1. |
Рум'янцева К.Є. Підготовка майбутніх економістів до розв'язування творчих фахових завдань засобами моделювання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.Є. Рум'янцева ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.Розкрито сутність поняття "творчі фахові завдання" та сформульовано основні вимоги до них. Розкрито критерії, показники та рівні досліджуваної готовності. Розроблено й обгрунтовано модель процесу формування готовності майбутніх економістів до розв'язання творчих фахових завдань з урахуванням визначених критеріїв, показників і рівнів готовності (низький, середній і високий) до розв'язання творчих фахових завдань і запропонованих педагогічних умов (використання математичного, імітаційно-ігрового та комп'ютерного моделювання). Зазначено, що проведена експериментальна робота підтвердила дієвість розробленої моделі та педагогічних умов. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР) + Шифр НБУВ: РА368359
Рубрики:
Географічні рубрики:
|