Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (6)Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=НЄКРАСОВ$<.>+<.>A=ВАЛЕРІЙ$<.>+<.>A=ОЛЕКСАНДРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Нєкрасова О.В. 
Застосування цивільного законодавства до сімейних відносин: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / О.В. Нєкрасова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Досліджено загальнотеоретичні засади застосування норм цивільного законодавства до регулювання сімейних правовідносин, якими є субсидіарне застосування й аналогія. Сформульовано визначення субсидіарного застосування та визначено його мету. Вивчено сферу застосування цивільного законодавства до регулювання сімейних відносин. Проведено порівняльний аналіз норм Цивільного та Сімейного кодексів про способи захисту прав та інтересів. Висвітлено питання використання загальних цивілістичних конструкцій права власності у сімейному праві. Розглянуто можливіть застосування цивільно-правових способів захисту права власності у сімейному праві. Розкрито шляхи реалізації норм цивільного законодавства у процесі договірного регулювання сімейних відносин. Наведено визначення сімейно-правового договору. Установлено межі свободи даного договору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)733.2 + Х839(4УКР)116 +
Шифр НБУВ: РА355576

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ястреба О. П. 
Визначення оптимальних головних розмірів ескортних буксирів / О. П. Ястреба. — Б.м., 2021 — укp.

Метою дисертаційного дослідження є розробка методу вибору оптимальних головних розмірів ескортних буксирів на стадії концептуального проектування, який забезпечує найвищий рівень функціональної та економічної ефективності буксирів цього типу.Розроблено модель інженерних навігаційних якостей ескортного буксира, в якій на основі даних буксирувальних випробувань таких буксирів в дослідному басейні Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова розроблено метод визначення діючих на корпус буксира гідродинамічних сил.Сформульовано задачі функціонування багатоцільового ескортного буксира, в яких основною функціональною операцією обрано обслуговування певним буксиром певного діапазону дедвейту сукупності суден різних типів, які прибувають в морський порт. Надано метод розв'язання основної задачі функціонування.Обрано комплексний критерій економічної ефективності і надійності виконання буксиром основних функціональних операцій, в який включені вимоги класифікаційних товариств щодо забезпечення безпеки ескортних операцій.Розроблено метод концептуального проектування ескортного буксира на основі включення в оптимізаційну задачу вибору його головних розмірів і характеристик створених моделей інженерних та навігаційних якостей, задач функціонування та комплексного критерію ефективності та надійності.^UThe purpose of the dissertation research is to develop a method for selecting the optimal principal particulars of escort tugs at the stage of conceptual design, which provides the highest level of functional and economic efficiency of this type tugs.A model of engineering and navigation qualities of an escort tug has been developed, in which a method of determining the hydrodynamic forces acting on the tug hull is developed on the basis of data of towing tests of such tugs in the towing tank of the Admiral Makarov National University of Shipbuilding.The problems of functioning of a multi-purpose escort tug are formulated, in which the main functional operation is the service by the certain tug the certain range of tonnage of a set of ships of different types arriving in a seaport. The method of solving the main problem of functioning is given.A complex criterion of economic efficiency and reliability of the main functional operations of the tug was chosen, which includes the requirements of classification societies to ensure the safety of escort operations.The method of conceptual design of the escort tug is developed on the basis of inclusion in the optimization problem of a choice of its principal particulars and characteristics of the created models of engineering and navigation qualities, problems of functioning and complex criterion of efficiency and reliability.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Урсолов О. І. 
Визначення навантаження, що діє на валопровід судна при його русі в умовах інтенсивного нерегулярного хвилювання / О. І. Урсолов. — Б.м., 2021 — укp.

Урсолов О. І. Визначення навантаження, що діє на валопровід судна при його русі в умовах інтенсивного нерегулярного хвилювання. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 135 – суднобудування. – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, Миколаїв, 2020. Метою дисертаційної роботи є розробка методу визначення навантажень, які діють у комплексі судно-валопровід при русі судна на інтенсивному нерегулярному хвилюванні.Проаналізовано публікації щодо причин та статистики аварій у пропульсивних комплексах суден, обумовлених відмовами суднових валопроводів, методів розрахунку їх згину та досліджень впливу різних факторів на роботу валопроводу.Розроблено метод розрахунку компонентів НДС при просторовому згинанні суднового валопроводу, що покоїться на підшипниках, представлених односторонньою неоднорідною нелінійною зміщуваною пружною основою Вінклера. Розроблено метод розрахунку компонентів НДС при просторовому згинанні суднового валопроводу з урахуванням еласто-гідродинамічного змащення у всіх підшипниках.Розроблено комплексну математичну модель динаміки системи судно-валопровід при ході судна на хвилюванні, отримано залежності впливу хвилювання на компоненти НДС при згинанні валопроводу. На основі застосування отриманої моделі розроблено метод визначення діючих на валопровід навантажень, які необхідно враховувати на стадіях проектування валопроводу та вибору параметрів його центрування.Ключові слова: згин валов, навантаження на валопровід, хитавиця судна, нерегулярне хвилювання, метод скінченних елементів, оптимізація, пропульсивний комплекс судна, еласто-гідродинамічне змащення підшипників, дейдвудний підшипник, математичне моделювання^UUrsolov O. I. Determination of loads acting on the shafting of the ship during its movement on intensive irregular waves. Thesis for the degree of philosophy doctor in speciality 135 – shipbuilding. – Admiral Makarov National University of Shipbuilding, Nikolaev, 2020.The research aim is developing a method for determining the loads acting in a ship-shafting system during the ship moving on intensive irregular waves.Papers concerning the causes and statistics of the marine propulsion shafting accidents, calculation methods of their bending and studies of the various factors influence on the shafting operation are analyzed.A method for calculating the spatial bending of a marine propulsion shafting which lies on bearings represented by a one-sided inhomogeneous nonlinear displaceable Winkler elastic foundation has been developed. A method calculating the spatial bending of a marine propulsion shafting taking into account elasto-hydrodynamic lubrication in all bearings has been developed.A complex mathematical model of the vessel-shafting system dynamics during ship movement on intensive irregular waves has been developed. The influence of waves on the shafting bending parameters has been studied. Based on the obtained model application, a method for determining loads acting on the shafting has been developed, which are to be taken into account at the stages of shafting design and alignment calculation.Key words: shaft bending, loads on the shafting, ship motions, irregular waves, finite element method, optimization, ship propulsive complex, elastohydrodynamic lubrication of the bearings, stern tube bearing, mathematical modeling


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського