Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.207$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Прокоф'єва М.Ю. Інтеграція педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.Ю. Прокоф'єва ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 21 с. — укp.Розкрито сутність понять "інтеграційні процеси", "педагогічна інтеграція", "інтегративно-педагогічна діяльність", "фахівець інтегративного профілю". Проаналізовано етапи розвитку та методологічні концепти інтеграційно-освітніх процесів. Розроблено й експериментально апробовано модель інтегративної підготовки майбутнього вихователя дошкільних закладів - учителів початкових класів. Визначено етапи (мотиваційний, інформаційно-методичний, функціонально-інструментальний, ціннісний, оцінно-рефлексивний), критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивний) та їх показники й рівні (репродуктивний, творчо-репродуктивний, творчий) професійно-педагогічної готовності фахівця до інтегративної діяльності. Визначено умови інтегративної педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів - учителів початкових класів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.3 + Ч489.511.207 + Шифр НБУВ: РА355827
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Поляков А.О. Педагогічні умови мотивації професійного зростання студентів педагогічних університетів у процесі неперервної освіти: автореф. дис... конд. проф. освіти: 13.00.04 / А.О. Поляков ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми розвитку мотивації професійного зростання студентів у процесі непреревної освіти. Визначено суть мотивації такого зростання як сукупність їх стійких мотивів і спонукань, що визначають зміст динамічного, неперервного та гуманістично спрямованого процесу зростання внутрішньої потреби в особистісному перетворенні, готовності до професійної діяльності, здатності до актуалізації внутрішнього потенціалу й усвімленого вибору індивідуальної професійно-особистісної стратегії та освітнього маршруту впродовж життя, результатом якої є високий рівень сформованості професійної компетентності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, що сприяють позитивному розвитку мотивації (формування мотивів професійного зростання, розвиток потреби у постійному самовдосконаленні, використання інтерактивних методів і форм у процесі навчання). Розкрито суть понять "мотивація", "професійне зростання", "неперервна освіта", "професійна компетентність". Розвинуто напрями впровадження ідей неперервної освіти в педагогічний процес ВНЗ, а також теоретичні положення щодо формування мотивації студентів. На підставі результатів проведеної експериментальної роботи з урахуванням розроблених педагогічних умов, ідей і теоретичних положень доведено ефективність їх впровадження. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.207 + Шифр НБУВ: РА362435
Рубрики:
|
| | | | |
3. |
Денисова Н.В. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх учителів в умовах навчально-наукового комплексу "коледж - університет": Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Денисова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 20 с. — укp.На підставі аналізу історичної, науково-педагогічної літератури та звітно-статистичних документів розкрито теоретичні питання психолого-педагогічної підготовки вчителів та узагальнено практику її організації в навчально-науковому комплексі "коледж - університет" у регіональному аспекті. З'ясовано передумови становлення навчально-наукових комплексів педагогічного спрямування. Розглянуто вплив даних наукових розробок на тенденції розвитку та принципи діяльності комплексу "коледж - університет" у системі неперервної педагогічної освіти України. На підставі узагальнення регіонального досвіду діяльності навчально-наукового комплексу на базі Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди конкретизовано структурну модель та охарактеризовано особливості змісту психолого-педагогічної підготовки студентів педагогічного колежду у порівнянні зі студентами університету. Виділено напрями організаційно-методичної взаємодії структурних підрозділів даного комплексу. Розглянуто питання організації навчально-виховного процесу, науково-дослідної роботи університетських кафедр та відділень коледжу, а також взаємодії структурних підрозділів з громадськістю. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч478.511.207 + Ч489.511.207 + Шифр НБУВ: РА342876
Рубрики:
|
|
|