Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (178)Книжкові видання та компакт-диски (192)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.28$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Біляковська О.О. 
Дидактичні засади оцінювання навчальних досягнень старшокласників в умовах модульного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.О. Біляковська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 21 с. — укp.

На підставі вивчення вітчизняного та зарубіжного педагогічного досвіду досліджено особливості становлення та розвитку системи оцінювання навчальних досягнень старшокласників, розкрито сучасні наукові підходи щодо її розробки та впровадження. Визначено основні функції та педагогічні вимоги щодо оцінювання навчальних досягнень старшокласників у контексті модульного навчання. Експериментально визначено дидактичні умови реалізації модульної технології навчання. Проведено ретроспективний аналіз інноваційних підходів щодо оцінювання навчальних досягнень старшокласників, розкрито їх дидактичні засади (принципи, структуру, моделі) для умов модульного навчання. Визначено роль процесу оцінювання у навчально-виховному процесі, показано його суттєвий вплив на підвищення якості знань, умінь і навичок старшокласників. Встановлено ефективність застосування різних оцінювальних шкал (діапазон від 3-х до 100 балів). Розкрито дидактичні особливості модульної технології навчання за 12-бальною системою оцінювання. Розроблено й експериментально перевірено три моделі контрольно-оцінювальних систем, встановлено доцільність та ефективність їх застосування у старшій профільній школі, охарактеризовано основні елементи контрольно-оцінювальної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА357176

Рубрики:

      
2.

Панчук О. П. 
Дидактичні основи оцінювання навчальних досягнень учнів 5 - 9 класів з трудового навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. П. Панчук ; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методологічні підходи до вивчення проблеми контролю якості знань учнів. Проаналізовано результати їх використання на уроках трудового навчання. Здійснено теоретичний аналіз методів контролю їх використання в процесі викладання трудового навчання за умов особистісно орієнтованого навчання. Розроблено технологію оцінювання результатів навчальних досягнень учнів з трудового навчання за еталонними діяльнісно особистісними ознаками та відповідні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. Встановлено, що за умов переходу до пошуково-творчих схем навчання впровадження еталонних визначень якості знань учнів є однією з передумов результативного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.28
Шифр НБУВ: РА373157 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Панчук О.П. 
Дидактичні основи оцінювання навчальних досягнень учнів 5-9 класів з трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.П. Панчук ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано теоретичні та методологічні підходи щодо здійснення контролю якості знань учнів і проаналізовано результати їх використання на уроках трудового навчання. Проведено теоретичний аналіз методів контролю та ефективності їх використання на уроках трудового навчання за умов впровадження особистісно орієнтованого підходу. Розроблено технологію оцінки результатів навчальних досягнень учнів з трудового навчання за еталонними діяльнісно особистісними ознаками. Встановлено відповідні критерії оцінки навчальних досягнень учнів, узгоджені згідно з вимогами особистісно орієнтованого навчання. Встановлено, що за умов переходу до пошуково-творчих схем навчання впровадження еталонних вимірників якості знань учнів є однією з передумов результативного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ч421.266 +
Шифр НБУВ: РА351104

Рубрики:

      
4.

Упатова І.П. 
Диференційований контроль навчальних досягнень учнів основної школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.П. Упатова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто дифренційований контроль як складову загальнодидактичної системи навчального процесу, яка забезпечує його ефективність для різних груп учнів шляхом організації пізнавальної діяльності школярів за умови врахування їх індивідуальних відмінностей, прийомів і методів навчання відповідно до особливостей учнів, шляхом розробки спеціальних навчальних завдань, для кожної з визначених типологічних груп. Доведено, що ці завдання дають змогу формувати найбільш раціональні прийоми розумових дій, узагальнювати та систематизувати знання; здійснювати школярами самодіагностику складності навчального матеріалу; діагностувати вчителем рівен навченості учнів; проводити корекцію їх знань; стимулювати інтерес до матеріалу, який вивчається, організувати само- та взаємоперевірку, само- та взаємооцінку, самоускладнення завдань, що взаємопов'язано з рівнем сформованості адекватної самооцінки. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію використання різнорівневих завдань робочих зошитів з друкованою основою та під час організації контрольно-узагальнювальних уроків-ігор. Виявлено, що умовами успішного використання різнорівневих завдань у таких робочих зошитах та на контрольно-узагальнювальних уроках-іграх є: дотримання вчителем педагогічного такту; раціональна організація роботи учня на заняттях; підвищення працездатності за рахунок усунення прогалин у знаннях учнів і виховання впевненості у своїх силах; самостійний вибір учнями завдань репродуктивного, реконструктивного, творчого рівнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.8 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА355883

Рубрики:

      
5.

Бутенко Г.П. 
Діагностування навчальних досягнень учнів у системі шкільної освіти Великої Британії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.П. Бутенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Уперше на концептуально-прикладному рівні узагальнено досягнення педагогічної діагностики та викладено нові історико-педагогічні дані про її становлення та розвиток. Проаналізовано позитивний досвід Великої Британії з оцінюванння навчальних досягнень учнів (НДУ) на різних етапах навчання та визначено сутність і функції тестів досягнень. Досліджено модель діагностування НДУ у країні, запропоновано сучасні методики оцінювання НДУ, зокрема, розв'язання проблемних ситуацій, описові характеристики. Показано позитивну роль спілкування вчителя й учнів у процесі діагностування НДУ в англійських школах, розроблено рекомендації щодо його використання в навчальних закладах України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ч424(4ВЕЛ) +
Шифр НБУВ: РА342758

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Катаєва Є.Ю. 
Інформаційна технологія автоматизованого навчання та контролю знань в управлінні учбовим процесом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Є.Ю. Катаєва ; Черкас. держ. технол. ун-т. — Черкаси, 2004. — 18 с. — укp.

Розроблено трирівневу математичну модель інформаційного середовища вищих закладів освіти (ВЗО), структура якого задається двома компонентами - інформаційним середовищем системи управління навчанням та інформаційним середовищем системи управління ВЗО. Виділено елементи та запропоновано визначення основних понять інформаційного середовища системи управління навчанням, в якій виділено три рівні представлення інформації - інформаційні середовища системи управління учбовим процесом, процесу та суб'єктів навчання. Розроблено математичну модель оптимальної взаємодії у трирівневому інформаційному середовищі системи управління навчанням. Запропоновано метод та алгоритм виділення інформаційних об'єктів системи управління учбовим процесом, наповнення яких доцільно виконувати у процесі автоматизованого навчання та контролю знань. Запропоновано структуру інформаційної технології створення у процесі автоматизованого навчання та контролю знань інформаційного ресурсу системи управління учбовим процесом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА331586

Рубрики:

      
Категорія:    
7.

Ухань П.С. 
Контроль знань, вмінь і навичок учнів на уроках інформатики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / П.С. Ухань ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 17 с. — укp.

Розкрито доцільність використання нових інформаційних технологій під час контролю знань, умінь і навичок учнів. Створено педагогічний програмний засіб для контролю знань і доведено доцільність його використання. Розроблено систему завдань для тематичного контролю знань учнів з інформатики, методичні рекомендації щодо використання педагогічного програмного засобу для контролю знань учнів за 12-бальною системою оцінювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з970р(4УКР)21-38 + Ч421.281
Шифр НБУВ: РА316897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Разумна А.Г. 
Критеріально-орієнтоване тестування як засіб корекції навчальних досягнень молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.Г. Разумна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему взаємозв'язку педагогічної оцінки та корекції навчальних досягнень молодших школярів, який розглянуто у системі науково обгрунтованих критеріїв. Модифіковано методику критеріально-орієнтованого тестування навчальних досягнень з урахуванням уточненого змісту виконавчого, операційного та творчого критеріїв. Виконавчий критерій висвітлює репродуктивні сторони навчальних досягнень, логіко-операційний - ступінь оволодіння навчальними діями й операціями, творчий - здатність використовувати актуальні знання в нестандартній ситуації. Визначено умови прогностичності педагогічного тестування та корекції навчальних досягнень молодших школярів на базі моделі їх критеріальних профілів. Надано перелік специфікованих навчально-пізнавальних вмінь-критеріїв, орієнтованих тестових завдань для перевірки рівня навчальних досягнень у засвоєнні програмного курсу математики початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284
Шифр НБУВ: РА313229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Бербец В.В. 
Методика діагностування навчальних досягнень учнів V - IX класів на уроках трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.В. Бербец ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Уточнено зміст і структуру понять "діагностування", "контроль", "перевірка", "оцінювання", "облік". Обгрунтовано основні принципи, функції та методи діагностування під час виконання творчих проектів. Визначено критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі проектно-технологічної діяльності, які включають критерії оцінювання процесу виконання творчого проекту та критерії оцінювання його захисту з метою підвищення об'єктивності оцінки навчально-трудової діяльності учнів. Вперше розроблено методику контролю та оцінювання навчальних досягнень школярів, яка базується на поєднанні оптимальних форм і методів контролю. Розроблено ефективні способи формування навичок самоконтролю та самооцінки у школярів V - IX класів на уроках трудового навчання. Теоретичні положення наукового дослідження експериментально перевірено у процесі навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА336204

Рубрики:

      
10.

Киричук А.С. 
Методика застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства учнів 9-го класу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.С. Киричук ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Проведено психолого-педагогічний і методичний аналіз предмета дослідження, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методичні умови ефективного застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства IX класу, розроблено її нормативні документи й алгоритм упровадження у навчальний процес. Доведено, що застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства стимулює навчальну мотивацію учнів, формує у них навички самостійного визначення власної навчальної стратегії й її реалізації, розвиває процеси самоорганізації та самооцінювання у дев'ятикласників, адаптує їх до навчання у ВНЗ за кредитно-модульною технологією. Підсумки дослідження дозволяють констатувати факт росту показників навчальних результатів і навчальної мотивації учнів, що забезпечує якість навчальних досягнень учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 + Х.р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА367752

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Бєлікова В. В. 
Методика навчання контролю навчальної діяльності майбутніх викладачів технічних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. В. Бєлікова ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Надано структурні та функціональні компоненти системи контролю. Розкрито зміст і комплексну структуру контрольної діяльності викладача у професійно-технічнному навчальному закладі (ПТНЗ). Розроблено та впроваджено модель формування контрольної діяльності як цілісної діяльності викладача з проектування, реалізації й аналізу системи контролю навчальної діяльності учнів у студентів інженерно-педагогічних спеціальностей технічного профілю. Обгрунтовано мету, принципи, зміст і способи навчання майбутніх викладачів технічних дисциплін контрольній діяльності за вивчення дисципліни "Методика професійного навчання".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ж. р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА372370 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Копняк Н.Б. 
Методика оцінювання результатів навчання інформатики учнів старшої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Б. Копняк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено, теоретично обгрунтовано й апробовано методичну систему оцінювання результатів навчання інформатики учнів старшої школи. Обгрунтовано необхідність оцінювання навчальної діяльності на засадах особистісно-орієнтованого навчання та компетентнісного підходу як засобу розвитку особистості учня. Розкрито суть поняття та цілі результатів навчання з інформатики учнів старшої школи. Розроблено методичні рекомендації щодо використання учнями критеріїв оцінювання безпосередньо у процесі навчання, створення й оцінювання тестових завдань на основі таксономії Б. Блума, проведення самооцінювання учнями їх навчальної діяльності з інформатики (на прикладі використання портфоліо учня та мережевого щоденника), проведення самооцінювання, взаємооцінювання учнів у малих групах і оцінювання роботи групи школярів (на прикладі використання методу проектів і організації парної діяльності учнів на уроках інформатики).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + З970 р(4УКР)2-38 +
Шифр НБУВ: РА360748

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Меджитова Л. М. 
Методичні засади педагогічної діагностики навчальних досягнень старшокласників з інформатики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. М. Меджитова ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано вибір освітніх тестів як інструменту вимірювання успішності навчання та вибір математичної моделі для обробки й інтерпретації результатів їх застосування. Розроблено методику педагогічної діагностики навчальних досягнень учнів старших класів з інформатики для автоматизації обчислення числових показників. Запропоновано методику підготовки тестових завдань спільно з учнями та іншими фахівцями у віддаленому режимі за допомогою wiki-сайту "Освітні вимірювання: інформатика".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р21-38 + Ч421.28
Шифр НБУВ: РА373763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Пермякова О.Г. 
Моніторинг якості навчання у загальноосвітніх закладах Франції другої половини XX ст.: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О.Г. Пермякова ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2010. — 21 с. — укp.

Наведено результати історико-педагогічного аналізу моніторингу якості навчання у загальноосвітніх закладах Франції другої половини XX ст. Розкрито сутність моніторингу якості навчання, проаналізовано теоретичні концепції французьких науковців щодо оцінювання знань учнів у контексті досимологічних досліджень. Висвітлено тенденції історичного розвитку системи оцінювання знань учнів у Франції. Охарактеризовано форми організації моніторингу, визначено особливості національного зовнішнього оцінювання у Франції. Наведено рекомендації щодо використання прогресивних здобутків французького досвіду проведення моніторингу якості навчання в освітній системі України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ФРА)63/64 + Ч421.28 р
Шифр НБУВ: РА371561 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Ландсман В.А. 
Організація зовнішнього стандартизованого тестування навчальних досягнень учнів загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.А. Ландсман ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено теорію та практику застосування зовнішнього стандартизованого тестування (ЗСТ) навчальних досягнень учнів як одного з інструментів моніторингу якості освіти. На підставі аналізу теоретичних джерел уточнено сутність тестування як діагностичного методу, визначено критерії педагогічних вимірів, функції та види тестів. Висвітлено специфіку становлення та розвитку тестування у вітчизняній і зарубіжній освіті. Узагальнено світовий досвід використання ЗСТ, визначено його позитивні та негативні аспекти та розглянуто альтернативні методи оцінювання підготовки учнів. Науково обгрнутовано структурні компоненти (мотиваційно-ціннісний, організаційно-змістовий, процесуальний, аналітико-результативний, прогностичний) моделі зовнішнього оцінюваня учнів українських загальноосвітніх шкіл. Проведено аналіз застосування ЗСТ в Україні з метою діагностичного та сертифікаційного оцінювання навчальних досягнень учнів. Обгрунтовано творчо-конструктивні висновки з проблеми системного дослідження використання ЗСТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284 +
Шифр НБУВ: РА334675

Рубрики:

      
16.

Рукасова С.О. 
Організація контролю навчальних досягнень учнів середніх закладів освіти в Україні (друга половина ХІХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.О. Рукасова ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2008. — 20 с. — укp.

Зроблено систематизацію теоретичних ідей з організації контролю навчальних досягнень учнів середніх закладів освіти у другій половині XIX ст. Розглянуто питання обгрунтування розвивальної, виховної та стимулювальної функцій контролю; визначення критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів; розробки загальних і персональних методик словесної та бальної системи контролю; заміни "термінового накопичення знань" на активні методи оволодіння й оцінювання. Узагальнено досвід організації контролю навчальних досягнень учнів середніх закладів освіти України другої половини XIX ст. Розкрито динаміку процесу організації контролю, охарактеризовано його основі етапи: 1850 - 1860-ті рр. - формування та становлення системи організації контролю навчальних досягнень учнів; 1870 - 1890-ті рр. - творчого, інтенсивного розвитку контролю. Розкрито особливості його організації на кожному з етапів (розробка правил контролю, нових підходів щодо здійснення перевірки, оцінювання, обліку знань, вибору методів контролю, форм стимулювання учнів). Проаналізовано актуальні проблеми організації контролю навчальних досягнень учнів. До наукового обігу введено нові архівні матеріали та маловивчені документи офіційного характеру, які дозволили більш повно й вірогідно висвітлити досвід організації контролю навчальних досягнень учнів у досліджуваний період, обгрунтовано перспективи його творчого використання у сучасній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)51 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА362138

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Чорна Н.В. 
Оцінювання навчальних досягнень учнів методом тестування в педагогіці США: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Чорна ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему оцінювання навчальних досягнень учнів за методом тестування у педагогіці США. Визначено основні функції, які виконують тести успішності у сучасній американській школі. З'ясовано взаємозв'язок тестів успішності з цілями навчання, розкрито сутнісні характеристики тестів успішності у педагогіці цієї країни, виділено та проаналізовано основні типи тестів успішності, які сформувались та використовуються в американській системі освіти. За результатами дослідження визначено педагогічні умови ефективного використання тестів успішності в американській школі та охарактеризовано основні форми тестових завдань. Обгрунтовано можливості творчого врахування у навчальних закладах України розроблених в американській педагогіці підходів до конструювання та використання тестів успішності. На базі позитивного досвіду американських педагогів розроблено методичні рекомендації щодо створення й використання тестів успішності в навчальних закладах України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА337931

Рубрики:

      
18.

Масалітіна О.С. 
Педагогічні умови застосування тестів для контролю навчально-пізнавальної діяльності старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.С. Масалітіна ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням тестового контролю навчально-пізнавальної діяльності старшокласників, пошуку шляхів удосконалення, активізації та гуманізації навчально-пізнавальної діяльності школярів. Теоретично обгрунтовано, що застосування тестів для контролю залежить від певних педагогічних умов: оптимального вибору способу проведення тестування в залежності від типу навчального предмета та забезпечення можливості альтернативного тестування. Це передбачає врахування реальних навчальних можливостей школярів, індивідуальних особливостей підготовки учнів до застосування тестів та стимулювання їхньої діяльності на підготовчому етапі, забезпечення сприятливого психологічного клімату тестового контролю, надання учням права вільного вибору. Експериментально перевірено визначені педагогічні умови та розроблено технологію впровадження їх у практику роботи школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

      
19.

Предик А.А. 
Проблема оцінювання навчальної діяльності учнів початкової школи в Україні (50-ті - 90-ті роки ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.А. Предик ; Київ. міс. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше проаналізовано теоретичні положення і практичного досвіду оцінювання навчальної діяльності учнів початкових класів, що є ефективним чинником формування пізнавальної активності і творчого розвитку молодших школярів в умовах системного використання бальної і змістової оцінки, вербальних і невербальних засобів оцінювання. Визначено і розкрито характерні особливості структури, змісту, форм, методів і засобів педагогічного оцінювання навчальної діяльності молодших школярів. Розкрито сутність нетрадиційних підходів до оцінювання в початковій школі як передумови формування сучасної системи оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. З'ясовано можливості використання досвіду змістового і бального оцінування навчальної праці учнів початкових класів дослідженого періоду в сучасній освітянській практиці з метою творчого розвитку молодших школярів за умов особистісно орієнтованого навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч421.221 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА364654

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
20.

Чупахіна С.В. 
Проблеми оцінювання навчальних досягнень дітей 6 - 7-річного віку у закладах освіти України (друга половина XX - початок XXI ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.В. Чупахіна ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 19 с. — укp.

Розкрито актульні аспекти проблеми оцінювання навчальних досягнень дітей віком 6 - 7 років у початковій школі України. Обгрунтовано його суть, висвітлену у психолого-педагогічній літературі та наявну у практиці початкової школи періоду середина XX - початок XXI ст. Охарактеризовано складові оцінювальної діяльності та з'ясовано об'єкти, функції, психолого-педагогічні умови, критерії, вимоги до неї. Проаналізовано зміст навчальних програм, зокрема першого класу чотирирічної початкової школи. Виявлено основні підходи до використання оцінки у навчанні даних дітей упродовж дослідженого періоду для їх екстраполяції в сучасну початкову освіту на етапі її реформування в Україні. Обгрунтовано суть педагогічної категорії "оцінювання навчальних досягнень дітей віком 6 - 7 років". Визначено динаміку розвитку оцінювання та його основних характеристик за навчально-виховного процесу початкової школи. Проаналізовано сучасний стан функціонування та ставлення вчителів-початківців до оцінювання навчальних досягнень за реального педагогічного процесу. Висвітлено шляхи використання здобутків учених дослідженого періоду щодо оцінювання навчальних досягнень даних дітей за сучасних умов реформування початкової освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)64 + Ч421.221 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА353530

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського