Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (43)Книжкові видання та компакт-диски (39)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=РАЗУМН$<.>+<.>A=ВІТАЛІЙ$<.>+<.>A=ВІТАЛІЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія: Релігія   
1.

Разумний В.В. 
Історія фідаїзму у новітній час: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / В.В. Разумний ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2001. — 18 с. — укp.

Зазначено, що релігійно мотивовані дії мусульманських релігійно мотивованих терористів перестали бути регіональною проблемою арабських країн і представляють собою загрозу безпеці усього світового товариства. Особливу тривогу викликають суїцидні теракти фідаїв - ісламських терористів-смертників, саме тому особливу увагу приділено аналізу їх ідеології. Наголошено, що дії арабських екстремістів не можна ототожнювати з мусульманською релігією, яка засуджує насильство та терор. Розглянуто соціально-економічні чинники, які сприяють розвитку релігійно мотивованого тероризму в ісламських країнах. Запропоновано термін "фідаїзм" на позначення дій ісламських радикалів. Проаналізовано діяльнясть ісламських терористів-смертників в арабських країнах і на Північному Кавказі, узагальнено наявний досвід боротьби проти фідаїзму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Э38-102 + Т3(0)6-7
Шифр НБУВ: РА316770 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Разумний Р.В. 
Клініко-патогенетичні особливості і лікування хронічного обструктивного бронхіту, сполученого з артеріальною гіпертензією: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.02 / Р.В. Разумний ; Луган. держ. мед. ун-т. — Луганськ, 2003. — 20 с. — укp.

Уперше у хворих на хронічний обструктивний бронхіт (ХОБ) з супутньою гіпертонічною хворобою (ГХ) проведено оцінку клітинного складу, метаболічної та функціональної активності клітин бронхо-альвеолярного секрету, за даними динамічної міжфазної тензіо- і реометрії досліджено фізико-хімічні властивості конденсату вологи видихуваного повітря (КВВП), за методом ендобронхіальної селективної pH-метрії вивчено показники пристінного pH трахеобронхіального дерева (ТБД). Охарактеризовано взаємозв'язок між цими показниками, активністю та поширеністю ендобронхіту. Установлено негативний вплив супутньої ГХ на показники клітинних механізмів неспецифічної реактивності ТБД, реологічні властивості сироватки крові (СК), стан мікрогемоциркуляції. Патогенетично обгрунтовано доцільність використання в комплексному лікуванні хворих на ХОБ з супутньою ГХ індуктора ендогенного інтерферону циклоферону. Виявлено його позитивний вплив на клітинні чинники неспецифічної реактивності бронхів, сурфактантні та реологічні властивості КВВП і СК, показники пристінної pH-метрії ТБД та мікрогемоциркуляції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р412.201.1-3 + Р410.030-3 +
Шифр НБУВ: РА325514

Рубрики:

      
3.

Разумна А.Г. 
Критеріально-орієнтоване тестування як засіб корекції навчальних досягнень молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.Г. Разумна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему взаємозв'язку педагогічної оцінки та корекції навчальних досягнень молодших школярів, який розглянуто у системі науково обгрунтованих критеріїв. Модифіковано методику критеріально-орієнтованого тестування навчальних досягнень з урахуванням уточненого змісту виконавчого, операційного та творчого критеріїв. Виконавчий критерій висвітлює репродуктивні сторони навчальних досягнень, логіко-операційний - ступінь оволодіння навчальними діями й операціями, творчий - здатність використовувати актуальні знання в нестандартній ситуації. Визначено умови прогностичності педагогічного тестування та корекції навчальних досягнень молодших школярів на базі моделі їх критеріальних профілів. Надано перелік специфікованих навчально-пізнавальних вмінь-критеріїв, орієнтованих тестових завдань для перевірки рівня навчальних досягнень у засвоєнні програмного курсу математики початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284
Шифр НБУВ: РА313229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Разумна Г.І. 
Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до естетичного виховання учнів основної школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.І. Разумна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 21 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано систему підготовки майбутніх учителів трудового навчання до естетичного виховання учнів, основою якої є соціальні вимоги до підготовки відповідних фахівців, педагогічне керівництво, формування готовності студентів до естетичного виховання учнів. На підставі аналізу структури та змісту готовності визначено складові компоненти готовності майбутніх учителів трудового навчання до естетичного виховання учнів. Доведено, що розроблена експериментальна програма курсу "Технологія приготування їжі", має естетико-розвиваючі можливості у процесі вивчення якої, здійснюється естетичне виховання студентів і формується їх готовність до естетичного виховання учнів на заняттях зі шкільного курсу з технології обробки харчових продуктів, основ кулінарії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА322320

Рубрики:

      
5.

Разумна А. Г. 
Формування професійної ідентичності майбутніх фахівцівмедичної галузі у закладах вищої освіти / А. Г. Разумна. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації розкрито теоретичні та емпіричні результати розв'язанняпроблеми формування професійної ідентичності майбутніх фахівців медичноїгалузі в закладах освіти, уперше запропоновано авторське трактування структурипрофесійної ідентичності майбутніх фахівців медичної галузі; розробленокритерії, показники, рівні сформованості професійної ідентичності, педагогічнамодель її формування в закладах вищої освіти; набули подальшого розвиткувизначення змісту та діагностичний інструментарій для визначеннясформованості професійної ідентичності в майбутніх фахівців медичної галузі;уточнено поняття професійної ідентичності майбутнього фахівця медичноїгалузі.^UThe professional identity of future medical specialists is a four-componentstructure in which each of the components has a social and personal determination:1) axiological – the value of the profession for the personality of the specialist(personal); acceptance by the personality the values of the profession (social),determination of one's own professional self-worth (personal); 2) cognitive –awareness by a specialist the social essence and subject content – fundamental-scientific, clinical, communicative and deontological – of professional activity,professional community and its place in it (social); awareness by a specialistprofessional demand and career opportunities in the profession (personal), owneducational and professional potential for mastering the profession (personal);3) affective – emotional attitude to the profession (social) and attitude to oneself(personal); 4) behavioral – patterns of actualization of the professional identity of thespecialist in activity and interaction (social), patterns of self-regulation in professionalactivity (personal). Identified components in the assessment of the formation ofprofessional identity play the function of criteria, and their intra- componentconstituents – parameters. Instrumentalization of identified assessment parameters ledto the development of a diagnostic apparatus for determining the state of students'professional identity formation.The identified components of professional identity, their dynamic properties andpedagogical conditions of formation became the basis for the development of amodel of formation of professional identity of future medical specialists in highereducational institutions. The constructed model of formation of professional identityof future medical specialists includes purpose-oriented (goal and task), conceptual(concepts of determining the structure, factors and conditions of formation; scientificand pedagogical approaches in formation), content-activity (content – substantive andpsychological, forms – formal and informal, methods – dialogical, contextual, role,practical, etc. and stages of formation), evaluation (criteria, statuses and levels),effective (result) blocks.The scientific results of the research is thatfor the first time the author's interpretation of the structure of professionalidentity of future medical specialists is proposed; criteria, indicators, levels ofprofessional identity of future medical specialists is developed; the model offormation of professional identity of future medical specialists in higher educationalinstitutions is developed;has been further developed the analysis of the content of professional identity offuture medical specialists; diagnostic tools for determining the level of professionalidentity of future medical specialists;has been clarified the concept of professional identity of the future medicalspecialist, separated from other variants of professional identity, the signs of theirdifferentiation are determined.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського