Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (109)Книжкові видання та компакт-диски (154)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.331.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Голова Н. І. 
Виховання відповідальності у старшокласників у процесі учнівського самоврядування: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. І. Голова ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено критерії та рівні сформованості відповідальності в учнів старшого шкільного віку. Висвітлено роль учнівського самоврядування у формуванні відповідальності в старшокласників і педагогічні умови підвищення ефективності його впливу на даний процес: структура організації сприяє залученню всіх старшокласників до активної участі в житті класу, школи та навколишнього середовища. Визначено етапи впровадження учнівського самоврядування у навчально-виховний процес загальноосвітнього закладу. Розроблено методичні рекомендації щодо виховання відповідальності у старшокласників у процесі діяльності учнівського самоврядування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.17 + Ч421.431 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА372150 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Чуланова О.Л. 
Виховання життєвих перспектив старшокласників у позанавчальній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Л. Чуланова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено історико-логічний та теоретичний шляхи вирішення проблеми формування життєвих перспектив школярів на основі гуманістично-прагматичного підходу до виховання учнівської молоді. Виявлено потенційні можливості організованих форм соціокультурної діяльності учнівської молоді в позанавчальний час як засіб формування її життєвих перспектив. Науково обгрунтовано педагогічні засоби, які забезпечують ефективність формування життєвих перспектив старшокласників у позанавчальній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА318114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Назаренко 
Виховання культури міжетнічних відносин старшокласників у позаурочній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Галина Анатоліївна Назаренко ; Інститут проблем виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА352480

Рубрики:

      
4.

Балтремус К.А. 
Гуманізація виховного процесу в старших класах загальноосвітньої приватної школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / К.А. Балтремус ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Визначено сутність і зміст понять "гуманізм", "гуманізація виховного процесу", "особистісно орієнтоване виховне середовище" шляхом аналізу праць відомих вітчизняних і зарубіжних вчених, обгрунтовано та експериментально апробовано організаційно-педагогічні умови ефективності процесу гуманізації виховання старшокласників. Розроблено та запроваджено теоретичні підходи щодо гуманізації виховного процесу у загальноосвітній приватній школі, визначено та експериментально перевірено критерії та рівні сформованості гуманного виховного процесу загальноосвітньої приватної школи. На підставі результатів дослідження виявлено, що дані теоретичні підходи, зміст, форми та методики гуманізації виховного процесу у загальноосвітній приватній школі дозволили створити ефективне особистісно-орієнтоване виховне середовище.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.3 +
Шифр НБУВ: РА322964

Рубрики:

      
5.

Луньова Г.С. 
Дидактичні засади формування інформаційно-технологічних умінь старшокласників у процесі навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Г.С. Луньова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано дидактичні засади та нове практичне вирішення актуальної проблеми формування інформаційно-технологічних умінь старшокласників у процесі навчання. Розкрито сутність педагогічного поняття "інформаційно-технологічне уміння", виділено його структурні компоненти. Встановлено критерії та розроблено дидактичну модель формування інформаційно-технологічних умінь в учнів старшої школи, експериментально доведено її ефективність. Визначено рівні сформованості інформаційно-технологічних умінь старшокласників, запропоновано методику їх педагогічного діагностування. Основні результати наукового дослідження впроваджено у навчальний процес педагогічних ВНЗ і загальноосвітніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.331.3 + В1 р21-31 +
Шифр НБУВ: РА356159

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
6.

Троцька О. С. 
Етичне виховання старшокласників у процесі навчання біології: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. С. Троцька ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено процес етичного виховання старшокласників у процесі навчання біології, проаналізовано теоретичні та практичні аспекти проблеми. Розроблено модель етичного виховання старшокласників у процесі навчання біології, методологічними орієнтирами якої є: системний, синергетичний, аксіологічний, інформаційно-діяльнісний підходи, ідеї ексцентризму, екосистемології й екопсихології. Встановлено, що модель включає мету, результат, умови та взаємопов'язані компоненти: ціннісно-цільовий, змістовий, діяльнісно-комунікативний, діагностико-рефлексивний. Виділено блоки інформації екоетичного спрямування, які доцільно фрагментарно включати до змісту програмового матеріалу з біології. Сконструйовано систему завдань екоетичного спрямування для формування ціннісно-шанобливого ставлення учнів до природи. Визначено критерії, показники та рівні екоетичної вихованості старшокласників. Перевірено ефективність моделі етичного виховання старшокласників у процесі навчання біології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)2-2 + Ч421.352 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА375427 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Помиткіна Л.В. 
Корекція особистісних дисгармоній психодинамічно неконгруентних старшокласників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Помиткіна ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 24 с. — укp.

Уточнено психолого-педагогічний зміст поняття гармонії та дисгармонії особистісного розвитку старшокласників, визначено психологічні показники та критерії психодинамічної конгруентності та неконгруентності особистості. Проаналізовано психолого-педагогічні підходи щодо проблеми гармонізації особистісного розвитку неконгруентних старшокласників за умов освітньої діяльності. Розроблено та апробовано психодіагностичний інструментарій і концептуальну модель виявлення, інтерпретації та корекції особистісних дисгармоній старшокласників з психодинамічною неконгруентністю, створено та експериментально апробовано диференціальну програму їх психолого-педагогічної корекції. Наведено методичні рекомендації щодо гармонізації особистісного розвитку учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92 + Ч421.331.3 +
Шифр НБУВ: РА332600

Рубрики:

      
8.

Потапова І.Ю. 
Моральне виховання старшокласників у процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.Ю. Потапова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено процес морального виховання старшокласників. Проаналізовано сучасний стан теорії та практики цього виховання. Розкрито його суть і зміст у процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу. Наведено визначення поняття "моральне виховання старшокласників". Проаналізовано зміст комплексних моральних якостей у контексті єдності навчально-виховної урочної та позаурочної роботи. Визначено компоненти, критерії та рівні моральної вихованості старшокласників. Обгрунтовано педагогічні умови даного виховання у процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу та розроблено відповідну структурно-функціональну модель.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.331.3 +
Шифр НБУВ: РА355479

Рубрики:

      
9.

Макарчук Н.О. 
Особистісні детермінанти розв'язання конфліктних ситуацій у пізньому юнацькому віці: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.О. Макарчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Вивчено особистісні детермінанти, психологічні механізми виникнення та розв'язання конфліктних ситуацій у пізньому юнацькому віці. Розкрито суть понять "конфліктна ситуація" та "особистісні детермінанти розв'язання конфліктних ситуацій". Вивчено психологічні особливості конфліктних ситуацій та особистісної детермінації конфліктної взаємодії. Модифіковано діагностичні методики дослідження особистісної детермінації розв'язання зазначених ситуацій у пізньому юнацькому віці. Розглянуто та систематизовано базові особистісні детермінанти їх виникнення та розв'язання. Виокремлено типові конфліктні ситуації у студентському середовищі (зовнішньо-детерміновані, детерміновані групою, внутрішньо-детерміновані). Розроблено й апробовано систему з формування особистісних детермінант розв'язання конфліктних ситуацій у студентському віці особистісно-орієнтованими засобами. Обгрунтовано психологічні умови ефективності та чинники формування психологічних механізмів і особистісних детермінант розв'язання досліджених ситуацій у студентському середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Ю937.42 + Ч421.331.3 +
Шифр НБУВ: РА341061

Рубрики:

      
10.

Дідковська Л.І. 
Особливості уявлень про своє майбутнє у старшокласників із соматичними порушеннями: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.І. Дідковська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Вивчено психологічні детермінанти побудови старшокласниками з певними соматичними порушеннями власної часової перспективи (уявлення про своє майбутнє). Запропоновано новий підхід до розв'язання проблеми побудови особистістю власного майбутнього, який грунтується на концепції суб'єктно-діяльнісного підходу та теорії цілепокладання. Розкрито специфіку співвідношення форм цілепокладання (мріяння, задум, передбачення, намір, самовизначення), способів об'єктивації останніх в суб'єктивній картині життєпроектування (ескіз, стратегія, програма, план) і зумовлених ними типів побудови особистістю майбутньої часової перспективи у просторі бажаного майбутнього (аморфний, локальний, констеляційний, цілісний). Установлено, що процес і результат побудови особистістю образу власного майбутнього призводить до таких змін актуальної структури особистості, які можуть розглядатися як особистісне новоутворення. Запропоновано використовувати одержані дані як диференційно-діагностичні критерії процесуальних і змістових характеристик уявлень про своє майбутнє старшокласників загалом, що страждають на соматичні порушення, а також під час організації заходів психокорекційного (психотренінгового) спрямування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.514.02 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА326529

Рубрики:

      
11.

Оришко С. П. 
Патріотичне виховання старшокласників у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. П. Оришко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито суть і складові компоненти понять "патріотизм", "патріотичне виховання, критерії та показники їх прояву. Обгрунтовано й охарактеризовано основні функціональні компоненти туристсько-краєзнавчої діяльності та встановлено механізм їх реалізації. Теоретично обгрунтовано концептуальні підходи щодо здійснення патріотичного виховання школярів у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності у сучасних реаліях. Розроблено організаційно-функціональну модель патріотичного виховання старшокласників. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови патріотичного виховання учнів старшої школи у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності. Запропоновано практичні рекомендації щодо використання можливостей туристсько-краєзнавчої діяльності у цілісній системі патріотичного виховання старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385.4 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА371344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Маркова Н. В. 
Педагогічні засади діяльності соціального педагога з формування гендерної культури старшокласників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Н. В. Маркова ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито специфіку діяльності соціального педагога з формування гендерної культури. Розроблено й експериментально перевірено педагогічні засади діяльності соціального педагога з формування гендерної культури. Встановлено, що упровадження педагогічних засад відбувається шляхом реалізації програми "Діяльність соціального педагога з формування гендерної культури старшокласників", яка є комплексом взаємозв'язаних і взаємозумовлених підпрограм "Формування гендерних знань", "Формування соціального досвіду гендерної взаємодії", "Формування гендерної рефлексії".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.358 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА373451 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Аніщенко А.П. 
Педагогічні умови соціалізації старшокласників у територіальній громаді: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.05 / А.П. Аніщенко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено сутність і особливості процесу соціалізації старшокласників у територіальній громаді й інформаційному суспільстві. Проаналізовано рівень сформованості сукупності соціальних якостей: соціальної активності, соціальної відповідальності, толерантності як критеріїв ефективності соціалізації старшокласників у територіальній громаді. Теоретично обгрунтовано, змістовно розроблено й експериментально перевірено педагогічні умови даної соціалізації старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч421.385.92 + Ч421.331.3 +
Шифр НБУВ: РА370165 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Веровська О. Л. 
Підготовка майбутніх учителів гуманітарного профілю до формування оцінних суджень старшокласників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Л. Веровська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено суть поняття "оцінне судження", суть і структуру готовності майбутнього вчителя до формування оцінних суджень у старшокласників. Із позицій аксіологічного, компетентісного, особистісно-діяльнісного та герменевтичного підходів науково обгрунтовано технологію підготовки майбутніх учителів гуманітарного профілю до формування оцінних суджень у старшокласників, що передбачає підготовчо-організаційний, змістово-процесуальний, рефлексивно-кореляційний етапи. Експериментально доведено її ефективність, уточнено критерії та показники рівнів визначеної готовності учителів: мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, особистісно-оцінний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.220 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА377260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Посацький О.В. 
Психологічні особливості образу власного майбутнього в ранній юності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Посацький ; Ін-т психол. ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Висвітлено нові дані стосовно специфічних рис образу майбутнього з урахуванням сучасного розвитку особистості в ранній юності. Проаналізовано питання образу майбутнього в контексті гендерної належності старшокласників та місця їх проживання. Показано міру переживання старшокласниками власного майбутнього як проблеми, опосередкованої особистісними детермінантами: особливостями образу майбутнього, мірою гармонійності, позитивності Я-концепції, самооцінкою, рівнем тривожності старшокласників. Розглянуто основні аспекти юнацького віку, специфічні риси образу майбутнього в ранній юності та переживання майбутнього як проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.4 + Ю983.402.3 + Ч421.331.3 +
Шифр НБУВ: РА339025

Рубрики:

      
16.

Лютак О.З. 
Психологічні особливості соціалізації старшокласників у загальноосвітній школі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.З. Лютак ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2001. — 20 с. — укp.

Наведено результати теоретичного й експериментального дослідження процесу соціалізації старшокласників у сучасній загальноосвітній школі, розкрито її специфіку. Досліджено психологічні особливості, які сприяють успішній соціалізації та запобігають виникненню особистісних деструкцій школярів. Проаналізовано динаміку й основні тенденції розвитку ціннісних орієнтацій старшокласників за умов сучасної школи. Встановлено, що результативність процесу соціалізації старшокласників у школі визначається їх соціально значущою спрямованістю, рівнем розвитку ціннісних орієнтацій, своєчасним запобіганням особистісним деструкціям учнів; комунікативною компетентністю учасників взаємодії у шкільному середовищі; залученням учнів до спеціально організованої, ціннісно насиченої навчально-виховної та творчої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА315811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Потапчук Л.В. 
Психологічні особливості становлення особистісної зрілості старшокласників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Потапчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Узагальнено особливості особистісної зрілості, побудовано концептуальну модель аналізу тенденцій становлення особистісної зрілості, розроблено та використано на практиці діагностичну процедуру визначення структури особистісної зрілості у юнацькому віці. Уточнено поняття "особистісна зрілість старшокласників", "особистісне самовизначення". На основі узагальнення особливостей особистісної зрілості виділено такі її характеристики: відповідальність у різних сферах діяльності, самостійність, емоційну зрілість, самоконтроль поведінки, адекватність самоствердження та цілепокладання. Визначено два етапи становлення особистісної зрілості, перший характеризується ростом показників особистісної зрілості та збільшенням темпу їх зміни, другий - відносною стабільністю основних показників. Встановлено, що професійне самовизначення посідає провідне місце у структурі особистісної зрілості й впливає на успішність діяльності. Доведено наявність відмінностей за умов соціалізації. З,ясовано, що в учнів школи-інтернату становлення особистісної зрілості відбувається інтенсивніше, ніж в учнів загальноосвітньої школи. З метою активізації та підвищення рівня розвитку компонентів особистісної зрілості розроблено та апробовано комплексну експериментально-пізнавальну програму "Активізація розвитку структурних компонентів особистісної зрілості". Доведено, що становлення особистісної зрілості залежить від функціональної єдності представленості власного "Я" і спрямованості на його реалізацію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.3 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА314040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Нечипорук Л.І. 
Соціально-педагогічні засади виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Л.І. Нечипорук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано суть понять "ноосферна свідомість", "ноосферне моральне мислення", "ноосферна діяльність", "ноосферна освітня парадигма". Визначено критерії когнітивного, афективного та діяльнісного компонент моральної культури старшокласників у контексті ноосферної освіти. Обгрунтовано ефективність засобів ноосферної освіти (основ герменевтики, феноменології, акмеології, аутогностики, мистецтва, інформаційного середовища, діалогу культур, соціокультурної діяльності). Виділено соціально-педагогічні засади виховання моральної культури старшокласників. Як соціально-педагогічне забезпечення процесу виховання моральної культури на ноосферній основі запропоновано організаційно-технологічну модель на підставі мети, принципів, змісту (у контексті когнітивного, афективного та діяльнісного її компонентів), функціонуванні (засобів, психологічних механізмів), організації (соціально-педагогічних умов) і результату. Ефективність методики теоретично обгрунтовано й експериментально доведено. Наведено рекомендації щодо організації процесу виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.331.3 + Б.р(4УКР)2-3,022 +
Шифр НБУВ: РА364252

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Ічанська О.М. 
Становлення особистісної ідентичності в ранньому юнацькому віці: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Ічанська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Досліджено сутність, роль, структуру особистісної ідентичності (ОІ), вивчено механізми, психологічні особливості її становлення, визначено засоби оптимізації даного процесу в ранньому юнацькому віці. Проаналізовано теоретико-методологічні засади вивчення проблеми (ОІ) у вітчизняній та зарубіжній психології, з'ясовано зміст, структуру та вікові особливості становлення ОІ. Виявлено, що становлення ОІ як динамічного переживання внутрішньої цілісності та безперервності особистості в ранньому юнацькому віці відбувається в процесі подолання вікової кризи через активізацію механізмів становлення ОІ засобами психокорекції. Представлено результати дослідженння особливостей становлення структурних компонентів ОІ (когнітивного, емоційно-оцінного, часового), на основі яких визначено критерії (ідентифікацію з власним "Я", емоційно-ціннісне самостановлення, часову транспективу) та рівні становлення ОІ (низький, середній, високий). Теоретично обгрунтовано та апробовано психокорекційну модель становлення ОІ учнів раннього юнацького віку, спрямовану на створення умов для продуктивного подолання вікової кризи через активізацію механізмів становлення ОІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.403 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА317601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Безкоровайна О.В. 
Теоретико-методичні засади виховання культури особистісного самоствердження в ранньому юнацькому віці: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / О.В. Безкоровайна ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2010. — 39 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методичні засади виховання культури особистісного самоствердження (ОС) у ранньому юнацькому віці в освітньому процесі сучасного загальноосвітнього навчального закладу. Визначено сутність і зміст поняття "культура особистісного самоствердження" як процес свідомого, активного практичного перетворення ситуацій, які складають змістову основу різних сфер життєдіяльності школяра, в результаті чого він досягає успіху, підтримує відповідний статус у колективі. Розроблено концептуальну модель, яка охоплює когнітивний, мотиваційний, діяльнісно-перетворювальний елементи позиції самоствердження. Запропоновано вектор ОС. Визначено критерії та показники, які забезпечили можливість з'ясувати рівні сформованості культури ОС у ранньому юнацькому віці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.328 + Ч421.331.3 + Ю952.2-734
Шифр НБУВ: РА373698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського