Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (22)Книжкові видання та компакт-диски (45)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=РОМАТ$<.>+<.>A=ЕВГЕНИ$<.>+<.>A=ВИКТОРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Ромат Є.В. 
Державне управління рекламною діяльністю в Україні (теоретико-методологічний аспект): Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Є.В. Ромат ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2004. — 36 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади державного управління рекламною діяльністю. Запропоновано визначення понять "державне управління рекламною діяльністю", "державна політика в галузі реклами", "система громадського саморегулювання рекламної діяльності", "маркетинг державного управління". Проведено аналіз головних елементів, принципів, форм державного управління рекламною діяльністю. Досліджено генезис та сучасний стан української реклами. Запропоновано концептуальні моделі державного управління рекламною діяльністю, на базі яких розроблено підходи щодо вдосконалення його інституційної системи. Визначено основні напрями трансформації моделей даного типу. Виявлено центральне протиріччя державної політики в галузі реклами та запропоновано підходи щодо його розв'язання. Досліджено інституційні засади державного управління рекламною діяльністю в Україні, розглянуто комплекс проблем, пов'язаних з її нормативно-правовим забезпеченням, а також особливості системи органів центральної виконавчої та судової влади, регулювання реклами органами місцевого самоврядування та формування системи саморегулювання рекламної діяльності. Проведено комплексний аналіз її функціонування в Україні, виявлено основні напрями взаємодії органів державного управління з даною системою. Охарактеризовано систему рекламних комунікацій органів державної влади у взаємозв'язку з іншими засобами маркетингових комунікацій. Конкретизовано можливості застосування принципів маркетингу в державному управлінні. Обгрунтовано підходи щодо формування комунікаційних стратегій органів державного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81-21 +
Шифр НБУВ: РА329974

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського