Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (6)Реферативна база даних (287)Книжкові видання та компакт-диски (205)Журнали та продовжувані видання (14)
Пошуковий запит: (<.>A=ОМЕЛЬЯНЕНК$<.>+<.>A=ГАЛИН$<.>+<.>A=ВИКТОРОВН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія: Будівництво   
1.

Омельяненко 
Вплив психологічного чинника на архітектуру сучасних індивідуальних житлових будинків в умовах України: Автореф. дис... канд. архітектури: 18.00.02 / Марина Вікторівна Омельяненко ; Київський національний ун-т будівництва і архітектури. — К., 1999. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н711.1-022
Шифр НБУВ: РА304920

Рубрики:

      
2.

Омельяненко А.А. 
Клінічна картина та інструментальна характеристика апалічного синдрому у дітей та його лікування: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.15 / А.А. Омельяненко ; Київ. мед. акад. післядипл. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Розглянуто комплексні, базисні та діагностичні критерії нетравматичного апалічного синдрому (АС) у дітей. Описано зміни біоелектричної активності мозку АС нетравматичної етіології у дітей. На підставі обстеження та лікування 39 дітей різного віку з АС різної давності й етіології уточнено клінику АС у них, виявлено фактори покращання або погіршення виходів АС тривалістю три місяці від його початку. Розроблено полімодальну стимулювальну терапію введення нікотинової кислоти в максимально допустимих терапевтичних дозах і наступної електрокраніопунктури, інфузії інстенону або ніхоліну, корпоральної акупунктури і сенсорної стимуляції, статистично доведено ефективність цієї терапії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627.703.0-3
Шифр НБУВ: РА317322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Будівництво   
3.

Омельяненко М.В. 
Методологічні основи нормування елементів міського середовища: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.23.20 / М.В. Омельяненко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2005. — 27 с. — укp.

Висвітлено підходи щодо формування вітчизняної та зарубіжної нормативно-правової бази з метою створення середовища існування людини. Визначено основні завдання та принципи нового наукового напрямку в архітектурно-містобудівній нормології та сформульовано засади її понятійного апарату. Визначено фактори й умови, що впливають на формування вимог до міського середовища, класифіковано потреби людини як його користувача. Структуровано вимоги до елементів міського середовища, на підставі яких визначатимуться нормативні обмеження. Проаналізовано взаємозв'язок і взаємовплив факторів, що впливають на формування даного середовища, вимог до нього та потреб людини. Визначено основні види регламентувальних документів та вимоги до їх змісту і розробки. Сформульовано методологічні підходи до виведення нормативних обмежень, яких враховано у моделі розробки норм і нормативів. Запропоновано нову структуру системи регламентувальних документів у будівництві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н82-02 + Н82-02
Шифр НБУВ: РА339788

Рубрики:

      
4.

Омельяненко 
Розвиток психомоторних здібностей першокласників на уроках фізичної культури: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Інна Олександрівна Омельяненко ; Волинський держ. ун-т ім. Лесі Українки. — Луцьк, 1999. — 17 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354
Шифр НБУВ: РА303810

Рубрики:

      
5.

Омельяненко В. В. 
Формування професійно-етичної компетентності майбутніх бакалаврів з правознавства у процесі фахової підготовки / В. В. Омельяненко. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена теоретичному й експериментальному дослідженню проблеми формування професійно-етичної компетентності майбутніх бакалаврів з правознавства у процесі фахової підготовки. Визначено й науково обґрунтовано авторську концепцію формування професійно-етичної компетентності здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 081 «Право».Теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено структурно-функціональну модель формування професійно-етичної компетентності18майбутніх бакалаврів з правознавства у процесі фахової підготовки. Розроблено організаційно-педагогічні умови відповідного педагогічного процесу, зокрема: розвиток емоційно-ціннісної сфери майбутніх бакалаврів з правознавства через інтеріоризацію морально-етичних цінностей юридичної професії; створення етично орієнтованого середовища, спрямованого на успішне розв'язання професійних ситуацій і завдань з високою продуктивністю на засадах морального кодексу поведінки правника; педагогізація професійної підготовки здобувачів правової освіти шляхом ампліфікації взаємопов'язаних дисциплін навчального плану морально-етичним змістом на підставі застосування креативно-рефлексивних методів та форм викладання; набуття й збагачення морально-духовного досвіду майбутніх фахівців з юридичною освітою через актуалізацію розвивальної суб'єкт-суб'єктної взаємодії в аудиторній, позааудиторній роботі та виробничій практиці.Розроблено програму та навчально-методичне забезпечення авторського спецкурсу «Професійно-етична компетентність фахівця-правника»; методичні матеріали для проведення практичних занять із застосуванням рефлексивно-інноваційних форм навчання. Подано результати експериментальних досліджень^UThe dissertation is devoted to the formation of ethical competence of future bachelors in jurisprudence in the process of professional training.Theoretical foundations of forming ethical competence of future bachelors in jurisprudence in professional training through the prism of pedagogy, psychology, philosophy, sociology, and cultural studies are revealed. The concepts, that make up conceptual and categorical apparatus of the research, such as «competence», «professional competence», «ethics», «morality», «ethical competence», «professional culture», «professional ethical competence of future bachelors in jurisprudence» have been defined, their interconnectedness and interdependence have been identified.The component structure of professional ethical competence of future bachelors in law is identified, studied and substantiated. It includes motivational, personal, operational-activity and evaluation-reflexive components, each of which is characterized by a specific content.The system of special pedagogical measures aimed at forming professional ethical competence of future bachelors in jurisprudence in the process of professional training is presented in our dissertation as a structural-functional model, which includes purpose and objectives, principles, approaches, component structure of the process under study, conception, organizational and pedagogical conditions, content, forms and methods of implementation; criteria and indicators, levels of ethical competence of future lawyers and the final result. Structural and functional model of formation of professional ethical competence of future bachelors in jurisprudence in the process of professional training reflects holistic, polystructural and synergistic nature of the legal educational process


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Омельяненко В. А. 
Національна інноваційна політика: інституційноеволюційна методологія формування і стратегії реалізації / В. А. Омельяненко. — Б.м., 2021 — укp.

Дослідження присвячено розробленню теоретичних положень і науковометодологічних підходів, які визначають ключові напрями формування інноваційної політики і стратегій її реалізації на основі управління інституційною трансформацією, що відповідає інноваційно-технологічним трендам. Здійснено теоретичні узагальнення та розкрито суть інституційно-еволюційного виміруінноваційної політики; визначено місце і роль інноваційної політики при забезпеченні сталого та безпечного розвитку національної економіки; узагальнено теоретичні підходи до визначення інноваційних ресурсів та еволюції інноваційно-технологічних систем у національній економіці. Узагальнено наукові засади аналітичного підходу до формування інноваційної політики та вдосконалено науково-методичне забезпечення оцінювання ефективності інноваційної політики і стратегічні підходи до формування інноваційної політики на основі динамічної ефективності. Надано теоретико-методологічне узагальнення ідей технологічного інституціоналізму в контексті глобальних викликів; визначено інституційні перетворення, необхідні для дотримання вимог безпеки шляхом розвитку в національній економіці; запропоновано концептуальне та організаційно-управлінське забезпечення інституційноінноваційного проєктування і реалізації національних інноваційних стратегій.Розроблено концептуальні засади системного управління інноваційнотехнологічними змінами; визначено конкурентну складову інноваційної політики; виконано аналіз міжнародного аспекту розроблення та реалізації інноваційної політики, а також визначено стратегічні аспекти розвитку високотехнологічних сфер на прикладі приладобудування. Розглянуто питання змістовного визначеннята механізмів реалізації безпекових компонент інноваційного розвитку; визначено безпекову компоненту управління пріоритетами розвитку; запропоновано концептуальні засади макропроєктування інноваційно-технологічних систем.Ключові слова: інноваційна політика, інститути, сталий розвиток, національна безпека, національна інноваційна система, інноваційно-технологічні тренди, інституційно-інноваційне проєктування.^UThe research is devoted to the development of theoretical bases, scientific and methodological approaches that determine the key directions of the formation of innovation policy and strategies for its implementation based on the management of institutional transformation that meets innovation and technological trends.Theoretical generalizations are made and the essence of the institutional-evolutionary dimension of innovation policy is revealed; the place and role of innovation policy in ensuring sustainable and safe development of the national economy are determined; Theoretical approaches to the definition of innovation resources and the evolution of innovation and technological systems in the national economy are generalized. The scientific principles of the analytical approach to the formation of innovation policy are generalized and the scientific and methodological support for evaluating the effectiveness of innovation policy and strategic approaches to the formation of innovation policy on the basis of dynamic efficiency are improved. Theoretical and methodological generalization of ideas of technological institutionalism in the context of global challenges is given; identified institutional transformations necessary to comply with security requirements through development in the national economy; conceptual and organizational and managerial support of institutional innovation design and implementation of national innovation strategies is proposed.Conceptual bases of system management of innovative technological changes are developed; the competitive component of innovation policy is determined; the analysis of the international aspect of development and implementation of innovation policy is carried out, and also strategic aspects of the development of high-tech spheres on an example of instrument making are defined. The question of meaningful definition is considered and mechanisms for implementing the security components of innovative development; the security component of management of development priorities are defined; conceptual bases of macro design of innovative-technological systems are offered.Keywords: innovation policy, institutions, sustainable development, national security, national innovation system, innovation-technological trends, institutional innovation design.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Андросова Н. М. 
Дидактичні умови поєднання словесних методів навчання у початковій школі / Н. М. Андросова. — Б.м., 2021 — укp.

У дослідженні проаналізовано сучасний стан проблеми розроблення методів навчання, їх вибору і поєднання; висвітлено ретроспективу поглядів вітчизняних і закордонних фахівців із теми дослідження; визначено сутність поєднання словесних методів навчання в початковій школі; уточнено критерії визначення ефективності застосування методів навчання; проаналізовано педагогічний досвід учителів початкових класів із поєднання словесних методів навчання; розкрито положення щодо вдосконалення підготовки вчителів до поєднання словесних методів навчання. Теоретично обґрунтовано структуру дидактичної моделі поєднання словесних методів навчання в початковій школі; визначено дидактичні умови, виконання яких забезпечує досягнення цілей навчання молодших школярів.Робота окреслила пошук шляхів підвищення ефективності освітнього процесу в початковій школі шляхом дослідження ефективності застосування методів навчання.^UThe timeliness of the study of the interconnected use of verbal teaching methods represents the tendencies of the Ukrainian education to humanize the educational process, giving it a personality-oriented direction. The concept of method in the context of a systemic approach as a system object which includes the types and methods of interrelated orderly activities of teachers and students learning activities, actions and operations that ensure the achievement of certain goals and objectives.The structure of the didactic model of combining verbal teaching methods in elementary school is theoretically substantiated. An experimental verification of the selected didactic conditions was carried out.The practical significance of the obtained results is to develop a didactic model of combining verbal teaching methods in elementary school.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Омельяненко О. М. 
Стратегічні вектори трансформації бізнесмоделей підвищення економічної ефективності діяльності сфери послуг / О. М. Омельяненко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячене визначенню стратегічних векторів трансформації бізнес-моделей підвищення економічної ефективності діяльності сфери послуг та розробленню практичних рекомендацій для впровадження на підприємствах. Для досягнення мети дослідження здійснено комплексний аналіз особливостей й тенденцій трансформації бізнес-моделей в сфері послуг.За результатами дослідження визначено стратегічні вектори трансформації бізнес-моделей підвищення економічної ефективності діяльності сфери послуг: цифровізація та Інтернет послуг, креативність та інноваційність, коопетиція, інтеграція з виробництвом (продукт як послуга), сталість. При розгляді розвитку сфери послуг відзначено їх диференціацію за рівнем креативності та наукоємності. Визначено, що прикладом інтелектуалізації традиційної сфери послуг є ланцюги поставок високотехнологічної продукції, які можуть бути складними й поширюватися на кілька країн і навіть регіонів. Обґрунтовано стратегічні напрямки розвитку підприємств сфери послуг у відповідності із видами інновацій, виділеними за сферами впровадження.Розглянуто спектр послуг, пов'язаних з інноваційними розвитком. У дослідженні удосконалено науково-методичний підхід до визначення особливостей бізнесу креативних підприємств та класифікацію креативних послуг. Визначено, що бізнес у сфері креативних послуг має ряд характерних рис, які диференціюються залежно від сектора та моделей взаємодії в ньому. Відзначено необхідність підвищення готовності бізнесу до розвитку в сфері надання креативних послуг. Обґрунтовано, що особливості креативних послуг необхідно розглядати в рамках відповідної бізнес-моделі, зокрема B2B або B2C, а також в контексті можливого міксу бізнес-моделей. Проведений аналіз дав можливість зробити висновок про наявність супутніх бізнес-вертикалей в рамках бізнес-стратегії у сфері креативних послуг, що зумовлено збільшенням фрагментації серед продавців та покупців та зниженням ефективності існуючих бізнес-систем.Визначено, що перевагами цифрової трансформації є зростаючі можливості. Показано, що зміни організаційних можливостей в сфері послуг виникають в результаті ефектів технологічних платформ.Визначено кореляцію з індексом розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (Global Innovation Index), що дозволило зробити висновок про високу роль цифрової складової побудови бізнес-моделей. Проведене дослідження підприємств Сумської та Харківської областей дозволило відзначити середній рівень цифрових компетенцій і мотивації керівників підприємств до цифрової трансформації. При цьому мотивація у підприємств сфер послуг є нижчою за середньогалузеві значення.В дослідженні запропоновано складові стратегії цифрової трансформації та рівні цифрової трансформації сфери послуг. В якості об'єкта апробації розроблених складових стратегії клієнторієнтованості було обрано діяльність цифрових агентств. Визначено, що цифрове агентство є суб'єктом-хабом визначеного кластеру провідних послуг України (послуги з тимчасового розміщення й організації харчування, комп'ютерного програмування, консультування та пов'язаної з ними діяльності, рекламної діяльності і дослідження кон'юнктури ринку) та водночас інноваційним учасником сфери послуг. За результатами дослідження узагальнено перелік послуг, які надаються цифровими агентствами.Для оцінювання ефективності бізнес-моделі розглянуто траєкторію розвитку бізнесу на основі використання SWOT-методу та побудови SPACE-матриці з урахуванням елементів бізнес-моделі. Запропоновано шкалу оцінок складових бізнес-моделі та визначено найбільш проблемні елементи бізнесмоделі. Проведено аналіз особливостей цифрової трансформації бізнес-процесів в результаті реалізації завдань цифрового маркетингу. Визначено практичні аспекти використання фізичних (оф-лайн) і цифрових (он-лайн) каналів комунікацій. Розроблено науково-методичні основи побудови бізнес-моделі функціонування цифрового агентства, що комплексно враховують особливості взаємодії B2B та B2C, специфіку бізнесмоделі цифрового маркетингу послуг й дають змогу успішно реалізувати стратегічні вектори цифровізації, коопетиції та інноваційності. Розроблено моделі бізнес-процесів, що ілюструють проактивний підхід та базуються на концепції CRM (управління життєвим циклом клієнта). Запропоновано бізнесмодель використання аналогів при розробленні цифрового продукту в сфері послуг, що дозволяє підвищити точність визначення вартості майбутнього проєкту. Особливу увагу приділено вигодам від використання бази значень вартості і параметрів аналогів.^UThe dissertation research is devoted to definition of strategic vectors of transformation of business models of increase of economic efficiency of activity of sphere of services and to development of practical recommendations on their practical introduction at the enterprises. To achieve the goal of the study, a comprehensive analysis of the features and trends of transformation of business models in the field of services.Strategic vectors of transformation of business models to increase the economic efficiency of services: digitalization and Internet services, creativity and innovation, cooperation, integration with production (product as a service), sustainability. When considering the development of the service sector, their differentiation according to the level of creativity and knowledge intensity is noted. It is determined that an example of intellectualization of the traditional sphere of services can be supply chains of high-tech products, which can be complex and spread to several countries and even regions. The strategic directions of development of enterprises in the service sector in accordance with the types of innovations identified by areas of implementation are substantiated.The range of services related to innovative development is considered. The research improves the scientific and methodological approach to determining the features of the business of creative enterprises and the classification of creative services. It is determined that the business in the field of creative services has a number of features that are differentiated depending on the sector and models of interaction in it. The need to increase the readiness of business for development in the field of creative services was noted. It is substantiated that the features of creative services should be considered within the relevant business model, in particular B2B or B2C, as well as in the context of a possible mix of these business models. The analysis made it possible to conclude that there are related business verticals in the business strategy in the field of creative services, due to increased fragmentation among sellers and buyers and reduced efficiency of existing business systems.Based on the analysis of the index of efficiency of the goods and services market, labor market efficiency, business dynamism, innovative potential of the economy included in the Global Competitiveness Report, the correlation with the index of information and communication technology development (Global Innovation Index) is determined. digital component of building business models. The study of enterprises of Sumy and Kharkiv regions allowed to note the average level of digital competencies and motivation of business leaders to digital transformation. At the same time, the motivation of enterprises in the service sector is lower than the industry average.The study proposes the components of the digital transformation strategy and the levels of digital transformation of the service sector. The activity of digital agencies was chosen as an object of testing of the developed components of the customer orientation strategy. It is determined that the digital agency is a hub entity of a certain cluster of leading services of Ukraine (temporary accommodation and catering services, computer programming, consulting and related activities, and advertising activities and market research) and at the same time innovative participant in the service sector. The study summarizes the list of services provided by digital agencies.To assess the effectiveness of the business model, the trajectory of business development based on the use of the SWOT-method and the construction of the SPACE-matrix, taking into account the elements of the business model. The scale of estimations of components of business model is offered and the most problematic components of business model are defined.The analysis of features of digital transformation of business processes as a result of realization of tasks of digital marketing is carried out. To eliminate these problems, the practical aspects of using physical (offline) and digital (online) communication channels are identified. Scientific and methodological bases for building a business model of digital agency, which comprehensively take into account the peculiarities of B2B and B2C interaction, the specifics of the business model of digital marketing services and allow to successfully implement strategic vectors of digitalization, cooperation and innovation. Business process models have been developed that illustrate a proactive approach and are based on the concept of CRM (customer life cycle management). A business model of using analogues in the development of a digital product in the field of services is also proposed, which allows to increase the accuracy of determining the cost of a future project. Particular attention is paid to the benefits of using a database of value values and parameters of analogues.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського