Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (90)Книжкові видання та компакт-диски (82)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=МЕРЕЖК$<.>+<.>A=НІНА$<.>+<.>A=ВАСИЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Мережкіна Н.В. 
Гігієнічна оцінка впливу природних та техногенних факторів навколишнього середовища на здоров'я населення з хворобами органів дихання: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.01 / Н.В. Мережкіна ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Встановлено медико-географічні закономірності динаміки загальної та первинної захворюваності та смертності населення України у разі хвороби органів дихання (ХОД), зокрема, бронхіальної астми (БА) та хронічного бронхіту (ХБ). Надано гігієнічну оцінку закономірностей розподілу природних і антропогенних факторів на території України та Києва. Розроблено гігієнічну паспортизацію сонячної та геомагнітної активності, клімату та погоди, антропогенних забруднень повітря щодо їх впливу на динаміку об'єктивних та суб'єктивних показників у хворих, частоту загострень та смертей у разі ХОД. Обгрунтовано та впроваджено в практику охорони здоров'я медичні класифікації біотропності погоди щодо хворих з БА та ХБ за умов великого міста, що вперше враховують поєднану дію принципово різних механізмів впливу на організм людини природних (спотворення біологічних ритмів функцій органів та систем організму) та антропогенних (спотворення динаміки атмосферних забруднень у разі певних типів погоди) чинників навколишнього середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р121.2 + Р412-1 +
Шифр НБУВ: РА339709

Рубрики:

      
2.

Мережко О.О. 
Теорія та принципи транснаціонального торгового права (lex mercatoria): Автореф. дис... д-ра юрид. наук: 12.00.11 / О.О. Мережко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 39 с. — укp.

Досліджено теорію та принципи транснаціонального торгового права (lex mercatoria) в історичному аспекті та на сучасному етапі. Розкрито юридичну природу та зміст транснаціонального торгового права в контексті основних етапів еволюції міжнародних економічних відносин. Проаналізовано роль транснаціонального торгового права та його основних джерел у міжнародних торгово-економічних відносинах. Виявлено основні характерні риси транснаціонального торгового права, що визначають його сутність як особливої системи права, автономної від національних правових систем. Розкрито роль міжнародних урядових і неурядових організацій у створенні норм транснаціонального торгового права. Висвітлено головні етапи історії виникнення і розвитку транснаціонального торгового права, розглянуто співвідношення його з міжнародним публічним, міжнародним приватним та національним правом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х916.14 в-2
Шифр НБУВ: РА321622

Рубрики:

      
3.

Мережко Н.В. 
Формування якості нових лакофарбових покриттів на основі кремнійорганічних зв'язувальних речовин: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.19.08 / Н.В. Мережко ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2002. — 33 с. — укp.

Досліджено проблеми формування якості нових лакофарбових кремнійорганічних покриттів із заданими властивостями. На підставі всебічних товарознавчих досліджень вивчено фізико-хімічні властивості наповнювачів різного хімічного складу та походження, розглянуто шляхи їх застосування в поєднанні з кремній-органічними зв'язуючими речовинами для отримання поліфункціональних захисних покриттів. Вперше виявлено закономірності процесів взаємодії модифікованих техногенних наповнювачів різного складу і будови з поліорганосилоксанами. Доведено ефективність поєднання механоактивації та хімічного модифікування з метою регулювання в широкому діапазоні властивостей систем наповнювач - зв'язуюча речовина. Запропоновано наукову концепцію спрямованого підбору компонентів і регулювання процесів взаємодії між ними під час виготовлення, формування та експлуатації лакофарбових покриттів. Встановлено, що найвагомішими чинниками, які впливають на якість наповнених композицій, є хімічний склад наповнювачів, їх структура, фізико-хімічні властивості поверхні та умови їх поєднання, а також фізико-хімічні властивості зв'язуючих речовин. Розроблено рецептури, проведено комплексну товарознавчу оцінку нових лакофарбових покриттів на основі кремнійорганічних зв'язуючих речовин за різних умов практичного використання. Запропоновано достовірні методи прогнозування довговічності та надійності лакофарбових покриттів нових видів, проведено апробацію за умов промисловості, розроблено нормативну документацію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л749.7-106
Шифр НБУВ: РА318823 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Мережко В. М. 
Формування фінансово-економічного потенціалу у розвитку ЗЕД підприємств за умов євроінтеграції. / В. М. Мережко. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертацію присвячено обґрунтуванню та розробці теоретико-методичних основ і науково-практичних рекомендацій щодо формування фінансово-економічного потенціалу підприємства у розвитку ЗЕД за умов євроінтеграції. Удосконалено термінологію управління фінансово-економічним потенціалом та ЗЕД підприємства. Уточнено взаємозв'язки між фінансово-економічним потенціалом та ЗЕД підприємства. Доповнено систему оцінювання фінансово-економічного потенціалу показниками відтворення. Структуровано фактори впливу на ЗЕД підприємства залежно від їх сутності, рівня утворення та міри релевантності. Досліджено стан і динаміку фінансово-економічного потенціалу машинобудівних підприємств Вінницької області, проаналізовано показники їх зовнішньоекономічної діяльності і перспективи євроінтеграційних процесів.Побудовано структурнологічну модель механізму формування фінансово-економічного потенціалу підприємства з визначенням теоретичного, організаційного, інструментального та інформаційного блоків. У теоретичному блоці визначено теоретичні положення функціонування механізму. В організаційному запропоновано виділяти забезпечуючу та процесну складові. Забезпечуюча складова охоплює усі види ресурсів, необхідні для впровадження і функціонування механізму. Процесна передбачає проведення підготовчих робіт та постійні заходи для формування фінансово-економічного потенціалу. Визначено мету моніторингу у межах механізму, доведено необхідність відокремлення універсальних і специфічних рис моніторингу і запропоновано їх переліки для моніторингу. Для забезпечення ефективного здійснення моніторингу розроблено вимоги до процедури моніторингу; до інформації, що отримується в результаті; до функцій, що виконуються та до дотримання встановлених принципів. Для визначення послідовності здійснення моніторингу в механізмі формування фінансово-економічного потенціалу запропоновано модель проведення моніторингу фінансово-економічного потенціалу підприємства.^UThe dissertation is devoted to substantiation and development of theoretical and methodical bases and scientific and practical recommendations on formation of financial and economic potential of the enterprise in development of foreign economic activity in the conditions of European integration.The ttheoretical and methodological approach to study of the peculiarities of financial and economic potential in the development of foreign economic activity has been improved, that focuses on the triad of prerequisites for the formation of economic potential of the enterprise. The terminology of financial and economic potential management and foreign economic activity of the enterprise has been improved. The definition of the concept of financial and economic potential as a possible state of the enterprise and its position in the market, which are assessed taking into account the current financial and economic state of the enterprise and market conditions in the current and forecast period is proposed and substantiated. The structure of interrelation between the financial and economic potential and foreign economic activity of the enterprise is clarified, that includes, among others, the types of foreign economic activity that affect the financial and economic potential, details the form and consequences of such impact through the prism of the growth of financial resources, use of opportunities and achievement of results. The theoretical foundations, principles and existing approaches to assessment of economic and financial potential are analysed and the system of assessment of financial and economic potential has been supplemented with existing reproduction indicators, namely, the minimum profit required for expanded reproduction, reproduction margin and reproduction rate. Factors influencing the foreign economic activity of the enterprise are structured depending on their essence, level of education and degree of relevance.The structural model of the mechanism of formation of financial and economic potential of the enterprise with definition of theoretical, organizational, instrumental and information blocks is built and substantiated. In the theoretical block the theoretical positions of functioning of the mechanism are defined. In the organizational block it is offered to allocate providing and process components. The supply component covers all types of resources necessary for the implementation and operation of the mechanism. The process involves preparatory work and ongoing activities to build financial and economic potential.The state and dynamics of financial and economic potential of machine-building enterprises of Vinnytsia region are studied, and the indicators of foreign economic activity and prospects of European integration processes are analysed.The purpose of monitoring within the mechanism is determined, the necessity of separation of universal and specific features of monitoring is proved and their lists for monitoring are offered. To ensure effective monitoring, requirements for the monitoring procedure have been developed; to the information obtained as a result; to the functions performed and to the observance of the established principles. To determine the sequence of monitoring in the mechanism of formation of financial and economic potential, a model of monitoring the financial and economic potential of the enterprise is proposed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Савченко Ю. О. 
Формування готовності майбутніх керівників вокальних ансамблів до творчої взаємодії з музичним колективом: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Ю. О. Савченко. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментальноперевірено ефективність організаційно-методичних засад формування готовностімайбутніх керівників вокальних ансамблів до творчої взаємодії з музичнимколективом.Проаналізовано стан готовності майбутніх керівників вокальних ансамблівдо творчої взаємодії з музичним колективом. Встановлено, що творча взаємодія єособливою взаємодією керівника вокального ансамблю та учасників музичногоколективу, яка заснована на тривалому, невербально-вербальному особистомуконтакті керівника зі співаками.Визначено та схарактеризовано сутність основних понять дослідження.Спираючись на наукове осмислення понять «готовність до творчої діяльності»,«психологічна готовність», «творча взаємодія», а також враховуючи вимоги дофахівців мистецької освіти, готовність керівника вокального ансамблю дотворчої взаємодії з музичним колективом розглядається як особистісно-професійна інтегрована якість фахівця, яка відображає сформованістьмотиваційної сфери, знання, володіння методикою проведення занять таконструктивно-творчими якостями, що реалізується у суб’єкт-суб’єктнихвідносинах і діалогічному стилі педагогічного спілкування.Визначено компонентну структуру готовності до формування творчоївзаємодії керівника вокального ансамблю з виконавцями, що складається зчотирьох компонентів: мотиваційного, когнітивного, діяльнісного, творчого.Мотиваційний компонент готовності визначає спрямованість системи мотивів,потреб і цінностей майбутніх фахівців; когнітивний компонент містить комплекспрофесійних знань, активізацію пізнавальної активності, забезпечує цілісністьуявлень студентів про діяльність у ролі керівника вокального ансамблю;діяльнісний – містить комплекс професійних умінь, сприяє збагаченнюкогнітивного досвіду для вирішення тих чи інших теоретичних і практичнихзавдань; творчий – визначає здатність виконувати конкретні професійні завданнята складається з сукупності різного виду завдань.Розроблено критерії та показники сформованості готовності до творчоївзаємодії в процесі репетиційної роботи над музичним твором, до яких віднесено:мотиваційно-ціннісний з показниками: володіння комплексом особистіснихякостей керівника вокального ансамблю; схильність керівника вокальногоансамблю до організаційної діяльності; наявність мотивації до налаштуванняучасників колективу на творчу взаємодію; когнітивно-інформаційний зпоказниками: вияв бажання створювати комфортні умови творчої взаємодіїкерівника зі співаками-ансамблістами; ступінь сформованості комунікативнихвмінь керівника вокального ансамблю; креативно-діяльнісний з показниками:прояв нестандартного підходу в процесі вибору оригінального вокально-ансамблевого художнього репертуару; ступінь зацікавленості керівника у підборіоригінального та влучного репертуару для ансамблю; конструктивно-творчий зпоказниками: здатність спонукати творчий колектив до концертних виступів;ступінь володіння різноманітними психотехнологічними способами взаємодії зучасниками колективу.^UThe dissertation developed, theoretically justified and experimentally verifiedthe effectiveness of the organizational and methodical principles of preparation offuture vocal ensemble directors for creative interaction with a musical group.The state of preparation of future vocal ensemble directors for creativeinteraction with a musical group is analyzed. It has been established that creativeinteraction is a special interaction between the leader of the vocal ensemble and themembers of the musical team, which is based on long-term, non-verbal-verbal personalcontact of the leader with the singers.The essence of the main concepts of the research is defined and characterized.Based on the scientific understanding of the concepts "readiness for creative activity","psychological readiness", "creative interaction", as well as taking into account therequirements for specialists in art education, the readiness of the leader of the vocalensemble for creative interaction with the musical team is considered as a personal andprofessional integrated quality of a specialist, which reflects the formation of themotivational sphere, knowledge, mastery of the method of conducting classes andconstructive and creative qualities, which is realized in subject-subject relations and adialogic style of pedagogical communication.The component composition of the structure of readiness for the formation ofcreative interaction of the leader of the vocal ensemble with the performers isdetermined, which consists of four components: motivational, cognitive, activity,creative. The motivational component of readiness determines the orientation of thesystem of motives, needs and values of future specialists; the cognitive componentcontains a complex of professional knowledge, activation of cognitive activity, ensuresthe integrity of students' ideas about activities in the role of the head of a vocalensemble; activity - contains a complex of professional skills, contributes to theenrichment of cognitive experience for solving certain theoretical and practical tasks;creative - determines the ability to perform specific professional tasks and consists ofa set of different types of tasks.The criteria and indicators of readiness for creative interaction in the process ofrehearsal work on a musical piece have been developed, which include: motivationaland volitional with indicators: possession of a set of personal qualities of a vocalensemble leader; inclination of the leader of the vocal ensemble to organizationalactivities; the presence of motivation to set up team members for creative interaction;cognitive and informational with indicators: expressed a desire to create comfortableconditions for the creative interaction of the manager with the ensemble singers; thedegree of formation of the vocal ensemble leader's communication skills; creative -active with indicators: manifestation of a non-standard approach in the process ofchoosing an original vocal-ensemble artistic repertoire; the degree of the leader'sinterest in selecting an original and apt repertoire for the ensemble; constructive andcreative with indicators: the ability to motivate the creative team to concertperformances; the degree of mastery of various psychotechnological methods ofinteraction with team members.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Процишина О. Ю. 
Формування методичної компетентності майбутніх викладачів мистецької школи на заняттях сольного співу: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / О. Ю. Процишина. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації представлено цілісне дослідження проблеми формування методичної компетентності майбутніх викладачів мистецької школи на заняттях сольного співу. Розкрито теоретичні аспекти проблеми формування методичної компетентності майбутніх викладачів мистецької школи на заняттях сольного співу; проаналізовано педагогічні, психологічні, мистецтвознавчі наукові праці; систематизовано дослідження з питань теорії та методики мистецької освіти, педагогіки мистецтва, вокальної педагогіки, вокальної та методичної підготовки студентів у закладах вищої освіти; проаналізовано та систематизовано наукові праці з питань ефективної організації освітнього процесу, впровадження інноваційних методів навчання, розвитку творчої особистості, підготовки майбутнього конкурентоспроможного фахівця, який здатний до креативного, критичного, прогностичного, абстрактного мислення, саморегуляції та самоактивації у професійній діяльності. Розроблено науковий тезаурус проблеми формування методичної компетентності майбутніх викладачів мистецької школи, до якого увійшли поняття, що розкривають сутність компетентнісної підготовки, методичну складову фахової підготовки та специфіку вокальної підготовки майбутніх викладачів мистецької школи.У дослідженні з’ясовано сутність методичної компетентності майбутніх викладачів мистецької школи. Визначено, що формування методичної компетентності майбутніх викладачів мистецької школи – це цілеспрямований, складний, динамічний процес набуття спеціальних знань, умінь, навичок та досвіду, необхідних для майбутньої вокально-методичної та вокально-педагогічної3діяльності. Поняття «методична компетентність майбутніх викладачів мистецької школи» трактується нами як динамічне фахово-особистісне утворення, яке є здатністю ефективно застосовувати набуті спеціальні (фахові) знання, вміння та навички для здійснення успішної вокально-методичної та вокально-педагогічної діяльності з метою забезпечення художньо-естетичних потреб учнів мистецької школи.Розроблено структуру досліджуваного явища, що складається з мотиваційно-ціннісного, інформаційно-інноваційного, когнітивно-операційного, результативно-корекційного компонентів, які характеризуються такими показниками: виявлення внутрішньої мотивації до оволодіння методичною компетентністю, усвідомлення цінності методичної компетентності як самоцілі освітньої діяльності, усвідомлення цінності методичної компетентності як засобу для досягнення професійних цілей; здатність до ефективного оволодіння новими методичними знаннями й вміннями у сфері вокальної педагогіки, здатність до створення нових методичних ідей та методичних систем навчання співу, здатність до впровадження інноваційних методів та прийомів практичної діяльності для вирішення завдань вокальної педагогіки; розуміння специфіки навчання співу, особливостей та потреб учасників освітнього процесу, виявлення самостійного, критичного, оригінального, прогностичного мислення, абстрагування та самоконтролю у процесі навчання співу, здатність використовувати результативні засоби та методи навчання співу та розвитку співацького голосу, ефективно взаємодіяти зі всіма учасниками освітнього процесу; здатність до оцінки та аналізу власної методичної діяльності та здобутих результатів освітнього процесу, здатність до саморозвитку та самовдосконалення, безперервного розвитку методичної компетентності, здатність коригувати обрані методи впливу в процесі навчання співу задля досягнення цілі.Визначено особливості організації вокальної підготовки майбутніх викладачів мистецької школи на заняттях сольного співу. З’ясовано, що у процесі вокальної підготовки використовуються різноманітні форми роботи: аудиторна (індивідуальні практичні заняття) та позааудиторна робота (консультації, репетиції, концерти, конкурси, майстер-класи тощо); самостійна та групова форми роботи; очна,4дистанційна та змішана. Визначено, що вокальна підготовка майбутніх викладачів мистецької школи є особистісно-зорієнтованим системним, послідовним та цілеспрямованим процесом, що будується на активній суб’єкт-суб’єктній взаємодії, тристоронній комунікації викладач-концертмейстер-студент. На заняттях сольного співу застосовується спеціальне навчально-методичне забезпечення: освітні та освітньо-професійні програми, робоча програма навчальної дисципліни, методичні матеріали та дидактичний супровід до аудиторних занять та самостійної роботи, електронні навчальні курси тощо; здійснюється підбір різноманітного вокально-педагогічного та концертного репертуару з опорою на національну музичну спадщину, з вивченням кращих зразків світового вокального мистецтва, враховуючи різножанровість та єдність технічної й художньої складових вокального твору.^UThe dissertation presents a comprehensive research of the problem of forming the methodical competence of future teachers of art school in the classroom of solo singing. The theoretical aspects of the problem of forming the methodical competence of future teachers of art school in the solo singing classes are revealed; pedagogical, psychological, art historical scientific works are analyzed; research on the theory and methods of art education, art pedagogy, vocal pedagogy, vocal and methodical training of students in higher education institutions is systematized; scientific works on the effective organization of the educational process, the introduction of innovative teaching methods are analyzed and systematized. A scientific thesaurus of the problem of forming the methodical competence of future teachers of art school has been developed, which includes concepts that reveal the essence of competence training, the methodical component of professional training and the specifics of vocal training of future art school teachers.10The research clarifies the essence of the methodical competence of future art school teachers. It has been determined that the formation of methodical competence of future teachers of art school is a purposeful, complex, dynamic process of acquiring special knowledge, skills, abilities and experience necessary for future vocal-methodical and vocal-pedagogical activities. We interpret the concept of "methodical competence of future art school teachers" as a dynamic professional and personal formation, which is the ability to effectively apply the acquired special (professional) knowledge, skills and abilities to carry out successful vocal-methodical and vocal-pedagogical activities in order to meet the artistic and aesthetic needs of art school students.The structure of the studied phenomenon is developed, consisting of motivational-value, information-innovation, cognitive-operational, result-correction components, characterized by the following indicators: identification of internal motivation to master methodical competence, awareness of the value of methodical competence as an end in itself, awareness of the value of methodical competence as a means to achieve professional goals; the ability to effectively master new methodical knowledge and skills in the field of vocal pedagogy, the ability to create new methodical ideas and methodical systems for teaching singing, the ability to introduce innovative methods and techniques of practical activity to solve the problems of vocal pedagogy; understanding the specifics of teaching singing, the characteristics and needs of participants in the educational process, the identification of independent, critical, original, prognostic thinking, abstraction and self-control in the process of teaching singing, the ability to use effective means and methods of teaching singing and developing the singing voice, to interact effectively with all participants in the educational process; the ability to evaluate and analyze their own methodical activities and the results of the educational process, the ability to self-development and self-improvement, continuous development of methodical competence, the ability to adjust the selected methods of influence in the process of teaching singing to achieve the goal.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Мережко С. І. 
Формування та реалізація державної політики протидії корупції: автореферат дис. ... д.філософ : 281 / С. І. Мережко. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертації показано, що в українському законодавстві корупція визначається як використання особами уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування наданих їм службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей для одержання неправомірної вигоди. Таким чином, законодавчо визначено, що корупція може існувати виключно в публічному секторі. У дисертації доведено, що концептуальне розходження між індивідуальною та інституційною корупцією зазвичай супроводжується твердженням про те, що логіка перекладання відповідальності на людей за корупцію для розподілу відповідальності і винності недоречна. Відповідно, необхідний інституційний підхід, оскільки в більшості випадків корупційні практики настільки вкоренилися в політичній культурі, що їх важко обговорювати з точки зору відповідальності окремих агентів. Навпаки, якщо інституційну корупцію можна пояснити в основному, виходячи з інституційних особливостей і механізмів, що забезпечують основу, на якій діють посадові особи, то практичне значення полягає в тому, що для усунення корупції слід звертати увагу на передісторію і структурні умови, а не визначати відповідальних за корупційні дії.За результатами проведеного дослідження визначено кілька антикорупційних стратегій, які можна вважати ефективними для нашої країни. Проте у дисертації показано, що жодний із трьох підходів сам по собі не може бути достатнім. Ефективна антикорупційна стратегія повинна використовувати всі три підходи і передбачати: розробку та впровадження антикорупційної нормативно-правової бази і створення антикорупційних структур як на національному рівні, так і на рівні окремих організацій і відомств; упровадження принципів і культури належного врядування в діяльність органів публічної влади; проведення структурних реформ, спрямованих на усунення недоліків в економічній політиці й інститутах ринкової економіки.Доведено необхідність залучення громадськості до вирішення питань профілактики та виявлення корупції. З огляду на це показано, що антикорупційна політика на місцевому рівні повинна спиратися на громадсько-мережеву модель боротьби з корупцією. Центром пропонованої моделі є громадська антикорупційна мережа, яка формується з представників громадських організацій, що представляють інтереси своїх громад у боротьбі з корупцією насамперед на місцевому рівні.^UThe dissertation shows that in Ukrainian legislation, corruption is defined as the use by persons, who authorized to perform the functions of the state or local self-government, of the official powers granted to them or related opportunities to obtain an illegal benefit. Thus, it is legally determined that corruption can exist exclusively in the public sector.The dissertation proves that the conceptual difference between individual and institutional corruption is usually accompanied by the statement that the logic of shifting responsibility for corruption to people for the distribution of responsibility and guilt is inappropriate. Accordingly, an institutional approach is necessary, since in most cases corrupt practices are so entrenched in the political culture that it is difficult to discuss them in terms of the responsibility of individual agents. On the contrary, if institutional corruption can be explained mainly on the basis of institutional features and mechanisms that provide the basis on which officials act, then the practical significance is that in order to eliminate corruption, attention should be paid to the background and structural conditions, not to determine responsible for corruption.According to the results of the conducted research, several anti-corruption strategies have been identified that can be considered effective for our country.However, the dissertation shows that none of the three approaches can be sufficient by itself. An effective anti-corruption strategy should use all three approaches and include: the development and implementation of the anti-corruption legal framework and the creation of anti-corruption structures both at the national level and at the level of individual organizations and departments; implementation of the principles and culture of good governance in the activities of public authorities; implementation of structural reforms aimed at eliminating shortcomings in economic policy and institutions of the market economy.The need to involve the public in solving issues of prevention and detection of corruption has been proven. In view of this, it is shown that anti-corruption policy at the local level should be based on the public-network model of fighting corruption. The center of the proposed model is a public anti-corruption network, which is formed from representatives of public organizations representing the interests of their communities in the fight against corruption, primarily at the local level.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського