Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (70)Книжкові видання та компакт-диски (81)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=ОКСАНЕН$<.>+<.>A=СОФІ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Софіна Л.В. 
Індивідуально-психологічні відмінності переживання почуття провини: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Л.В. Софіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 18 с. — укp.

З метою визначення індивідуально-психологічних особливостей переживання провини досліджено характеристики почуття провини на різних рівнях розвитку структури особистості. Встановлено, що найбільш тісний взаємозв'язок поєднує почуття провини з особливостями нервової системи. Розроблено типологію переживання людиною даного почуття та виділено два його типи, а саме: спрямованість провини на саму себе та спрямованість провини на інших людей. Установлено три особистісні профілі переживання почуття провини - лідируючий, збудливий і вразливий. На підставі результатів дослідження статевих відмінностей з'ясовано, що жінки мають більш високі кількісні показники переживання почуття провини, ніж чоловіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.213.2-70 +
Шифр НБУВ: РА363797

Рубрики:

      
2.

Софієнко А. О. 
Кінетика рентгенопровідності селеніду цинку: автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук : 01.04.07 / А. О. Софієнко ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Вперше експериментально проведено комплексні одночасні вимірювання рентгенопровідності та рентгенолюмінесценції ZnSe, фотопровідності та фотолюмінесценції, релаксації струму та фосфоресценції за різних температур, термостимульованої люмінесценції та термостимульованої провідності моно- та полікристалічних зразків ZnSe. Виявлено кореляції в залежностях термостимульованої провідності та люмінесценції ZnSe, за реєстрації фосфоресценції та релаксації струму. Спостережено значну відмінність в характері провідності та люмінесценції в залежності від типу збудження. Розроблено теоретичну модель для розрахунку просторового розподілу згенерованих електронно-діркових пар, що виникають за умов поглинання в напівпровіднику рентгенівського кванту. Розраховано власне електричне поле "гарячих" носіїв заряду та розглянуто його вплив на динаміку зміни їх дрейфової швидкості. Запропоновано кінетичну модель рентгенопровідності напівпровідників, яка враховує наявність пасток і центрів рекомбінації в кристалі та розраховує форму імпульсу струму рентгенопровідності в зовнішньому електричному колі напівпровідникового детектора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.13,022 + В379.24,022 + В379.42,022
Шифр НБУВ: РА377500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Софінська І. Д. 
Філософсько-правова доктрина громадянства / І. Д. Софінська. — Б.м., 2019 — укp.

Дослідження присвячене сучасним тенденціям змін у концепції громадянства під впливом геополітичних трансформацій нинішнього буття. Громадянство підпадає під оцінки нових тенденцій, оскільки воно перестає виявляти належність особи до держави (насамперед територіальну). Актуалізуючи опорне поняття громадянства, зроблено диференціювання його чотирьох значень – формально-правового статусу особи; правового зв'язку між особою та державою; поєднання прав, обов'язків і привілеїв; колективної ідентичності.Разом із епігенезом права людини на громадянство та його суттю в європейському контексті в поле зору аналітики потрапила сучасна антро-посфера громадянства та сучасні тенденції розвитку концепції громадянства. У розрізі проблематики до переліку завдань належить питання осучаснення законодавчого закріплення інституту громадянства в Україні та компара-тивного аналізу аксіосегментів громадянства, встановлення антропосфери громадянства і дискреції практичних намірів регулювання правової природи й сутності безгромадянства, удосконалення змістовної та законодавчої перспективи осучаснення концепції громадянства та правової ідентичності особи в Україні як одного із засадничих конституційних прав людини.^UThe research is devoted to the modern tendencies of changes in the concept of citizenship under the influence of geopolitical transformations of the present being. Citizenship falls under the assessment of new trends, as it stops to demonstrate the affiliation of the person to the state. Updating the basic concept of citizenship, the differentiation of its four values – the formal legal status of a person; the joint relationship between a person and a state; the set of rights, responsibilities, and privileges; collective identity.Along with the epigenesis of the human right to citizenship (to a nationality) and its essence in the European context, the modern anthroposphere of citizenship and contemporary trends in the development of the concept of citizenship have fallen into the sight of the analyst. In terms of issues, the list of tasks includes the effect of legislative consolidation of the citizenship institute in Ukraine and the comparative analysis of the axioms of citizenship, the discretion of the practical intentions of regulating the legal nature and the essence of statelessness, the improvement of the content and legislative perspective of modernizing the concept of citizenship in Ukraine as one of the fundamental constitutional human rights.The content contains theoretical and legal developments of those scholars who previously studied the development and application of the legal doctrine of citizenship worldwide. This description covers particular works of prominent Ukrainian and foreign researchers in theory and history of law; philosophy of law; constitutional, international and civil law etc.The dissertation reflects the philosophic and legal doctrine of citizenship, its essence, nature, and structure. The grounds of its origin and the main stages of development of the legal doctrine of citizenship were outlined. The sources of the concept of citizenship, its influence on improvement of relations between a person and the state were analyzed comprehensively. The international normative and legal regulation of citizenship, principles, and grounds of its acquisition and termination were disclosed, its homocentric and universal character was argued. The author describes the modern anthroposphere of citizenship and analyzes the main trends of the concept of citizenship, as well as reveals the legal provisions concerning the heteronomy of the human right to the name. A comparative analysis of the main axiosegments of citizenship was conducted and the discretion of practical intentions to regulate the legal nature and the essence of statelessness was established. The author substantiates in this monograph the necessity and perspectives of legislative improvement of the fundamental principles of citizenship in Ukraine as one of the fundamental constitutional human rights.In the historical process of state foundation and formation, since ancient Greece and Rome, citizenship has played a vital role in political and legal integration. However, currently, citizenship is a perfectly legal and political instrument used to perform «gate-keeping» function and to establish visible/invisible walls between two countries, to build safe bridges for their citizens to enjoy the freedom of movement of persons, services, goods, and capital.The modern world is full of vast and increasing disparities between countries regarding GDP, frozen arm conflicts, poverty and unemployment, climate changes, which force people to leave their homes to search for better future, security and prosperity for themselves and their families. Today, in the intensively inter-connected world, globalization without boundaries, mobility, and migration become a reality that touches nearly all corners of the globe. Contemporary transportation makes mobility and migration easier since it is cheaper, faster and more convenient for people to move and to reside freely no matter where and for how long. To some degree, the real prize of such campaign is not citizenship as such, but legal residence in a host state.Citizenship's value is inevitably to become low and lower. Therefore, in an ideal scenario, we should seriously upgrade citizenship concept, to proceed with real, proper and adequate, but not cosmetic changes. Up to my mind, we should allow drifting on the citizenship front to secure values and shared symbols of citizenship.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Софілканич М. І. 
Особливості естетичного виховання дітей і молоді засобами образотворчого мистецтва у позашкільних закладах Закарпаття (ХХ-ХХІ ст.) / М. І. Софілканич. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація є історико-педагогічним дослідженням естетичного виховання дітей і молоді засобами образотворчого мистецтва у позашкільних закладах Закарпаття у XX –XXI ст. для визначення перспективних напрямів використання досвіду естетичного виховання засобами образотворчого мистецтва в сучасних умовах реформування позашкільної освіти. У роботі розкрито історіографію проблеми естетичного виховання засобами образотворчого мистецтва в позашкільних закладах Закарпаття у ХХ-ХХІ ст., обґрунтовано основні дефініції проблеми дослідження, соціально-історичні передумови розвитку позашкільних закладів Закарпаття і періодизацію розвитку позашкільної освіти Закарпаття та визначено провідні тенденції естетичного виховання дітей і молоді засобами образотворчого мистецтва досліджуваного періоду, зокрема, ключовою дефініцією дослідження є «естетичне виховання дітей і молоді засобами образотворчого мистецтва», під яким ми розуміємо цілеспрямований процес впливу на: усвідомлення розуміння сутності і ролі засобів образотворчого мистецтва у процесі виховання; формування естетичних смаків особистості засобами образотворчого мистецтва, творчої особистості за законами краси; розвиток художнього смаку та сприйняття; уміння бачити, відчувати, розуміти прекрасне засобами образотворчості; формування здатності творити прекрасне у мистецтві. Досліджено особливості організації освітнього процесу з проблеми естетичного виховання засобами образотворчого мистецтва у позашкільних закладах Закарпаття відповідно до визначених періодів. Розкрито зміст, форми, методи освітньо-виховної роботи з естетичного виховання засобами образотворчого мистецтва у позашкільних закладах Закарпаття, шляхом порівняльного аналізу навальних планів, навчальних програм різних періодів, вивчення звітної документації, досвіду роботи закладів позашкільної освіти, де функціонували відділи образотворчого мистецтва (анкетування, інтерв'ю вчителів, батьків). Узагальнено результати професійно-творчої діяльності педагогічних працівників позашкільних закладів Закарпаття з проблеми естетичного виховання засобами образотворчого мистецтва, визначено перспективи використання результатів дослідження в сучасних умовах реформування позашкільної освіти України (наповнення змістового компонента художньо-мистецького виховання краєзнавчим, регіональним, полікультурним, культуро-творчим аспектами; застосування інтегративного, міждисциплінарного підходів, інтерактивних методів у викладанні мистецьких предметів; широке використання пленерів, екскурсій, віртуальних екскурсій із застосуванням сучасних ІКТ, конкурсів, виставок, зустрічей з відомими художниками Закарпаття і України; професійна орієнтація; проведення регіональних науково-практичних семінарів для викладачів мистецьких гуртків, студій, шкіл; залучення вихованців до участі у волонтерських акціях, творчих проєктах громадської ініціативи, пропагування досвіду створеної в Закарпатті цілісної системи мистецької освіти «школи мистецтв – коледж мистецтв – академія мистецтв», яка є унікальною в Україні тощо).^UThe thesis is a historical and pedagogical research of aesthetic education of children and youth by means of fine arts in out-of-school establishments of Transcarpathia in the XX - XXI centuries to determine promising areas of use of the aesthetic education experience by means of fine arts in the modern conditions of reforming out-of-school education. The historiography of the problem of aesthetic education by means of fine arts in out-of-school institutions of Transcarpathia in the XX-XXI centuries has been revealed, the main definitions of aesthetic education of children and youth by means of fine arts of the studied period have been substantiated. "Aesthetic education of children and youth by means of the fine arts" by which we mean purposeful process of influencing: awareness of the understanding of the essence and role of the means of the fine arts in the process of education; the formation of aesthetic tastes of a person by means of fine arts, a creative person according to the laws of beauty; development of artistic taste and perception; the ability to see, feel, understand beauty by means of fine arts; the formation of the ability to create beautiful things in art. The peculiarities of the educational process organization on the problem of aesthetic education by means of fine arts in out-of-school institutions of Transcarpathia in accordance with the periods defined by us have been investigated. The content, forms, methods of educational work on aesthetic education by means of fine arts in out-of-school institutions of Transcarpathia have been revealed by comparative analysis of curricula, study programs of different periods, study of reporting documentation, experience of out-of-school education establishments where fine arts departments functioned (questionnaires, interviews with teachers, parents). Has summarized the results of professional and creative activity of pedagogical workers of out-of-school institutions of Transcarpathia on the problem of aesthetic education by means of fine arts. The prospects for using the research results in the modern conditions of reforming out-of-school education in Ukraine have been determined (filling the content component of artistic and creative education with local history, regional, multicultural, cultural-creative aspects, the use of integrative, interdisciplinary approaches, interactive methods in teaching art subjects; wide use of plein-airs, excursions, virtual excursions using modern ICT, contests, exhibitions, meetings with famous artists of Transcarpathia and Ukraine and professional orientation, conducting regional scientific and practical seminars for teachers of art circles, studios, schools, attracting pupils to participate in volunteer actions, creative projects of public initiative, etc.).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського