки студентів зі спеціальності 016 Спеціальна освіта у закладах вищої освіти України за актуальною та затребуваною у сучасному українському освітньому просторі професійною кваліфікацією – спеціальний педагог закладів освіти з інклюзивним навчанням; розроблено концепцію підготовки майбутнього спеціального педагога закладу загальної середньої освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому просторі на основі студентоцентрованого та компетентнісного підходів; розроблено й апробовано систему підготовки фахівців зі спеціальної освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі. Доведено, що практична реалізація рекомендованих положень щодо підготовки фахівців зі спеціальної освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі сприяє формуванню їхньої професійної компетентності й зумовлює підвищення ефективності підготовки студентів у закладах вищої освіти.^UIt is for the first time theoretically substantiated and developed the scientific and methodological principles of modernization of professional training of students majoring in specialty 016 Special Education in higher education institutions of Ukraine.During the pedagogical experiment the content-methodical and organizational-technological provision of training specialists majoring in special education to professional activities in the inclusive educational environment has been developed: symbolic-context learning as a way of solving set tasks within the framework of the concept's implementation, pedagogical conditions for provision of symbolic-context learning, directions of implementation of competence-context technology in the educational space of professional training of special teachers of institutions of general secondary education with inclusive classes. It has been determined the components of readiness of future specialists in special education for work in educational inclusiveness: professional-personal, theoretical-cognitive and practical-activity. The present state of formation of components of readiness of students majoring in specialty 016 Special education for professional activity in the inclusive educational space is analyzed. It has been empirically proved that the actual conditions of higher education without specially organized work on the development of competence in the field of inclusive education of children with special educational needs provide for the majority of graduates a low and satisfactory level of readiness for professional activity in an inclusive educational space that is insufficient to meet a social request on training specialists for work in new professional conditions of inclusive education. The model of training of future specialists in the field of special education for professional activity in the inclusive educational space has been experimentally tested. This was confirmed by the results of the forming phase of the experiment which involved three experimental groups. Quantitative and qualitative analysis of the results of the control and analytical research and the statistical material obtained on their basis has made it possible to conclude that the practical implementation of the recommended provisions concerning the training of specialists in special education for professional activities in the inclusive educational space contributes to the formation of their professional competence and increases the efficiency of training students in higher education institutions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського