Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (58)Книжкові видання та компакт-диски (54)
Пошуковий запит: (<.>A=Мальцев В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Мальцев В.В. 
Громадська думка у системі оцінки діяльності органів внутрішніх справ України: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / В.В. Мальцев ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано діяльність органів внутрішніх справ (ОВС) як соціальної організації неприбуткового типу. Встановлено, що інтегральним критерієм оцінки діяльності ОВС є їх ефективність, для визначення якої застосовано цільовий підхід, що акцентує увагу на досягненні органами ОВС зовнішніх цілей у зв'язку з орієнтацією міліції на інтереси держави та громадянського суспільства. Особливу увагу приділено дослідженню соціальної ефективності ОВС як чинника, що визначає ступінь досягнення організацією цілей зовнішнього середовища. Обгрунтовано доцільність використання громадської думки як джерела інформації для оцінки соціальної ефективності діяльності ОВС. Доведено, що можливості використання громадської думки у процедурі оцінки діяльності ОВС обмежуються її компетентністю. Розроблено систему критеріїв та показників оцінки діяльності ОВС за допомогою громадської думки, запропоновано методику визначення їх ефективності. З метою удосконалення процедури оцінки обгрунтовано необхідність створення системи моніторингу громадської думки щодо діяльності ОВС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*667.211 в623.5 +
Шифр НБУВ: РА340673

Рубрики:

      
2.

Мальцев В.О. 
Економіко-математичне моделювання системи управління підприємством по охороні рухомих об'єктів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / В.О. Мальцев ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2002. — 20 с. — укp.

Розроблено концепцію управління підприємством щодо охорони рухомих об'єктів (ОРО). Синтезовано модель стратегічного управління розвитком підприємства, імітаційну модель аналізу вигод і витрат. Факторний аналіз критерію ефективності дозволив виділити множину найбільш важливих показників розвитку підприємства стосовно ОРО. Запропоновано комплекс економіко-математичних моделей, що дозволяє забезпечити ефективний розподіл ресурсів підприємства та визначити цінову політику підприємства на ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-210.301
Шифр НБУВ: РА319659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Мальцев В.С. 
Українське віршування перших десятиріч ХІХ століття: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.06 / В.С. Мальцев ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено українську версифікацію перших десятиріч XIX ст. щодо метрики, ритміки, строфіки та римування. Уперше в українському літературознавстві на підставі комплексного аналізу українських поетичних творів 1800 - 1839 рр. у діахронічному (за десятиліттями) та синхронічному аспектах визначено провідні тенденції розвитку метричного та строфічного репертуару, здійснено порівняння українського вірша з польським і російським віршуванням зазначеного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-358 +
Шифр НБУВ: РА352268

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Мальцев В. П. 
Розробка вимірювача швидкості та буксування транспортних засобів на основі когерентного радара міліметрового діапазону / В. П. Мальцев. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження - процес вимірювання істинної швидкості транспортного засобу і коефіцієнту буксування коліс на основі радіолокаційних даних; мета дослідження - полягає в розробці вимірювача на основі когерентного радара міліметрового діапазону для вимірювання в реальному часі істинної швидкості і коефіцієнта буксування транспортних засобів; предмет дослідження - вимірювач швидкості і буксування транспортних засобів на основі когерентного радара міліметрового діапазону; методи дослідження - методи математичного та комп'ютерного моделювання, методи спектрального і статистичного аналізу, а також експериментальні методи досліджень в лабораторних і польових умовах; результати -розроблений, виготовлений і випробуваний в натурних умовах вимірювач швидкості і коефіцієнта буксування сільськогосподарських агрегатів на основі когерентного радара міліметрового діапазону, що дозволяє оптимізувати швидкісний режим транспорту для економії пального та підвищення ефективності сільськогосподарських робіт за рахунок оптимального дозування при посіві, внесення добрив і обприскуванні; новизна – вперше розроблено методику оптимізації технічних вимог до радару для вимірювання істинної швидкості транспортних засобів; вперше застосовано метод лазерного визначення висотного профілю нерівностей для різних типів оброблених ґрунтів сільськогосподарського призначення, які на відміну від раніше проведених досліджень, виконані з метою отримання мікроструктурних характеристик профілю ґрунтів; розроблено оригінальну методику обробки сигналів, що дозволило реалізувати обчислювач в режимі реального часу на основі широко поширених мікроконтролерів; отримали подальший розвиток методи виявлення характеристик сигналів міліметрового діапазону, які розсіяні на статистично неоднорідній поверхні та виконані з висот порівнянних з розмірами неоднорідностей, що істотно змінює статистику сигналів на відміну від раніше отриманих даних з борту аерокосмічних носіїв в задачах дистанційного зондування Землі; удосконалено методику оцінки центральної частоти спектра та запропонована методика корекції даних вимірювання швидкості на основі оцінки енергетичного центру ваги для квазістаціонарних сигналів, відбитих від статистично неоднорідної підстилаючої поверхні, і з урахуванням наявності аномальних прискорень транспортних засобів; Ступінь упровадження - результати впроваджено у Харківському національному технічногу університеті сільського господарства ім. Петра Василенка (ХНТУСГ).^UThe object of research is the process of measuring the true speed of a vehicle and the level of wheel slip based on radar data; the purpose of the study - to develop a meter based on a millimeter-range coherent radar for measuring in real time the absolute speed and slip coefficient of vehicles; subject of research - speedometer and towing vehicle based on coherent millimeter-range radar; research methods - methods of mathematical and computer modeling, methods of spectral and statistical analysis, as well as experimental research methods in laboratory and field conditions; results -developed, manufactured and tested speed and slip coefficient meter of agricultural units based on coherent millimeter radar, which allows to optimize the speed of transport to save fuel and increase the efficiency of agricultural work through optimal dosing at sowing and application of good; novelty - for the first time a method of optimizing the technical requirements for radar to measure the true speed of vehicles; for the first time the method of laser determination of the height profile of irregularities for different types of cultivated soils for agricultural purposes was applied, which, in contrast to previous studies, were performed in order to obtain microstructural characteristics of the soil profile; developed an original method of signal processing, which allowed to implement the computer in real time on the basis of widespread microcontrollers; further developed methods for detecting the characteristics of millimeter-wave signals that are scattered on a statistically inhomogeneous surface and made from heights comparable to the size of inequality, which significantly changes the statistics of signals in contrast to previously obtained data from aerospace carriers in remote sensing; improved the method of estimating the central frequency of the spectrum and proposed a method of correcting speed measurement data based on the estimation of the energy center of gravity for quasi-stationary signals reflected from a statistically inhomogeneous underlying surface, and taking into account the presence of abnormal vehicle accelerations; the degree of implementation - the results are implemented at the Kharkiv National Technical University of Agriculture named by Petro Vasilenko.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського