Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (32)Книжкові видання та компакт-диски (35)
Пошуковий запит: (<.>A=МАЧУСЬК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Мачуський В.В. 
Педагогічні засади політичної соціалізації учнів старших класів середньої загальноосвітньої школи в Російській Федерації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / В.В. Мачуський ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему політичної соціалізацї учнів старших класів загальноосвітньої школи Російської Федерації (РФ). Розкрито суть поняття "політична соціалізація". Проаналізовано основні напрями теоретичних досліджень російських науковців у контексті політичної соціалізації особистості. Виявлено домінування в цьому процесі громадянського виховання. Проаналізовано державну політику РФ у галузі освіти в контексті політичної соціалізації молодого покоління. Розкрито сучасний стан даної соціалізації учнівської молоді в РФ і основні чинники, що впливають на її перебіг. Визначено педагогічні засади політичної соціалізації старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітніх закладів, розглянуто напрями їх реалізації, а саме: наповнення відповідним змістом навчальних дисциплін (суспільствознавства, їсторії), посилення громадянської спрямованості позакласної та позашкільної роботи, демократизацію внутрішньошкільного життя шляхом активізації органів учнівського самоврядування. Проведено порівняння умов політичної соціалізації в Україні та в РФ, визначено їх спільні особливості та відмінності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.1 + Ч421.352.13 + Ч424(4РОС) +
Шифр НБУВ: РА364563

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Мачуський В.В. 
Формування готовності старшокласників до професійного самовизначення у сфері технічної діяльності в позашкільних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Мачуський ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 16 с. — укp.

Досліджено зміст і педагогічні засоби формування готовності старшокласників до професійного самовизначення на сферу технічної діяльності у позашкільних навчальних закладах освіти. Виявлено психолого-педагогічні фактори забезпечення профорієнтаційної спрямованості змісту навчально-трудової діяльності старшокласників, грунтуючись на діагностичній, інформаційній, виховній, розвиваючій та консультативній функціях профорієнтації. Обгрунтовано та експериментально перевірено ефективність змісту і структури профорієнтаційної роботи та визначено сукупність педагогічних засобів формування готовності старшокласників до професійного самовизначення на сферу технічної діяльності у позашкільних навчальних закладах освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч421.385.1
Шифр НБУВ: РА315929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Мачуська І.М. 
Формування культури міжособистісного спілкування старшокласників у їх підготовці до сімейного життя: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.М. Мачуська ; Ін-т проблем виховання АПН України. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Уточнено зміст поняття "культура міжособистісного спілкування" в аспекті підготовки старшокласників до сімейного життя, визначено структурні компоненти, рівні, критерії, показники сформованості та педагогічні умови її ефективного розвитку. Доведено необхідність впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи факультативного курсу "Культура міжособистісного спілкування в сім'ї" для учнів старших класів, зміст якого грунтується на засадах гуманізації взаємовідносин між юнаками та дівчатами та засвоєнні загальноприйнятих правил культури та спілкування. Обгрунтовано доцільність використання активних методів виховання, спрямованих на розвиток необхідних умінь і навичок організації та реалізації міжособистісного спілкування у процесі підготовки до сімейного життя. Встановлено необхідність поєднання навчально-виховної роботи школи з належним впливом сім'ї як суттєвої умови забезпечення ефективного розвитку культури міжособистісного спілкування старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.43 + Ч421.358 +
Шифр НБУВ: РА332784

Рубрики:

      
4.

Мачуська І. Б. 
Адміністративно-правові засади контрольно-наглядової діяльності у сфері надрокористування в Україні / І. Б. Мачуська. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація є комплексним науковим дослідженням проблем правового регулювання контрольно-наглядової діяльності у сфері надрокористування в Україні. Проведено дослідження історико-правових аспектів розвитку контрольно-наглядової діяльності у сфері надрокористування в Україні в різні історичні періоди. Розкрито юридичну сутність контрольно-наглядової діяльності у сфері надрокористування. Визначено поняття, сутність і структуру правового інституту контрольно-наглядової діяльності у сфері надрокористування. Проаналізовано систему суб'єктів здійснення контрольно-наглядової діяльності у сфері надрокористування в Україні. Розглянуто правові проблеми громадського контролю у сфері надрокористування. Досліджено діяльність органів публічної влади у сфері надрокористування та внесено пропозиції щодо їх удосконалення. Досліджено нормативно-правові акти ЄС у сфері надрокористування. Проаналізовано законодавство Республіки Італія у сфері надрокористування та особливості здійснення контрольно-наглядової діяльності у зазначеній сфері. Запропоновано шляхи вдосконалення здійснення контрольно-наглядової діяльності у сфері надрокористування шляхом формування спеціального підрозділу Гірничої поліції як органу контрольно-наглядової діяльності у сфері надрокористування, а також ухвалення нормативно-правового акту – «Положення про Гірничу поліцію України», у контексті адаптації законодавства України до законодавства ЕС, посилення ролі інституту контрольно-наглядової діяльності у сфері надрокористування. Показано, що одним із дієвих механізмів забезпечення дотримання норм законодавства у сфері надрокористування є заходи адміністративної відповідальності. Вносяться конкретні пропозиції щодо внесення змін до норм Кодексу про адміністративні правопорушення та законодавства про надра. Виокремлено чотири основні групи адміністративних деліктів за порушення законодавства у сфері надрокористування та здійснено їх класифікацію. Запропоновано розробити та прийняти низку нормативно-правових актів з метою удосконалення адміністративно-правового забезпечення контрольно-наглядової діяльності у сфері надрокористування та внесення змін до системи чинного вітчизняного законодавства.^UThe thesis is a comprehensive research of the issues of legal regulation of control and monitoring activity in the field of subsurface resources in Ukraine. The author has researched historical and legal facets of control and monitoring activity in the field of subsurface resources in Ukraine in different historical periods. The author has provided insights into control and monitoring activity in the field of subsurface resources. Definitions have been given to the concept, basic nature, and structure of the legal institute of control and monitoring activity in the field of subsurface resources. The author has analysed the system of entities controlling and monitoring the field of subsurface resources in Ukraine. The author has examined legal problems of civil control for control and monitoring activity in the field of subsurface resources. The research has been undertaken into the activity of government bodies in the field of subsurface resources and proposed improvements thereof. The author has researched the EU legislation in the field of subsurface resources, namely analyzing the Italian legislation in the field of subsurface resources and features of controlling and monitoring in the field. The author has proposed ways to improve controlling and monitoring activity in the field of subsurface resources by establishing a mining police unit as an entity for controlling and monitoring in the field of subsurface resources and by passing appropriate legislation for the said unit thus harmonizing the legislation of Ukraine to that of the EU and strengthening the legal institute for controlling and monitoring in the field of subsurface resources. The author has demonstrated that one of the active mechanism for enforcement of legislation in the field subsurface resources is administrative liability. The author has proposed amendments to the Administrative Offences Code and subsurface legislation. The author has defined four groups of tort in the field of subsurface resources and provided their classification. The author has proposed to draft and pass a number of bylaws with the aim of improving administrative and legal support to controlling and monitoring activity in the field of subsurface resources and amendments to the current legislation.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Колодько І. М. 
Формування в учнів середнього ступеня навчання готовності до екологічної діяльності в неформальній освіті Швеції / І. М. Колодько. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена проблемі формування в учнів середнього ступеня навчання готовності до екологічної діяльності в неформальній освіті Швеції.Шляхом аналізу наукових джерел охарактеризовано теоретичні засади проблеми формування готовності учнів середнього ступеня навчання до екологічної діяльності в неформальній освіті Швеції. Уточнено сутність понять «екологічна діяльність»; «готовність учнів середнього ступеня навчання до екологічної діяльності». Схарактеризовано структурні компоненти готовності учнів середнього ступеня навчання до екологічної діяльності (когнітивний, емоційно-ціннісний, діяльнісний).З'ясовано особливості процесу неформальної освіти Швеції та інших країн ЄС стосовно формування готовності учнів середнього ступеня навчання до екологічної діяльності.На основі порівняльного аналізу проблеми формування готовності учнів середнього ступеня навчання (підлітків) до екологічної діяльності у неформальній (позашкільній) освіті Швеції та України розроблено рекомендації щодо можливостей імплементації конструктивних ідей шведського досвіду формування в учнів середнього ступеня навчання готовності до екологічної діяльності в освітньому просторі України на державному, інституційному та індивідуальному рівнях.^UThe thesis is devoted to the problem of formation in pupils of secondary level of education the readiness to ecological activity in non-formal education of Sweden. The theoretical foundations of the problem of forming the readiness of pupils of secondary level of education for environmental activities in non-formal education in Sweden are described, by analyzing scientific sources. The essence of the concepts «environmental activity» is specified; «readiness of pupils of secondary level of education to ecological activity». The structural components of the readiness of pupils of secondary level of education to ecological activity (cognitive, emotional-value, activity) are characterized.The peculiarities of the process of non-formal education in Sweden and other EU countries in relation to the formation of readiness of pupils of secondary level of education to ecological activity are clarified.Based on a comparative analysis of the problem of forming the readiness of pupils of secondary level of education (teenagers) to ecological activity in non-formal (out-of-school) education in Sweden and Ukraine, recommendations are developed on the possibilities of implementing constructive ideas of Swedish experience at the state, institutional and individual levels.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського