Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (11)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Немченко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Немченко С.С. 
Договір постачання електричної енергії через приєднану мережу за цивільним законодавством України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / С.С. Немченко ; НДІ приват. права і підприємництва Акад. прав. наук України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено поняття й ознаки договору постачання електричної енергії. Досліджено правову природу та місце зазначеного договору в системі договорів енергопостачання та цивільно-правових договорів України. Визначено поняття, правову природу та місце договору постачання електричної енергії через приєднану мережу. Удосконалено положення про доцільність класифікації таких договорів залежно від їх типологічної приналежності (за особливостями предмету договору). Розкрито особливості елементів договору постачання електричної енергії, зокрема притаманний цьому договору специфічний спосіб виконання зобов'язань, який полягає в необхідності передачі енергії абоненту через приєднану мережу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.7 + Х839(4УКР)921.17
Шифр НБУВ: РА374009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Немченко С.Г. 
Педагогічна корекція девіантної поведінки старшокласників загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.Г. Немченко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено нові методи та форми педагогічної корекції девіантної поведінки старшокласників загальноосвітньої школи. Розкрито сутність понять "поведінка", "девіантна поведінка", "норма", "реабілітаційний простір", "модель корекції девіантної поведінки". Проаналізовано проблему виникнення даного явища у психолого-педагогічному контексті. Обгрунтовано модель педагогічної корекції девіантної поведінки старшокласників, зокрема наведено характеристику суб'єктів корекційної роботи, визначено мету, педагогічні завдання, принципи, зміст, форми та методи, критерії ефективності, педагогічні умови реалізації та проаналізовано результати даного виду діяльності на регіональному рівні та на рівні освітніх закладів. Розроблено й експериментально апробовано програму педагогічної корекції девіантної поведінки у старшокласників загальноосвітніх шкіл. Виявлено деякі специфічні особливості та умови переростання процесу педагогічної корекції девіантної поведінки старшокласників у самокорекцію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 +
Шифр НБУВ: РА345710

Рубрики:

      
3.

Немченко С. Г. 
Теоретичні і методичні засади підготовки менеджерів освіти до рефлексивного управління / С. Г. Немченко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено проблемі підвищення якості професійної підготовки менеджерів освіти до рефлексивного управління. У межах дослідження теоретично обґрунтовано та розроблено концепцію спрямованої самоорганізації магістранта, концепцію створення рефлексивного освітнього середовища, модель рефлексивного управління закладом освіти, модель розвитку рефлексивної компетентності як головного чинника готовності менеджера освіти до рефлексивного управління. Визначено, що рефлексивне середовища сприяє виникненню в особистості потреби в рефлексії, спрямована самоорганізація узгоджує параметри особистого розвитку між магістрантом і закладом вищої освіти. Головною підставою організації процесу навчання у рефлексивному освітньому просторі закладу вищої освіти стає: освітній процес, що спрямовано на розвиток здатності до професійної рефлексії; готовності менеджера освіти до рефлексивного управління. Експериментальною перевіркою підтверджено дієвість розробленої моделі підготовки менеджерів освіти до рефлексивного управління.^UThe thesis is devoted to the problem of improving the quality of profes-sional training of education managers for reflective management. The conduct-ed historical and logical analysis of professional training of education managers in higher education institutions showed the need to update the content by re-flecting the latest and promising areas of management activity, as well as real professional activity to master its latest methods. On the basis of the analysis, the concept of the direction of self-organization of the applicant for the second level of higher education, the concept of creating a reflexive educational envi-ronment, the author's model of reflexive management of an educational institu-tion, and the model for the development of reflexive culture were theoretically substantiated and developed. Reflexive culture is the main indicator of the edu-cation manager's readiness for reflexive management. All these concepts are built through the integration of personality-oriented, competence-based, cultur-al, synergetic, reflective approaches. They determine the possibilities of meth-odological approaches in solving the problem of providing vocational training. The concept of the direction of self-organization helps to form the ability of self-development, the ability to be ready to use their potential in practice. For its implementation, it is necessary to create a special environment for reflection. This environment gives rise to problem situations. They are objective. The en-vironment can make them subjective and this will cause the applicant to solve problem situations. Experimental testing has confirmed the effectiveness of the developed model of training education managers for reflexive management.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського