Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (190)Книжкові видання та компакт-диски (218)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Голова Н. І. 
Виховання відповідальності у старшокласників у процесі учнівського самоврядування: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. І. Голова ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено критерії та рівні сформованості відповідальності в учнів старшого шкільного віку. Висвітлено роль учнівського самоврядування у формуванні відповідальності в старшокласників і педагогічні умови підвищення ефективності його впливу на даний процес: структура організації сприяє залученню всіх старшокласників до активної участі в житті класу, школи та навколишнього середовища. Визначено етапи впровадження учнівського самоврядування у навчально-виховний процес загальноосвітнього закладу. Розроблено методичні рекомендації щодо виховання відповідальності у старшокласників у процесі діяльності учнівського самоврядування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.17 + Ч421.431 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА372150 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Черненький Ю.П. 
Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ю.П. Черненький ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Розкрито зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Аналіз когнітивного стилю вчителів, схильних до конфліктів, дозволив установити, що цей зв'язок найбільш виразно виступає, якщо враховувати показники не одного параметру стилю, а їх системи; залежність від поля, тип реакції і когнітивну диференційованість.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю954.04-7 + Ю940.91-7
Шифр НБУВ: РА307631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Мазуріна В.О. 
Гуманізація взаємин учителів і старшокласників у позаурочній роботі загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.О. Мазуріна ; Ін-т пробл. виховання. — К., 1999. — 17 с. — укp.

Гуманізація взаємин учителів і старшокласників досліджувалась з позицій особистісно орієнтованого виховання. Технологія особистісно орієнтованого виховання розкрита через модель суб'єкт-суб'єктної взаємодії педагога і вихованця, співпраці, діалогового спілкування. Досліджені педагогічні умови гуманізації взаємин педагогів і старшокласників. Доведено продуктивність клубної організації життєдіяльності суб'єктів виховного процесу стосовно гуманізації їх взаємин. Ключовою умовою гуманізації взаємин учителів і старшокласників є демократизація шкільного життя шляхом розвитку учнівського самоврядування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430

Рубрики:

      
4.

Костін Я.А. 
Дидактичні умови взаємодії учителя і учнів засобами інноваційного програмово-методичного забезпечення: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Я.А. Костін ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Науково обгрунтовано дидактичну модель розвивальної взаємодії учителя й учнів у класній кімнаті з використанням засобів інноваційного програмово-методичного забезпечення, розроблених педагогами експериментальних шкіл і ліцеїв, які працюють за модульно-розвивальною програмою. Запропоновано теоретико-змістову характеристику інноваційних програмово-методичних засобів навчання, а також адекватну їх комплексному використанню модель дидактичних умов взаємодії учителя й учнів, що передбачає поетапне створення у процесі дидактичного експерименту чотирьох груп умов - розвивально-педагогічних, програмово-методичних, організаційно-психологічних і науково-експертних. За інноваційного навчання дидактичні умови реалізуються через відповідні різновиди змісту цієї взаємодії, а саме: психолого-дидактичний, навчально-предметний, методично-засобовий, управлінсько-технологічний. Доведено ефективність такої навчальної взаємодії за системою науково обгрунтованих параметрів і показників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА361539

Рубрики:

      
5.

Доротюк В.І. 
Діагностика індивідуальних відмінностей учнів загальноосвітньої школи при комплектуванні профільних класів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.І. Доротюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Встановлено, що індивідуальні відмінності учнів загальноосвітньої школи передусім визначаються інтелектуальними та творчими здібностями. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено, що виявлення зазначених здібностей під час комплектування профільних класів можливе за умови застосування спеціальних діагностичних методик та є необхідним для здійснення індивідуалізації навчально-виховного процесу. Розроблено й апробовано експериментальну технологію діагностування інтелектуальних і творчих здібностей, яка дозволяє на основних перехідних етапах розвитку дітей - від молодшого до середнього, та від середнього до старшого шкільного віку - визначити рівень розвитку здібностей, їх предметну спрямованість, індивідуальні особливості сприйняття та переопрацювання інформації, а також індивідуальний тип взаємозв'язку творчих та інтелектуальних здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.43 + Ю984.030.2-7
Шифр НБУВ: РА314935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Романко І.Г. 
Педагогічні засади діалогічної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І.Г. Романко ; Полтав. нац. пед. у-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2010. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз теоретико-методичних основ діалогічної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії. Охарактеризовано історико-педагогічний аспект комунікативної взаємодії в контексті розвитку середньої освіти поетапно. Визначено сутність педагогічного діалогу, його типи в діяльності вчителя Великобританії. Розкрито специфіку діалогічної взаємодії вчителя й учнів в урочній та позаурочній діяльності. Виявлено комплекс вимог до вчителя в її організації. Здійснено аналіз використання діалогічної взаємодії в школах Великобританії на основі розробленого локального пілотажного експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч424(4ВЕЛ)
Шифр НБУВ: РА374253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Шролик Г. П. 
Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до педагогічної взаємодії з учнями в навчальній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. П. Шролик ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Висвітлено стан проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до педагогічної взаємодії з учнями у навчальній діяльності в педагогічній теорії та практиці, виявлено сутність і структуру поняття "педагогічна взаємодія вчителя та учнів", а також її роль в навчальному процесі. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до педагогічної взаємодії: формування іншомовної комунікативної компетентності відповідно до принципів контекстного підходу, організацію освітнього мікросередовища на засадах суб'єкт-суб'єктивної взаємодії викладача та студентів, активізацію когнітивної та комунікативної діяльності майбутніх учителів іноземної мови засобами інноваційних технологій. Експериментально доведено ефективність запропонованої гіпотези, розробленої моделі, критеріїв і показників її діагностики, педагогічних умов і механізмів проведення роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ш12-913-1
Шифр НБУВ: РА385386 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Довженко О.О. 
Проблема спілкування учителя з учнем у педагогічній теорії та практиці України другої половини XIX - початку XX ст.: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Довженко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 24 с. — укp.

Систематизовано теоретичні здобутки видатних представників української педагогічної думки другої половини XIX - початку XX ст. з проблеми педагогічного спілкування вчителя з учнем та їх реалізацію у шкільній тогочасній практиці. Визначено передумови зародження ідеї педагогічного спілкування в історії світової педагогіки й тенденції її розвитку впродовж існування людської цивілізації. Досліджено особливості становлення та розвитку проблеми взаємостосунків вихователя з вихованцем в історії педагогічної думки України, конкретизовано досягнення та безпосередній внесок у її вирішення видатних прогресивних представників України зазначеного періоду. Розглянуто напрями використання у практиці сучасної школи педагогічних здобутків з досліджуваної проблеми українських педагогів другої половини XIX - початку XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА332448

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Любовецька І.Й. 
Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.Й. Любовецька ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Виявлено, що соціальні уявлення про цінність "обдарованості" визначають діяльність педагога й учнівську поведінку. На підставі результатів спостережень і опитувань педагогів у всіх колективах були "обдаровані" учні, однак реалізація діяльності таких дітей була істотно відмінною. Це засвідчило загальність поняття "обдарованість" і його визначеність структурно-ієрархічними характеристиками класного колективу та соціокультурними експектаціями педагогів і учнів. З'ясовано, що педагогічний процес, у якому не враховано необхідність прояву "обдарованості" учня, взаємопов'язаний з конфліктами. Одним з конфліктогенних чинників є суперечність між загальними вимогами організації педагогічного процесу й уявленнями про необхідність проявлення обдарованості в освітньому процесі. Зазначено, що школа вимагає "обдарованості", однак вона створює умови, які блокують цю особистісну якість. Таким чином, соціальні експектації виявляються фрустрованими. Констатовано: учні, щодо яких висуваються вимоги виявляти "обдарованість", стикаються з істотним тиском. Вимоги й очікування педагогів і класних колективів ніколи не бувають реалізованими, що зумовлює дезадаптацію обдарованих дітей. З'ясовано, що творча діяльність є адекватною формою відносин між учителями й обдарованими учнями, оскільки уможливлює розкриття здібностей і проявлення особистісних рис обдарованих учнів. Експериментально доведено, що тренінг творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на роботі з обдарованими дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю959.0-994 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА346081

Рубрики:

      
10.

Надвинична Т.Л. 
Психологічне проектування вчителем системи навчальних задач: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.Л. Надвинична ; Нац. акад. держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблематику наукового осмислення, проектування й експериментального впровадження системи навчальних задач в освітній процес загальноосвітніх навчальних закладів традиційного й інноваційного спрямування за змістом і організацією навчання. Теоретично обгрунтовано категорію "навчальна задача". Наведено визначення поняття "псхологічне проектування процесів формування та розв'язування системи навчальних задач". Запропоновано психодидактичну технологію його впровадження, в якій відображено основні аспекти психологічної організації інноваційного навчання. Експериментально доведено ефективність використання психологічного проектування системи навчальних задач у новаторській практиці модульно-розвивального типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-9 + Ч421.290 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА366362

Рубрики:

      
11.

Юрківський Є.В. 
Психологічні детермінанти конфліктності вчителя у педагогічній взаємодії: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Є.В. Юрківський ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Визначено показники соціально-психологічної детермінації конфліктності у педагогічній взаємодії. Розкрито чинники конфліктогенності учительської професії. Розроблено інтегральну оцінку вчительської конфліктності та негативного впливу конфліктних учителів на результати навчально-виховного процесу та становища в педагогічному колективі школи. Встановлено ефективні шляхи та способи запобігання конфліктам, розроблено інтегральну оцінку учительської конфліктності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ч421.430
Шифр НБУВ: РА317199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Рудзевич І.Л. 
Психологічні засоби подолання деструктивних конфліктів педагогів із старшокласниками: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.Л. Рудзевич ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Наведено визначення поняття "психологічні засоби подолання конфлікту". Розкрито суть наукового поняття про педагогічний конфлікт та його деструктивні форми. Апробовано діагностичні методи визначення деструктивного конфлікту у педагогічній сфері. Виявлено психологічні закономірності формування та застосування психологічних засобів подолання конфліктності у педагогічному процесі. Розроблено систему процедур формування психологічних засобів подолання деструктивних конфліктів відповідно до генетичних закономірностей психічного розвитку у ранній юності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА340920

Рубрики:

      
13.

Велитченко Л.К. 
Психологічні основи педагогічної взаємодії: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Л.К. Велитченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 41 с. — укp.

Проведено дослідження педагогічної взаємодії як системного явища у навчально-виховному процесі, що формується під впливом соціальної системи (статусно-рольових відносин у суспільстві), регламентується нормативними документами в системі освіти, визначається практикою освітнього закладу та реалізується вчителем, діяльність якого є основою для розвитку учнівської активності. Показано, що загальна закономірність педагогічної взаємодії полягає у відтворенні та засвоєнні соціального, групового, міжособистісного досвіду вчителем і учнем. Визначено, що структуру педагогічної взаємодії утворюють взаємозалежності освітньої, педагогічної, соціально-психологічної, міжособистісної систем; особистості та діяльності вчителя і учнів; усвідомлення ними інтерактивного досвіду; регулятивних і виконавчих елементів взаємодії. Детально розглянуто моделі педагогічної взаємодії, обгрунтовано її визначення, встановлено особистісно-діяльнісні ознаки. З'ясовано, що педагогічна взаємодія є функцією установок суб'єктів і одержаних результатів і спрямована на розвиток особистісної та діяльнісної системи учнів. Аргументовано, що формою педагогічної взаємодії є мовленнєва діяльність вчителя та учнів, основним результатом якої є педагогічний дискурс. Експериментально визначено психологічні умови формування та розвитку досвідної бази педагогічної взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-994 + Ч314 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА347876

Рубрики:

      
14.

Дяченко Л.В. 
Психологічні особливості взаємодії вчителя і учнів молодших класів при розв'язанні "важких" мисленнєвих задач: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Дяченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Вивчено проблему впливу взаємодії вчителя з учнями у процесі розв'язання "важких" задач молодшими школярами. Обгрунтовано положення про природу, структуру взаємодії. Розглянуто процес взаємодії у системі відношень та педагогічному процесі, виявлено її види. Проаналізовано проблему задачі у психологічних дослідженнях. Висвітлено зміст поняття "важка" задача. Розроблено і досліджено структурно-функціональну модель системи взаємодії, яка складається з інтелектуальних дій з боку вчителя: інформаційно-пізнавальних, контрольно-оцінних, стимульних і охоплює емоційно-вольовий аспект, комунікативно-сензитивний особистісний, спрямованих на підвищення ефективності процесу розв'язання задач школярами молодшого віку. Відзначено, що від виду взаємодії вчителя з учнями залежить рівень розв'язання задач та розвиток індивідуальних властивостей мислення дітей, зокрема, самостійність і гнучкість.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-231 + Ч421.430
Шифр НБУВ: РА312885 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Макаренко С.С. 
Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.С. Макаренко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Вивчено психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя. Теоретично обгрунтовано й експериментально виявлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, адекватності та повноти їх уявлень про власну особистість, специфіки їх "імпліцитної концепції особистості", на підставі якої оцінено партнерів у спілкуванні, за наявністю в них умінь диференціювати й адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани. Розроблено й апробовано методику розвитку у вчителів продуктивного рівня комунікативної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-994 + Ю940.91 + Ч421.430
Шифр НБУВ: РА312542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Щербан Т.Д. 
Психологія навчального спілкування: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Т.Д. Щербан ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 32 с. — укp.

Розроблено концепцію навчального спілкування як системи "суб'єкт - предмет - суб'єкт". З'ясовано будову процесу навчального спілкування, його функції та властивості. Показано, що продуктивність навчального спілкування визначається рівнем опанування вчителем комплексу навичок, розкрито зміст цього комплексу. Виявлено, що функціональна структура дослідженого спілкування має грунтуватися на засадах майєвтики та сугестивності навчальних предметів. Запропоновано методику побудови майєвтичного діалогу й аналізу художнього твору в аспекті сприймання його учнем та у системі тріади: суб'єкт - предмет - суб'єкт. Розроблено методики діагностики ефективності процесу професійного становлення молодого вчителя, обгрунтовано методи вияву навчальної майстерності учителів. Запропоновано систему засобів розвитку навичок вчителя у навчанні, яка грунтується на механізмах розвитку комунікативної компетентності, а також розв'язування педагогічних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.4 + Ю983.030.2-994 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА337888

Рубрики:

      
17.

Прибора Т.О. 
Розвиток ідеї самоврядування учнів у педагогіці кінця XIX - першої третини XX століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.О. Прибора ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено стан і ступінь дослідження проблеми ідеї самоврядування учнів у педагогіці кінця XIX - першої третини XX ст. у педагогічній науці. Розглянуто педагогічні передумови виникнення та розвитку ідей самоврядування учнів, методичні основи організації самоврядування, провідні напрями, форми, особливості самоврядування учнів у зарубіжній і вітчизняній педагогіці кінця XIX - першої третини XX ст. Охарактеризовано погляди на проблему учнівського самоврядування представників зарубіжної та вітчизняної педагогіки різних напрямів, а саме: "вільного виховання", "нових шкіл" аристократичного та демократичного напрямку, консервативної педагогіки, трудових шкіл. Висвітлено розвиток учнівського дитячого самоврядування на території України нарикінці XIX - у першій третині XX ст. у різних освітніх установах. Увагу приділено нормативній базі, структурі самоврядування, цілям, змісту роботи його органів. Проаналізовано становлення шкільної кооперації як форми учнівського самоврядування, причини виникнення та розповсюдження, структури та типів дитячих кооперативів, специфіки їх діяльності та недоліків у їх роботі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч33(4УКР)61 + Ч421.431 +
Шифр НБУВ: РА366770

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Набока Б.С. 
Розвиток ідей про учнівське самоврядування у вітчизняній педагогічній теорії та практиці: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Б.С. Набока ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено роль учнівського самоврядування в сучасній українській школі. Розглянуто місце учнівського самоврядування від його зародження і до нашого часу. Висвітлено українську традицію у питаннях учнівського самоврядування. Визначено поняття "учнівське самоврядування" та проведено періодизацію його становлення і розвитку в національній школі. Особливу увагу приділено педагогічній спадщині А.Макаренка і В.Сухомлинського в контексті розвитку громадянських якостей школярів у системі демократичних відносин учнівського колективу на принципах самовизначення, самодіяльності, самоорганізації, самоствердження і самореалізації особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.431
Шифр НБУВ: РА312753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Поєнко О.М. 
Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення міжособистісних і педагогічних конфліктів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Поєнко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Вивчено феномен взаєморозуміння як фактора вирішення педагогічних конфліктів між вчителями та учнями підліткового віку. Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено наявність певних чинників, які зумовлюють причини, динаміку та конструктивність вирішення конфліктних ситуацій між педагогами та учнями підліткового віку. Визначено головні причини та види конфліктних ситуацій, які виникають у процесі взаємодії вчителя та учнів. Показано взаємозв'язок між рівнем сформованості у вчителя здатності до розуміння та вибором ним певної тактики поведінки в конфліктній ситуації, а також між рівнем розуміння особистості учня та здатності педагога до емпатії. Розроблено та апробовано систему вправ, спрямованих на формування у педагога здатності до розуміння особистості учня, емпатії та використання конструктивних тактик поведінки в конфліктних ситуаціях, що відповідає принципам індивідуалізації навчально-виховного процесу в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430
Шифр НБУВ: РА315279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Пєша І.В. 
Соціальне становлення дітей в дитячих будинках сімейного типу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / І.В. Пєша ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему становлення особистості дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, за умов виховання у дитячому будинку сімейного типу, визначено особливості виховного впливу даного специфічного соціального інституту на вихованців. Теоретично обгрунтовано об'єктивні переваги педагогічного впливу сімейної опіки над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, перед іншими державними інституціями, що піклуються про дітей-сиріт. Розглянуто державну систему утримання та виховання таких дітей. Особливу увагу приділено сімейним формам опіки: усиновленню, піклуванню, дитячим будинкам сімейного типу, прийомним сім'ям. За результатами дослідження визначено особливості функціонування дитячих будинків сімейного типу, основні умови гармонійного розвитку у таких сім'ях особистості дитини, позбавленої батьківського піклування. Доведено необхідність та апробовано систему соціально-педагогічної підготовки кандидатів на створення дитячих будинків сімейного типу під час проведення соціально-педагогічних тренінгів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.432 + Ч424(4УКР)719.2 + С5*644.12
Шифр НБУВ: РА312260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського