Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (868)Книжкові видання та компакт-диски (752)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.518.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 129
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Созонюк О.С. 
Детермінанти розвитку психологічної культури вчителя початкової школи: Автореф. дис.... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.С. Созонюк ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2002. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні підходи до розуміння детермінації якості особистості вчителя. Розкрито специфіку поняття "психологічна культура вчителя початкової школи", викладено сутнісні характеристики детермінантів її розвитку. Розроблено концептуальну структурно-функціональну модель психологічної культури вчителя початкової школи. Експериментально досліджено особливості сформованості та дії показників екзо-, онто- та ендодетермінантів її розвитку. Описано особистісно детерміновану модель розвитку психологічної культури вчителя початкової школи. Наведено методичні рекомендації щодо цілеспрямованого розвитку психологічної культури вчителя початкової школи як фактора підвищення ефективності його психолого-педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА321558

Рубрики:

      
2.

Ткаченко 
Зміст і технологія навчання риторики майбутніх учителів початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Лідія Петрівна Ткаченко ; Харківський держ. педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Щ7 р30
Шифр НБУВ: РА326554

Рубрики:

      
3.

Прокоф'єва М.Ю. 
Інтеграція педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.Ю. Прокоф'єва ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність понять "інтеграційні процеси", "педагогічна інтеграція", "інтегративно-педагогічна діяльність", "фахівець інтегративного профілю". Проаналізовано етапи розвитку та методологічні концепти інтеграційно-освітніх процесів. Розроблено й експериментально апробовано модель інтегративної підготовки майбутнього вихователя дошкільних закладів - учителів початкових класів. Визначено етапи (мотиваційний, інформаційно-методичний, функціонально-інструментальний, ціннісний, оцінно-рефлексивний), критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивний) та їх показники й рівні (репродуктивний, творчо-репродуктивний, творчий) професійно-педагогічної готовності фахівця до інтегративної діяльності. Визначено умови інтегративної педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів - учителів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.3 + Ч489.511.207 +
Шифр НБУВ: РА355827

Рубрики:

      
4.

Макаренко Л.Л. 
Комп'ютерна грамотність як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Л. Макаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Вперше визначено зміст поняття "комп'ютерна грамотність вчителя початкової школи" як функціонально-професійного утворення. Запропоновано модель формування комп'ютерної грамотності як складової професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Розроблено програму спецпрактикуму "Інформаційні технології у професійній підготовці вчителя початкової школи". Удосконалено засоби формування комп'ютерної грамотності як сукупності окремих структурних складових, поліфункціональна природа яких поетапно інтегрується в комплексні кваліфікаційні уміння, визначені галузевими стандартами вищої освіти. Конкретизовано чинники, які впливають на формування комп'ютерної грамотності студентів зі спеціальності "початкове навчання" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр". Обгрунтовано шляхи вирішення проблеми підготовки вчителів початкової школи до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.253 +
Шифр НБУВ: РА349918

Рубрики:

      
5.

Мужикова І.М. 
Методика формування базових знань та вмінь з образотворчого мистецтва в майбутніх учителів початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.М. Мужикова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Визначено структуру та оптимальний обсяг базових знань і вмінь з образотворчого мистецтва, необхідних для профестійної діяльності майбутніх учителів початкових класів. Встановлено критерії та рівні сформованості базових знань і вмінь з образотворчого мистецтва та визначено педагогічні умови їх ефективного розвитку. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано методику формування базових знань і вмінь з образотворчого мистецтва, яка передбачає поетапне вивчення основних понять, залучення майбутніх педагогів до активної художньої творчості та організації образотворчої діяльності молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Щ10 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА334148

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Авраменко К.Б. 
Методична підготовка вчителів початкових класів у педагогічних навчальних закладах України (1956 - 1996 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.Б. Авраменко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Вперше проаналізовано зміст та структуру методичної підготовки майбутніх учителів початкових класів у вищих педагогічних навчальних закладах України періоду 1956 - 1996 рр. Виявлено та науково обгрунтовано основні етапи (1956 - 1964, 1965 - 1984, 1985 - 1991, 1991 - 1996), визначено позитивні та негативні тенденції розвитку методичної підготовки вчителів початкових класів у вищих навчальних закладах України. Введено до широкого наукового обігу нові документи та факти - дані 107 архівних джерел. Удосконалено підходи до визначення методичної підготовки як складової професійної підготовки вчителів початкових класів. Розвинуто прогресивні ідеї національного досвіду підготовки вчителів даного профілю, визначено шляхи його творчого використання за сучасних умов реформування вищої педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.514(4УКР)
Шифр НБУВ: РА318802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Резніченко З.В. 
Мистецький декоративно-ужитковий компонент у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / З.В. Резніченко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему використання мистецького декоративно-ужиткового компонента (МДУК) у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Розкрито питання формування педагогічної компетентності майбутніх учителів у використанні декоративно-ужиткового мистецтва (ДУМ). На підставі аналізу науково-педагогічних і етнографічно-мистецтвознавчих літературних джерел складено тлумачний словник декодування символів ДУМ, визначено педагогічні умови використання МДУК у змісті професійної підготовки учителів. Розроблено та експериментально перевірено критерії готовності студентів до використання ДУМ у навчально-виховному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА336179

Рубрики:

      
8.

Тельпуховська Ю.М. 
Навчальний переклад як засіб формування мовної компетенції майбутніх учителів початкових класів (в умовах російсько-української двомовності): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.М. Тельпуховська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено навчальні можливості російсько-українського перекладу, обгрунтовано його загальнотеоретичні, лінгвістичні, психологічні та психолінгвістичні засади. Визначено принципи навчання та найоптимальніші умови використання перекладу під час оволодіння другою близькоспорідненою мовою, створено систему роботи, яка передбачає застосування його в різних формах навчальної діяльності студентів (спецкурсі, лекціях та практичних заняттях з філологічних дисциплін, науково-дослідній і навчально-виховній роботі зі студентами). Запропоновано комплекс вправ з різних видів навчального перекладу. Доведено високу ефективність його у справі підвищення мовної компетенції російськомовних і двомовних студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-77 + Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА338154

Рубрики:

      
9.

Казьмірчук Н.С. 
Наступність змісту трудового навчання у педагогічних училищах і педагогічних університетах у процесі підготовки вчителя початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.С. Казьмірчук ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2006. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови реалізації наступності змісту трудового навчання під час процесу двоступеневої підготовки вчителів початкових класів. Створено модель реалізації наступності змісту трудового навчання в системі "педучилище - педуніверситет". Визначено та запропоновано найбільш вмотивовані рівні професійної готовності студентів вищих навчальних закладів I - IV рівнів акредитації до творчого викладання уроків трудового навчання в початковій школі. Окреслено параметри форм, методів і прийомів реалізації наступності змісту трудового навчання в педучилищах і педуніверситетах під час підготовки вчителя початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.266 + Ч489.511.266 + Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА343663

Рубрики:

      
10.

Казакова Н.В. 
Організаційно-методичні засади педагогічної практики майбутніх учителів початкової школи в умовах ступеневої підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Казакова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Уперше розроблено та обгрунтовано зміст, форми, методи та принципи добору змісту педагогічної практики майбутніх вчителів початкової школи дя кожного освітньо-кваліфікаційного рівня ("молодший спеціаліст", "бакалавр", "спеціаліст"), що забезпечують наступність і неперервність всіх видів педагогічної практики, а також підготовку до навчання на освітньо-кваліфікаційному рівні "магістр". Запропоновано критерії ефективності педагогічної практики майбутніх учителів початкової школи за умов ступеневої підготовки. Удосконалено навчальні плани та програми з педагогічної практики для професійної підготовки даних учителів. Розглянуто питання стосовно функцій педагогічної практики, функціональних обов'язків суб'єктів управління та самоуправління цією практикою за умов ступеневої підготовки вчителів початкової школи. Визначено види даної практики майбутніх вчителів початкової школи у вищих педагогічних навчальних закладах I - III рівнів акредитації. Розвинуто положення щодо змісту функцій професійної діяльності вчителя початкової школи, його основних умінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА334945

Рубрики:

      
11.

Кравченко Г.Ю. 
Освоєння вчителями початкової школи педагогічних інновацій в умовах внутрішньошкільної науково-методичної роботи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.Ю. Кравченко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2003. — 22 с. — укp.

Визначено педагогічні умови ефективності інноваційного навчання учителів початкових класів, спрямованого на освоєння педагогічних інновацій. Розроблено технологію освоєння учителями педагогічних інновацій, експериментально визначено шляхи її реалізації у процесі внутрішньошкільної науково-методичної роботи. Теоретично обгрунтовано поняття та категорії педагогічної інноватики, уточнено систему критеріїв і показників освоєння педагогічних інновацій. Виявлено комплекс педагогічних умов, які впливають на ефективність їх освоєння. Удосконалено основні категорії педагогічної інноватики "інноваційне навчання", "освоєння педагогічних інновацій", "управлінська структура інноваційного навчання", " організаційна структура інноваційного навчання".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА324336

Рубрики:

      
12.

Кисла О.Ф. 
Особливості розвитку професійного самовизначення майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Ф. Кисла ; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну наукову проблему професійного самовизначення майбутніх учителів початкових класів в ситуації вибору освітньої траєкторії. Доведено, що підвищення рівня професійного самовизначення майбутніх учителів початкових класів залежить від наявності спеціальної технології розвитку професійного самовизначення студентів, розробленої з урахуванням цілісності професійної підготовки як єдності навчальної та виховної діяльності майбутніх фахівців, орієнтованої на об'єкт професійної діяльності вчителя, на підставі інтеграції змісту професійно-орієнтованих дисциплін, спрямованості професійної підготовки та діяльності викладачів ВНЗ на розвиток професійного самовизначення, формування у майбутніх учителів початкових класів потреби у професійному самовизначенні, оволодіння студентами навичками самопізнання, знаннями про ступеневу підготовку, наявність альтернатив вибору освітньої траєкотрії. Розкрито сутність професійного самовизначення майбутніх учителів початкових класів. Охарактеризовано компоненти даного феномену: мотиваційно-ціннісний, оцінно-змістовий, діяльнісний, запропоновано критерії та показники його визначеня. Розкрито функціональне значення освітньої траєкторії для професійного самовизначення майбутніх учителів початкових класів. Розроблено й експериментально перевірено модель професійного самовизначення майбутніх учителів початкових класів, запропоновано методики дослідження даного процесу, розроблено зміст експериментальних занять. Сформульовано рекомендації щодо успішного розвитку професійного самовизначення майбутніх учителів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА362031

Рубрики:

      
13.

Власенко С.П. 
Особливості становлення сучасної багаторівневої освіти вчителів початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.П. Власенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 21 с.: рис. — укp.

Розглянуто багаторівневу вищу освіту як явище перехідного суспільства. На підставі аналізу геополітичних, історико-педагогічних та етнорегіональних критеріїв висвітлено адаптаційні механізми вищої освіти провідних країн світу стосовно особливостей національної педагогічної освіти та специфіку підготовки вчителів початкових класів. Розглянуто комплекс критеріїв життєздатності багаторівневої освіти. Виділено інтегративні чинники: цілісність, сумісність, різноманітність, відкритість, демократичність, цінність, керованість, функціональність. Визначено поняття багаторівневої вищої педагогічної освіти, розроблено загальну, структурну, алгоритмічну та процесуальну моделі феномена. Наведено типологію студентів бакалаврату для удосконалення їх підготовки та диференціації навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА321826

Рубрики:

      
14.

Матіяш В.В. 
Педагогічне краєзнавство в підготовці майбутніх учителів початкових класів до гуманітаризації навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Матіяш ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О., 1999. — 19 с. — укp.

У дисертації досліджується проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до гуманітаризації навчання засобами педагогічного краєзнавства. Уточнено і науково обгрунтовано сутність поняття "педагогічне краєзнавство". Визначено сутність і структуру готовності вчителя до гуманітаризації навчання. З'ясовано рівневу характеристику означеного феномену. Розроблено і експериментально апробовано модель підготовки фахівця до гуманітаризації навчання засобами педагогічного краєзнавства, визначено педагогічні умови її функціонування у вищій педагогічній школі. Матеріали і результати дослідження можуть бути використані в навчально-виховному процесі вищих педагогічних закладів, у системі післядипломної освіти вчителів, у роботі вчителів-практиків початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.1 + Ч489.518.3

Рубрики:

      
15.

Імбер В.І. 
Педагогічні умови застосування мультимедійних засобів навчання у підготовці майбутнього вчителя початкових класів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.І. Імбер ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки майбутніх учителів, зокрема учителів початкових класів з застосуванням мультимедійних засобів навчання (МЗН). Розроблено, обгрунтовано й експериментально апробовано методику використання цих засобів у підготовці студентів. Сформульовано, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови застосування МЗН у зазначеній підготовці: мотиваційне забезпечення вивчення студентами МЗН за умов створення мультимедійно-навчального середовища; алгоритмізацію викладачами навчального процесу у ВНЗ на підставі системного використання МЗН; засвоєння студентами етапів мультимедійної візуалізації навчального матеріалу. Визначено критерії та рівні готовності студентів до застосування МЗН у їх майбутній професійній діяльності. Експериментально доведено, що впровадження відповідної методики у підготовку майбутніх учителів початкових класів сприяє підвищенню рівня готовності студентів до застосування МЗН у професійній діяльності за умови дотримання визначених педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.215.71 +
Шифр НБУВ: РА356983

Рубрики:

      
16.

Сінопальнікова Н.М. 
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до застосування інтегрованих форм організації навчального процесу в початковій школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н.М. Сінопальнікова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано сутність підготовки майбутнього вчителя до застосування інтегрованих форм організації навчання в початковій школі як освітнього процесу, що забезпечує готовність майбутніх вчителів до діяльності інтегрованого характеру (здійснення внутрішньо- та міжпредметної інтеграції у процесі викладання основних шкільних дисциплін). Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови цієї підготовки (організація діяльності викладачів психолого-педагогічних і предметно-методичних дисциплін з упровадження інтегрованого підходу до навчання студентів, спрямованість професійної підготовки до формування у студентів мотиваційно-ціннісного компоненту готовності тощо). Доведено ефективність реалізованих педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.24
Шифр НБУВ: РА374912 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Шаповал Ю.Д. 
Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до особистісно орієнтованого навчання молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.Д. Шаповал ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Виявлено педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів почакових класів до особистісно орієнтованого навчання молодших школярів. Теоретично обгрунтовано зміст компонентів технології реалізації педагогічних умов формування даної готовності. Визначено етапи застосування цієї технології, а саме: орієнтувально-інформаційний, теоретичний, узагальнювально-практичний. З'ясовано цілі кожного етапу. Обгрунтовано рівні сформованості загальної готовності майбутніх учителів початкових класів до особистісно орієнтованого навчання молодших школярів - допрофесійний, початковий, базовий, конструктивний та системний. Визначено їх якісні характеристики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА348584

Рубрики:

      
18.

Маргітич К.Є. 
Підготовка вчителя початкової школи до формування національної свідомості молодших школярів в угорськомовних загальноосвітніх навчальних закладах Закарпаття: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / К.Є. Маргітич ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні засади підготовки вчителя початкової школи до формування національної свідомості молодших школярів в угорськомовних загальноосвітніх навчальних закладах (ЗНЗ) Закарпаття. Визначено загальну структуру та зміст готовності вчителя до формування національної свідомості даних школярів. Розроблено методику визначення рівнів такої готовності. Науково обгрунтовано, що у ВНЗ на ефективність підготовки вчителя початкової школи до формування національної свідомості молодших школярів ЗНЗ Закарпаття впливає організація системи навчання та національного виховання, основними чинниками якої є вивчення української мови як сполучної ланки суспільства та важливого чинника духовності та консолідації нації; ознайомлення з культурними набутками, які сприяли прогресивному розвитку нації в усіх сферах її функціонування; створення студентам сприятливих умов для трансформації теоретичних знань і практичних умінь з формування національної свідомості молодших школярів у реальний навчально-виховний процес угорськомовних ЗНЗ Закарпаття. На підставі результатів проведеного педагогічного експерименту підтверджено ефективність запропонованих критеріїв і показників діагностування дослідженого виду готовності та структурно-функціональні моделі підготовки вчителя початкової школи до формування національної свідомості молодших школярів в угорськомовних ЗНЗ Закарпаття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч489.518.3 +
Шифр НБУВ: РА365115

Рубрики:

      
19.

Урум Н.С. 
Підготовка майбутніх вчителів до забезпечення здорового способу життя молодших школярів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.С. Урум ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менедж. освіти" АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто особливості вирішення проблеми формування у молодших школярів понять про здоровий спосіб життя. Проаналізовано поняття "здоров'я, життєдіяльність, здоровий спосіб життя". Обгрунтовано поняття валеологічної готовності майбутнього вчителя початкової школи, наведено критеріально-рівневу характеристику валеологічної готовності майбутнього вчителя до здійснення формування оздоровчої діяльності. Обгрунтовано модель валеологічної підготовки майбутніх вчителів до формування у молодших школярів здорового способу життя, яке грунтується на системному, гуманістичному, особистісно орієнтованому та діяльнісному підходах. Визначено зміст готовності майбутніх учителів щодо забезпечення здорового способу життя молодших школярів, а також компоненти готовності: мотиваційний, змістовий, практичний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.324.5 +
Шифр НБУВ: РА361231

Рубрики:

      
20.

Гайдур М.І. 
Підготовка майбутніх вчителів до організації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів в умовах інформаційного середовища: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М.І. Гайдур ; Крим. гуманіт. ун-т. — Ялта, 2010. — 20 с. — укp.

Встановлено, що формування готовності майбутніх педагогів до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи буде успішним, якщо зумовлюється високим рівнем обізнаності майбутніх педагогів з методиками, сучасними технологіями роботи в початковій школі, забезпечення інформованості майбутнього педагога щодо особистісно-професійного розвитку й оволодіння особистісно значущими засобами цього саморозвитку, поетапним набуттям студентами професійних умінь з організації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів, підтримкою включення майбутнього вчителя до активної творчої діяльності з перетворення педагогічної дійсності та самого себе.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.220
Шифр НБУВ: РА371172 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського