Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (73)Книжкові видання та компакт-диски (70)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=САРКІСЯН$<.>+<.>A=ГАНН$<.>+<.>A=ОВСЕПІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Ганначенко С.Л. 
Економічна роль держави у формуванні українсько-російських торговельних відносин в агропродовольчій сфері: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / С.Л. Ганначенко ; НАН України. Ін-т екон. прогнозування. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено економічну роль держави у розвитку українсько-російських торговельних відносин в агропродовольчій сфері. Запропоновано шляхи їх активізації та раціоналізації. Обгрунтовано концептуальні засади державного впливу на формування та розвиток зовнішньої торгівлі, систематизовано основні методи та інструменти державного регулювання. Проаналізовано питання формування експортного потенціалу АПК України на російському напрямі, тенденції розвитку експортно-імпортних операцій в агропродовольчій сфері й основні правові документи щодо їх регулювання. Досліджено спільні та відмінні погляди України та Росії у процесі приєднання до СОТ щодо питань внутрішньої державної підтримки сільськогосподарських товаровиробників, рівня імпортних тарифів та експортних субсидій. Запропоновано можливий сценарій подальшого розвитку українсько-російських торговельних відносин після вступу обох держав до СОТ. З метою підвищення конкурентоспроможності агропродовольчої продукції сформовано відповідні заходи державного впливу. Проаналізовано Угоду про Єдиний економічний простір (ЄЕП) та визначено напрями спільної аграрної політики країн-учасниць ЄЕП з метою активізації українсько-російської торгівлі у даній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843.9 + У9(4РОС)843.9 +
Шифр НБУВ: РА334195

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Саркісян Г.О. 
Розробка технології виноградного соку з високим вмістом фенольних сполук: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.18.13 / Г.О. Саркісян ; Одес. нац. акад. харч. техн. — О., 2009. — 18 с. — укp.

Проведено аналіз діючих технологій виноградного соку. Показано, що за класичної технології виноградного соку втрачається значна кількість фенольних сполук, що знаходиться в насінні, гребені та шкірці. Досліджено вплив різних видів попередньої обробки тонкоподрібненої виноградної маси теплової, ультразвукової, ферментативної, впливу кислотності на вміст фенольних сполук у соці. Досліджено процес відділення соку від тонкоподрібненої виноградної маси методом центрифугування, та вплив розміру частин під час подрібнення на вихід соку. Проведено фізико-хімічний аналіз зразків соку та проаналізовано зразки соку, одержані за традиційною та розробленою технологіями. Визначено вміст сильного антиоксиданту - ресвератролу у зразках соку та анатомічних частинах винограду, досліджено його антиоксидантну активність. Розроблено технологію виноградного соку з високим вмістом фенольних сполук і швидкорозчинного виноградного чаю з виноградних вичавок. Обгрунтовано параметри процесу пастеризації, які забезпечують гарантовану тривалу біологічну стійкість готової продукції. Розроблено проект нормативної документації на виробництво виноградного соку з високим вмістом фенольних сполук. Технологія захищена патентом України на корисну модель, проведено промислову апробацію розробленої технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л961.92/99 +
Шифр НБУВ: РА368649

Рубрики:

      
3.

Саркісян М.В. 
Удосконалення методів психологічного і примусового регулювання швидкостей руху на автомобільних дорогах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.04 / М.В. Саркісян ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано механізми психологічного й примусового регулювання швидкостей руху на автомобільних дорогах. Розкрито суть інформаційної взаємодії водія з середовищем руху. Наведено технологію формування необхідного співвідношення між мотивами та метою діяльності водія, з використанням цілеспрямованої дії на інформаційні характеристики поля сприйняття водія, формування необхідних для забезпечення заданої швидкості руху фукціональних норм поведінки водія та жорсткості їх цільових установок. Запропоновано методики, алгоритми й тексти програм для ПЕОМ, які дають змогу розраховувати необхідні інформаційні характеристики, функціональні норми швидкостей руху та жорсткості цільових установок. Наведено рекомендації щодо застосування поперечної розмітки дороги для примусового регулювання швидкостей руху на автомобільних дорогах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.2 +
Шифр НБУВ: РА325412

Рубрики:

      
4.

Ганніченко 
Формування комунікативної компетенції майбутніх економістів засобами дидактичної гри у процесі мовної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Тетяна Анатоліївна Ганніченко ; Херсонський держ. ун-т. — Херсон, 2009. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913-2 + Ш143.21-913-2
Шифр НБУВ: РА365838

Рубрики:

      
5.

Саркісян Г. С. 
Обґрунтування потрібної міцності нежорсткого дорожнього одягу за критерієм граничної рівності / Г. С. Саркісян. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі представлено нове вирішення актуальної науково-практичної задачі щодо призначення потрібного загального модуля пружності нежорсткого дорожнього одягу з урахуванням критерію граничної поздовжньої рівності покриття на останній рік експлуатації перед капітальним ремонтом. Удосконалено модель взаємодії транспортного навантаження та дорожнього одягу з урахуванням рівності покриття шляхом врахування приведеної маси системи до точки удару. Удосконалено модель зміни рівності покриття, де приріст індексу рівності у часі розглядається як функція параметрів, які було визначено як найбільш вагомі. На основі результатів моделювання напружено-деформованого стану конструкції нежорсткого дорожнього одягу встановлено значення граничного коефіцієнту динамічності навантаження та граничної рівності покриття. За результатами дослідження обґрунтовано значення потрібного модуля пружності дорожнього одягу з урахуванням критерію граничної поздовжньої рівності покриття.^UThe thesis offers a new solution of the relevant scientific and practical issue of assigning the required general modulus of elasticity of non-rigid pavement, taking into account the criterion of maximum longitudinal roughness of coverage for the last year of operation before overhaul. Relevant theoretical and experimental studies on the interaction of a pneumatic or rigid wheel with a coating are analyzed. The analysis finds that there is a relationship between the roughness of coverage and the strength of the pavement, which opens the possibility of determining the strength of the structure of non-rigid pavement, which provides a given level of coverage for the last year of operation before overhaul. A significant disadvantage of existing solutions is the lack of consideration of the deformable properties (modulus of elasticity) of pavement. Based on the results of the analysis of existing approaches to consider the impact of vehicle wheels on the construction of pavement when overcoming the unevenness of the road surface, a calculation scheme for determining the dynamic factor. The scheme of determining the dynamic factor allows to take into account the additional load on the pavement, which occurs when the wheel interacts with the unevenness of the pavement. For the first time, the factor of bringing the mass of the “vehicle – pavement” system to the point of impact is considered when calculating the load dynamic factor on non-rigid pavement. The model of change of coverage roughness, where increase in the roughness index over time is considered as a function of such parameters. The adequacy of the developed model of changing the roughness of coverage is confirmed by statistical processing of experimental data obtained by the thesis author and other researchers on public roads with different service life, and calculated data under the theoretical model. The stress-strain state of the construction of non-rigid pavement with the use of different load dynamic factors is simulated. The results of modeling the stress-strain state of the structure of non-rigid pavement show that the tensile strength of asphalt concrete layers is the most “sensitive” to dynamic loads. The limit value of the dynamic factor under the condition of the admissible disturbance ratio is established. The paper proposes a method for determining the required modulus of elasticity of non-rigid pavement by the criterion of marginal roughness of coverage by iterations, based on a model for predicting the roughness of coverage for the last year of operation of non-rigid pavement before overhaul. To simplify the calculations, a nomogram and the procedure for determining the required modulus of elasticity of the non-rigid pavement structure by the criterion of marginal roughness of coverage using a nomogram are developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського