Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (898)Книжкові видання та компакт-диски (1050)Журнали та продовжувані видання (123)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч312$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 144
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Харченко Т.Г. 
Взаємодія школи та соціального середовища у вихованні учнів колежів і ліцеїв Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Т.Г. Харченко ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 19 с. — укp.

Наведено результати дослідження процесу соціалізації учнів французьких середніх шкіл. Визначено суть та напрямки взаємодії школи та соціального середовища у вихованні. Простежено генезис уявлень французьких філософів і педагогів щодо чинників формування особистості, а також ролі соціального середовища у формуванні особистості. Здійснено порівняльний аналіз сучасних теоретичних основ взаємодії школи та соціального середовища у Франції та в Україні. Виявлено основні напрямки, форми та методи взаємодії школи та соціального середовища у вихованні учнів у Франції. Простежено етапи становлення відносин між французькою середньою школою та сім'єю у справі виховання підлітків. Надано характеристику французької середньої школи як відкритої соціально-педагогічної системи, яка вступає у взаємодію з позакласними та позашкільними, а також громадськими організаціями та державою. Досліджено особливості соціалізації учнів французьких середніх шкіл засобами масової інформації. Визначено можливі шляхи використання позитивного французького досвіду взаємодії школи та соціального середовища в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА)4 + Ч312(4ФРА)
Шифр НБУВ: РА320937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Клименюк Н.В. 
Виховання гуманності у майбутніх соціальних працівників в умовах професійної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.В. Клименюк ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему виховання гуманності у студентів спеціальності "Соціальна робота" за умов професійної підготовки. Досліджено рівень наукової розробки зазначеної проблеми. Обгрунтовано гуманність як професійно значиму якість майбутнього соціального працівника. Визначено структуру гуманності та змістову характеристику її компонентів. Виявлено основні критерії та визначено рівені сформованості гуманності. Обгрунтовано педагогічні умови ефективного виховання даної якості у майбутніх соціальних працівників у процесі професійної підготовки. Запропоновано оптимізувати процес виховання гуманності у майбутніх соціальних працівників за напрямками: організації навчальної діяльності шляхом поєднання традиційних і активних методів навчання; виховної роботи шляхом збагачення її змісту у позааудиторній діяльності, шляхом упровадження засобів художньої літератури; уведення до структури соціально-педагогічної практики завдань гуманістичного спрямування. Розроблено й експериментально перевірено методику виховання гуманності у студентів в результаті спеціально організованого навчально-виховного процесу за умов університету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ч312 р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА352576

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Удовенко Ю.М. 
Вплив несприятливих умов соціалізації на психічний розвиток дитини: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ю.М. Удовенко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до вивчення закономірностей впливу несприятливих умов соціалізації на формування особистості дитини. Виявлено, що одними з впливовіших таких умов є прояви насильства до дітей, зокрема, фізичне, психологічне, сексуальне насильство, нехтування потребами дитини. З'ясовано особливості впливу несприятливих умов соціалізації на рівні емоційної, пізнавальної, мотиваційної сфери, образу-Я та міжособистісної взаємодії. Доведено, що під впливом зазначених умов соціалізації діти зазнають емоційного ураження, стосовно образу-Я, значною мірою гальмується пізнавальна активність та виникають порушення у сфері міжособистісної взаємодії. Визначено зміни структурних компонентів психічного розвитку дитини, що виникають під впливом несприятливих умов соціалізації. З урахуванням зазначених змін розроблено типологію дітей, які зазнали цього впливу. Запропоновано діагностичний інструментарій для визначення провідних сфер ураження дітей, що виникають під впливом несприятливих умов соціалізації. Показано, що основою реабілітаційних заходів має бути диференційований підхід, який передбачає врахування уражених сфер психічного розвитку дитини та різновиду несприятливих умов. Розроблено напрями соціально-психологічної реабілітації відповідно до запропонованої типології дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю983.402.1 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА352307

Рубрики:

      
4.

Шабаєва Н. С. 
Гендерна соціалізація студентів коледжу в позанавчальній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н. С. Шабаєва ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему гендерної соціалізації (ГС) студентів коледжу в позанавчальній діяльності (ПНД), визначено сутність та особливості ГС в ПНД на основі теоретичного аналізу досліджень, присвячених соціалізації та її гендерній складовій. Розроблено й обгрунтовано на теоретичному, змістовному та технологічному рівнях соціально-педагогічні умови ГС студентів коледжу в ПНД, основу яких складають: засвоєння студентами сучасних наукових гендерних знань (теорій, концепцій, підходів) як основи їх ціннісних ставлень щодо егалітарних гендерних уявлень; забезпечення орієнтації процесу ГС на формування в студентів соціальної активності, відповідальності, справедливості, тощо.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч471.38 + С5*423.2*344 + С5*5*333.91
Шифр НБУВ: РА380858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Швець Т. Е. 
Громадянська соціалізація старшокласників у позакласній діяльності загальноосвітнього навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Т. Е. Швець ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

За результатами дослідження процесу громадянської соціалізації (ГС) старшокласників у позакласній діяльності визначено сутність соціально-педагогічної проблеми ГС, особливості процесу ГС старшокласників, а також специфіку організації позакласної діяльності для підвищення ефективності ГС. Обгрунтовано необхідність впровадження міжнародної співпраці школярів у систему позакласної діяльності. Теоретично розроблено й експериментально перевірено систему позакласної діяльності ЗНЗ, яка сприяє підвищенню ефективності ГС старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.352.13 + Ч421.38
Шифр НБУВ: РА380929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Варяниця Л.О. 
Дитяча субкультура як фактор соціалізації молодшого школяра в навчально-виховному процесі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Л.О. Варяниця ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Вперше визначено особливості впливу дитячої субкультури на процес соціалізації молодшого школяра. Досліджено умови формування соціальної компетентності дітей шести-семи років у просторі дитячої субкультури. З'ясовано сутність та зміст поняття "дитяча субкультура молодших школярів". Удосконалено й доповнено теорію та методику соціально-педагогічної роботи з молодшими школярами щодо забезпечення опосередкованого впливу на збагачення дитячої субкультури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.1 + Ч421.331.1 + С5*671.1*423.121 +
Шифр НБУВ: РА343230

Рубрики:

      
7.

Баб'як Ж.В. 
Діагностика соціально-виховного процесу як умова соціалізації студента вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Ж.В. Баб'як ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Висвітлено роль і можливості вирішення проблеми діагностування соціально-виховного процесу у вищій школі, обгрунтовано його суть, запропоновано методики діагностування та інструментарій одержання найбільш повної та достовірної інформації, а також створено та апробовано діагностичний комплекс методик, що дає змогу оптимізувати процес соціального виховання студентів. На підставі одержаних даних показано ефективність впровадження експериментального діагностичного комплексу методик як педагогічної умови, що сприяє соціалізації. Обгрунтовано доцільність застосування факторної та структурно-функціональної моделей оптимізації процесу соціального виховання з метою розвитку соціально-активної діяльності та цілеспрямованої особистості студента та педагога як організатора означеного процесу, який має здійснювати діагностування, регулювання та корекцію шляхів управління соціально-виховним процесом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч481.350.0 +
Шифр НБУВ: РА331988

Рубрики:

      
8.

Отрощенко Н.Л. 
Діяльність соціального педагога з профорієнтації учнів загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / Н.Л. Отрощенко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано соціально-педагогічний аспект проблеми професійної орієнтації учнів загальноосвітньої школи за сучасних ринкових умов, розкрито сутнісні характеристики профорієнтаційної роботи шкільного соціального педагога. Висвітлено етапи профорієнтаційної роботи соціального педагога зі старшокласниками, обгрунтовано інтегральні якості соціально успішної, конкурентноспроможної особистості, а також соціально-педагогічну технологію впровадження розробленої системи діяльності соціального педагога з профорієнтації учнів загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.351.6 +
Шифр НБУВ: РА367245

Рубрики:

      
9.

Собчак Н.М. 
Зміст і форми професійної підготовки соціальних працівників у системі неперервної освіти США: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Собчак ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2004. — 20 с. — укp.

Проаналізовано становлення та розвиток соціальної роботи як виду професійної діяльності, визначено особливості її функціонування на сучасному етапі та розкрито вимоги до підготовки соціальних працівників. Розглянуто зміст і форми організації підготовки фахівців соціальної роботи різних рівнів, розкрито специфічні риси їх теоретичного та практичного навчання, виявлено особливості організації післядипломної освіти. Здійснено порівняльно-педагогічний аналіз професійної підготовки даних фахівців у вищих навчальних закладах США та України. Наведено рекомендації щодо можливостей використання провідних ідей зарубіжного досвіду у розбудові національної вищої школи та системи соціальної освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р31(7СОЕ) + С40(7США) +
Шифр НБУВ: РА329752

Рубрики:

      
10.

Комар І.В. 
Опікунська діяльність релігійних організацій Української греко-католицької церкви у Галичині (кінець XIX - перша половина ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / І.В. Комар ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

На підставі результатів вивчення широкої джерельної бази комплексно досліджено теорію та практику опікунства під керівництвом релігійних організацій Української греко-католицької церкви (УГКЦ) у Галичині наприкінці XIX - першій половині XX ст. Показано її особливості у аспекті суспільно-політичного та культурно-освітнього розвитку краю. Висвітлено напрями опікунсько-виховної діяльності чернечих чинів УГКЦ у Галичині. Виділено історичні етапи розвитку всіх греко-католицьких чернечих чинів від часу їх заснування до сучасності у контексті опікунської діяльності. Здійснено періодизацію даної діяльності греко-католицького чернецтва дослідженого періоду. Педагогічну теорію та практику розвинуто новими даними стосовно змісту, форми та напрямів опікунської діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.3(4УКР)5/6 + Э377.109(4УКР)-112.681 +
Шифр НБУВ: РА349090

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Гуріч В. О. 
Організаційно-методичні умови діяльності соціальних педагогів із забезпечення прав дитини: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / В. О. Гуріч ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "забезпечення прав дитини", зміст практичної діяльності соціального педагога з охорони прав неповнолітніх з урахуванням психолого-педагогічних особливостей сприйняття дитиною правових норм як регулятивів поведінки. Обгрунтовано організаційно-методичні умови діяльності соціальних педагогів з забезпечення прав дитини. Розроблено зміст, форми та методи підготовки соціальних педагогів до забезпечення прав дитини, програму та навчально-методичні матеріали спецкурсів "Актуальні проблеми соціально-правового захисту дитинства", "Основи соціально-правового захисту дитинства", "Основи адвокатування прав дитини", соціально-педагогічну технологію забезпечення дитячих прав за участі батьків і працівників відповідних соціальних інститутів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Х809(4УКР)342 + Х911.42
Шифр НБУВ: РА379215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Шульга В.В. 
Організаційно-педагогічна діяльність соціальних служб для молоді в Російській Федерації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / В.В. Шульга ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вивчено організаційно-педагогічну діяльність соціальних служб для молоді в Російській Федерації. Доведено, що ефективна соціальна робота з молоддю має проводитися у рамках педагогічної системи. Визначено, що державна молодіжна політика є методологічною й організаційною основою здійснення соціальної роботи з молоддю. Обгрунтовано та розроблено модель організаційно-педагогічної діяльності. Проаналізовано структуру та функції системи соціальних служб для молоді. Розкрито зміст і педагогічні технології організаційно-педагогічної діяльності цих служб для молоді Російської Федерації. Зроблено висновки та запропоновано рекомендації щодо творчого використання російського досвіду в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.4(4РОС) + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА345899

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Толстоухова С.В. 
Організаційно-педагогічні основи функціонування системи соціальних служб для молоді: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.В. Толстоухова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Проаналізовано історичні та сціално-культурні передумови становлення соціальних служб для молоді, розкрито їх організаційно-педагогічні принципи діяльності як системи. Розроблено й апробовано нові програми навчання соціальних робітників, запропоновано інноваційні техноглогії їх реалізації. Наведено рекомендації щодо підвищення ефективності роботи системи соціальних служб для молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 (4УКР) + С5*423,122
Шифр НБУВ: РА316120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Литовченко О.В. 
Організаційно-педагогічні умови соціальної адаптації учнів 5 - 9 класів у позашкільних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.В. Литовченко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Вперше обгрунтовано поняття "асоціальна адаптація" як процес пристосування особистості до змінних суспільних умов, що супроводжується нормативними та законодавчими порушеннями. Удосконалено зміст, форми та методи соціальної адаптації учнів V - XI класів у позашкільних навчальних закладах, визначено критерії та рівні її сформованості. Науково обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, які забезпечують формування соціального досвіду в учнів, адекватної самооцінки особистості, позитивно впливають на емоційний стан і розвиток їх комунікативних суспільних умінь і навичок. Розроблено методичні рекомендації щодо підвищення ефективності розвитку соціальної адаптації, рекомендовані до використання у позашкільних навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА334105

Рубрики:

      
15.

Бондаренко З.П. 
Організація волонтерської роботи майбутніх соціальних педагогів в умовах вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / З.П. Бондаренко ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні та практичні питання організації волонтерської роботи майбутніх соціальних педагогів за умов ВНЗ. Розкрито сутність базових понять дослідження: "волонтерська робота" в контексті соціально-педагогічної діяльності та "готовність до волонтерської роботи". Визначено професійні функції соціального педагога, які реалізуються у волонтерській роботі. Обгрунтовано зміст навчально-виховного процесу підготовки майбутніх соціальних педагогів до виконання професійних функцій, описано форми та методи волонтерської роботи, які реалізуються за умов ВНЗ. Розроблено та впроваджено модель організації даного процесу, спрямовану на підвищення рівня підготовки майбутніх соціальних педагогів до виконання професійних функцій шляхом залучення їх до доброчинної діяльності, підтримки та розвитку соціальних ініціатив. Доведено позитивний вплив участі майбутніх соціальних педагогів у волонтерські діяльності на їх професійне становлення й особистісний розвиток.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР)3 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА358842

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Романова Н.Ф. 
Організація і управління діяльністю студентських соціальних служб у вищих навчальних закладах України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Ф. Романова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-управлінську модель студентської соціальної служби вищого навчального закладу (ВНЗ), метою діяльності якої є успішна соціалізація й соціальне становлення студентської молоді під час навчання у вищій школі. Запропонована модель містить алгоритм розробки структури суспільної системи та структури взаємодії у процесі реалізації соціальних програм у студентському середовищі. Досліджено сучасні соціальні проблеми студенства, сформовано соціальні програми за напрямками соціальної роботи, які є особливо актуальними та потребують оперативного вирішення. Визначено роль молоді в системі управління ВНЗ, запропоновано технологію її практичної реалізації та з'ясовано необхідні умови запровадження у студентському середовищі. Експериментально доведено ефективність роботи студентської соціальної служби як складової системи управління виховним процесом ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ч312(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА335349

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Мкртічян О.А. 
Організація соціально-педагогічної діяльності в позашкільних закладах України (20 - 80 рр. ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.А. Мкртічян ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

Висвітлено історико-педагогічний аспект проблеми організації соціально-педагогічної діяльності у позашкільних закладах України. На підставі аналізу науково-педагогічної, історичної літератури і архівних документів визначено, а також обгрунтовано етапи становлення та розвитку системи діяльності соціального педагога у даних установах. 1940 - 1950 рр. є емпіричним етапом розвитку системи соціально-педагогічної діяльності у закладах позашкільного типу, 1960 - 1980 рр. - етапом удосконалення системи цієї діяльності. Розкрито передумови соціально-педагогічної роботи. Проаналізовано зміст, форми, методи та напрями соціально-педагогічного впливу на підлітків у різноманітних позашкільних закладах дослідженого періоду. Визначено провідні тенденції розвитку соціально-педагогічної діяльності у досліджений період. Охарактеризовано перспективи творчого використання соціально-педагогічних ідей минулого за сучасних умов розвитку суспільства. До наукового обігу введено маловідомі та раніше невідомі архівні матеріали й історичні факти, взаємопов'язані з розвитком системи соціально-педагогічної діяльності в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч312.3(4УКР)6 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА350122

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
18.

Іноземцева С.В. 
Організація соціально-педагогічної роботи з підлітками з особливими потребами в середніх навчальних закладах України (друга половина XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.В. Іноземцева ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 21 c. — укp.

Вперше в хронологічних межах досліджено соціально-педагогічну роботу з дітьми з особливими потребами. Визначено передумови організації соціально-педагогічної роботи з такими підлітками в середніх навчальних закладах. Обгрунтовано та охарактеризовано етапи та визначено провідні тенденції розвитку соціально-педагогічної роботи з ними. Визначено прогностичні тенденції розвитку системної організації соціально-педагогічної роботи з підлітками з особливими потребами в середніх навчальних закладах України в XXI ст. так визначено перспективи творчого використання прогресивних соціально-педагогічних ідей минулого за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4УКР) + Ч430.3(4УКР)63/64 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА368433

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Рассказова О.І. 
Організація творчої діяльності учнів у позашкільному закладі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.І. Рассказова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

На підставі результатів вивчення сучасних філософських та психолого-педагогічних наукових праць з проблем творчості проаналізовано провідні концептуальні положення теорії творчості та на їх базі обгрунтовано доцільність застосування у дослідженні наукових підходів: діяльнісного, що дає змогу охарактеризувати суттєві компоненти творчої діяльності учнів, а також функціонального, з використанням якого здійснено визначення функцій такої діяльності. Розглянуто позашкільний заклад як систему, в якій реалізується соціально-педагогічний процес. Грунтовно проаналізовано особливості даного процесу та визначено творчий аспект основних його компонентів (мети, принципів, змісту, методів і форм). Вивчено рівні дозвільної діяльності: споживання, творчості, екстеріоризації. Запропоновано етапний характер організації творчої діяльності учнів у соціально-педагогічному процесі позашкільного закладу, визначено відповідні засоби соціально-педагогічного забезпечення на кожному етапі та зроблено висновок, що їх застосування в соціально-педагогічному процесі сучасного позашкільного закладу забезпечує розвиток характеристик творчої особистості: активності та самостійності учнів, набуття ними комунікативних умінь, здобуття творчого досвіду колективної дозвільної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА323307

Рубрики:

      
20.

Коваль В.О. 
Особливості валеологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / В.О. Коваль ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні засади, зміст, мету та завдання валеологічної підготовки майбутніх педагогів у контексті особистісно орієнтованої парадигми. Теоретично визначено й експериментально перевірено особливості ефективної організації процесу валеологічної підготовки майбутнього соціального педагога за умов професійної педагогічної освіти. Шляхом педагогічного експерименту доведено, що впровадження розробленої структурно-функціональної моделі валеологічної підготовки програми "Валеологічна діяльність соціального педагога" підвищує її рівень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.354.5 +
Шифр НБУВ: РА348823

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського