Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (88)Книжкові видання та компакт-диски (33)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=ПОСИЛКІНА$<.>+<.>A=ОЛЬГ$<.>+<.>A=ВІКТОРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Посилкіна О.В. 
Інноваційно-інвестиційний розвиток фармацевтичного виробництва і проблеми його фінансового забезпечення: Автореф. дис... д-ра фармац. наук: 15.00.01 / О.В. Посилкіна ; Нац. фармац. ун-т. — Х., 2003. — 36 с.: рис., табл. — укp.

Науково обгрунтовано методологічні та методичні підходи щодо активізації інноваційно-інвестиційних процесів у фармацевтичному виробництві шляхом впровадження сучасних фінансово-економічних механізмів та побудови багатоканальної та багаторівневої системи їх фінансового забезпечення. Запропоновано інноваційну модель розвитку виробництва з урахуванням специфіки фармацевтичної галузі, обгрунтовано її головні характеристики та принципи побудови. Розроблено організаційні засади впровадження стратегічного фінансового менеджменту на хіміко-фармацевтичних підприємствах (ХФП). Запропоновано модель створення в Україні фармацевтичної промислово-фінансової групи (ПФГ). Доведено необхідність системного підходу до оцінки ефективності інноваційно-інвестиційної діяльності ХФП, запропоновано використання інтегрального показника її розвитку, розроблено методику його вимірювання. Обгрунтовано концепцію управління інвестиціями за умов фармацевтичного виробництва. Розроблено галузеву методику оцінки інноваційно-інвестиційних проектів. Опрацьовано пріоритетні напрямки удосконалення управління власними фінансовими ресурсами ХФП за умов їх інноваційно-інвестиційного розвитку. Теоретично обгрунтовано та розроблено методичні рекомендації з впровадження оптимальної моделі управління оборотними активами ХФП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-56 +
Шифр НБУВ: РА326556

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Чечотка О. В. 
Науково-практичні засади удосконалення процесу просування лікарських косметичних засобів в аптеках для надання належної фармацевтичної допомоги / О. В. Чечотка. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена науково-методичному обґрунтуванню сучасних підходів до удосконалення процесу просування лікарських косметичних засобів в аптеках для надання належної фармацевтичної допомоги. Проаналізовані наукові джерела з питань дефектів і патологічних станів шкіри, що дозволило виявити існуючі підходи до класифікації шкіряних захворювань. Запропоновано комбіновану класифікацію дерматологічних захворювань, що дозволило розмежувати сфери застосування лікарські засоби і лікарські косметичні засоби. Проаналізована чинна нормативно-правова база, яка регламентує обіг лікарських косметичних засобів в Україні і в країнах ЄС. Обґрунтовані основні методологічні принципи, які повинні бути покладені в основу управління просуванням лікарських косметичних засобів для збалансування економічних і соціальних функцій аптечнх закладів. Для визначення напрямків удосконалення стратегії управління асортиментом лікарських косметичних засобів в аптечних закладах досліджено вплив наявності в товарному асортименті аптек лікарських косметичних засобів на фінансово-економічні показники їх діяльності. Для удосконалення алгоритму формування асортиментної стратегії щодо лікарських косметичних засобів в аптеках різного типу досліджено моделі поведінки споживачів, які відвідують ці аптеки. За допомогою модуля Feature selection and variable screening побудовані адитивні сплайнові моделі для прогнозування ключових індикаторів діяльності для аптек різного типу в залежності від обраної стратегії формування асортименту лікарських косметичних засобів. За допомогою побудованих моделей розроблені практичні рекомендації для аптек різного типу щодо пріоритетів формування асортименту лікарських косметичних засобів.Розроблено проект Стандарту організації просування лікарських косметичних засобів в аптечних закладах для надання належної фармацевтичної допомоги споживачам із дерматокосметичними проблемами. Запропоновані методичні підходи до оцінки якості надання фармацевтичної допомоги споживачам із дерматокосметичними проблемами в аптечних закладах.^UThe dissertation is devoted to the scientific and methodological substantiation of modern approaches to the improvement of the process of promotion of medicinal cosmetics in pharmacies for the provision of appropriate pharmaceutical assistance. Scientific sources on defects and pathological conditions of the skin were analyzed, which made it possible to identify existing approaches to the classification of skin diseases. The combined classification of dermatological diseases was proposed, which allowed to differentiate between the fields of application of medicines and medicinal cosmetics. The current legal framework regulating the circulation of medicines in Ukraine and in EU countries is analyzed. The basic methodological principles that should underpin the management of the promotion of cosmetic medicinal products to balance the economic and social functions of pharmacy establishments are substantiated. To determine the directions of improving the strategy of managing the range of medicines in pharmacies, the influence of the presence in the product range of pharmacies of cosmetics on the financial and economic indicators of their activity was investigated. In order to improve the algorithm of forming an assortment strategy for cosmetic medicines in pharmacies of different types, the models of behavior of consumers who visit these pharmacies have been investigated. With the module Feature selection and variable screening additive additive spline models were built to predict key activity indicators for pharmacies of different types, depending on the chosen strategy of forming an assortment of medicinal cosmetic products. With the help of the built models, practical recommendations for pharmacies of different types regarding the priorities of forming an assortment of medicinal cosmetic products were developed.A draft Standard for Organizing the Promotion of Medicinal Cosmetics in Pharmacy Establishments to Provide Appropriate Pharmaceutical Assistance to Consumers with Dermatocosmetic Problems Methodical approaches to the evaluation of the quality of providing pharmaceutical assistance to consumers with dermatocosmetic problems in pharmacy establishments are proposed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Мала Ж. В. 
Науково-практичні підходи до управління конкурентоспроможністю і стратегічним розвитком аптечних мереж / Ж. В. Мала. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена науково-методичному обґрунтуванню сучасних підходів до управління конкурентоспроможністю і стратегічним розвитком аптечних мереж в Україні. Досліджено класифікацію, особливості функціонування аптечних мереж в Україні та рівень монополізації фармацевтичного ринку України аптечними мережами у різних областях й обґрунтовано систему заходів для запобігання цьому негативному явищу. Досліджено фактори, що впливають на динаміку конкурентоспроможності аптечних мереж в Україні залежно від їх розміру, й оцінено силу їх впливу. Проаналізовано асортиментні стратегії, що застосовуються в аптечних мережах, та розроблено критерії оптимізації асортиментної політики. Розроблено методичне забезпечення щодо упровадження системи збалансованих показників як інструменту управління стратегічним розвитком аптечних мереж. Розроблено науково-методичні підходи до вибору оптимальної стратегії підвищення конкурентоспроможності для дрібних, середніх, великих та мега- аптечних мереж на основі методу побудови «дерева рішень» та визначено пріоритетні фактори щодо імплементації заходів, спрямованих на реалізацію обраної стратегії підвищення конкурентоспроможності аптечних мереж. Розроблено методику прогнозування динаміки конкурентоспроможності аптечних мереж та побудовано модель кореспондентського аналізу для обчислення «індексу конкурентоспроможності» аптечних мереж, яка дозволяє приймати виважені управлінські рішення, спрямовані на протистояння факторам мінливого зовнішнього середовища і досягнення лідерства аптечних мереж відповідно до поставлених стратегічних цілей^UThe thesis is devoted to the scientific and methodological substantiation of modern approaches to the management of competitiveness and strategic development of pharmacy networks in Ukraine. The classification, peculiarities of functioning of pharmacy networks in Ukraine and the level of monopolization of the pharmaceutical market of Ukraine by pharmacy networks in various regions were investigated, and a system of measures for preventing this negative phenomenon was substantiated. The factors influencing the dynamics of the competitiveness of pharmacy networks in Ukraine depending on their size are investigated, and the influence of their force is estimated. The assortment strategies applied in pharmacy networks are analyzed, and criteria for optimization of assortment policy are developed. The methodical support for implementation of the system of balanced indicators as an instrument for managing the strategic development of pharmacy networks has been developed. The scientific and methodological approaches to choosing the optimal strategy for increasing the competitiveness of small, medium, large and mega-pharmacy networks based on the method of constructing a decision tree are developed, and priority factors are identified regarding the implementation of measures aimed at introduction the chosen strategy for increasing the competitiveness of pharmacy networks. A methodology for predicting the dynamics of pharmaceutical networks' competitiveness has been developed, and a model of correspondent analysis has been developed to calculate the "competitiveness index" of pharmacy networks, which allows us to make informed management decisions aimed at confronting the factors of a changing environment and achieving the leadership of pharmacy networks in accordance with the set strategic goals.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського