Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (81)Книжкові видання та компакт-диски (98)
Пошуковий запит: (<.>A=МОХАМАД$<.>+<.>A=АСАД$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія: Біологічні науки   
1.

Мохамад Хані Румієх 
Вивчення взаємозв'язку між процесами іонного транспорту і зміною форми еритроцитів: автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / Мохамад Хані Румієх ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено взаємозв'язок між умовами середовища, процесами іонного транспорту та морфології еритроцитів людини, щура та півня. Вивчено особливості взаємодії мембрани еритроцитів з модифікаторами форми й інгібіторами аніонного транспорту за умов модифікації іонної сили та складу позаклітинного середовища. Установлено, що введення еритроцитів в ізотонічне середовище сахарози з низьким вмістом іонів хлору призводить до трифазної послідовності змін форми клітин (морфологічної відповіді (МВ)), складовими якої є швидкість сферуляції (фаза 1), відновлення форми близької до дискоїдної (фаза II) і повторної сферуляції (фази I) та повторної сферуляції (фази III). Установлено, що фази МВ залежать від іонної сили середовища та вмісту в ній іонів хлориду. Ефект модифікаторів на МВ залежить від їх типу, концентрації та моменту початку дії щодо трифазної послідовності трансформації, що розвивається. Показано, що для еритроцитів щура МВ за присутності та відсутності модифікаторів, відбувається у межах тих, що інвагінують, стоматоцитарних форм, що розрізняються за ступенем сферичності, а для еритроцитів людини у разі SDS, DIDS і альбуміну відбувається утворення ехіноцитів. Для еритроцитів півня трифазну МФ не виявлено.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*669.343.1 + Е60*732.241 +
Шифр НБУВ: РА358596

Рубрики:

      
2.

Мохамад Салем Джазаерлі 
Вікові особливості проявлення оксидативного стресу при гіпотиреозі в нормі та при фізичному навантаженні: автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.04 / Мохамад Салем Джазаерлі ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Вивчено вікові особливості виникнення оксидативного стресу в печінці за експериментального гіпотиреозу в щурів пубертатного віку. Установлено, що за цих умов його формування спричинене підвищенням інтенсивності вільнорадикальних процесів у мікросомах. Після інтенсивного фізичного навантаження у печінці щурів з гіпотиреозом посилюються прояви оксидативного стресу, що має прояв у додатковому підвищенні вмісту у ній продуктів вільнорадикального окиснення ліпідів. Посилення оксидативного стресу у 1,5-місячних тварин є більш вираженим, ніж у 12-місячних. Вікові розбіжності у його формуванні у печінці щурів з гіпотиреозом супроводжується характерними змінами у вмісті тиреоїдних гормонів у крові.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р415.120.23-29 +
Шифр НБУВ: РА353753

Рубрики:

      
Категорія:    
3.

Мохамад Зуда 
Метод та засоби логарифмічного контролю обчислювальних пристроїв для обробки мантис чисел із плаваючою точкою: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.05 / Мохамад Зуда ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2003. — 19 с. — укp.

Виявлено природну інформаційну збитковість форматів з плаваючою точкою, що укладена між першою і другою значущою цифрою нормалізованої мантиси та дозволяє виявляти помилки залежно від їх величини. Запропоновано метод логарифмічного контролю з метою виявлення відмов під час робочого діагностування обчислювального пристрою для обробки мантис, що полягає у визначенні контрольного коду мантиси та виведенні контрольних співвідношень на підставі виявленої природної інформаційної збитковості форматів з плаваючою точкою та забезпечує перевірку округлених результатів без урахування помилок у відкинутих розрядах. Розроблено моделі контрольних обчислень і пристрої для формування контрольного коду мантиси в прямому, оберненому та додатковому кодах, а також для перевірки контрольних співвідношень з одержанням альтернативних розв'язків за складністю та кількістю рангів схем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з973-047.1-07 +
Шифр НБУВ: РА322972

Рубрики:

      
4.

Асадчих О.В. 
Методика навчання студентів мовних спеціальностей усного японського монологічного мовлення на початковому етапі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Асадчих ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 23 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення проблеми підвищення ефективності навчання усного японського монологічного мовлення студентів мовних спеціальностей на початковому етапі у ВНЗ. Проаналізовано стан навчання усного японського монологічного мовлення на початковому етапі у мовних ВНЗ. Розглянуто загальні психологічні та психолінгвістичні характеристики усного іншомовного монологічного спілкування, визначено лінгвістичні особливості монологу-опису та монологу-розповіді японською мовою. Обгрунтовано доцільність використання принципу зіставлення іноземної та рідної мов для формування умінь усного японського монологічного мовлення на початковому етапі. Теоретично обгрунтовано методику навчання студентів мовних спеціальностей усного японського монологічного мовлення на початковому етапі у мовних ВНЗ. Розроблено підсистему вправ для навчання усного японського монологічного мовлення у межах монологу-опису та монологу-розповіді з використанням візуальних опор, навчальних відеофонограм і фонограм, яка складається з двох груп: вправ для навчання монологу опису та завдань для навчання монологу-розповіді, які поділяються на підгрупи та блоки. Експериментально підтверджено ефективність розробленої методики та наведено методичні рекомендації щодо організації навчання усного японського монологічного мовлення студентів мовних спеціальностей на початковому етапі у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш175.121-913.33 +
Шифр НБУВ: РА354946

      
5.

Мохамад Басель Альканакрі 
Оптимізація преконцепційної підготовки та профілактика акушерських ускладнень у жінок зі звиклим невиношуванням: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.01 / Мохамад Басель Альканакрі ; ДВНЗ "Терноп. держ. мед. ун-т ім. І.Я. Горбачевського". — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання перебігу преконцепційного етапу у жінок зі звиклим невиношуванням (ЗН). Розроблено нові підходи та шляхи оптимізації профілактичної програми й удосконалення комплексу лікувально-реабілітаційних заходів у даної категорії пацієнток. Вивчено у порівняльному аспекті частоту та причини розвитку ЗН і плацентарної дисфункції, визначено провідні чинники виникнення недоношування та невдалих репродуктивних спроб у таких пацієнток. Показано роль дисгормональних, біохімічних та імунологічних порушень на преконцепційному етапі. Встановлено роль психоемоційних змін і порушення функціональної здатності гепатоцитів у патогенезі ускладнень гестації у жінок зі ЗН, визначено шляхи та критичні терміни індивідуальної метаболічної та психокорекції. Наведено практичні рекомендації щодо зниження частоти акушерських і перинатальних ускладнень у жінок зі ЗН на основі розробки та впровадження диференційованого підходу до використання лікувально-профілактичних заходів на преконцепційному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.218.12
Шифр НБУВ: РА384934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Асад Махмуд Асад Аль Насер 
Організація процесів передачі інформації в мобільних комп'ютерних мережах з реконфігурацією топології: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.13 / Асад Махмуд Асад Аль Насер ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2003. — 16 с. — укp.

Запропоновано підхід до синтезу інфраструктури мобільної комп'ютерної мережі, яка враховує реконфігурацію топології, що передовсім стосується міграції абонентських систем під час передачі інформації. Наведено спосіб формування стійкого підграфа доставки повідомлень, що забезпечує підвищення ефективності процедури маршрутизації в мобільних мережах з недостатньою стійкістю віртуальних з'єднань. Розроблено алгоритм маршрутизації, який, у порівнянні з відомими алгоритмами, дає змогу підвищити ефективність функціонування мобільних комп'ютерних мереж за рахунок скорочення обсягу керуючої інформації та часу ремаршрутизації. З використанням принципу самоподібності інформаційних потоків у комп'ютерних мережах розроблено алгоритм керування потоками даних, що дає змогу забезпечити необхідний рівень сервісу (QoS) у мобільних мережах з реконфігурацією топології. Запропоновано структуру маршрутизатора й адаптивний алгоритм його функціонування, який формує маршрут передачі інформації залежно від інтенсивності реконфігурації мережі та завантаження її вузлів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31-016.5 +
Шифр НБУВ: РА327397

Рубрики:

      
7.

Мохамад Самі Ель-Хажж 
Універсальний комплект для косметичного одномоментного очного протезування (клініко-експериментальне дослідження): Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.18 / Мохамад Самі Ель-Хажж ; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи підвищення ефективності косметичного протезування після первинної енуклеації. Розроблено модель універсального комплекту для косметичного одномоментного очного протезування, що складається з імплантату та знімного протеза. Створено методику фото-лазерного нанесення рисунка райдужки. На підставі сумарної оцінки результатів клінічного дослідження рухливості універсального комплекту для косметичного одномоментного очного протезування підтверджено високу ефективність запропонованого пристрою у ранньому періоді та віддалені строки після операції у порівнянні з відповідними параметрами парних очей та іншими способами очного протезування. Розроблено конструкцію імлантату, що дозволяє здійснити одномоментне очне протезування, прискорити час настання стійкого косметичного ефекту операції та знизити матеріальні витрати на закупівлю додаткових медикаментів, необхідних для наступних етапів косметичного протезування у разі застосування традиційної методики. Здійснено експериментальне проведення операції з імплантацією запропонованого очного протеза.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р675.86 +
Шифр НБУВ: РА340194

Рубрики:

      
8.

Перелома Т. С. 
Методика навчання майбутніх філологів фонетики китайської мови / Т. С. Перелома. — Б.м., 2020 — укp.

У роботі розглядається процес навчання китайської мови майбутніх філологів-синологів закладів вищої освіти України. Мета дослідження - теоретичне обґрунтування й експериментальна апробація методики навчання майбутніх філологів-синологів фонетики китайської мови. Уперше розроблено методику формування фонетичної компетентності майбутніх філологів-синологів у складі шести компонентів. Визначено лінгвістичні, психолінгвістичні, методичні засади навчання фонетики китайської мови. Обґрунтовано етапи формування китайськомовної фонетичної компетентності. Розроблено підсистему вправ щодо формування фонетичної компетентності та змодельовано відповідний навчальний процес. Запропоновано специфічні критерії для експериментальної перевірки ефективності розробленої підсистеми вправ. Розроблено інформаційний додаток JTC, спрямований на формування фонетичних навичок на рівні складофонеми, слова, речення. Результати дослідження можуть бути використані під час укладання друкованих та електронних навчальних посібників з фонетики китайської мови для навчання майбутніх філологів-синологів.^UThe thesis focuses on the process of teaching Chinese future philologists-sinologists at higher education institutions of Ukraine. Purpose - theoretical substantiation and experimental testing of methods of teaching future philologists Chinese phonetics. For the first time the methodology of the formation of phonetic competence in future philologists-sinologists comprising six components has been scientifically substantiated and experimentally tested. Linguistic, psycholinguistic, methodological principles of teaching phonetics of the Chinese language have been defined. Stages of formation of Chinese-language phonetic competence have been justified. An exercise subsystem for the formation of phonetic competence has been developed, the organization of the educational process has been modeled. The criteria for testing of the suggested exercise subsystem have been specified. The information application JTC aimed at developing phonetic skills at the level of syllable phonemes, words, sentences has been created. The results of the research can be used for writing printed and electronic textbooks on the phonetics of the Chinese language for the training of future philologists-sinologists.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Дибська Т. С. 
Методика змішаного навчання усного японського мовлення майбутніх філологів. / Т. С. Дибська. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації теоретично обґрунтовано, практично розроблено та експериментально перевірено методику змішаного навчання усного японського мовлення студентів освітнього рівня «бакалавр».Обґрунтовано й розроблено підсистему завдань і вправ для навчання усного японського мовлення за системою змішаного навчання, що реалізується в межах чотирьох основних («Face-to-Face Driver», модель почергового розподілу форм роботи, «зміна робочих зон» та «перевернута аудиторія») та трьох допоміжних («Flex», «Online Lab», «Self-Blend») моделей.18Розроблено модель авторської методики (у двох варіантах – з використанням під час очних занять елементів мікронавчання (мікропошуку) та без них) навчання усного японського мовлення майбутніх філологів.У ході експерименту встановлено ефективність авторської методики у цілому. Перевага моделей, де використовувався мікропошук, не підтвердилася. Однаково ефективними виявилися результати в групах, що навчалися за моделями з мікропошуком та без мікропошуку. Достовірність результатів експерименту було доведено за допомогою статистичного методу Манна-Уїтні. Сформульовано методичні рекомендації щодо змішаного навчання майбутніх філологів усного японського мовлення за авторською методикою.^UThe dissertation represents a theoretical substantiation, practical development and experimental checkup of the methodology of teaching oral Japanese speech to students who study for the qualification of Bachelor's degree.The paper defines the technology of blended learning of Japanese oral speech as a systematic use of methods and techniques of face-to-face, distance, online and interactive learning – the ones optimal for learning and adequate in order to achieve educational goals. The advantages, key approaches and principles of blended learning of oral Japanese speech (communicative, competence-oriented, linguistic and linguocultural) are formulated in the paper. Theoretical and methodological bases of formation of competences in oral Japanese speech of future philologists (in particular, definition and component structure of competence in speaking and competence in listening in Japanese) are elaborated. Linguistic principles of teaching oral Japanese to future philologists are formulated, while also indicating typological phonetic, lexical and grammatical features of Japanese that cause interlingual interference, as well as culturally marked paraverbal means of communication. It is noted that the theoretical basis of teaching speech consists of functional types of monologues and dialogues of conversational, educational scientific and journalistic styles; their structural features, pragmatics, verbal and nonverbal means are also indicated. The psychological basis of teaching oral Japanese speech is also elaborated.The blended learning of oral Japanese speech is organized within seven models, of which four are basic and three are auxiliary. The Face-to-Face Driver model, the Activities Rotation model, the Working Space Rotation model, and the Flipped Classroom model are used as the basic ones in the given order, which is determined according to years of study and levels of language knowledge. The Face-to-Face Driver model is aimed at first-year students studying Japanese at the A1 level. The Activities Rotation model is designed for second-year students studying Japanese at the A2 level. The Working Space Rotation model is aimed at third-year students studying Japanese at level B1. The subjects of study within the Flipped Classroom model are fourth-year students studying Japanese at B2 level. It is noted that three more models – Flex, Online Lab and Self-Blend models – are auxiliary and aimed at the partial achievement of individual learning objectives. Such platforms as Google Classroom, Memrise, Kahoot! and YouTube are the most optimal for distance and online instruction of oral Japanese speech aimed at future philologists.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського