Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (21)Книжкові видання та компакт-диски (34)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=РАЦУЛ$<.>+<.>A=АНЖЕЛ$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Рацул А.В. 
Розвиток педагогічних технологій навчання іноземних мов учнів старших класів (друга половина XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / А.В. Рацул ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано дидактичні засади й організаційно-педагогічні питання становлення та розвитку технологій навчання іноземної мови. Визначено етапи та тенденції розвитку даних технологій для учнів старших класів вітчизняних середніх загальноосвітніх навчально-виховних закладів. Виявлено й охарактеризовано особливості впровадження в практику технології навчання іноземних мов. Розкрито суть і структуру поняття "технологія навчання". Розроблено методичні рекомендації щодо вибору та застосування даних технологій у старших класах з метою досягнення гарантованих результатів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 г(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА363514

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Рацул О.А. 
Формування громадянськості у студентів вищих навчальних закладів України у другій половині XIX - на початку XX ст.: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.А. Рацул ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 21 с. — укp.

Розглянуто історико-педагогічний аспект проблеми формування громадянськості у студентів вищих навчальних закладів України у другій половині XIX - на початку XX ст. Зроблено спробу цілісного аналізу виникнення, становлення та еволюції ідеї громадянськості на різних етапах історичного розвитку людства. Розкрито суть поняття "громадянин", "громадянськість", "громадянська цінність", "громадянська культура" у контексті філософської, педагогічної та психологічної науки, виокремлено сучасне тлумачення категорій "громадянин" і "громадянськість" згідно з Концепцією громадянського виховання особистості за умов розвитку української державності. Висвітлено витоки ідеї громадянськості у вітчизняній педагогічній думці, базуючись на яких досліджено теоретичні питання громадянського виховання, якому сприяли наукові доробки видатних громадянських і освітніх діячів України другої половини XIX - початку XX ст. Проаналізовано основні форми та методи впливу особистості викладачів вищої школи України дослідженого періоду на формування почуття громадянськості у майбутніх фахівців та охарактеризовано особистісні якості самих викладачів. Відначено можливість використання здобутків минулого за сучасний умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)52 + Ч481.352.13 +
Шифр НБУВ: РА335733

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського