Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (1218)Книжкові видання та компакт-диски (1249)Журнали та продовжувані видання (323)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 138
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ельбрехт О.М. 
Адаптивне управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Ельбрехт ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Здійснено системний аналіз діяльності загальноосвітнього закладу як об'єкта управління, зокрема школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу. Визначено характеристики адаптивного управління навчальним процесом за умов школи, його особливості, специфіку функцій, структури, технології реалізації. Наведено теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену модель адаптивного управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу, яка містить три основні взаємопов'язані компоненти: змістовий, структурний, технологічний. Показано позитивний вплив упровадженої моделі на процеси взаємоузгодження діяльності, самоорганізації, саморозвитку, оновлення змісту навчального процесу. Розроблено рекомендації щодо підготовки керівників шкіл цього типу до адаптивного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА329905

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Касьянова Н.М. 
Боротьба з безпритульністю та бездоглядністю в Донбасі (1943 - 1953 рр.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Н.М. Касьянова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2010. — 19 с. — укp.

На прикладі Донбасу досліджено досвід боротьби держави з такими соціальними явищами, як дитяча безпритульність, бездоглядність і злочинність після звільнення регіону від нацистської окупації та закінчення Великої Вітчизняної війни (1943 - 1953 рр.). Встановлено основні причини виникнення досліджуваних негативних соціальних явищ, визначено масштаби даної проблеми. Проаналізовано законодавчу та розпорядчу базу роботи органів радянської влади, спрямованої на боротьбу з безпритульністю, бездоглядністю та злочинністю, розглянуто основні методи ліквідації цих явищ. Наведено загальну характеристику владних структур, основним завданням діяльності яких було усунення їх негативних проявів і стабілізації ситуації у регіоні щодо рівня дитячої безпритульності та правопорушень. Досліджено діяльність спеціальних дитячих виховних установ для категорії дітей із статусом діти-сироти та бездоглядні, а також призначених для утримання неповнолітніх правопорушників і злочинців. Визначено роль громадськості у справі допомоги дітям вулиці. Проаналізовано стан матеріального забезпечення знедолених дітей, охарактеризовано соціально-побутові умови їх життя. Розкрито особливості організації навчально-виховного процесу у спеціальних дитячих установах, показано специфіку дозвільного життя вихованців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР55)62-298 + Ч424(4УКР)719.2 + Ч33(4УКР5)62 + Х628.332 +
Шифр НБУВ: РА370066 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Харченко Т.Г. 
Взаємодія школи та соціального середовища у вихованні учнів колежів і ліцеїв Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Т.Г. Харченко ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 19 с. — укp.

Наведено результати дослідження процесу соціалізації учнів французьких середніх шкіл. Визначено суть та напрямки взаємодії школи та соціального середовища у вихованні. Простежено генезис уявлень французьких філософів і педагогів щодо чинників формування особистості, а також ролі соціального середовища у формуванні особистості. Здійснено порівняльний аналіз сучасних теоретичних основ взаємодії школи та соціального середовища у Франції та в Україні. Виявлено основні напрямки, форми та методи взаємодії школи та соціального середовища у вихованні учнів у Франції. Простежено етапи становлення відносин між французькою середньою школою та сім'єю у справі виховання підлітків. Надано характеристику французької середньої школи як відкритої соціально-педагогічної системи, яка вступає у взаємодію з позакласними та позашкільними, а також громадськими організаціями та державою. Досліджено особливості соціалізації учнів французьких середніх шкіл засобами масової інформації. Визначено можливі шляхи використання позитивного французького досвіду взаємодії школи та соціального середовища в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА)4 + Ч312(4ФРА)
Шифр НБУВ: РА320937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Каташова О.А. 
Виховання духовних цінностей старшокласників в умовах багатопрофільного ліцею: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О.А. Каташова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади виховання духовних цінностей старшокласників за умов багатопрофільного ліцею. Розкрито зміст і структуру духовних цінностей учнів старших класів, описано їх модель. Визначено потенціал педагогічного процесу багатопрофільного ліцею щодо виховання духовних цінностей старшокласників. Запропоновано технологію виховання духовних цінностей старшокласників за умов багатопрофільного ліцею, визначено умови її ефективного впровадження та розроблено методичне забезпечення. Розкрито сутність понять "духовні цінності старшокласників", "духовне середовище", розглянуто зміст і структуру виховного процесу у багатопрофільному ліцеї. Показано роль ліцейського самоврядування у вихованні духовних цінностей старшокласників. Встановлено критерії та рівні вихованості духовних цінностей старшокласників. До наукового обігу введено інтегрований показник "духовний статус особистості старшокласника". Експериментально підтверджено ефективність розробленої технології виховання духовних цінностей старшокласників за умов багатопрофільного ліцею.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч424(4УКР)714.5
Шифр НБУВ: РА372778 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Федоренко С. В. 
Виховання естетичної культури у старшокласників середніх спеціалізованих шкіл мистецтв Великої Британії: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / С. В. Федоренко ; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто психолого-педагогічну проблему виховання естетичної культури (ЕК) старшокласників середніх спеціалізованих шкіл мистецтв (ССШМ) Великої Британії (ВБ) та впровадження британського досвіду (БД) в освітню практику України. Визначено зміст ЕК особистості в педагогічній теорії ВБ, охарактеризовано особливості організації процесу виховання ЕК старшокласників у британських ССШМ. Проаналізовано подібність та відмінність у підходах британських і вітчизняних учених до визначення поняття "естетична культура" у науково-мистецькій парадигмі сучасної освіти та розкрито його зміст. Узагальнено досвід реалізації змісту, форм і методів виховання ЕК старшокласників у ССШМ ВБ (напрями спеціалізації: виконавчі та візуальні мистецтва, медіа-мистецтва). Проведено порівняльний аналіз програм з мистецьких дисциплін для середніх шкіл ВБ й України. Подано рекомендації щодо використання БД виховання ЕК підлітків в українському освітньому просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421,355 + Ч424(4ВЕЛ)714.6 + Щ10 р(4ВЕЛ)2
Шифр НБУВ: РА381919 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Барилко Є. О. 
Виховання патріотизму в учнів середніх шкіл США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Є. О. Барилко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше у вітчизняній педагогіці на матеріалах США наведено комплексну характеристику виховання патріотизму в учнів середніх шкіл, розкрито сутність цього поняття відповідно до сучасних підходів його інтерпретації в американській педагогічній літературі, охарактеризовано педагогічні умови, за яких відбувається виховання патріотизму в американських школярів. Узагальнено досвід виховання патріотичної свідомості в учнів середніх шкіл у навчально-виховному процесі школи та у позашкільний час, показано шляхи удосконалення та підвищення якості патріотичного виховання у середніх школах США. Дістав подальшого розвитку аналіз проблеми виховання патріотизму в учнів на старших щаблях шкільного навчання, підходів до її розв'язання в сучасній педагогічній науці та практиці США. Розширено знання про зміст, форми, методи та засоби виховання патріотизму в середніх школах США.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч424(7СПО)
Шифр НБУВ: РА384894 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Матієнко О.С. 
Виховання толерантності у старшокласників середніх загальноосвітніх ліцеїв Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.С. Матієнко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Проаналізовано наукову літературу з проблеми виховання толерантності старшокласників середніх загальноосвітніх ліцеїв Франції. З'ясовано суть поняття "толерантність" у контексті розуміння вченими різних країн світу. Розкрито основні підходи до суті цього феномену в історичних, філософських, психологічних, соціологічних, педагогічних аспектах. Виявлено рівні та критерії оцінювання стану сформованості якостей толерантності у ліцеїстів Франції. Визначено та проаналізовано зміст, форми та методи виховання толерантності у практиці шкіл України та Франції у порівняльному аспекті. Запропоновано шляхи удосконалення вітчизняної системи виховання толерантності, а також методичні рекомендації для учителів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч424(4ФРА) +
Шифр НБУВ: РА341654

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Ковальчук 
Гендерне виховання учнівської молоді в Німеччині: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Любов Олександрівна Ковальчук ; Тернопільський національний педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4НІМ) + Ч421.358
Шифр НБУВ: РА359386

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Юрчонок Ю. В. 
Генеза авторських шкіл в Україні (80-ті рр. XX - початок XXI ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Ю. В. Юрчонок ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено розвиток теорії та практики діяльності авторських шкіл (АШ) в Україні в даний період часу. Проаналізовано проблеми у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії та практиці, розкрито основні складники її розробленості (історико-педагогічний, теоретико-практичний, інноваційно-узагальнювальний). З'ясовано типи АШ (школа як одиничне явище, школа-модель, школа-напрям) і виявлено принципи їх діяльності (природо- та культуровідповідності, гуманізації, цілісності, індивідуально-особистісного підходу, принцип віри в дитину, принцип єдності педагогічних дій і способу життя учня). Визначено структурні компоненти АШ як цілісної системи, узагальнено їх досягнення в Україні у 1980-ті рр. - на початку XXI ст. Обгрунтовано пріоритетні загальні й окремі тенденції, виявлено етапи генези вітчизняних АШ (пошуковий і модернізаційний), їх педагогічні технології. Розглянуто перспективні засоби використання досягнень теорії та практики діяльності АШ на сучасному етапі: поглиблення взаємодії авторських і загальноосвітніх шкіл України; вивчення інноваційних ідей АШ; поширення досвіду; ознайомлення з основними технологіями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)7 + Ч33(4УКР)64 + Ч311,01
Шифр НБУВ: РА383185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Гурій М.О. 
Громадянське виховання старшокласників у Великій Британії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.О. Гурій ; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2008. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано специфіку організації громадянського виховання та освіти в європейському педагогічному просторі. Висвітлено стратегію розвитку громадянознавста у Великій Британії за умов сьогодення. Досліджено генезу ідеї громадянського виховання в історії англійської педагогічної думки. Розглянуто суть і зміст предмета "Громадянознавство" в освітніх закладах даної країни. З'ясовано регіональні особливості громадянського виховання старшокласників. Типологізовано педагогічний інструментарій у процесі реалізації завдань даного виховання англійських учнів. Запропоновано можливі шляхи використання позитивного британського досвіду громадянського виховання в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч424(4ВЕЛ) +
Шифр НБУВ: РА356591

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Ліхневська Т.А. 
Громадянське виховання учнівської молоді в середній школі США: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.А. Ліхневська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості розвитку громадянського виховання у США та виокремлено основні етапи його становлення. Розкрито суть основних концепцій, на які вплинули представники філософських течій (прагматизму, гуманізму, ірраціоналізму, неофрейдизму). Визначено основні напрями змісту громадянського виховання (формування політичної культури, правосвідомості, культури міжетнічних стосунків, мотивації до праці, усвідомлення моральних цінностей і забезпечення розуміння свободи). Розглянуто американські державні стандарти з громадянознавства та діяльність організацій з громадянського виховання молоді. Досліджено його форми та методи. Виокремлено позитивні ідеї американського досвіду громадянського ставлення до вітчизняної освітньої системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч424(7СПО)7 +
Шифр НБУВ: РА364855

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Стадник А. М. 
Державне управління системою загальної середньої освіти на регіональному рівні: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / А. М. Стадник ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2010. — 18 с. — укp.

Проаналізовано особливості функціонування системи загальної середньої освіти в регіональному розрізі та сучасний стан забезпечення її життєдіяльності. Обгрунтовано необхідність оновлення кадрової політики в освіті на базі використання надбань міжнародного досвіду та з урахуванням сучасних вимог щодо педагогічного персоналу. Запропоновано систему управління інтеграційними процесами як фактором розвитку загальної середньої освіти регіону. Розроблено механізм управління впровадженням профільної освіти та визначено специфіку його рівнів з урахуванням готовності загальноосвітніх закладів щодо профільного навчання. Систематизовано вимоги до формування управлінської компетентності керівників освіти як основи підвищення управлінської культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч424(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА373356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Панченко А. Г. 
Державний контроль в системі управління загальноосвітніми навчальними закладами: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.04 / А. Г. Панченко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему здійснення контролю на різних рівнях державного управління та місцевого самоврядування за діяльністю ЗНЗ. Обгрунтовано теоретичні засади, форми, методи, механізми здійснення контрольних заходів. Розкрито особливості застосування різних форм і методів контролю на районному рівні управління. Розглянуто механізм взаємовідносин ЗНЗ, районних управлінь освіти й інших державних органів, який полягає у забезпеченні підготовки та здобуття випускниками шкіл компетентностей для одержання майбутньої професії. Запропоновано комплекс методик: для оцінювання якості підготовки випускників і доцільності вибору спеціалізації ЗНЗ, оптимізації мережі спеціалізованих ЗНЗ на рівні району, підготовки спеціалістів районними управліннями освіти та районного науково-методичного центру до інспектування та атестації освітніх закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Х819(4УКР)071 + Ч424(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА377977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Грабовський В.А. 
Державно-громадське управління загальною середньою освітою на районному рівні: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / В.А. Грабовський ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено особливості діяльності районного управління освітою (РУО). На базі антропосоціального, синергетичного, кваліметричного наукових підходів та концепції демократизації даного державного управління визначено суть, специфіку функцій і структури, основні характеристики державно-громадського управління районними управліннями освітою та загальноосвітніми навчальними закладами району. Теоретично обгрунтовано та розроблено базову модель державно-громадського управління загальною середньою освітою у районі. Доведено, що практичне використання елементів цього управління освітою району сприяє забезпеченню його демократичної основи, саморозвитку й самореалізації його учасників. Розкрито технологію реалізації запропонованої моделі на основі базового стандарту діяльності районного управління освітою на державно-громадських засадах. Наведено рекомендації для державних органів управління освітою та закладів загальної середньої освіти щодо впровадження до практики даної моделі з метою забезпечення державно-громадської основи управління й задоволення освітніх потреб громадян, що мешкають на території району.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Х819(4УКР)011.2-97 + Ч424(4УКР) к22 +
Шифр НБУВ: РА341669

Рубрики:
  

Географічні рубрики:

      
15.

Шиян Н.І. 
Дидактичні засади профільного навчання у загальноосвітній школі сільської місцевості: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.09 / Н.І. Шиян ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 44 с. — укp.

Висвітлено дидактичні засади, концепцію, зміст, організацію профільного навчання, розроблено його психолого-педагогічні та організаційно-методичні основи. Досліджено генезу проблеми профільного навчання у вітчизняній педагогіці, проаналізовано світовий досвід профільної диференціації навчання. Розкрито сутність, структуру і механізми профільного навчання в загальноосвітній сільській школі, описано п'ять моделей профільного навчання, зокрема, індивідуального вибору школярем рівня вивчення предмета (внутрішньошкільна, міжшкільна, позашкільна субмоделі), ресурсний центр як модель опорної старшої школи, територіальне шкільне об'єднання, очно-заочну профільну школу, дистанційну модель селективного та елективного профільного навчання. Розроблено систему організаційно-методичного супроводу профільного навчання в загальноосвітній сільській школі (проектну, кредитно-модульну технологію, технологію модульно-рейтингового навчання і кейс-технологію дистанційної освіти, інноваційні методи, форми і види навчально-пізнавальної діяльності школярів). Проаналізовано різнорівневий зміст профільного навчання на основі його модульного розподілу та інноваційних засобів профільної диференціації. Наведено критерії та визначено показники ефективності профільного навчання в сільській школі. Доведено ефективність науково обгрунтованих дидактичних засад, варіативних моделей та організаційно-методичного супроводу профільного навчання в сільських школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА336413

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Дмітренко Н.Є. 
Дидактичні засади профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.Є. Дмітренко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито сутність і проаналізовано етапи розвитку профільного навчання у вітчизняній педагогіці та досвід провідних країн світу щодо його організації. Виявлено соціально-педагогічні особливості функціонування приватної загальноосвітньої школи, які обумовлюють специфіку організації профільного навчання в ній. Обгрунтовано дидактичні засади профільного навчання учнів приватної школи. Встановлено критерії, показники й рівні ефективності профільного навчання учнів приватної загальноосвітньої школи. Розроблено й експериментально перевірено дидактичну модель профільного навчання у приватній загальноосвітній школі, яка забезпечує варіативний різнорівневий зміст освіти, створює можливості для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів у навчально-виховному середовищі школи та позашкільних установ і враховує соціальні-педагогічні особливості функціонування приватної школи. Розроблено методичні рекомендації щодо організації та моніторингу профільного навчання учнів у приватній загальноосвітній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР)714.9 +
Шифр НБУВ: РА362283

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Соловей М.О. 
Дитячі будинки Донбасу у 1943 - 1965 роках: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / М.О. Соловей ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2009. — 20 с. — укp.

Запропоновано й аргументовано авторську періодизацію розвитку дитячих будинків регіону в 1943 - 1965 рр., у якій виділено етапи в діяльності сирітських закладів. Простежено зміни у якісному складі керівних і педагогічних кадрів дитбудинків та з'ясовано як це вплинуло на методи виховання та повсякденне життя дітей. Виявлено різні джерела поповнення контингенту вихованців дитячих будинків. Встановлено, що в 1950-х рр. виникло "соціальне сирітство", коли в дитбудинках з різних причин опинялися діти, які мали батьків. Вперше досліджено матеріально-просторову та соціальну-культурну сферу повсякденного життя вихованців дитячих будинків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР55)6-2 + Ч424(4УКР)719.2 + Ч414(4УКР)715 +
Шифр НБУВ: РА368464

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Бутенко Г.П. 
Діагностування навчальних досягнень учнів у системі шкільної освіти Великої Британії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.П. Бутенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Уперше на концептуально-прикладному рівні узагальнено досягнення педагогічної діагностики та викладено нові історико-педагогічні дані про її становлення та розвиток. Проаналізовано позитивний досвід Великої Британії з оцінюванння навчальних досягнень учнів (НДУ) на різних етапах навчання та визначено сутність і функції тестів досягнень. Досліджено модель діагностування НДУ у країні, запропоновано сучасні методики оцінювання НДУ, зокрема, розв'язання проблемних ситуацій, описові характеристики. Показано позитивну роль спілкування вчителя й учнів у процесі діагностування НДУ в англійських школах, розроблено рекомендації щодо його використання в навчальних закладах України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ч424(4ВЕЛ) +
Шифр НБУВ: РА342758

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Вдовиченко Р.П. 
Діяльність міського управління освіти з підвищення управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Р.П. Вдовиченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Наведено результати дослідження теоретико-методичних, організаційно-педагогічних засад діяльності міського управління освіти (МУО) з підвищення управлінської компетентності керівників (УКК) загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ), виконано ретроспективний аналіз функціонально-посадових обов'язків директора та розроблено його посадову інструкцію. Розглянуто експериментально перевірені критерії ефективності управління ЗНЗ, запропоновано методику діагностування рівнів сформованості УКК. Розкрито зміст і проаналізовано структуру діяльності МУО з даної проблеми, визначено взаємовплив УКК на рівень ефективності управління закладом, виявлено позитивну динаміку сформованості рівнів УКК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к22 + Ч34(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА342753

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Карпенкова Н.І. 
Еколого-естетичне виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками Криму: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.І. Карпенкова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено організаційно-педагогічну модель еколого-естетичного виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками Криму. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови впровадження даної моделі. Удосконалено теорію та практику еколого-естетичного виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками. Визначено методи й організаційні форми еколого-естетичного виховання ліцеїстів, зокрема, розроблено зміст навчальної літньої практики й учнівських краєзнавчих екскурсій у межах впровадження навчальної програми "Заповідний Крим ".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.355.6 + Ч424(4УКР)714.5 +
Шифр НБУВ: РА362025

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського