Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (19)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ПОЛЯКОВСЬК$<.>+<.>A=СВІТЛАНА$<.>+<.>A=ПЕТРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Поляковська С.П. 
Жанрова модель камерного безсюжетного балету в контексті теорії гри (на матеріалі музики Д.Поліщука): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / С.П. Поляковська ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2006. — 16 с. — укp.

Уперше розроблено жанрову теорію камерного безсюжетного балету. Висвітлено взаємозв'язок генезису даного жанру з ігровими інтенціями музичного стилю XX ст. На підставі історичного огляду еволюції жанрово-стильових ознак балетного жанру встановлено історичні передумови виникнення камерного безсюжетного балету та визначено його провідні жанрові складові й ознаки. Доведено, що у даному жанрі, починаючи з перших його зразків, на музично-мовному рівні нормативним є принцип стильової гри. У межах балетного жанру розглянуто проблему реалізації ігрових факторів композиторської поетики. На підставі аналізу балетної музики сучасного композитора українського походження Д.Поліщука зроблено висновки, що ігровий підхід на різних рівнях обумовлює своєрідну стилістику музичної мови камерних безсюжетних балетів кінця XX - початку XXI ст. Провідна роль ігрового фактора композиторської поетики на музично-мовому рівні зумовлює відповідність стилістичного змісту музичної мови камерного безсюжетного балету загальній ігровій спрямованості культури XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ317.423(4УКР)6 + Щ315.23-0 + Щ313(4УКР)6-81 Поліщук Д. +
Шифр НБУВ: РА348310

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Гірнича справа   
2.

Поляковський В.О. 
Обгрунтування раціональних параметрів вибухових хвиль у піщаних гірських породах поблизу підземних споруд: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.15.11 / В.О. Поляковський ; Нац. гірн. ун-т. — Д., 2006. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано раціональні параметри вибуху в піщаних гірських масивах для ефективного та безпечного проведення вибухових робіт поблизу підземних споруд. Запропоновано новий підхід, що базується на визначенні параметрів проведення вибухових робіт зі збереженням підземних споруд на основі експериментального дослідження закономірностей поширення вибухових хвиль та їх взаємодії з підземними конструкціями. Представлено результати експериментального дослідження закономірностей утворення хвильових полів у приповерхневій зоні піщаного масиву, на підставі яких вперше одержано узагальнену залежність максимальних напружень від приведеної глибини закладання заряду та вологості грунту. Вивчено особливості взаємодії вибухових хвиль з підземними циліндричними металевими конструкціями. Вперше експериментально досліджено дифракційний процес на підземній циліндричній перешкоді, що дало можливість оцінити максимальні напруження на стінках підземних конструкцій поблизу вибуху. На підставі одержаних результатів розроблено методику оцінки раціональних параметрів вибухових робіт зі збереженням підземних циліндричних конструкцій. Встановлено, що економічний ефект впровадження розроблених рекомендацій складає 70,4 тис. грн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И133-1 + И133.1 +
Шифр НБУВ: РА345847

Рубрики:

      
3.

Поляковська О. О. 
Розвиток системи підготовки іноземних студентів у закладах вищої та фахової передвищої освіти Криворіжжя (60-ті рр. XX– початок XXI ст.): автореферат дис. ... д.філософ : 011 / О. О. Поляковська. — Б.м., 2023 — укp.

Наукова праця є історико-педагогічним дослідженням спрямованим на висвітлення проблеми розвитку системи підготовки іноземних студентів у закладах вищої та фахової передвищої освіти Криворіжжя за період з 60-х років ХХ ст. до початку ХХІ ст. із позицій ретроспективного аналізу.Мета дисертаційної праці – здійснити комплексний аналіз динаміки розвитку системи підготовки іноземних студентів у закладах вищої та фахової передвищої освіти Криворіжжя за період з 60-х років ХХ ст. до початку ХХІ ст., актуалізувати досвід провідних закладів освіти Криворіжжя для творчого використання з метою вдосконалення експорту освітянських послуг закладів вищої та фахової передвищої освіти України.Об’єкт дослідження – процес підготовки іноземних студентів у закладах вищої та фахової передвищої освіти України. Предмет дослідження – система організації та зміст підготовки іноземних студентів у закладах вищої та фахової передвищої освіти Криворіжжя (60-ті рр. ХХ – початок ХХІ ст.).Комплексно проаналізовано динаміку розвитку системи підготовки іноземних студентів у закладах вищої та фахової передвищої освіти Криворіжжя за період з 60-х років ХХ ст. до початку ХХІ ст. Схарактеризовано джерельну базу й історіографію означеної проблеми. Встановлено теоретико-методологічну основу та витлумачено сутність базових понять. Виокремлено періоди й етапи розвитку досліджуваного явища: адміністративно-централізований; демократично-регіональний (1991 р. – донині). Окреслено елементи позитивного досвіду закладів вищої та фахової передвищої освіти Криворіжжя в роботі з іноземними студентами досліджуваного періоду задля врахування їх на сучасному етапі розвитку вітчизняної системи вищої та фахової передвищої освіти. Основні висновки й положення дисертаційної праці можуть бути використані в роботі менеджерів закладів вищої та фахової передвищої освіти України з метою вдосконалення організації роботи структурних підрозділів, що координують процес підготовки іноземних студентів та визначають у закладі основні напрями інтернаціоналізації освітнього процесу.^UThis academic work constitutes a historical-pedagogical research focused on highlighting the issue of the development of the system for foreign students’ training in higher and professional pre-higher education institutions in Kryvyi Rih from the 1960s to the early 21st century, applying a retrospective analysis perspective.The objective of the dissertation is to conduct a comprehensive analysis of the dynamics in the development of the system for foreign students’ training in institutions of higher and professional pre-higher education in Kryvyi Rih from the 1960s to the early 21st century. It aims to bring to light the experiences of leading educational institutions in Kryvyi Rih for creative application to enhance the export of educational services from Ukrainian institutions of higher and professional pre-higher education.The research object is the process of foreign students’ training in Ukrainian institutions of higher and professional pre-higher education. The subject of the study is the organizational system and content of the foreign students’ training in institutions of higher and professional pre-higher education in Kryvyi Rih (1960s – early 21st century).The dynamics in the development of the system for foreign students’ training in institutions of higher and professional pre-higher education in Kryvyi Rih from the 1960s to the early 21st century are comprehensively analyzed. The source base and historiography of the identified problem are characterized. The theoretical and methodological foundation is established, and the essence of basic concepts is explained. The study identifies periods and stages in the development of the phenomenon under investigation: the first period being administratively-centralized (1960–1990), and the second period being democratic-regional (1991 – present). Elements of positive experience from institutions of higher and professional pre-higher education in Kryvyi Rih in working with foreign students during the studied period are outlined for consideration in the modern development of the domestic system of higher and professional pre-higher education.The main conclusions and provisions of the dissertation can be applied in the work of managers of institutions of higher and professional pre-higher education in Ukraine to improve the organization of the activities of structural units coordinating the process of foreign students’ training and determining the main directions of internationalization in the educational process.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського