Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Тематичний інтернет-навігатор (2)Реферативна база даних (23)Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=САВРАС$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=ЗІНОІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Саврас І.З. 
Велике підприємництво в умовах ринкової трансформації економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / І.З. Саврас ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2004. — 20 с. — укp.

З'ясовано сутність великого підприємництва та запропоновано його наукове визначення. Розроблено класифікацію критеріїв та функцій великих підприємств. Досліджено еволюцію наукових концепцій їх розвитку. Виділено закономірності функціонування великих підприємств у різних економічних системах. Здійснено комплексний аналіз великого вітчизняного підприємництва й охарактеризовано особливості його розвитку. Обгрунтовано необхідність державної підтримки та запропоновано заходи щодо удосконалення механізму регулювання діяльності великих підприємств. Наведено рекомендації, спрямовані на покращення умов їх функціонування та розвитку у період складних економічних трансформацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-131.1 + У9(4УКР)301 +
Шифр НБУВ: РА334433

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Кисельов К. С. 
Регулятивні чинники динаміки креативності особистості майбутнього вчителя початкових класів у процесі навчальної діяльності / К. С. Кисельов. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт – креативність майбутніх вчителів початкових класів; мета – визначити регулятивні чинники та розробити систему засобів розвитку креативності особистості майбутніх вчителів початкових класів у процесі навчальної діяльності; новизна – вперше визначено регулятивні предиктори креативності особистості майбутніх учителів початкової школи, серед яких провідними є імпліцитні теорії креативності, художньо-естетичні потреби та мотивація оволодіння професією; вперше визначено динаміку та структуру креативності особистості майбутніх вчителів початкових класів у процесі навчання у вищій школі; розширено уявлення про типологію креативності особистості у студентському віці через встановлення її профілів у майбутніх вчителів початкових класів на різних етапах професійної підготовки; розширено уявлення про можливості психологічного супроводу процесу розвитку креативності особистості у студентському віці для оптимізації їх подальшої професійної адаптації; розширено уявлення про регулятивні кореляти креативності особистості вчителя початкових класів, серед яких найбільш значущими є зв'язки із самооцінкою креативності, емоційністю, вольовими якостями готовності до ризику та завзятості, актуалізацією соціальних потреб; дістала подальшого розвитку система знань про психологічні засоби розвитку креативності особистості майбутнього вчителя початкових класів; результати – розроблено й апробовано програму розвитку креативності особистості у студентському віці для оптимізації їх подальшої професійної адаптації. Результати можуть бути використані в закладах вищої освіти під час створення умов ефективного розвитку креативності майбутніх вчителів початкових класів у процесі навчальної діяльності, а також при розв'язанні проблеми самореалізації майбутніх педагогів, поліпшення їх професійної адаптації, особистісного та професійного зростання. Результати дисертаційного дослідження впроваджені у навчальний процес закладів вищої освіти України; галузь – психологія.^UObject – creativity of future primary teachers; goal – to identify regulatory factors and develop a system of means for developing the creativity of the personality of future primary teachers in the course of educational activities; novelty – regulatory predictors of the creativity of the personality of future primary school teachers have been identified for the first time, among which the leading ones are implicit theories of creativity, artistic-aesthetic needs and motivation to master the profession; the dynamics and structure of the creativity of the personality of future primary teachers in the process of higher education have been identified for the first time; understanding of the personality creativity typology at the student age has been increased by establishing its profiles among future primary teachers at various stages of training; understanding of the possibilities of psychological support for the development of personality creativity in student age has been increased to optimize their further professional adaptation; understanding of regulatory correlations of the creativity of the primary teacher's personality has been increased, among which the most significant are the links with self-esteem of creativity, emotionality, strong-willed qualities of preparedness for risk and perseverance, and the actualization of social needs; a system of knowledge about the psychological means of developing the creativity of the personality of the future primary teacher has been further developed; results – a program for the development of personality creativity in student age has been developed and tested to optimize their further professional adaptation. The results can be used in higher education institutions in creating conditions for the effective development of the creativity of future primary teachers in the course of educational activities, as well as in solving the problem of self-realization of future teachers, improving their professional adaptation, personal and professional development. The results of the dissertation study have been introduced into the educational process of higher educational institutions of Ukraine; area – psychology.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Саврасов А. М. 
Вивчення механізмів реакцій з гамма-квантами та легкими частинками за допомогою активаційного методу / А. М. Саврасов. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертація присвячена експериментальному дослідженню реакцій з гамма-квантами та легкими частинками за допомогою активаційного методу. В роботі вперше отримані середньозважені виходи реакцій з гальмівними γ-квантами для десяти ядер, як в області гігантського дипольного резонансу, так і вищих енергій. Показано домінування статистичних механізмів у більшості фотоядерних реакцій з вильотом нейтронів і гамма-квантів та нестатистичних механізмів в реакціях з вильотом заряджених частинок. Вперше отримані перерізи та ізомерні відношення перерізів для тринадцати ядер в реакціях с зарядженими частинками та нейтронами. Отримані ізомерні відношення виходів для дванадцяти фрагментів фотоділення шести важких актинидів. На базі статистичної моделі, яка використовується у відкритих програмних кодах, отримані середні кутові моменти. Встановлено відсутність зростання величин середніх кутових моментів з ростом масового числа для непарно-парних важких ядер на відміну від парно-непарних. З високою точністю визначені величини енергій збудження перших збуджених рівнів двох ядер, які є важливими як для визначення енергії бета-розпаду з найнижчою енергією, так і для уточнення граничної енергії атомно-ядерного процеса.^UThesis is devoted to the experimental investigation of reactions with γ-rays and light particles by activation method. A flux-weighted average yields have been obtained for the first time for the reactions with bremsstrahlung γ-rays at ten nuclei both in the giant dipole resonance region and for higher energies. The domination of the statistical mechanism has been shown for the most of the photonuclear reactions with escaping of neutrons and γ-rays and nonstatistical mechanisms for reactions with escaping of charged particles. For the first time the cross-sections and isomeric cross-section ratios have been measured for the thirteen nuclei in reactions with light particles and neutrons. The measurement of isomeric yields ratios has been performed for the twelve photofission fragments, created in reactions on six heavy actinides. For these fragments the average angular moments have been obtained based on the statistical model which used in the free codes. There is no increasing of the average angular moments values at increasing of atomic number for odd-even heavy nuclei as opposed to even-odd ones. The precise measurement of the excitation energy of the first excited levels has been obtained for two nuclei. It is important both for defining of the lowest beta-decay energy value and for more accurate definition of the end-point energy for atomic-nuclei process.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського