1. |
Магда В. В. Математичне моделювання процесу формування рекламних витрат підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / В. В. Магда ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". — К., 2011. — 17 с.: рис. — укp.Проаналізовано основні методи формування рекламного бюджету компанії. Доведено раціональність використання економіко-математичних моделей (ЕММ) на основі логістичних кривих у процесі вирішення багатьох економічних проблем. Розроблено ЕММ процесу формування рекламних витрат за умови максимізації прибутку, досліджено рентабельність підприємства. Запропоновано модель визначення максимального рівня збуту та визначення коефіцієнта впливу додаткових факторів системи засобів маркетингу на рівень збуту за допомогою методу аналізу ієрархій. Побудовано ЕММ процесу формування рекламних витрат для м'ясокомбінатів Полтавського регіону, визначено та досліджено параметри логістичних функцій і функцій рентабельності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-803.81-862 в611 Шифр НБУВ: РА384860 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|