Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (41)Книжкові видання та компакт-диски (72)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=РЕШОТ$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИР$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Решота В.В. 
Англосаксонська модель адміністративної юстиції в державному управлінні: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.01 / В.В. Решота ; Львів. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади адміністративної юстиції у державному управлінні країн англосаксонської моделі й України. Проаналізовано стан вивчення цієї проблеми та доведено необхідність її подальшого дослідження. Обгрунтовано теоретичні засади організації адміністративної юстиції у системі державного управління Сполученого королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Сполучених Штатів Америки, Канади, Ірландії, Австралії та Нової Зеландії. Визначено позитивні та негативні аспекти їх функціонування. Досліджено інститут адміністративної квазіюстиції у контексті адміністративно-юстиційного захисту прав громадян у сфері державного управління. Розвинуто класифікацію світових моделей адміністративної юстиції. Охарактеризовано європейські стандарти. Визначено ефективність адміністративного та судового захисту прав громадян у сфері державного управління та місцевого самоврядування. Наведено практичні рекомендації та пропозиції щодо реформування адміністративної юстиції, зокрема, шляхом запровадження інституту адміністративної квазіюстиції з використанням досвіду країн англосаксонської моделі у систему державного управління України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.62 + Х819(4/8)072 +
Шифр НБУВ: РА362410

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Володимирець В.О. 
Антропічна трансформація видового складу флори осушених територій у зв'язку з процесами її синантропізації: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.05 / В.О. Володимирець ; Нац. ботан. сад ім. М.М.Гришка НАН України. — К., 2003. — 20 с.: табл. — укp.

Проведено оцінку трансформації видового складу флори вищих судинних рослин на осушених і прилеглих до них територіях у зв'язку з процесами її синантропізації. Для осушувальних систем на території Волинського Полісся та Західного Лісостепу з'ясовано видовий склад синантропної флори, проведено його аналіз за окремими показниками. Одержано дані про поширення синантропних видів на осушеній та прилеглій територіях, установлено їх фітоцентотичну роль та екологічні особливості. Уперше для оцінки трансформації флори-ізоляту запропоновано кількісний показник - синантропність і методику його обчислення. Проаналізовано вплив на цей показник різних екологічних факторів, на підставі його значень виділено окремі рівні антропічної трансформації флори-ізоляту, розроблено їх характеристику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*852.121.4(4УКР)
Шифр НБУВ: РА326874

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Володимиренко 
Особливості росту та прогноз продуктивності штучних модальних ялинових деревостанів Українських Карпат: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.03.02 / Валентина Миколаївна Володимиренко ; Національний аграрний ун-т. — К., 2006. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П342.4(4УКР3)
Шифр НБУВ: РА346695

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Решотько Д.О. 
Ремоделювання і дисфункція шлуночків серця, функціональний стан серцево-судинної системи і клінічний перебіг серцевої недостатності при різних формах хронічного легеневого серця: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.11 / Д.О. Решотько ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено клініко-гемодинамічні особливості різних форм хронічного легеневого серця (ХЛС). За результатами обстеження 110-ти хворих на ХЛС встановлено провідні відмінності судинних і бронхо-легеневих форм ХЛС з урахуванням вираженості клінічних проявів захворювання, функціонального стану пацієнтів, параметрів центральної гемодинаміки, систолічної та діастолічної функцій шлуночків серця та його ремоделювання, а також функції зовнішнього дихання. На підставі одержаних результатів з'ясовано значення легеневої гіпертензії, позакардіальних факторів, гіпоксичних та інфекційно-токсичних впливів, міокардіальної дисфункції в розвитку двох зазначених форм ХЛС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.1-3 + Р410.09-3 +
Шифр НБУВ: РА345646

Рубрики:

      
5.

Решота О. А. 
Тенденції розвитку державного управління: теоретичний аспект: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.01 / О. А. Решота ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Львів. регіон. ін-т держ. упр. — Л., 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено стан даної проблеми та доведено необхідність її подальшого вивчення. Проаналізовано розвиток теорії державного управління у США, Канаді, Великобританії, Франції та ФРН. Визначено спільні та відмінні риси американської й європейської шкіл державного управління. Досліджено та проаналізовано розвиток теорії державного управління в контексті цивілізаційного розвитку суспільства й основних тенденцій державного управління в Україні. Запропоновано етапи розвитку теорії, практичні рекомендації та пропозиції щодо вдосконалення та формування теорії державного управління в Україні з використанням досвіду зарубіжних країн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)010 в
Шифр НБУВ: РА372851 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Решота В. В. 
Застосування джерел адміністративного права в судочинстві України / В. В. Решота. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертації на доктринальному рівні розв'язано наукову проблему теорії адміністративного права, що полягає у застосуванні джерел адміністративного права в судочинстві України. Досліджено понятійно-категоріальний апарат джерел адміністративного права в Україні, виявлено їхні ознаки, проведено їх класифікацію, проаналізовано функції джерел адміністративного права та особливості судового застосування джерел адміністративного права України.Розроблено модель системи джерел, які застосовуються судами в адміністративному судочинстві та при розгляді справ про адміністративні правопорушення. Ця модель включає основні джерела права (нормативно-правові акти та міжнародні договори України), похідні джерела права (рішення і висновки Конституційного Суду України, практика Європейського суду з прав людини, висновки щодо застосування норм адміністративного права, викладені в постановах Верховного Суду, зразкові рішення Верховного Суду в адміністративних справах, судові рішення про визнання протиправними та нечинними нормативно-правових актів чи їх положень), а також джерела переконливого характеру (індивідуальні акти, адміністративні договори, правові звичаї, правова доктрина, акти «м'якого права» та інші необов'язкові регулятори адміністративно-правових відносин). На основі проведеного аналізу виявлено проблеми судового застосування джерел адміністративного права та запропоновано зміни і доповнення до законодавства щодо їх вирішення.^UThe dissertation on the doctrinal level solves the scientific problem of the theory of administrative law, which consists in the application of sources of administrative law in the legal proceedings of Ukraine. The categorical apparatus of sources of administrative law in Ukraine was investigated, their features were revealed, their classification was carried out, functions of sources of administrative law and features of judicial application of sources of administrative law of Ukraine were analyzed.A model of a system of sources applied by courts in administrative legal proceedings and in adjudication of cases of administrative offenses is developed. This model includes the basic sources of law (normative acts and international treaties of Ukraine), derivative sources of law (decisions and conclusions of the Constitutional Court of Ukraine, the practice of the European Court of Human Rights, conclusions on the application of the norms of administrative law, set forth in the Supreme Court rulings, model decisions of the Supreme Court in administrative cases, court decisions on the recognition of unlawful and ineffective legal acts or their provisions), as well as sources of convincing character (individual acts, the administrative treaties, judicial practice, the legal doctrine, «soft law» and other optional regulators of administrative legal relations). On the basis of the analysis of the problems of judicial application of sources of administrative law some amendments and additions to the legislation were proposed for their solution.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Смотрич Д. В. 
Процесуально-правові засади виконання судових рішень в адміністративних справах / Д. В. Смотрич. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено визначенню процесуально-правових засад виконання судових рішень в адміністративних справах, а також розробленню пропозицій щодо удосконалення законодавства у відповідній сфері.Запропоновано поняття «виконання судового рішення в адміністративних справах» розглядати у двох аспектах – у матеріально-правовому та процесуальному.Встановлено, що у матеріально-правовому аспекті виконання судового рішення в адміністративному судочинстві – це невід'ємна складова права особи, яка звернулася до адміністративного суду за захистом порушених прав та охоронюваних законом інтересів у публічно-правих відносинах, на судовий захист та на справедливий суд, яке виражається у тому, що остаточне судове рішення, яким закінчено розгляд адміністративної справи або вирішено процесуальні питання та яке набуло законної сили, буде реалізоване своєчасно, у повному обсязі та у спосіб, визначений у резолютивній частині такого рішення.У процесуальному аспекті під виконанням судових рішень слід розуміти реалізацію суб'єктом, на якого судовим рішенням покладено відповідні зобов'язання, приписів резолютивної частини судового рішення, яке може виражатися у вчиненні таким суб'єктом певних дій, утриманні від їх вчинення або прийнятті певного рішення.Виявлені такі особливості порядку виконання судових рішень в деяких категоріях адміністративних справ: 1) у справах, в яких боржником є колегіальний суб'єкт публічного управління: способом виконання таких рішень є, як правило, прийняття конкретного рішення або вчинення певної дії на користь позивача, позаяк, виконання такого рішення у примусовому порядку можливо лише шляхом спонукання виконавцем або судом за допомогою процесуальних засобів та засобів примусу (штрафу) відповідного суб'єкта виконати рішення суду; 2) у справах про стягнення коштів з бюджетів: державний виконавець позбавлений можливості самостійно здійснювати списання коштів за виконавчими документами, оскільки стягнення коштів з державного бюджету покладається безпосередньо на державний орган, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, відповідно до того, в якому порядку надходять виконавчі документи.З метою удосконалення національного механізму забезпечення повного та своєчасного виконання судових рішень адміністративних судів доцільно застосувати такий досвід деяких зарубіжних держав: 1) запровадження інституту колективної відповідальності за невиконання судового рішення, якщо таке виконання покладено на колегіальний орган (Франція); 2) закріплення права судді призначити спеціального відповідального суб'єкта за виконання судового рішення (Італія); 3) запровадження інституту притягнення виконавців до відповідальності за неналежне, несвоєчасне виконання судового рішення (Литва); 4) детальне регулювання процедур примусового виконання судових рішень в адміністративних справах, прийнятих щодо бюджетних установ, юридичних осіб публічного права та ін. (Грузія); 5) закріплення строку добровільного виконання судового рішення в процесуальному кодексі та встановлення судового контролю за виконанням всіх судових рішень з можливістю накладення санкції за невиконання такого в добровільному порядку у встановлений кодексом строк (Казахстан).Запропоновано з метою удосконалення інституту виконання судових рішень в адміністративному судочинстві: 1) доповнити положення Закону України «Про виконавче провадження» статтею, в якій закріпити повноваження суду (судді) у виконавчому провадженні, а саме: здійснення судового контролю за виконанням судового рішення, розгляд справ про оскарження рішень, дій або бездіяльності державного або приватного виконавця тощо; 2) збільшити обсяг фінансування видатків держави на виконання судових рішень, боржником в яких є держава, зокрема, шляхом пошуку додаткових джерел, з яких формуватиметься спеціальний фонд у Державному бюджеті України, який спрямовуватиметься на покриття заборгованості держави перед громадянами, яка виникла на підставі судових рішень; 3) у ст. 264 КАС України встановити конкретний строк опублікування резолютивної частини рішення та закріпити обов'язкове залучення органів Міністерства юстиції України (якщо відповідний акт підлягає державній реєстрації), а також профільних міністерств та відомств, які є головними розробниками акта, що визнаний нечинним, до розгляду адміністративної справи; 4) визначити порядок виконання судових рішень органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами шляхом внесення відповідних доповнень до ст. 77 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та розробити з урахуванням положень БК України Типовий Порядок виконання судових рішень, боржником в яких є органи місцевого самоврядування, на основі якого відповідні місцеві ради розроблятимуть власний порядок, тощо.^UThe dissertation is devoted to the definition of procedural and legal bases of execution of court decisions in administrative cases, as well as to the development of proposals for improving the legislation in the relevant field.It is proposed to consider the concept of «execution of a court decision in administrative cases» in two aspects – in substantive and procedural.It is established that in the substantive aspect of the execution of a court decision in administrative proceedings – is an integral part of the right of a person who appealed to the administrative court to protect violated rights and legally protected interests in public relations, judicial protection and a fair trial, which is expressed in the fact that the final court decision, which completed the administrative case or resolved procedural issues and which has entered into force, will be implemented in a timely manner, in full and in the manner specified in the operative part of such a decision.In the procedural aspect, the execution of court decisions should be understood as the implementation by the subject to whom the court decision imposes the relevant obligations, the instructions of the operative part of the court decision, which may be expressed in the commission of such actions by such subject.The following features of the order of execution of court decisions in some categories of administrative cases are revealed: 1) in cases in which the debtor is a collegial subject of public administration: the way of execution of such decisions is, as a rule, acceptance of the concrete decision or performance of certain action, execution of such a decision in a compulsory manner is possible only by inducing the executor or the court by means of procedural means and means of coercion (fine) of the relevant subject to execute the court decision; 2) in cases of recovery of funds from budgets: the state executor is deprived of the opportunity to write off funds on executive documents, as recovery of funds from the state budget is entrusted directly to the State Treasury Service of Ukraine in accordance with the procedure for receipt of executive documents.It is proposed to apply the following experience of some foreign states in order to improve the national mechanism for ensuring full and timely execution of court decisions of administrative courts: 1) introduction of the institution of collective liability for non-execution of a court decision, if such execution is entrusted to a collegial body (France); 2) consolidation of the judge's right to appoint a special responsible entity for the execution of a court decision (Italy); 3) introduction of the institute of bringing executors to justice for improper, untimely execution of a court decision (Lithuania); 4) detailed regulation of procedures for enforcement of court decisions in administrative cases adopted in respect of budgetary institutions, legal entities under public law, etc. (Georgia); 5) fixing the term of voluntary execution of a court decision in the procedural code and establishing judicial control over the execution of all court decisions with the possibility of imposing a sanction for non-execution of such on a voluntary basis within the period established by the code (Kazakhstan).It is proposed in order to improve the institution of execution of court decisions in administrative proceedings: 1) to supplement the provisions of the Law of Ukraine «On Enforcement Proceedings» with an article fixing the powers of the court (judge) in enforcement proceedings, namely: judicial control over execution of court decisions on appeals against decisions, actions or omissions of a public or private executor, etc.; 2) increase the amount of financing of state expenditures for the execution of court decisions in which the state is a debtor, in particular, by finding additional sources from which a special fund will be formed in the State Budget of Ukraine to cover state debts to citizens arising from court decisions; 3) in Art. 264 CAS of Ukraine to set a specific deadline for publication of the operative part of the decision and to establish mandatory involvement of the Ministry of Justice of Ukraine (if the relevant act is subject to state registration), as well as relevant ministries and agencies that are the main developers of the act; 4) determine the procedure for execution of court decisions by local governments and their officials by making appropriate amendments to Art. 77 of the Law of Ukraine «On Local Self-Government in Ukraine» and development taking into account the provisions of the BC of Ukraine of the Standard Procedure for execution of court decisions, the debtor of which is local government, on the basis of which relevant local councils will develop their own procedure, etc.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Стафійчук К. В. 
Касаційне провадження в адміністративному судочинстві України / К. В. Стафійчук. — Б.м., 2022 — укp.

У дисертації здійснено комплексне теоретичне узагальнення і запропоновано вирішення важливого наукового завдання щодо касаційного провадження в адміністративному судочинстві України. Визначено, що касаційне провадження в адміністративному судочинстві є факультативною стадією адміністративного процесу, що полягає у перегляді Верховним Судом рішень, а також окремих ухвал суду першої інстанції після апеляційного перегляду справи, а також постанов чи деяких ухвал суду апеляційної інстанції повністю або частково щодо неправильного застосування судом норм матеріального права чи порушення норм процесуального права у випадках, встановлених законом.Обґрунтовано, що обмеження права на касаційне оскарження судового рішення виражається через процесуальні касаційні фільтри, які реалізовані у процесуальному законі насамперед через існування підстав для касаційного оскарження. Зроблено висновок, що передумовами для ймовірного відкриття касаційного провадження у справі є: наявність правових позицій Верховного Суду і форма адміністративного судочинства.Запропоновано визначити касаційну скаргу в адміністративному судочинстві як письмове звернення учасника справи чи інших осіб, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов’язки, звернену до суду касаційної інстанції з метою перегляду судових рішень, що набрали законної сили, у випадках передбачених процесуальним законом.Визначено, що повноваження суду касаційної інстанції спрямовані на здійснення перегляду за касаційною скаргою у межах, які встановлені законом. Виявлено, що остаточність та вирішальний вплив на вирішення справи зумовлює необхідність формування єдиної правозастосовної практики у державі. Цьому сприяє інститут правових позицій та висновків Верховного Суду. Аргументовано, що суди першої та апеляційної інстанцій мають вказувати не лише норми права, які слід застосовувати, але й релевантну практику Верховного Суду щодо них. Запропоновано зміни до КАС України щодо доповнення обов’язкових елементів мотивувальної частини рішення суду першої інстанції, а також постанови апеляційної інстанції. Теоретичні положення, пропозиції, висновки та практичні рекомендації, сформульовані в дисертації, можуть бути використані в науково-дослідній сфері, законотворчій роботі. Результати дослідження мають значення теоретичної бази при застосуванні адміністративними права судами.^UIn the dissertation, the complex theoretical generalization is carried out and the decision of important scientific is offered concerning cassation proceedings in administrative proceedings of Ukraine.It is determined that cassation proceedings in administrative proceedings are an optional stage of the administrative process, which consists in reviewing decisions by the Supreme Court, as well as individual decisions of the court of first instance after appellate review, as well as decisions or some decisions of the appellate court in whole or in part. substantive law or violation of procedural law in cases established by law. Substantiated that the restriction of the right to cassation appeal against a court decision is expressed through procedural cassation filters, which are implemented in the procedural law, primarily due to the existence of grounds for cassation appeal. It is concluded that the preconditions for the probable opening of cassation proceedings in the case are: the presence of legal positions of the Supreme Court and form of administrative proceedings. It is proposed to define a cassation appeal in administrative proceedings as a written appeal of a party to the case or other persons who did not participate in the case, if the court decided on their rights, freedoms, interests and (or) responsibilities, appealed to the court of cassation in order to review court decisions that have entered into force in cases provided by procedural law.It is determined that the powers of the court of cassation are aimed at reviewing the cassation appeal within the limits established by law.Founded that the prosperity and decisive influence on the decision of the case necessitates the formation of a unified law enforcement practice in the state. This is facilitated by the institute of legal positions and conclusions of the Supreme Court. Argued that the courts of first and appellate instances should indicate not only the rules of law to be applied, but also the relevant practice of the Supreme Court in relation to them.It is proposed to amend the CAP of Ukraine to supplement the mandatory elements of the motivating part of the decision of the court of first instance, as well as the decision of the appellate court.Theoretical provisions, proposals, conclusions and practical recommendations formulated in the dissertation can be used in the research field, in legislative work. The results of the study are important theoretical basis for the application of administrative law by courts.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Гінда О. М. 
Провадження за зверненням податкових органів в адміністративному судочинстві.: автореферат дис. ... д.філософ : 081 / О. М. Гінда. — Б.м., 2024 — укp.

У дисертації проведено цілісне та комплексне науково-теоретичне дослідження та запропо-новано вирішення наукового завдання щодо особливостей судового провадження за звер-ненням податкових органів в адміністративному судочинстві України. Здійснено: порівнян-ня правової природи позовного провадження та провадження відкритого за ст. 283 КАС Ук-раїни; розмежування правової природи письмового звернення податкового органу до суду: заяви від позовної заяви. Запропоновано: доповнити ст. 12 КАС України, що адміністратив-не судочинство здійснюється в позовному та непозовному провадженнях; виключити стат-тю 283 КАС України із глави 11 розділу ІІ КАС України та включити в окремий розділ «Не-позовне провадження». Визначено відмінності правового статусу податкових органів, як сторони в позовному та непозовному провадженнях. Запропоновано: авторське розуміння передумов та умов відкриття судового провадження та авторський перелік умов відкриття провадження, відкритого за заявою податкових органів у порядку передбаченому ст. 283 КАС України: відмовитися від застосування категорії «спір про право» як умови відкриття провадження у цих справах. Виявлено та доведено наявність концептуальної несумісності проваджень у справах щодо тимчасового обмеження керівника суб’єкта господарювання у виїзді за межі України, які розглядаються судами за правилами ст. 283 та ст. 289-2 КАС Ук-раїни. Запропоновано, з метою досягнення термінологічної визначеності, єдності судової практики, чіткості розуміння законодавства податковими органами, статтю 289-2 КАС Укра-їни виключити із КАС України, а також на законодавчому рівні закріпити різницю між по-няттями «термін» та «строк». Здійснено дослідження форм та видів судового провадження в адміністративних судах України та справ відкритих за зверненням податкових органів у кра-їнах Балтії, Франції, Німеччини та Польщі, що дозволило запропонувати внесення змін у національне адміністративно-процесуальне законодавство в частині спрощення судових процедур розгляду справ передбачених ст. 283 КАС України без виклику учасників справи. Виявлено ряд недоліків правового регулювання розгляду судових справ відкритих за заявою податкових органів: виділення окремого виду судового провадження відмінного від позов-ного; реалізація окремих процесуальних прав учасниками аналізованого провадження; доці-льність існування категорії «спір про право», як умови відкриття провадження у справі та підстави закриття провадження; проблеми формулювання окремих підстав відкриття непо-зовного провадження; проблеми обчислення процесуальних строків в непозовному прова-дженні; обрання ефективної форми здійснення судового провадження. Запропоновано шля-хи вирішення наведених вище проблем та недоліків правового регулювання провадження відкритого за заявою податкових органів у порядку ст. 283 КАС України.^UThe dissertation undertakes a comprehensive and complex scientific-theoretical investigation and proposes a solution to the scientific task regarding the peculiarities of judicial proceedings initiated by tax authorities in the administrative jurisdiction of Ukraine. The following actions were per-formed: a comparison of the legal nature of adversarial proceedings and proceedings opened under Article 283 of the the Code of Administrative Proceedings (CAP) of Ukraine; delineation of the legal nature of written appeals by tax authorities to the court: statements as opposed to plaintiff ap-plications. It is suggested to amend Article 12 of the CAP of Ukraine, stating that administrative proceedings are conducted in adversarial and non-adversarial proceedings; to exclude Article 283 of the CAP of Ukraine from Chapter 11 of Section II of the CAP of Ukraine and include it in a sepa-rate section titled "Non-Adversarial Proceedings." The differences in the legal status of tax authori-ties as parties in adversarial and non-adversarial proceedings are identified. The proposal includes the author's understanding of the prerequisites and conditions for initiating judicial proceedings and an author's list of conditions for initiating proceedings opened by a tax authority in accordance with Article 283 of the CAP of Ukraine: abandoning the use of the category "dispute over the law" as a condition for initiating proceedings in these cases. The presence of conceptual inconsistency in pro-ceedings regarding the temporary restriction of a business entity's manager from traveling abroad, which are considered by courts under the rules of Article 283 and Article 289-2 of the CAP of Ukraine, is identified and proven. To achieve terminological clarity, unity of judicial practice, and a clear understanding of tax legislation by tax authorities, it is proposed to exclude Article 289-2 of the CAP of Ukraine from the CAP of Ukraine and legislatively establish the difference between the concepts of "term" and "deadline." The study investigates the forms and types of judicial proceed-ings in administrative courts of Ukraine and cases initiated by tax authorities in the Baltic countries, France, Germany, and Poland. This allows proposing amendments to national administrative proce-dural legislation to simplify judicial procedures for cases under Article 283 of the CAP of Ukraine without summoning the parties involved. A series of shortcomings in the legal regulation of the con-sideration of judicial cases initiated by tax authorities are identified: the designation of a separate type of judicial proceedings distinct from adversarial; the exercise of specific procedural rights by participants in the analyzed proceedings; the appropriateness of the existence of the category "dis-pute over the law" as a condition for initiating proceedings and grounds for closing proceedings; problems in formulating specific grounds for initiating non-adversarial proceedings; issues in calcu-lating procedural deadlines in non-adversarial proceedings; the selection of an effective form of conducting judicial proceedings. The dissertation proposes ways to address the aforementioned problems and shortcomings in the legal regulation of proceedings initiated by tax authorities under Article 283 of the CAP of Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського