1. |
Мешко Н.П. Трансформація процесів управління реалізації готової продукції в умовах переходу до ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Н.П. Мешко ; Дніпропетр. держ. ун-т. — Д., 2000. — 20 с. — укp.Проаналізовано тенденції у світовій економіці та ситуації в Україні, сформульовано задачі вітчизняних підприємств щодо поліпшення розподілу та збуту продукції, відповідної ринковим умовам господарювання. Висвітлено основні напрямки трансформації підходів до взаємозв'язку виробничо-збутових функцій підприємств. За допомогою системного та маркетингового підходів визначено основні шляхи удосконалення системи управління процесом реалізації продукції, що призводить у відповідність внутрішнє середовище підприємства із зовнішнім. Досліджено основні фактори, що впливають на збут готової продукції з боку внутрішнього та зовнішнього середовищ. Розглянуто теоретичні аспекти підвищення ефективності процесу реалізації готової продукції. Розроблено комплекс рекомендацій організаційного характеру щодо забезпечення необхідної ефективності збуту. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-592 Шифр НБУВ: РА310344 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|