Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (25)Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Окландер М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Окландер М.А. 
Формування логістичних систем підприємств: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / М.А. Окландер ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2003. — 39 с.: рис., табл. — укp.

Запропоновано принципи та структуру логістичної системи підприємства. Розроблено принципи, узагальнену класифікацію, методику розрахунку та форму звітності логістичних витрат підприємств. Доведено переваги раціонального планування логістики. Наведено схему аудиту логістики підприємства. Визначено взаємозв'язок логістики та маркетингу, співвідношення цих комплексів. Розвинуто засади теорії макромаркетингової підтримки функціонування логістичних систем підприємств, концепцію маркетингової системи країни. Розроблено економіко-математичні та економіко-статистичні моделі та методики використання логістичної ідеології у різних сферах діяльності підприємства. Показано універсальний характер методології логістики, прослідковано зв'язок логістики та організаційно-структурної побудови підприємства, створено теорію кадрової логістики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 + У9(4УКР)290-21 +
Шифр НБУВ: РА326400

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Яшкін Д. С. 
Оцінювання логістичних ризиків машинобудівних підприємств / Д. С. Яшкін. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт – процес оцінювання логістичних ризиків машинобудівних підприємств; мета – розроблення науково-методичних положень щодо оцінювання логістичних ризиків машинобудівних підприємств; методи – наукової абстракції, аналізу та синтезу, системний, аналогії, кореляційно-регресійного аналізу, декомпозиції часового ряду, багатофакторні регресійні моделі, метод графів та модель Дейкстери, методи багатофакторної оптимізації, методи оцінки варіації, методи прогнозування за трендами; новизна – полягає у розробленні науково-методичних положень та рекомендацій щодо оцінювання логістичних ризиків машинобудівних підприємств в умовах волатильності попиту на продукцію машинобудівних підприємств; результати – наукові методично завершені рекомендації щодо оцінювання логістичних ризиків машинобудівних підприємств; впроваджено – Науково-виробничим об'єднанням Diskret (акт впровадження № 22/12 від 21.12.2017 р.), ТОВ «ТООР» (акт впровадження № 0022 від 21.12.2017 р.), Дочірнім Підприємством «Автотрейдінг-Одеса» (акт впровадження № 97/08 від 12.08.2019 р.), ТОВ «Фортуна Груп ЛТД» (акт впровадження № 38 від 14.08.2019 р.), ТОВ «Телекомунікаційні технології» (акт впровадження № 10 від 09.2019 р.), у навчальному процесі Одеського національного політехнічного університету МОН України (акт впровадження № 3240/05-06 від 03.12.2019 р.).^UObject – the process of evaluating the logistics risks of machine-building enterprises, purpose - scientific and methodological positions concerning evaluating the logistics risks of machine-building enterprises; methods – scientific abstraction, analysis and synthesis, systemic, analogies, correlation-regression analysis, time series decomposition, multivariate regression models, graph method and Dijkstra's model, multicriteria optimization methods, dispersion estimation methods, trend forecasting methods; novelty – consists in the development of scientific and methodological positions and recommendations for the evaluation of logistics risks of machine-building enterprises in the context of volatility of demand for products of machine-building enterprises; results – scientifically and methodologically completed recommendations for the evaluation of logistics risks of machine-building enterprises; implemented – the Scientific and Production Association Discrete (certificate number 22/12 dated 21.12.2017), LLC "TOOR" (certificate number 0022 dated 21.12.2017), Subsidiary Enterprise "Autotrading-Odessa" (certificate number 97/08 dated 12.08.2019), LLC "Fortuna Group LTD" (certificate number 38 dated 14.08.2019), LLC "Telecommunication technologies" (certificate number № 10 from 09.2019), In the educational process of the Odessa National Polytechnic University of the Ministry of Education and Science of Ukraine (act of implementation № 3240 / 05-06 dated 03.12.2019).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Кудіна А. В. 
Бренд-менеджмент підприємств легкої промисловості. / А. В. Кудіна. — Б.м., 2021 — укp.

Наукова новизна одержаних результатів полягає у розв'язанні важливого та актуального наукового завдання щодо удосконалення та подальшого розвитку теоретичного і методичного забезпечення процесу бренд-менеджменту підприємств легкої промисловості. У першому розділі досліджено зміст понять «бренд» та «бренд-менеджмент», його основних процесів. Висвітлено питання впливу визначників бренду на формування лояльності споживачів. Розглянуто види визначників бренду, їх призначення і форми. Досліджено тенденції щодо розробки основних атрибутів бренду, таких як: ім'я, логотип, фірмовий шрифт та фірмові кольори. У другому розділі проаналізовано сектор легкої промисловості України, проведена оцінка конкурентоспроможності українських брендів одягу у порівнянні з міжнародними брендами. Удосконалено науково-методичний підхід до оцінки конкурентоспроможності брендів підприємств легкої промисловості. У третьому розділі дістав подальшого розвитку понятійно-категоріальний апарат теорії маркетингу шляхом уточнення економічної сутності поняття «система бренд-менеджменту підприємства» як організаційно-функціонального механізму (підсистеми) маркетингу. Вдосконалено організаційно-методичний підхід до управління брендами підприємств легкої промисловості. Запропоновано методологічний базис управління товарним асортиментом підприємств легкої промисловості. Набуло подальшого розвитку науково-методичне забезпечення аналітичної складової процедур роботи із споживачами на кожному з етапів «воронки продажів» підприємств легкої промисловості. Розроблено методичний підхід до оцінювання ефективності імплементації системи бренд-менеджменту підприємств легкої промисловості.^UThe scientific novelty of the obtained results is the solution of an important and relevant scientific task to improve and further develop the theoretical and methodological support of the brand management process of light industry enterprises. The first section examines the content of the concepts of "brand" and "brand management", its main processes. The issue of the influence of brand determinants on the formation of consumer loyalty is covered. The types of brand determinants, their purpose and form are considered. Trends in the development of the main attributes of the brand, such as name, logo, corporate font and corporate colors, have been studied. The second section analyzes the light industry sector of Ukraine, assesses the competitiveness of Ukrainian clothing brands in comparison with international brands. The scientific and methodological approach to assessing the competitiveness of brands of light industry enterprises has been improved. In the third section, the conceptual and categorical apparatus of marketing theory was further developed by clarifying the economic essence of the concept of "enterprise brand management system" as an organizational and functional mechanism (subsystem) of marketing. The organizational and methodological approach to brand management of light industry enterprises has been improved. The methodological basis of management of the product range of light industry enterprises is offered. Scientific and methodological support of the analytical component of procedures for working with consumers at each stage of the "sales funnel" of light industry enterprises has been further developed. A methodical approach to evaluating the effectiveness of the implementation of the brand management system of light industry enterprises has been developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського