Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (73)Книжкові видання та компакт-диски (80)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(7СПО)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
1.

Барилко Є. О. 
Виховання патріотизму в учнів середніх шкіл США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Є. О. Барилко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше у вітчизняній педагогіці на матеріалах США наведено комплексну характеристику виховання патріотизму в учнів середніх шкіл, розкрито сутність цього поняття відповідно до сучасних підходів його інтерпретації в американській педагогічній літературі, охарактеризовано педагогічні умови, за яких відбувається виховання патріотизму в американських школярів. Узагальнено досвід виховання патріотичної свідомості в учнів середніх шкіл у навчально-виховному процесі школи та у позашкільний час, показано шляхи удосконалення та підвищення якості патріотичного виховання у середніх школах США. Дістав подальшого розвитку аналіз проблеми виховання патріотизму в учнів на старших щаблях шкільного навчання, підходів до її розв'язання в сучасній педагогічній науці та практиці США. Розширено знання про зміст, форми, методи та засоби виховання патріотизму в середніх школах США.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч424(7СПО)
Шифр НБУВ: РА384894 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Ліхневська Т.А. 
Громадянське виховання учнівської молоді в середній школі США: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.А. Ліхневська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості розвитку громадянського виховання у США та виокремлено основні етапи його становлення. Розкрито суть основних концепцій, на які вплинули представники філософських течій (прагматизму, гуманізму, ірраціоналізму, неофрейдизму). Визначено основні напрями змісту громадянського виховання (формування політичної культури, правосвідомості, культури міжетнічних стосунків, мотивації до праці, усвідомлення моральних цінностей і забезпечення розуміння свободи). Розглянуто американські державні стандарти з громадянознавства та діяльність організацій з громадянського виховання молоді. Досліджено його форми та методи. Виокремлено позитивні ідеї американського досвіду громадянського ставлення до вітчизняної освітньої системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч424(7СПО)7 +
Шифр НБУВ: РА364855

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Плахотнюк О. Л. 
Концепції виховання в системі шкільної освіти США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. Л. Плахотнюк ; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. — Умань, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано та проведено компаративний аналіз концепцій виховання в системі шкільної освіти США (гуманістичного виховання, виховання характеру, громадянського виховання). Визначено ключові поняття дослідженя: "концепція виховання" та "концепція виховання в системі шкільної освіти США". Розкрито сутність понять "виховання", "концепція", "система шкільної освіти США". Висвітлено філософсько-педагогічні засади американських концепцій виховання. Розроблено практичні рекомендації з упровадження провідних ідей американських концепцій виховання в систему шкільної освіти України на законодавчому, теоретико-педагогічному, організаційно-методичному, організаційно-адміністративному та практичному рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО) + Ч421.3
Шифр НБУВ: РА382027 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Чернякова А. В. 
Організаційно-педагогічні засади запобігання та подолання насильства в загальноосвітніх школах США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. В. Чернякова ; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. — Суми, 2011. — 20 с. — укp.

В межах висвітлення теоретико-педагогічних засад проведено аналіз розробленості проблеми шкільного насильства у порівняльних психолого-педагогічних дослідженнях. Визначено сутність і види шкільного насильства. Систематизовано основні концепції детермінації насильства серед учнівської молоді у зарубіжній психолого-педагогічній науці. На основі історико-хронологічного аналізу виокремлено етапи розвитку державної політики у напрямі запобігання та подолання насильства в загальноосвітніх школах США. Охарактеризовано адміністративно-правові засади вирішення досліджуваної проблеми, зокрема, документи реформ, законодавчі ініціативи, які регулюють функціонування американської школи як соціально безпечного навчального середовища. Проаналізовано організаційні засади освітньо-профілактичної роботи в загальноосвітніх школах США: принципи, підходи, напрями, форми, методи та цільові групи. Обгрунтовано методичні засади реалізації педагогічних стратегій запобігання та подолання насильства в американських школах, зокрема, проективних, реактивних і комплексних стратегій. Висвітлено можливості використання прогресивного досвіду вирішення досліджуваної проблеми в загальноосвітніх школах України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО) + С5*674.2*333.73
Шифр НБУВ: РА385392 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Теличко Н.В. 
Організація навчання обдарованих молодших школярів у США: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Теличко ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено становлення теоретико-методологічних засад організації навчання обдарованих молодших школярів (ОМШ) США в другій половині ХХ ст. На підставі ретроспективи вивчення інтелекту в психолого-педагогічних дослідженнях учених виявлено провідні соціокультурні чинники розвитку різних типів початкової школи для ефективної реалізації спеціалізованих програм дотично до проявів особливостей дитячої обдарованості. На підставі вивчення літературних джерел з даної проблеми виявлено генезу та сутність тестування як основного методу вивчення обдарованих учнів у початковій школі, запропоновано основні моделі процедури діагностування ОМШ і визначено форми їх організації. На прикладі штату Масачусетс для індувідуального та диференційованого навчання викладено сучасні підходи уряду США до нормативно-правового та фінансового забезпечення навчання ОМШ, досліджено основні шляхи творчого запозичення американського досвіду за умов реформування освітньої галузі в країні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч424(7СПО)4 +
Шифр НБУВ: РА342694

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Яворська Л.Г. 
Підготовка молоді до сімейного життя в США: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.Г. Яворська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено процес становлення та розвитку американської системи підготовки молоді до сімейного життя у контексті соціально-політичних, економічних і психолого-педагогічних чинників. Проведено аналіз оригінальних літературних джерел, оцінено етапи її еволюційного розвитку. Охарактеризовано зміст, основні принципи та напрямки сучасної американської системи підготовки молоді до сімейного життя - дошлюбну підготовку, статеве виховання та підготовку до відповідального батьківства. На підставі результатів дослідження популярних американських навчальних програм визначено ефективні методи та прийоми виховання майбутнього сім'янина: імітацію, аналогію, прогнозування, створення виховних ситуацій, проект, сімейну біографію, змагання, асоціацію, інтерв'ю. Виокремлено прогресивні ідеї американської теорії та практики підготовки молоді до сімейного життя та розроблено методики їх творчої реалізації у практиці вітчизняних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358 + Ч424(7СПО) +
Шифр НБУВ: РА351666

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Левчик Н. С. 
Підготовка учнівської молоді до виконання батьківських обов'язків у США та Великій Британії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. С. Левчик ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Виокремлено системний і мультикультурний підхід до організації підготовки учнівської молоді до батьківства, встановлено різновекторний і різнорівневий характер шкільних курсів з батьківства, їх циклічність і наступність, багатокомпонентність і модульність. Визначено вплив державних стандартів на зміст і способи реалізації підготовки молоді до батьківства; досліджено процеси розробки та впровадження сучасних педагогічних технологій з урахуванням вікових запитів молоді, а також інноваційність у викладанні, ліцензування вчителів з викладання курсу та процес розробки спеціальних програм для "груп ризику". Визначено особливості організації, охарактеризовано специфіку використання методів, форм і засобів підготовки учнівської молоді до виконання батьківських обов'язків. Досліджено специфіку американського та британського досвіду з прокреативної підготовки до батьківства, спільне та відмінне в освітніх системах обох країн з означеної проблематики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358 + Ч424(4ВЕЛ) + Ч424(7СПО)
Шифр НБУВ: РА381303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Шутова М.О. 
Проблеми реформування загальної середньої освіти в США (1950-ті - 1990-ті рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.О. Шутова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Визначено, що філософсько-методологічною засадою розвитку загальної середньої освіти в США є концепція реформаторської педагогіки, яка полягає в практичній спрямованості навчання та виховання. З'ясовано, що еволюція становлення загальної середньої освіти в Америці відбувалася за двома хронологічними періодами: передінформаційного (кінець XIX - 1980 рр.) та інформаційного (1990 рр. - початок XXI ст.) суспільства. Охарактеризовано суперечності розвитку загальної середньої освіти в США, що зумовили необхідність реформ. Визначено стратегічні завдання стандартизації, диференціації й гуманізації шкільної освіти США. Проаналізовано концептуальні засади її модернізації, а також здійснено порівняльно-педагогічну характеристику основних тенденцій розвитку американської та української шкільної освіти в контексті входження у світовий освітній простір. Висвітлено досвід творчого застосування позитивного американського досвіду реформування шкільної освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО) + Ч424(7СПО)7 +
Шифр НБУВ: РА335037

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Шумаєва С.П. 
Розвиток мас-медійних навчальних технологій у середніх закладах освіти США: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.П. Шумаєва ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2005. — 19 с. — укp.

Проаналізовано наукові праці американських учених з питань, що стосуються мас-медійних навчальних технологій. Уперше досліджено сучасний стан і основні тенденції розвитку даних технологій у навчальних закладах США. Надано рекомендації щодо їх впровадження в українському шкільництві. Розвинуто педагогічні поняття: "медіа-освіта", "медіа-грамотність", "візуальна грамотність", а також супровідні педагогічні терміни. Удосконалено теоретико-методологічні засади реалізації медіа-освіти в США та інших зарубіжних країнах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО)4 +
Шифр НБУВ: РА335175

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Заболотна О.А. 
Соціалізація учнівської молоді в загальноосвітніх та альтернативних закладах середньої освіти в США: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.А. Заболотна ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Вперше в Україні з'ясовано теоретичні засади змісту, форм і методів соціалізації учнівської молоді в США. Здійснено порівняльний аналіз культурно-історичних особливостей американського й українського стилів соціалізації, обгрунтовано механізм реалізації у вітчизняній системі освіти американських запозичень. Конкретизовано вплив соціально-економічних, політичних, релігійних і соціокультурних чинників на соціалізацію учнівської молоді в загальноосвітніх та альтернативних закладах середньої освіти в США. Охарактеризовано сучасні концепції, програми й ініціативи, що сприяють соціалізації учнівської молоді в соціально-груповому, політико-правовому й економічному аспектах, досліджено чинники впливу на спрямування шкільних соціалізаційних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(7СПО) + Ч424(7СПО) +
Шифр НБУВ: РА335805

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Бабенко І. Є. 
Соціально-педагогічна підтримка обдарованих дітей у школах США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. Є. Бабенко ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито генезу соціально-педагогічної підтримки обдарованих дітей у США, структуру, зміст та особливості системи соціально-педагогічної підтримки обдарованих дітей у США. Наведено поняття "обдарованість", "обдаровані діти", форми та методи виявлення обдарованих дітей, стратегічні напрями навчання та виховання обдарованих дітей, розглянуто підготовку педагогів до роботи з обдарованими дітьми. У науковий обіг уведено маловідомі матеріали фондів Центру ресурсів інформації у сфері освіти Департаменту Освіти США, що значно розширюють уявлення про історичний розвиток соціально-педагогічної підтримки обдарованих дітей у США й її сучасний стан.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч424(7СПО) + Ю983.724 с
Шифр НБУВ: РА380826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Бойченко М.А. 
Тенденції реформування управління сучасною загальною середньою освітою США: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / М.А. Бойченко ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено ідеологічні засади, стратегії та результати реформ управління загальною середньою освітою США 1980 - 1990-х рр. - початку XXI ст. З'ясовано теоретичні та методологічні основи даних реформ. Проаналізовано моделі управління освітою на підставі системного й організаційного підходів. Розкрито зумовленість освітніх реформ економічними та соціально-політичними змінами в суспільстві. Охарактеризовано рівні (федеральний, штатовий, окружний і шкільний) управління системою загальної середньої освіти та висвітлено тенденції реформування управління середньою освітою на кожному з них. Показано ефективність освітніх реформ і недоліки їх запровадження. Наведено рекомендації щодо використання концептуальних ідей позитивного американського реформаційного досвіду в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)63/64 + Ч424(7СПО) к
Шифр НБУВ: РА370724 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського