Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ПАРШУК$<.>+<.>A=НАТАЛІЯ$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Паршук Н.В. 
Вербалізація спонукальної інтенції у російському рекламному тексті: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Н.В. Паршук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т філології. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено вербальні та невербальні засоби впливу російської реклами на свідомість споживача з метою спонукання його до придбання товару. На підставі аналізу друкованих рекламних оголошень дореволюційного, радянського та сучасного періодів про продаж харчових продуктів виявлено тенденції розвитку російського рекламного тексту. Визначено вплив екстралінгвальних чинників на його структуру та словниковий склад у різні історичні періоди. Виявлено потенціал системно-структурних елементів рекламного повідомлення у процесі впливу на свідомість реципієнта. Розроблено лінгвосеміотичну модель розвитку російського рекламного тексту. Проаналізовано особливості різних рівнів рекламного тексту - від графічного до текстолінгвістичного. Виявлено спільні та розбіжні риси цих рівнів у різні історичні епохи. Визначено роль невербального компонента рекламного тексту у процесі впливу на свідомість і підсвідомість реципієнта. За результатами дослідження зроблено висновок, що рекламне оголошення формувалось як особливий жанр масмедійного тексту, суттєво збільшилось семантичне навантаження вербального компонента за рахунок скорочення довжини речення та тексту загалом, а також через зміну функції рекламного повідомлення від інформативної до функції впливу та навіювання. Для реалізації спонукальної інтенції рекламісти трьох історичних періодів використовували вербальні та невербальні засоби впливу на свідомість споживачів. Загалом, спонукальна інтенція модифікувалася від відкритих закликів до прихованих, непідконтрольних свідомості форм навіювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716 +
Шифр НБУВ: РА356957

      
2.

Паршук С.М. 
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до національного виховання учнів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.М. Паршук ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 21 с. — укp.

Визначено взаємозв'язок, взаємозалежність і взаємообумовленість понять "національне виховання", "громадянське виховання" та "патріотичне виховання". Розкрито суть понять "підготовка студентів до національного виховання учнів початкових класів" і "готовність студентів до національного виховання". Визначено критерії та рівневу характеристику готовності майбутніх учителів до зазначеного виду професійної діяльності. Розроблено спецкурс "Теорія та практика національного виховання у початковій школі", спецпрактикум "Методика національного виховання учнів початкових класів". Обгрунтовано й експериментально апробовано експериментальну модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до національного виховання учнів. Визначено необхідні та достатні умови її успішного функціонування у вищому навчальному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА343527

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського