1. |
Помиткіна Л.В. Корекція особистісних дисгармоній психодинамічно неконгруентних старшокласників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Помиткіна ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 24 с. — укp.Уточнено психолого-педагогічний зміст поняття гармонії та дисгармонії особистісного розвитку старшокласників, визначено психологічні показники та критерії психодинамічної конгруентності та неконгруентності особистості. Проаналізовано психолого-педагогічні підходи щодо проблеми гармонізації особистісного розвитку неконгруентних старшокласників за умов освітньої діяльності. Розроблено та апробовано психодіагностичний інструментарій і концептуальну модель виявлення, інтерпретації та корекції особистісних дисгармоній старшокласників з психодинамічною неконгруентністю, створено та експериментально апробовано диференціальну програму їх психолого-педагогічної корекції. Наведено методичні рекомендації щодо гармонізації особистісного розвитку учнівської молоді. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92 + Ч421.331.3 + Шифр НБУВ: РА332600
Рубрики:
|