Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (92)Книжкові видання та компакт-диски (62)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=РИБК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Рибка О.В. 
Детектори на основі напівпровідникових сполук CdTe і CdZnTe для дозиметрії іонізуючого випромінювання: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.21 / О.В. Рибка ; Нац. наук. центр "Харк. фіз.-техн. ін-т". — Х., 2003. — 17 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано вибір даних сполук як матеріалу для ефективних детекторів іонізуючого випромінювання. Проведено комплексне дослідження детекторів з CdTe та CdZnTe, вивчено їх електрофізичні, дозиметричні та радіаційні характеристики. Для корекції енергетичної залежності детекторів розраховано різні конструкції детектор - поглинаючий фільтр. Проведено дослідження радіаційної стійкості детекторів. Показано, що радіаційна деградація детекторів з CdZnTe відбувається за значно більшої поглинаючої дози, ніж для CdTe. .

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В381.592,022 + З42,022 +
Шифр НБУВ: РА324301

Рубрики:

      
2.

Рибка Т.С. 
Ентомокомплекси як індикатори стану та різноманіття екосистем Південного берега Криму: автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.16 / Т.С. Рибка ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2008. — 21 с. — укp.

Досліджено різноманіття та біоіндикаційну роль ентомокомплексів у гірничо-лісових біогеоценозах Південного берега Криму. У ландшафтній екосистемі Ялтинського регіону виокремлено 28 лісових біогеоценозів. Серед них 12 відносяться до поясу дібров, 8 - кримсько-соснового поясу, 4 - букового та 4 - мішаного поясів. Типологічні формули біогеноценозів доповнено показниками, що характеризують комплекси комах. Показано індикаторні можливості ентомокомплексів щодо трофотопу та гігротопу біогеоценозів. Установлено видове різноманіття у соснових біогеоценозах. Показано залежність розподілу ентомофауни від висоти над рівнем моря, а саме: з підйомом на кожні 100 м воно зменшується в середньому на 11 видів. Розподіл видів комах у межах парцел неоднорідний, проте, в однотипних парцелах, що належать до різних біогеоценозів, формуються три, подібні за комплексами комах, групи парцел. Установлено видове, ценотичне, екоморфічне, біоморфічне різноманіття та складність угруповань комах. У порівняльному аспекті надано хаактеристику ентомокомплексів Східного та Західного районів Південобережжя. Показано, що Південний берег Криму, займачи 8 % площі Кримського півострова, здійснює основний внесок до різноманіття його ентомофауни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П46,0(4УКР) + Е621.158*80(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА355659

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Рибка Н.М. 
Єдиний освітній простір як інтегративна система: соціально-філософський аспект: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / Н.М. Рибка ; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. — О., 2005. — 21 с. — укp.

Розкрито соціально-філософський зміст єдиного освітнього простору (ЄОП). Визначено витоки, особливості формування, сучасний стан, перспективи розвитку даного простору в Україні та в усьому світі, а також у філософському контексті висвітлено суть і особливості трансформації системи освіти України у взаємозв'язку з реалізацією політики євроінтеграції. Розвинуто інституційний підхід до вивчення ЄОП. З'ясовано, що зазначений простір - новітній соціальний субінститут у межах інституту освіти. Показано місце поняття "єдиний освітній простір" серед філософських категорій ("простір і час", "соціальний простір") та загальнонаукових термінів ("освітній простір"). Відзначено, що загальнонаукове поняття ЄОП походить від категорій "простір і час", "соціальний простір" та "соціальний час". Стверджено, що створення ЄОП на базі принципу безперервності освіти являє собою відповідь на глобальні інституційні трансформації. Установлено, що системотвірним фактором ЄОП є інтеграція системи освіти внаслідок економічної глобалізації. Засадами появи такого феномену, як ЄОП, запропоновано визначити певний рівень розвитку економіки та технологій, культури та суспільної свідомості. Зроблено висновок, що формування ЄОП має здійснюватись еволюційним шляхом, тобто як певний етап після стабілізації економіки, удосконалення сфери матеріального виробництва та становлення національної самовизначеності України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*18:Ч30 + Ю6*328.941 + Ч30 в2:Ю +
Шифр НБУВ: РА338151

Рубрики:

      
4.

Рибка Р. В. 
Удосконалення технології оздоблення поліграфічної продукції кольоровими флокованими зображеннями: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.01 / Р. В. Рибка ; Укр. акад. друкарства. — Л., 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено математичну модель сепарації флоку, яка на підставі фізичних явищ описує механізм поведінки ворсинок у флокуляційній камері. Встановлено, що на якість зображення впливають технологічні характеристики флоку, час флокування, кінетична енергія ворсинок. Проведено дослідження процесів послідовного електрофлокування та сепарації кольорового флоку на розроблених макетах пристроїв, нові методи оцінювання якості флокованої поверхні. Електронно-мікроскопічними дослідженнями виявлено механізм взаємодії фарби з флоком за офсетного друкування. Оцінено якість флокованих відбитків методом лазерного зондування, описано їх просторово-орієнтовану та стохастичну структуру. Оптимізовано процес утворення кольорових флокованих зображень і розроблено критерії формування якості відбитків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М880.6
Шифр НБУВ: РА381969 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Токарєв С. О. 
Удосконалення нормативів утримання та конструкції стрілочних з'їздів / С. О. Токарєв. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання з удосконалення нормативів утримання та конструкції стрілочних з'їздів. У роботі проаналізовано сучасні конструкції з'їздів та встановлено нові тенденції розвитку підрейкової основи в межах стрілочних переводів та з'їздів на вітчизняних і закордонних залізницях. Проведено аналіз розвитку теоретичних та експериментальних досліджень з питань взаємодії колії та рухомого складу в прямих і кривих ділянках, а також на стрілочних переводах, що в сукупності формують будь-яку схему укладання з'їзду. Розроблено методику оцінки положення з'їздів, що дозволила встановити залежності між допустимою швидкістю руху поїздів та величиною нерівностей у плані. Удосконалено математичну модель взаємодії колії та рухомого складу, що дозволила більш точно встановити характер силового впливу рухомого складу на колію в межах з'їзду. Проаналізовано особливості впливу вантажного рухомого складу на напружено-деформований стан залізничної колії у межах з'єднувальної частини з'їзду за результатами експериментальних досліджень. За результатами теоретичних розрахунків на базі апробованої математичної моделі визначено найбільш несприятливу схему укладання з'їзду за критерієм впливу на колію та безпеки руху. Для розрахункової схеми встановлено співвідношення нормативних вимог для звичайної колії та отриманих шляхом моделювання, що дозволило удосконалити нормативи утримання з'їздів як за напрямком у плані, так і в поздовжньому профілі. В роботі отримала подальший розвиток методика розрахунку з'їздів, що доповнена перевіркою перетинання торців брусів бокового та прямих напрямків. Запропоновані доповнення дають можливість на етапі проектування визначити максимальну довжину брусів, що розміщуються без порушень епюри, і дозволяє зменшити витрати, пов'язані з транспортуванням та укладанням. Для вирішення проблеми перетинання торців брусів удосконалено конструкцію з'їздів за рахунок використання збірної підрейкової основи, що дозволяє їх розміщувати при значені міжколійя менше 5,0 м.^UThe thesis is dedicated to solving a scientific task of improvement of the maintenance standards and design of railway crossovers. In present work the modern designs of crossovers were analyzed and new development trends of an under-rail base within turnouts and crossovers on domestic and foreign railways were established. A progress analysis of the theoretical and experimental researches of the rolling stock-track interaction within straight and curved track, as well as turnouts, which together form any layout scheme of crossovers, has been carried out. A method for estimating the crossover position in plan has been developed, which allowed to establish the relationship between the permissible train speed and irregularity size. The mathematical model of the rolling stock-track interaction has been improved, which allowed determining features of the force action of the rolling stock on track within the crossovers more accurately. According to the experimental results the influence features of the freight wagons on the railway track stress-strain state within the connecting part of crossovers were analyzed. Based on the results of theoretical calculations via the verified mathematical model, the most unfavorable layout scheme of single crossovers by the criterion of impact on railway track and traffic safety was determined. For obtained scheme, the ratio of the norm requirements for a simple track and those obtained by modeling was established, which allowed improving the maintenance standards for crossovers both in horizontal and longitudinal direction. In this work has further developed the calculating method of crossovers which supplemented by checking the intersection of the beam ends of the lateral and straight directions. The proposed additions allow at the design stage to determine the maximum length of beams placed without violating the layout scheme, and allows to reduce the costs associated with transportation and laying. For solving the problem of the beam edge intersection, the design of crossovers has been improved due to the using of a prefabricated under-rail base allowing to be placed them at the inter-track distances less than 5.0 m.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Рибкіна С. О. 
МЕХАНІЗМИ ПУБЛІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПІДГОТОВКИ КАДРІВ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ / С. О. Рибкіна. — Б.м., 2022 — укp.

Об'єкт: публічне регулювання підготовки кадрів в системі вищої освіти . Мета: дослідження є визначення передумов, основних характеристик і механізмів оптимізації публічного регулювання підготовки кадрів для сфери публічного управління у системі вищої освіти України. Методи: Теоретичною та методологічною основою дослідження стали сучасні системні методи:, закономірності системного розвитку та система діяльності. За допомогою дедуктивного та історичного методів, узагальнено теоретичні та історичні засади генезису системи кадрової підготовки для органів державної влади та місцевого самоврядування у нашій країні та її публічного регулювання. При з'ясуванні місця даного феномену у кадровому забезпечення реформ у публічній сфері використано структурно-функціональний підхід. Застосовуючи системно-модельний підхід, запропоновано сучасну модель публічного регулювання системи професійної освіти публічних управлінців. Результати: визначено особистим внеском автора у вирішені актуального наукового завдання в галузі науки публічного управління та адміністрування, що полягає у визначенні специфіки та напрямів оптимізації публічного регулювання підготовки кадрів для сфери публічного управління у системі вищої освіти України. Новизна: визначено публічне регулювання професійної освіти управлінців як процес створення оптимальних умов для формування професійної компетентності у сфері публічного управління та адміністрування у ході набуття її суб'єктами вищої освіти. Представлено публічне регулювання професійної освіти управлінців як комплексний механізм її функціонування та розвитку у вигляді інтегрованої модельної конструкції. Удосконалено: розуміння напряму розвитку вітчизняної системи професійної освіти публічних управлінців від спеціалізованої системи підготовки фахівців до системи спеціалізованої підготовки управлінців у межах єдиної системи вищої освіти. Визначення глобальних напрямів розвитку ефективних систем професійної освіти публічних управлінців, на які має орієнтуватися вітчизняна система: пріоритетність практичної підготовки зі збереженням фундаментальної фахової освіти; використання викладачів на основі поєднання їх педагогічних та практично-управлінських компетенцій; змістовна переорієнтація публічно-управлінської освіти із сфери соціальних наук на бізнес та менеджмент з виокремленням соціальної специфіки управлінської діяльності; узгодження змісту професійної освіти публічних управлінців з кваліфікаційними вимогами до посад та визначеними ними критеріїв професійної компетентності; формування лідерських якостей публічних управлінців у контексті соціоцентричних цінностей та етичних стандартів; постійний моніторинг ефективності освітніх програм.Дістали подальшого розвитку: визначення специфіки публічного регулювання сфери вищої професійної освіти публічних управлінців як предмета дослідження, що визначається на перетині управління трансформаційними процесами в освіті та публічному управлінні. Розуміння публічного регулювання професійної управлінської освіти як комплексного механізму забезпечення професіоналізму управлінських кадрів, основними складовими якого є інституційний підхід до процесу регулювання. Впровадження в діяльність: Дніпровської академії неперервної освіти, Павлоградської районної ради, Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації. . Галузі використання: державні органи управління, заклади вищої освіти, інформаційні системи електронного навчання, освітні центри навчання.^UObject: public regulation of training in the higher education system. Objective: The study is to determine the prerequisites, basic characteristics and mechanisms for optimizing public regulation of training for public administration in the higher education system of Ukraine. Methods: The theoretical and methodological basis of the study were modern system methods: patterns of system development and system of activities. With the help of deductive and historical methods, the theoretical and historical principles of the genesis of the system of personnel training for public authorities and local self-government in our country and its public regulation are summarized. The structural and functional approach was used to clarify the place of this phenomenon in the staffing of reforms in the public sphere. Applying a system-model approach, a modern model of public regulation of the system of professional education of public managers is proposed. Results: determined by the personal contribution of the author in solving current scientific problems in the field of public administration science and administration, which is to determine the specifics and areas of optimization of public regulation of training for public administration in higher education in Ukraine. Novelty: public regulation of professional education of managers is defined as a process of creating optimal conditions for the formation of professional competence in the field of public administration and administration in the course of its acquisition by subjects of higher education. Public regulation of professional education of managers is presented as a complex mechanism of its functioning and development in the form of an integrated model design.Improved: understanding of the direction of development of the domestic system of professional education of public managers from a specialized system of training to a system of specialized training of managers within a single system of higher education. Defining global directions of development of effective systems of professional education of public managers, on which the domestic system should be guided: priority of practical training with preservation of fundamental professional education; use of teachers on the basis of a combination of their pedagogical and practical-managerial competencies; meaningful reorientation of public management education from the field of social sciences to business and management with emphasis on the social specifics of management; harmonization of the content of professional education of public managers with the qualification requirements for positions and the criteria of professional competence defined by them; formation of leadership qualities of public managers in the context of sociocentric values ​​and ethical standards; constant monitoring of the effectiveness of educational programs.Received further development: determining the specifics of public regulation of higher professional education of public managers as a subject of study, which is determined at the intersection of management of transformational processes in education and public administration. Understanding of public regulation of professional management education as a complex mechanism for ensuring the professionalism of management staff, the main components of which are the institutional approach to the regulatory process. Implementation: Dnipro Academy of Continuing Education, Pavlograd District Council, Department of Education and Science of Dnipropetrovsk Regional State Administration. . Areas of use: government agencies, higher education institutions, e-learning information systems, educational training centers.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського