Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (30)Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=ОРШАНСЬК$<.>+<.>A=ЛЕОНІД$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Леонідова О.О. 
Адміністративна відповідальність за проступки в сфері телекомунікацій: автореф. дис. ... канд. юрид. наук: 12.00.07 / О.О. Леонідова ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Розкрито поняття адміністративно-правових відносин у сфері телекомунікацій, їх місце серед інших суспільних відносин (економічних, екологічних, цивільних), проаналізовано механізм адміністративно-правового регулювання відносин у даній сфері, розглянуто поняття та класифікацію адміністративно-правових засобів охорони відносин у сфері телекомунікацій. Значну увагу приділено розкриттю сутності та підстав адміністративної відповідальності за порушення у сфері телекомунікацій, наведено юридичну характеристику адміністративних правопорушень у даній сфері, висвітлено особливості провадження у справах про адміністративні правопорушення у сфері телекомунікацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)072.8 + Х819(4УКР)126.9
Шифр НБУВ: РА371455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Оршанський Л.В. 
Теоретико-методичні засади художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Оршанський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 41 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано модель художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання. Розкрито особливості цієї підготовки з урахуванням сучасного стану та тенденцій модернізації професійної педагогічної освіти. Визначено закономірності, принципи та концептуальні засади художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання. З використанням структурно-функціонального методу визначено її структуру та зміст. Апробовано педагогічну технологію художньо-трудової підготовки студентів, яка грунтується на проблемно-пошуковому методі навчання та передбачає використання кредитно-модульної організації навчального процесу. Підтверджено ефективність проектно-технологічної діяльності, традиційних та інноваційних методів, форм організації та засобів навчання, творчого розвитку та формування національної самосвідомості студентів. Запропоновано критерії та показники художньо-трудової підготовки майбутніх учителів і методику діагностування її рівнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА363713

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Леонідов І.Л. 
Теоретичні основи ефективності стратегічного планування: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / І.Л. Леонідов ; НАН України. Ін-т екон. прогнозування. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади стратегічного планування, визначено його зміст, характерні ознаки, генетичні джерела. Проаналізовано базові складові ефективності стратегічного планування (ефективність стратегії та її планового впровадження), визначено форми, адекватні розвитку перехідної економіки України. Побудовано векторну модель стратегічного планування, що відображає функціонування зазначених складових та трансформаційних форм. Виявлено диференційований вплив ринкового, державного регулювання та громадських інститутів на ефективність стратегічного планування. Розроблено пропозиції щодо прогнозування тенденцій циклічності відтворення факторів виробництва, планування загальнодержавних альтернативних трансформаційних стратегій, які забезпечують оптимізацію економічного зростання. Наведено рекомендації щодо законодавчого визначення взаємозв'язку стратегічного планування на мікро-, мезо- та макрорівнях економіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)23 +
Шифр НБУВ: РА331853

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Науки про Землю   
4.

Леонідов В.І. 
Удосконалення комплексної системи радіоакустичного та акустичного зондування пограничного шару атмосфери: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.17 / В.І. Леонідов ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методи підвищення функціональної надійності системи радіоакустичного зондування (РАЗ) пограничного шару атмосфери за умов виникнення у ньому термодинамічних збурювань у вигляді термічних струменів або інверсій температури зі зрушенням вітру. Показано позитивний ефект застосування методу апріорного синтезу реалізації функцій керування частотою випромінюваного радіосигналу системи РАЗ. Встановлено, що вихідними даними для синтезу є реалізація кусково-лінійних моделей профілю температури досліджуваного шару атмосфери. Вибір виду та параметрів моделей профілю температури здійснено на базі розробленого методу формалізованого аналізу ехосигналів акустичного каналу системи РАЗ. На підставі аналізу акустичних ехосигналів ідентифіковано тип поточного термодинамічного стану пограничного шару атмосфери, визначено висоту збуреного шару та періоди виникнення в атмосферному пограничному шарі спонтанних термодинамічних збурювань. Аналіз ехосигналів проведено в режимі моніторингу з інтервалом часу від 1 до 10 хв. До наукового обігу введено поняття коефіцієнта ефективності підсумовування хвиль радіоехосигналів. Одержано функціональну залежність між похибкою прогнозування профілю температури та значеннями коефіцієнта ефективності підсумовування відбитих радіохвиль. На базі даної залежності розроблено метод корекції прогнозованого профілю температури за даними наступного циклу радіоакустичного зондування. З використанням удосконалених методів зондування та аналізу ехосигналів здійснено обробку реальних ехосигналів, одержаних за допомогою експериментального зразка діючого акустичного каналу системи РАЗ, який можна використовувати як самостійну систему акустичного зондування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д23 с141.29 +
Шифр НБУВ: РА350881

Рубрики:

      
5.

Леонідов О. С. 
"Структура та функціонування конструкції accusativus cum infinitivo в середньоанглійській мові" / О. С. Леонідов. — Б.м., 2019 — укp.

У роботі висвітлено підходи до визначення статусу інфінітивних конструкцій у традиційній та генеративній граматиках, розкрито особливості конституентного аранжування accusativuscuminfinitivoз позиційпрограми мінімалізму, досліджено семантичнігрупистрижневих дієслів, які приєднували комплемент, виражений інфінітивною конструкцією, представлено основні тенденції розвитку accusativus cum infinitive в середньоанглійській мові. Встановлено, що інфінітив має подвійну дієслівно-іменникову природу, яка зумовлює його синтаксичну поліфункціональність. Унаслідок інтеграції до системи дієслівних форм інфінітив набув здатності до дієслівного керування, приєднання зовнішнього та внутрішнього аргументів і вираження категорій виду і стану.^UThe study claims that the infinitive has a dual verbal and nominal nature, which is manifested in its syntactic multifunctionality. Due to the integration of the infinitive into the verbal system, the infinitive has acquired the ability to govern and attach external and internal arguments and express the grammatical categories of aspect and voice. A sentence with an infinitive construction is a poly-predicativ eunit, and the infinitival clause itself is a secondary predication structure that adjoins the main part of the sentence based on the hypotaxis arrangement. The accusativus cum infinitivo construction is an objective-with-the-infinitive construction, which complements the meaning of the main verb.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Овчаренко Л. Р. 
Іншомовна підготовка майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у закладах вищої освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) / Л. Р. Овчаренко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена ретроспективному аналізу іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей, що здійснювалася впродовж другої половини ХХ та на початку ХХІ ст., і на цій основі визначено перспективні напрями та педагогічні умови активізації процесу професійно орієнтованого навчання іноземних мов у закладах вищої освіти України.Схарактеризовано науково-теоретичні засади дослідження та визначено його поняттєво-категоріальний апарат. Вивчення процесу організації та здійснення іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей в досліджуваний період потребувало застосування таких наукових підходів: системного, діяльнісного, особистісно орієнтованого та компетентнісного. Розкрито сутність і зміст основних термінів понятєво-категоріального апарату, як-от: «професійно орієнтоване навчання іноземних мов», «іншомовна професійна компетентність», «комунікативна компетенція», «міжкультурна компетенція». На підставі найбільш значущих характеристик запропоновано авторське визначення іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей як системно організованого процесу орієнтації мети, змісту, форм, методів і засобів навчання та виховання на майбутню педагогічну спеціальність, що уможливлює розвиток у студентів засобами іноземної мови професійно орієнтованих знань, умінь і навичок мовно-мисленнєвої діяльності, підвищення рівня їхньої комунікативної та міжкультурної компетенцій. Результат такого освітнього процесу дає змогувипускникам педагогічних закладів вищої освіти ефективно виконувати професійні функції та завдання, зокрема й з використанням іноземної мови.З'ясовано, що іншомовна підготовка майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей передбачає інтеграцію іноземної мови з соціально-гуманітарними та професійно орієнтованими навчальними дисциплінами з метою отримання випускниками педагогічних закладів вищої освіти додаткових професійних знань й умінь і формування у них професійно важливих компетенцій та якостей особистості. При цьому, іноземна мова виступає, з одного боку, важливим чинником особистісного розвитку, а з іншого – ефективним засобом підвищення рівня професійної компетентності, інваріантними складовими якої є комунікативна та міжкультурна компетенції,що дозволяє здійснювати іншомовне спілкування в різних сферах і ситуаціях професійно-педагогічної діяльності.Аналіз наукових джерел дозволив сформулювати загальну мету іншомовної підготовки в педагогічному закладі вищої освіти – формування у майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей іншомовної професійної компетентності, інваріантними складовими якої є комунікативна та міжкультурна компетенції, оволодіння іноземною мовою як засобом крос-культурного спілкування для здійснення успішної професійно-педагогічної діяльності. Узагальнена мета іншомовної підготовки студентів нами диференціюється як комунікативна (формування готовності до іншомовної комунікації), особистісно орієнтована (розширення світогляду, підвищеннярівня загальної культури й освіти за допомогою іноземної мови) та професійно орієнтована (використання іноземної мови як інструменту в майбутній професійно-педагогічній діяльності). Охарактеризовано основні принципи організації ефективної іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у педагогічному закладі вищої освіти, а саме: розвивальний характер учіння; активність та діяльнісний характер навчання; індивідуалізація; автономність; функціональність; новизна; концентрованість; баланс лінгвістичних і нелінгвістичних знань; перенесення комунікативних стратегій з рідної мови; ситуативність; прагнення до подолання мовних і культурних бар'єрів; позитивна емоційність; врівноваженість усвідомленого вивчення іноземної мови й неусвідомленого володіння нею; внутрішня системність; поліфункціональність вправ; колективна взаємодія; діалог культур.^UThe dissertation gives a retrospective analysis of the foreign language training of future teachers of non-philological specialties, which was carried out during the second half of the 20th and at the beginning of the 21st century. On this basis, the author identifies promising directions and pedagogical conditions for enhancing the process of professionally oriented teaching of foreign languages in higher educationinstitutions in Ukraine.The work describes the scientific and theoretical foundations of the research and defines its conceptual and categorical framework. The following scientific approaches were used to study the process of organizing and implementing foreign language training of future teachers of non-philological specialties over the specified period: systemic, activity-based, personality-oriented and competence-based. The author ascertains the essence and content of the main terms of the conceptual-categorical apparatus, such as: «professionally oriented teaching of foreign languages», «foreign language professional competence», «communicative competence», «intercultural competence». Based on the most significant characteristics, the author's definition of foreign language training of future teachers of non-philological specialties is proposed as a systemic organized process of orienting the goal, content, forms, methods and means of teaching and upbringing to the future pedagogical specialty, which contributes to the development of professionally oriented knowledge, skills and knowledge in students through foreign language skills of cultural and mental activity, increases the level of their communicative and intercultural competences. The result of such an educationalprocess allows pedagogical universities graduates to effectively perform professional functions and tasks including the use of a foreign language.The author finds out that the foreign language training of future teachers of non-philological specialties involves the integration of a foreign language with social, humanitarian and professionally oriented academic disciplines in order to obtain supplementary professional knowledge and skills for graduates of pedagogical higher educational institutions that contribute to the formation of professionally important competencies and personal qualities. On the one hand, a foreign language acts as an important factor in personal development and on the other, an effective means of increasing the level of professional competence, the invariant components of which are communicative and intercultural competence, which carries out in practice foreign language communication in various spheres and situations of professional and pedagogical activity.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського