Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>A=Магда В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Магда В. В. 
Математичне моделювання процесу формування рекламних витрат підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / В. В. Магда ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". — К., 2011. — 17 с.: рис. — укp.

Проаналізовано основні методи формування рекламного бюджету компанії. Доведено раціональність використання економіко-математичних моделей (ЕММ) на основі логістичних кривих у процесі вирішення багатьох економічних проблем. Розроблено ЕММ процесу формування рекламних витрат за умови максимізації прибутку, досліджено рентабельність підприємства. Запропоновано модель визначення максимального рівня збуту та визначення коефіцієнта впливу додаткових факторів системи засобів маркетингу на рівень збуту за допомогою методу аналізу ієрархій. Побудовано ЕММ процесу формування рекламних витрат для м'ясокомбінатів Полтавського регіону, визначено та досліджено параметри логістичних функцій і функцій рентабельності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-803.81-862 в611
Шифр НБУВ: РА384860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського