Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (81)Реферативна база даних (2596)Книжкові видання та компакт-диски (2231)Журнали та продовжувані видання (103)
Пошуковий запит: (<.>A=ПАВЛОВ$<.>+<.>A=МАРИН$<.>+<.>A=АЛЕКСАНДРОВН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 129
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Павлов О.К. 
Інтегральний метод параметричного синтезу соленоїдальних джерел магнітних полів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.05 / О.К. Павлов ; НАН України. Ін-т пробл. моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова. — К., 2005. — 16 с. — укp.

Розроблено інтегральний метод розв'язання задач нелінійного параметричного синтезу соленоїдальних джерел магнітних полів (СДМП) з регламентованою конфігурацією магнітного поля у робочій зоні щодо довільної сукупності параметрів. Розв'язано задачі врахування простих лінійних обмежень щодо геометричних параметрів СДМП, що синтезують, для забезпечення вимог до їх габаритів, а також специфічних обмежень стосовно взаємного розташування дискретних джерел поля з кінцевим поперечним перерізом для виконання умови їх неперетину. Запропоновано узагальнену методику синтезу СДМП з об'ємною робочою зоною за максимального співвідношення довжини робочої зони до довжини джерела, яка значною мірою спрощує процес проектування та передбачає розв'язання основних проблем вибору початкової конфігурації СДМП, що виникають через недостатність або надмір дискретних джерел поля у СДМП, що проектують, а також некоректного вибору їх початкової інтенсивності. Проаналізовано чутливість СДМП з об'ємною робочою зоною до зміни її геометричних параметрів та сформульовано основні вимоги до точності виготовлення. Обгрунтовано можливість застосування розробленого методу нелінійного параметричного синтезу СДМП для проектування коерцитиметрів для випробувань зразків у розімкненому ланцюзі, малогабаритних функціональних давачів лінійних переміщень з підвищеною чутливістю, вихрострумових перетворювачів дефектоскопів, пристроїв намагнічування та розмагнічування, а також систем електромагнітотерапії, що мають поліпшені характеристики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З264.36 + В334.5 в641.8,22 +
Шифр НБУВ: РА336299

Рубрики:

      
2.

Павлова С.В. 
Інтегроване розподільне керування нелінійною динамічною системою: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.03 / С.В. Павлова ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2008. — 44 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З968.85 +
Шифр НБУВ: РА360383

Рубрики:

      
3.

Мариненко Н.В. 
Інтелектуальна проза В.Петрова: жанрово-стильові особливості: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Н.В. Мариненко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Проаналізовано жанрово-стильову специфіку інтелектуальної прози В.Петрова (Домонтовича). Досліджено особливості інтелектуальної наповненості авторських текстів. Вивчено риси індивідуального стилю письменника, а саме: широке використання культурно-історичного контексту, символів, метафор, інтелектуальних елементів, орієнтованих на відповідний інтелектуальний досвід читача, а також іронічність, критичність авторської думки у висвітленні проблем діалогу між суспільством і мистецтвом, самоідентифікації особистості за умов конфлікту природи та цивілізації, історичної національної перспективи. Зазначено, що філософічність творів В.Петрова (Домонтовича) свідчить про глибоке інтелектуальне за змістом і модерне за формою засвоєння митцем провідних ідей свого часу, що значною мірою поширює уявлення про українську літературу XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4 Петров, В. 534 +
Шифр НБУВ: РА341140

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Павлов В.В. 
Інтенсифікація електролітичного методу переробки відходів титану та його сплавів: автореф. дис... канд. техн. наук : 05.16.02 / В.В. Павлов ; Запоріз. держ. інж. акад. — Запоріжжя, 2009. — 23 с. — укp.

Висвітлено проблему інтенсифікації електролітичного рафінування відходів титану та його сплавів у титанвмісних розплавах. Визначено недоліки відомих процесів рафінування відходів титанових сплавів, зокрема, низьку тривалість циклового процесу, малу продуктивність і підвищений вміст домішок у катодному металі. Запропоновано інтенсифікувати процес рафінування за рахунок вторинних окисно-відновних реакцій, що відбуваються на неполярізованій поверхні рафінованого матеріалу та вуглецовому аноді. Встановлено, що окиснення іонів двовалентного титану відбувається за анодної щільності у 4 - 5 разів більшій, ніж у разі електролізу з подачею струму на рафінований матеріал. Доведено, що швидкість розчинення титанових сплавів залежить від середньої валентності, масової частки іонів титану та температури розплаву. Розкрито можливість інтенсифікації електролітичного рафінування за рахунок збільшення щільності струму на допоміжних анодах і використання вторинних окисно-відновних реакцій. Показано, що циклова тривалість процесу рафінування може бути збільшена втричі. Наведено інформацію про результати випробувань одержаного катодного металу у процесі виплавки зливків промислових сплавів і у виробництві конструкційних виробів методами порошкової металургії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К345.16 + К390.134 +
Шифр НБУВ: РА367119

Рубрики:

      
5.

Павлов В.В. 
Інтенсифікація електролітичного методу переробки відходів титану та його сплавів: автореф. дис... канд. техн. наук : 05.16.02 / В.В. Павлов ; Запоріз. держ. інж. акад. — Запоріжжя, 2009. — 23 с. — укp.

Висвітлено проблему інтенсифікації електролітичного рафінування відходів титану та його сплавів у титанвмісних розплавах. Визначено недоліки відомих процесів рафінування відходів титанових сплавів, зокрема, низьку тривалість циклового процесу, малу продуктивність і підвищений вміст домішок у катодному металі. Запропоновано інтенсифікувати процес рафінування за рахунок вторинних окисно-відновних реакцій, що відбуваються на неполярізованій поверхні рафінованого матеріалу та вуглецовому аноді. Встановлено, що окиснення іонів двовалентного титану відбувається за анодної щільності у 4 - 5 разів більшій, ніж у разі електролізу з подачею струму на рафінований матеріал. Доведено, що швидкість розчинення титанових сплавів залежить від середньої валентності, масової частки іонів титану та температури розплаву. Розкрито можливість інтенсифікації електролітичного рафінування за рахунок збільшення щільності струму на допоміжних анодах і використання вторинних окисно-відновних реакцій. Показано, що циклова тривалість процесу рафінування може бути збільшена втричі. Наведено інформацію про результати випробувань одержаного катодного металу у процесі виплавки зливків промислових сплавів і у виробництві конструкційних виробів методами порошкової металургії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К345.16 + К390.134 +
Шифр НБУВ: РА367119

Рубрики:

      
6.

Коршунов М. В. 
ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ДВОРІВНЕВОГО УПРАВЛІННЯ ПОЛЬОТОМ ПОВІТРЯНОГО СУДНА У ВЕРТИКАЛЬНІЙ ПЛОЩИНІ / М. В. Коршунов. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено створенню інформаційної технології дворівневого управління польотом повітряного судна (ПС) у вертикальній площині із забезпеченням посадки, що дозволяє підвищити ефективність використання енергетичних ресурсів ПС при непрогнозованих змінах метеорологічних умов польоту' і параметрів ПС. В результаті проведених досліджень вирішено актуальне наукове завдання розроблення методів, моделі та інформаційної технології керування ПС, що застосовують спеціальні бази знань з правилами виконання багатовимірних обмежень та бази високоточних даних про об'єкт керування для підвищення ефективності польотів відповідно до перспективних вимог з безперервного зниження та оптимальних прибуттів. Розроблений метод забезпечує безперервне зниження ПС з використанням мінімальної тяги двигунів і в конфігурації найменшого лобового опору. Реалізація інформаційної технології управління польотом ПС у вертикальній площині заощаджує більше ніж 2,3 % матеріальних витрат.^UThe dissertation thesis is devoted to the creation of information technology for two-level control of aircraft flight in the vertical plane with landing support, which makes it possible to increase the efficiency of using the energy resources of the aircraft in case of unpredictable changes in meteorological flight conditions and aircraft parameters. As a result of the research, the urgent scientific problem of developing methods, models, and information technology for aircraft control was solved, special knowledge bases are used on the rules for fulfilling multidimensional constraints and high-precision databases about the control object to improve flight efficiency in accordance with promising requirements for continuous reduction and optimal arrivals. The developed method provides a continuous descent of the aircraft using the minimum thrust of the engines and in the configuration of the slightest drag. Implementation of information technology for aircraft flight control in the vertical plane saves more than 2.3% of material costs.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Лисецький Т. М. 
Інформаційна технологія календарного та оперативного планування в системах з мережевим представленням технологічних процесів / Т. М. Лисецький. — Б.м., 2021 — укp.

Робота присвячена створенню інформацій¬ної технології (ІТ) календарного та оперативного планування (КОП) в системах з мережевим представленням технологічних процесів на основі високоефективних методів розв'язання задач КОП, формалізації поопераційного мережевого представлення дискретних технологічних процесів, модифікації відомих процедур агрегації та дезагрегації мережевої моделі та узгодженого планування, обґрунтування зведення задачі планування за будь-яким з п'яти базових критеріїв до однієї задачі складання розкладів. Вперше створено цілісний комплекс моделей та методів — чотирьохрівнева модель КОП. Розроблено новий метод розв'язання NP-складної задачі теорії розкладів «Складання розкладу виконання незалежних завдань ідентичними паралель¬ними пристроями, моменти запуску яких менше спільного директив¬ного строку», який дозволяє отримувати точний розв'язок для задач із десятками ти¬сяч змінних при виконанні ознак його оптимальності або наближений розв'язок з оцінкою відхилення від оптимуму при їх невиконанні. Створена інформацій¬на технологія календарного та оперативного планування в системах з мережевим представленням технологічних процесів. Система використовується на підприємстві ФГ «ЛЕТА» (м. Мукачево).^UThe dissertation is dedicated to research of information technology (IT) of job-shop scheduling in systems with precedence constraints based on highly efficient job-shop scheduling methods. Thanks to formalization of precedence constraints, modification of aggregation and disaggregation procedures and the procedures of coordinated planning from earlier created three-level scheduling model (3LM), substantiation of reducing the planning problem by any of the five basic criteria to a single scheduling problem, operational (the third level of 4LM) and operative (the fourth level of 4LM) planning levels formalization and development of the algorithms for operational scheduling and adjustments, an integral set of models and methods was created for the first time — the four-level model (4LM) of job-shop scheduling. The 4LM implements an efficient approximation method for Multi-Stage Job-Shop Scheduling Problems (MSJSP) in social and economic systems with precedence constraints and limited resources and methods of operational and operative planning. 4LM includes the decision-making unit (DMU) as a separate component that takes decisions during production planning.The process of obtaining operational plan (third level of 4LM) based on results of coordinated planning (second level of 4LM) has been formalized: if optimality criterion is one of the five base criteria then the operational planning task is defined and solved as multi-stage job-shop scheduling problem (task or task group completion times become due times for multi-stage job-shop scheduling problem), an affective solving method use PDC-algorithms for single stage scheduling; if optimality criterion is synthetic (linear combination of base criteria) alternative methods for building operational plan were suggested. One of them is original modified method of coordinated planning. Two algorithms for coordinated plan correction were developed, which are used on the fourth level.It is shown that regardless of type of industry, operations processing order and an implementation of JSP, solving of scheduling problem by one of these five optimality criteria is reduced to obtaining a feasible solution of the JSP by criterion of earliest job start time maximization. It is shown that solving efficiency of the JSP depends on efficiency of the first level of 4LM. Therefore, efficiency of MWCT problem solving is studied and statistically substantiated. The efficiency of the PDC-algorithm and the approximation algorithm has been proven for the case when weights of all nodes of the precedence graph, except the final ones, are zero (MWCTZ problem).The mathematical models for solving a scheduling problem “Uniform parallel-machine scheduling with independent jobs whose start times are less than a common due date to minimize total tardiness” (MTTPM) (used at the fourth level of 4LM) have been created. Unlike others, the new method allows to get exact solution for problems with tens of thousands of variables in case of optimality criteria fulfillment otherwise approximate solution with evaluation of deviation from optimum.The MTTPM problem was also generalized to the case when some or all jobs must not violate the common due date. An approximation algorithm based on the sequential solution of two different MTTPM problems has been developed. Three statements characterizing the theoretical properties of the approximation algorithm are proved. These statements allow: finding conditions when the problem has no solution; finding sufficient conditions of conditionally-optimal solution (optimal under condition that schedule is found for given job set which all are non-delayed); finding statistically sufficient factors of solution optimality; finding the lowest limit of functional value of optimal solution.The problem properties have been investigated and theoretically substantiated.On the basis of 4LM, an IT for job-shop scheduling in systems with precedence constraints has been created. It was implemented as general-purpose job-shop scheduling information system. The system is used to automate the production planning process at the "LETA" enterprise (Mukachevo town). It can work with data of real production sizes — hundreds of thousands of jobs on thousands of machines.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Комар М. М. 
ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ КЕРУВАННЯ ПОВІТРЯНИМ КОРАБЛЕМ В УМОВАХ ЗОВНІШНІХ ЗБУРЕНЬ ТА ОСОБЛИВИХ СИТУАЦІЙ У ПОЛЬОТІ / М. М. Комар. — Б.м., 2021 — укp.

В дисертаційній роботі розроблено інформаційну технологію, яка використовує метод інваріантного керування повітряним кораблем (ПК) при наявності зовнішніх збурень та відмов авіаційної техніки, а також імітаційні моделі для вирішення поставлених завдань. Суть інформаційної технології полягає у визначенні конфігурації аеродинамічних органів керування ПК для компенсації наявних збурень та відмов, врахування впливу визначеної конфігурації аеродинамічних органів керування ПК на швидкість польоту, а також врахування відпрацювання зміни конфігурації аеродинамічного профілю на енергетичний запас керованості повітряного корабля в цілому. Впровадження розроблених методів забезпечить високий рівень безпеки польоту ПК в умовах невизначеності при наявності відмов та зовнішніх збурень. В дисертаційній роботі розв'язано важливу науково-технічну задачу підвищення безпеки польотів в цивільній авіації. Застосування розробленої інформаційної технології для компенсації впливу турбулентної атмосфери всієї доступної механізації крила дозволяє поліпшити стабілізацію положення ПК при польоті в умовах атмосферних збурень та зменшити вплив турбулентності на швидкість польоту ПК. Технологія забезпечує компенсацію наслідків відмов аеродинамічних органів керування в межах наявних аеродинамічних і функціональних можливостей ПК, що дозволяє забезпечити комфорт пасажирів під час польоту, зменшити навантаження на екіпаж при парируванні відмов авіаційної техніки, що в свою чергу приводить до зниження впливу людського чинника на безпеку польотів.^UThe thesis proposes an information technology that uses the method of invariant control of an aircraft in the presence of external disturbances and aircraft equipment failures, as well as simulation models for solving the assigned tasks. The essence of information technology consists in determining the configuration of the aerodynamic controls of the aircraft to compensate for the existing disturbances and failures, taking into account the influence of a certain configuration of the aerodynamic controls of the aircraft on the flight speed, and also taking into account the development of changes in the configuration of the aerodynamic profile on the energy reserve of the controllability of the aircraft as a whole. The implementation of the developed methods will ensure a high level of flight safety of the aircraft under conditions of uncertainty in the presence of failures and external disturbances.In the dissertation work, an important scientific and technical problem of improving the safety of flights in civil aviation was solved. The use of the developed information technology to compensate for the influence of a turbulent atmosphere of all available wing mechanization makes it possible to improve the stabilization of the aircraft position during flight under atmospheric disturbances and to reduce the effect of turbulence on the aircraft flight speed. The technology compensates for the consequences of aerodynamic control failures within the existing aerodynamic and functional capabilities of the aircraft, ensures the comfort of passengers during the flight, reduces the workload on the crew when parrying aircraft failures, in turn, leads to a decrease in the influence of the human factor on flight safety.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Волошенюк Д. О. 
ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ КЕРУВАННЯ ПОСАДКОЮ ЛІТАЛЬНИХ АПАРАТІВ ЗА ВІРТУАЛЬНИМИ КРИВОЛІНІЙНИМИ ТРАЄКТОРІЯМИ / Д. О. Волошенюк. — Б.м., 2021 — укp.

В дисертаційній роботі запропоновано інформаційну технологію керування посадкою літальних апаратів за віртуальними криволінійними траєкторіями, яка заснована на теоріях термінального та інтелектуального керування, теорії нелінійної інваріантності. Основним призначенням є підвищення економічності, екологічності та безпеки виконання польотів на етапі посадки. Розроблено методи, алгоритми та систему, що виконують прогнозування стану та динаміки польоту літального апарату, а також враховують розподілене середовище управління, розходження згідно норм безпечного ешелонування, мінімізацію виникнення конфліктних ситуацій. В дисертаційній роботі розв'язано важливу науково-прикладну задачу вдосконалення методів і моделей та розроблення інформаційної технології керування літальним апаратом при заході на посадку, для підтримки прийняття рішення при побудові оптимальної посадкової траєкторії та підвищення безпеки польотів літальних апаратів, а також економічних і екологічних показників використання авіаційної техніки.^UThe thesis proposes an information technology for controlling the landing of aircraft by virtual curvilinear trajectory, which is based on the theories of terminal and intelligent control, the theory of nonlinear invariance. The main purpose is to increase the efficiency, environmental friendliness and safety at the landing stage of flights. Methods, algorithms and a system have been developed that predict the state and dynamics of an aircraft flight, and also take into account the distributed control environment, differences in accordance with the norms of safe separation, and minimization of the occurrence of conflict situations.The thesis solves an important scientific and applied problem of improving methods and models and the development of information technology for controlling an aircraft during an approach, to support decision-making in constructing an optimal landing trajectory and improving the safety of aircraft flights, as well as economic and environmental indicators of the use of aviation technology.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Волков О. Є. 
ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ДИНАМІЧНИМИ КОНФЛІКТНИМИ СИТУАЦІЯМИ ПОВІТРЯНИХ КОРАБЛІВ У МАСШТАБІ РЕАЛЬНОГО ЧАСУ / О. Є. Волков. — Б.м., 2021 — укp.

В дисертаційній роботі запропоновано інформаційну технологію управління динамічними конфліктними ситуаціями повітряних кораблів, яка заснована на мережецентричних, інваріантних і адаптивних технологіях та теоріях. Основним призначенням є якісне розв'язання і запобігання можливих конфліктних ситуацій повітряних кораблів. Система в автоматичному режимі визначає місце розташування повітряних кораблів, отримує дані про їх курс, висоту і швидкість, оцінює ймовірність перетину траєкторій руху і, в разі загрози можливого зіткнення, оперативно видає коригувальні сигнали для параметрів руху повітряних кораблів. Оцінка ймовірностей, робота коригувальних алгоритмів та визначення літака рух якого необхідно корегувати може відбуватися на борту повітряного корабля. В дисертаційній роботі розв'язано важливу науково-технічну задачу підвищення безпеки польотів в авіації шляхом забезпечення гарантованого рівня безпеки під час попередження зіткнень повітряних кораблів на базі розробки нової технології розв'язання динамічних конфліктних ситуацій повітряних кораблів у масштабі реального часу.^UThe thesis proposes an information technology for real-time control of aircraft dynamic conflict situations, which is based on network-centric, invariant and adaptive technologies and theories. The main application is a high-quality solution and prevention of possible conflict situations of aircraft. The system automatically determines the location of aircraft, receives data on their course, altitude and speed, estimates the probability of crossing flight paths and, in the case of a possible collision, promptly issues corrective signals for the flight parameters of aircraft. Evaluation of probabilities, the execution of corrective algorithms and determination of the aircraft, the movement of which needs to be corrected, can be done onboard the aircraft.In the dissertation work, an important scientific and technical problem of improving flight safety in aviation was solved by ensuring a guaranteed level of safety during the prevention of aircraft collisions based on the development of new technology for solving dynamic aircraft conflict situations in real-time.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Мариняк Р.С. 
Історіографія поезії Ліни Костенко: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Р.С. Мариняк ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено принципи формування історіософії в українському гуманітарному просторі та здійснено аналіз поезії Л.Костенко, розглянуто вплив національної історіософії на специфіку авторського мислення. Базуючись на матеріалі лірики поетеси, здійснено аналіз християнського та загальнолюдського вимірів етичних домінант в їх історіософському вияві. Висвітлено світогляд українського суспільства середини XVII ст., репрезентований у "Марусі Чурай", у аспекті аксіологічних вартостей, постульованих в історіософії авторки. Розглянуто філософію поразки у романі "Берестечко" у контексті роздумів про формування політичних пріоритетів у кризовій ситуації. Л.Костенко постулює свою історіософію не шляхом створення масштабного історичного тла, а тотального занурення у внутрішній світ непересічної (геніальної) особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4 Костенко, Л.В.535 +
Шифр НБУВ: РА337471

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Павлова Н. Л. 
Аgile-трансформація управління проєктами розвитку транспортно-експедиторських компаній / Н. Л. Павлова. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню актуальної науково-прикладної задачі, а саме, формуванню теоретичної бази agile-трансформації управління проєктами розвитку транспортно-експедиторських компаній. В результаті дослідження розроблено модель формування портфелю проєктів розвитку, яка забезпечує баланс у досягненні традиційних цілей розвитку та цілей agile-трансформації; на базі фреймворка scrum розроблено agile-модель роботи транспортних компаній, що ідентифікує зміст кожного спринту (циклу) і структуру інформаційного обміну; розроблено модель управління постачальниками проєктно-орієнтованої компанії, що спрямована на отримання максимального системного ефекту, в основі запропонованого підходу – створення віртуального офісу управління проєктами; для управління часом проєктів в рамках agile-методології запропоновано два показника – ступінь унікальності проєкту і ступінь складності проєкту, отримані відповідні формули їх розрахунку.^UThe purpose of the dissertation research is to increase the efficiency of transport and forwarding companies through the development and practical use of models and methods of project management of their development in the framework of agile-transformation.The object of research is the processes of project management development of transport and forwarding companies in the framework of agile-transformation.The subject of the study are models and methods of project management development of transport and forwarding companies in the framework of agile-transformation.As a result of the research the actual scientific and applied problem is solved, namely, the theoretical basis of agile-transformation of management of projects of development of transport and forwarding companies is formed.It is established that the use of agile-methodology in combination with project-oriented management is one of the main options for gaining competitive advantage in a dynamic competitive environment for transport and forwarding companies. The "portfolio" essence of the main activity of the transport and forwarding companies and the specifics of the implementation of management at two levels - the level of a specific project (delivery) and the level of the portfolio (the company as a whole). The advantages of implementing project-oriented management for transport and forwarding companies are identified. The advantages of implementing project-oriented management for transport and forwarding companies are identified. The essence and classification features of operational activity projects and development projects of transport and forwarding companies are determined.Elements of the system of project-oriented management of transport and forwarding companies (types of projects, product, life cycle, stakeholders, value) are identified, which takes into account the industry specifics while maintaining the basic essence of the known categories.An agile-model of transport companies has been developed on the basis of the scrum framework. This model identifies the content of each sprint (cycle) and the structure of information exchange. Its basis is the varied parameters of the project – the characteristics of future delivery, namely, cost, time, possible deviations of time and cost. At a certain stage, these parameters are supplemented by ports of departure and destination. The model is tied to the stage of conceptual design of the project life cycle.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Павлович-Сенета Я. П. 
Адміністративно-правове регулювання територіального устрою в Україні: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Я. П. Павлович-Сенета ; Львів. держ. ун-т внутр. справ. — Л., 2010. — 16 с. — укp.

Проаналізовано основні етапи становлення територіального устрою. Розкрито сучасний стан і перспективи розвитку системи адміністративно-територіальних одиниць. Досліджено особливості нормативного забезпечення й адміністративно-правовий статус населених пунктів. Запропоновано визначальні напрями вдосконалення адміністративно-правового регулювання територіального устрою шляхом наукової розробки його механізму та забезпечення матеріально-фінансової самостійності адміністративно-територіальних одиниць.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)79 + Х819(4УКР)011.2-91
Шифр НБУВ: РА374631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Маринчина І.М. 
Алгоритм діагностики плацентарної форми дисфункції плаценти: автореф. дис... канд. мед. наук.: 14.01.01 / І.М. Маринчина ; Львів. нац. мед. ун-т ім. Д.Галицького. — Л., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему раннього виявлення плацентарної форми дисфунції плаценти, яка є найбільш тяжкою, оскільки супроводжується високим рівнем (40 %) перинатальних втрат. На підставі вивчення рівня білків зони вагітності, гормональної функції плаценти, ультразвукових особливостей структурно-функціональних порушень фетоплацентарного комплексу, показників системи гемостазу, стану оксидантної й антиоксидантної систем у вагітних розроблено алгоритм діагностики плацентарної форми дисфунції плаценти. Рекомендовано використовувати дані показники як базові для комплексного обстеження вагітних у разі відсутності клінічної симптоматики плацентарної дисфункції. Встановлено, що прогресуюче наростання тяжкості плацентарної форми дисфункції і плаценти характеризується зниженням активності антитромбіну III та зростанням тромбінового часу, активізацією первинного гемостазу, зростанням сумарної фібринолітичної активності плазми крові, посиленим процесом перекисного окиснення ліпідів вже з 20 - 24-го тижнів вагітності з максимальними змінами в 28 - 32-му тижні гестації. Запропоновано алгоритм діагностики плацентарної форми дисфункції плаценти, який дозволяє своєчасно поставити відповідний діагноз, запобігти тяжкій формі внутрішньоутробного стану плода, знизити рівень перинатальної захворюваності та смертності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.212.2-4 +
Шифр НБУВ: РА362623

Рубрики:

      
15.

Павлов О.В. 
Алгоритми самоорганізації в задачах підвищення інформативності геометричних моделей процесів, заданих точковим каркасом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / О.В. Павлов ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2006. — 26 с. — укp.

Розроблено алгоритми самоорганізації дослідження та моделювання процесів, що задані точковим каркасом, з можливістю врахування та управління під час синтезу такими геометричними характеристиками моделей, як гладкість, точність, властивості коридору помилки моделювання, присутність викидів. Визначено порядок причинно-наслідкових зв'язків в системі та комплекс екзогенних змінних. Здійснено фільтрацію та скорочення списку змінних для моделювання вихідних змінних системи. Проведено дослідження та моделювання структури складної системи. Одержано нові алгоритмічні засоби теорії самоорганізації для застосування їх під час синтезу нечітких моделей і моделей коридору помилки моделювання. Розроблено програмне забезпечення запропонованих алгоритмів методу групового врахування аргументів чіткого та нечіткого моделювання та процедур системного аналізу. Проведено апробацію нових алгоритмів у НДІАКС "ЕКОТЕХ" для прогнозування світових цін на деякі індикативні види паливної сировини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.32,0 + З813 +
Шифр НБУВ: РА347071

Рубрики:

      
16.

Павловський В. В. 
Аналіз та методи управління режимами електричних систем з гнучкими передачами змінним струмом: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.14.02 / В. В. Павловський ; Ін-т електродинаміки НАН України. — К., 2010. — 35 с. — укp.

Проведено математичне моделювання та комплексні дослідження межових за стійкістю режимів роботи електричних систем з гнучкими передачами змінним струмом (ГПЗС). Досліджено ефективність статистичних тиристорних компенсаторів для підвищення пропускної здатності "слабких" перетинів. Розроблено метод вибору типу, потужності та місць встановлення пристроїв ГПЗС в електричних системах. Встановлено й обгрунтовано можливість підвищення пропускної здатності перетинів електричних систем шляхом зменшення запасу зі статичної стійкості. Виявлено вплив режимів роботи магістральних мереж (ММ) на втрати електроенергії в локальних мережах (ЛМ). Вдосконалено моделі аналізу та методи розрахунку транзитних втрат електроенергії в ММ і фрагментованих ЛМ. Висвітлено модель протиаварійного управління в перетинах зі зв'язками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З27-016.2
Шифр НБУВ: РА373544 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Мариненко В.П. 
Антиоксиданти у комплексному лікуванні негонококових уретритів (хламідійних, уреаплазмових, мікроплазмових, трихомонадних, кандідозних): Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.20 / В.П. Мариненко ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. — К., 2001. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р696.570.11-52
Шифр НБУВ: РА313763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Маринич І.С. 
Біологічні особливості північноамериканських шпилькових у зв'язку з їх культурою в Лісостепу України: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.05 / І.С. Маринич ; НАН України. Центр. ботан. сад ім. М.М.Гришка. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Викладено матеріали з вивчення північноамериканських хвойних в Лісостепу України, в т.ч. сучасний таксономічний склад, вікова і кількісна структури, біометричні показники. Вивчена їх фенологія, ритм, динаміка росту і розвитку, особливості пилування і насіннєношення. Висвітлено питання удосконалення способів насіннєвого і вегетативного розмноження. Проведено аналіз досвіду і опрацьовано раціональні методи ландшафтного використання досліджених видів у даному ботаніко-географічному регіоні України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П278.0-39(4УКР),022

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Павлович Л.В. 
Біологічна дія оцтовокислих кальцію, кобальту і цинку та їх гігієнічне нормування в атмосферному повітрі населених місць: Автореф. дис... канд. біол. наук: 14.02.01 / Л.В. Павлович ; Ін-т гігієни та мед. екол. ім. О.М.Марзеєва АМН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Встановлено параметри гострої токсичності оцтовокислих кальцію, кобальту та цинку, що мають місце після їх одноразового перорального надходження в організм теплокровних. Виявлено біологічну дію ксенобіотиків за умов хронічного цілодобового інгаляційного впливу на організм експериментальних тварин. Досліджено можливість виникнення віддалених наслідків їх впливу (ембріо- та гонадотоксичні ефекти).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р121.42
Шифр НБУВ: РА312833 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Павловська Н.П. 
В.І.Веретенников як архівознавець та архівіст: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / Н.П. Павловська ; Держ. ком. арх. України. Укр. наук.-дослід. ін-т арх. справи та документознавства. — К., 2003. — 19 с. — укp.

Проаналізовано життєвий шлях видатного історика, архівіста та архівознавця, науковця В.І.Веретенникова, який у 1920 - 1930-ті рр. заклав підвалини української архівістики, висвітлено формування його світоглядних засад, творчу працю дослідника на ниві української архівної справи. Розкрито творчий доробок вченого, його концептуальні засади класифікації та описування архівних документів, концепцію архівної освіти. Відзначено роль науковця у практичній діяльності архівних установ, проектуванні архівного обладнання та будівель, започаткуванні діяльності хімічної та біологічної лабораторій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч813(4РОС)6-8Веретенников,В.І.4 +
Шифр НБУВ: РА328115

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського