Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (24)Книжкові видання та компакт-диски (60)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=СЛУЦЬК$<.>+<.>A=ЄВГЕН$<.>+<.>A=ЄВГЕНОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Слуцька Т. І. 
Кримінальна відповідальність за перевищення влади або службових повноважень: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.08 / Т. І. Слуцька ; Держ. НДІ МВС України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано критерії розмежування понять "владні повноваження" та "службові повноваження" службової особи. Наведено класифікацію ознак службової особи, обгрунтування щодо закріплення єдиного поняття "посадова особа" у вітчизняному законодавстві. Акцентовано увагу на відмежування злочину, передбаченого ст. 365 КК, від зловживання владою або службовим становищем (ст. 364 КК), кваліфікованого складу катування (ч. 2 ст. 127 КК) та примушування давати показання (ст. 373 КК). Проведено комплексний аналіз кваліфікуючих ознак і особливостей призначення покарання за вчинення злочину, передбаченого ст. 365 КК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)127
Шифр НБУВ: РА376156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Слуцький М.Г. 
Управління проектами будівництва композитних плавучих споруд: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / М.Г. Слуцький ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2006. — 21 с. — укp.

Проаналізовано світовий і вітчизняний досвід будівництва композитних плавучих споруд. Розглянуто сучасні принципи та методи управління проектами у даній галузі суднобудування, розроблено наукові засади даного процесу. Встановлено, що для будівництва композитних плавучих споруд найбільш раціональними є трирівнева система керування виробництвом. Для моделювання функціональних задач використано напрямлені графи, що відображають типові фрагменти технічної підготовки суднобудівного виробництва. Вперше розроблено математичну модель керування суднобудівним виробництвом, запропоновано алгоритми її розрахунку. Визначено базові принципи проектування автоматизованої системи керування будівництвом композитних плавучих споруд. Результати наукового досліження впроваджено у виробництво та рекомендовано використовувати на суднобудівних підприємствах України та країн СНД.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.4-210.301 +
Шифр НБУВ: РА343938

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Слуцька О. М. 
Удосконалення системи оцінювання якості піноутворювачів для гасіння пожеж / О. М. Слуцька. — Б.м., 2019 — укp.

В дисертації розкрито особливості впливу ряду чинників на достовірність результатів оцінювання показників якості піноутворювачів для гасіння пожеж як підґрунтя підвищення ефективності їх застосування для пожежогасіння і протипожежного захисту об'єктів. Уперше визначено параметри процесів вільного горіння н-гептану, бензину автомобільного і бензину-розчинника для гумової промисловості в умовах випробувань з гасіння модельних вогнищ пожежі, а також кількісно охарактеризовано процеси взаємодії піни низької та середньої кратності, генерованої з робочих розчинів ряду піноутворювачів загального та спеціального призначення, з полум'ям цих горючих рідин. Розроблено процедуру оцінювання впливу чинників на вогнегасну ефективність та ізолювальну здатність піни низької кратності під час гасіння горючих рідин, а також процедуру визначення температурного діапазону застосування піноутворювачів. Обґрунтовано необхідність і здійснено коригування нормованих переліку і значень ряду показників якості піноутворювачів та методів випробувань з їх оцінювання, а також виявлено шляхи підвищення достовірності результатів випробувань з визначення показників якості піноутворювачів.^UIn dissertation work is solved specific features of the influence of a number of factors on the reliability of the results of evaluation of the quality performance of foam concentrates for fire-fighting were disclosed as basis of raising efficiency of their application for fire-fighting and fire protection of facilities. In particular, a number of parameters were revealed of free burning processes of n-heptane, petrol, and naphtha under conditions of testing involving extinguishing of test fires as well as processes of interaction of low and medium expansion foam generated of foam solutions of a number of general and special purpose foam concentrates with flame when extinguishing these combustible liquids. Methodology was developed for the estimation of influence of the method and parameters of foam application and some other factors upon fire fighting efficiency of low expansion foam when extinguishing combustible liquids as well as that for the determination of temperature range of application of foam concentrates. Necessity was substantiated and correction was done of the standardized list of quality performance of foam concentrates and some of their values as well as appropriate test methods for their evaluation. Some ways of raising reliability of the results of the tests for the determination of quality performance of foam concentrates were substantiated using available methods of mathematical treatment of experimental results.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Євгеньєва Є. О. 
Граничні режими із сингулярним загостренням у квазілінійних параболічних рівняннях / Є. О. Євгеньєва. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертаційна робота присвячена дослідженню двічі нелінійних параболічних рівнянь з сингулярними граничними даними. Метою роботи є вивчення поведінки розв'язків таких задач залежно від характеру загострення граничної функції, а також дослідження поведінки розв'язків квазілiнійних параболічних рівнянь з виродженим потенціалом абсорбції. Робота має теоретичний характер. Для досягнення мети розвинуто та удосконалено метод енергетичних оцінок, що є одним з важливих результатів дисертаційного дослідження. Зокрема, отримано точні верхні оцінки слабких розв'язків квазiлiнiйних параболічних рівнянь залежно від ступеня сингулярності граничних даних. Такі результати дали змогу отримати оцінки слабких розв'язків квазiлiнiйних параболічних рівнянь з абсорбцією незалежно від поведінки на границі.^UThe thesis is devoted to investigation of doubly nonlinear parabolic equations with singular boundary data. The goal is to study the behavior of solutions of such problems depending on the character of peaking of boundary function, and to investigate the behavior of solutions of quasilinear parabolic equations with degenerated absorption potential. The work is theoretical. To achieve the goal, the method of energy estimates is developed and improved, which is one of the important results of the thesis research. In particular, precise upper estimates of weak solutions of quasilinear parabolic equations are obtained, depending on the level of singularity of the boundary data. Such results allow obtaining estimates of weak solutions of quasilinear parabolic equations with absorption regardless of the behavior at the boundary.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Слуцька Т. В. 
Клінічні та нейроімунні особливості перебігу рекурентних бронхітів у дітей з синдромом вертебробазилярної артеріальної системи / Т. В. Слуцька. — Б.м., 2021 — укp.

Метою дисертації було підвищити ефективність реабілітаційно-профілактичних заходів у дітей, хворих на рекурентний бронхіт (РБ) із супутнім синдромом вертебробазилярної артеріальної системи (СВБАС), на підставі розробки алгоритму ранньої діагностики та медикаментозної корекції порушень нейрогенної регуляції секреторно-евакуаторних та імунних функцій слизової оболонки бронхів. Робота засновується на власних спостереженнях, клінічних, інструментальних, лабораторних методах дослідження, а також результатах лікування хворих на РБ із супутнім СВБАС. Оцінювались безпосередні та віддалені результати лікування.^UThe purpose of the dissertation was to increase the effectiveness of rehabilitation and prophylactic measures in children with recurrent bronchitis (RB) and accompanying vertebrobasilar arterial system syndrome (VASS), based on the development of an algorithm for early diagnosis and medication correction of neurogenic regulation of the bronchial mucosa secretor-evacuatory and immune functions. The work is based on own observations, clinical, instrumental, laboratory methods of research, as well as the results of treatment of patients with RB and VASS. The direct and long-term results of treatment were evaluated.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Слуцький Я. С. 
Теорія і практика соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів у системі вищої освіти США / Я. С. Слуцький. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та наукове розв’язання проблеми соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів у системі вищої освіти США. Надано трактування основним дефініціям дослідження; систематизовано та проаналізовано джерельну базу вітчизняних та зарубіжних дослідників. Методологічний інструментарій було визначено, спираючись на емпірично-індуктивну (що включає дескриптивне та описове методологічне знання) та аксіоматично-дедуктивну (що складається з прескриптивного і нормативного методологічного знання) засади. Досліджено відповідні методологічні підходи (системний, культурологічній, історичний, гуманістичний, синергетичний, компетентнісний, особистісно зорієнтований, праксеологічний), принципи (об’єктивності, детермінізму, оптимальності, етичний, поєднання цілісного й аспектного підходів, опису – пояснення – прогнозування) та методи (загальнонаукові (аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, аналогія, конкретизація, системний аналіз, діалектичний) та професійно-спрямовані (індуктивно-дедуктивний, моделювання, порівняльно-історичний, діахронно-синхронного аналізу, системно-структурний, аксіоматичний)). Визначено чинники, принципи та функції, що є інструментарієм подолання соціально-академічних та структурно-педагогічних проблем у процесі соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів в університетах та коледжах США. Ґрунтуючись на авторських критеріях, розроблено періодизацію становлення та розвитку соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів у системі вищої освіти США, що визначилася наступними етапами: I етап – організаційно-установчий (1911–1919 рр.), II етап – нормативно-правовий (1920–1960 рр.), III етап – інституційно-структурний (1961–1972 рр.), IV етап – консультативно-міжнародний (1973–1989 рр.), V етап – оновлювально-модернізаційний (1990–1999 рр.), VI етап – інноваційно-безпековий (2000–2005 рр.), VII етап – глобалізаційно-інтегрувальний (2006 р.–наш час). Змодельовано систему соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів у закладах вищої освіти США, що складається з відповідних блоків (суб’єкт-суб’єктного, методологічного, змістового, оцінного, засобів діагностики, результативного), компонентів (емпірично-індуктивного, аксіоматично-дедуктивного, полікультурного, медіа освіти, змістового, технологічного) та елементів (соціально-культурного, соціально-психологічного, лінгвістичного). Досліджено програми соціально-культурної підготовки, соціально-психологічного консультування, лінгвістичної підготовки іноземних студентів у ЗВО США, а також сутність технологій полікультурної (що базується на інформаційно-соціокультурному, міжособистісному та особистісно-програмному підтипах) та медіа освіти (що ґрунтується на відеоконтенті, аудіоконтенті, друковах засобах та інтернет-технологіях). Представлено сучасний стан соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів у закладах вищої освіти України у єдності соціально-культурного, соціально-психологічного та лінгвістичного спрямувань. Схарактеризовано перспективні напрями розвитку української практики соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів на національному, регіональному та університетському рівнях.^UThe thesis provides theoretical generalization and scientific solution of the problem of social and pedagogical support of foreign students in the US higher education system. The status of the problem with social and pedagogical support of foreign students has been described, defines and specifies the definitions of the academic research. The definition of the methodological tools made it possible to outline positions that have enabled to build an algorithm and research structure, including empirical and inductive position, which includes descriptive, as well as descriptive and methodological knowledge, and axiomatic and deductive position, which consists of prescriptive and normative methodological knowledge. It was found that the study methodology for social and pedagogical support of foreign students is based on the definition of approaches (system, cultural, historical, humanistic, synergistic, competence-based) that made it possible to analyse the support system. To support findings of the study, a set of principles has been used, including objectivity, determinism, optimality, ethical principle, combination of holistic and aspectual approaches, description-explanation-prediction. Various study methods have been used, which are divided into general scientific (analysis, synthesis, generalization, comparison, analogy, concretization, system analysis, dialectical) and professionally oriented methods (inductive and deductive, modeling, comparative and historical, diachronic and synchronic analysis, system and structural, axiomatic)). Factors, principles and functions, which are tools for overcoming the social, academic, structural, pedagogical problems in the process of foreign students’ social and pedagogical support at the US HEI has been determined. Based on the authors criteria, hind-sight study of the social and pedagogical support of foreign students in the US has been conducted in the unity of seven stages: I stage – organizational and establishment (1911–1919), II stage – normative and legal (1920–1960), III stage – institutional and structural (1961–1972), IV stage – advisory and international (1973–1989), V stage – renewing and modernization (1990–1999), VI stage – innovation and security (2000–2005), VII stage – globalization and integration (2006 up to the present). A model of social and pedagogical support of foreign students in the US higher education system has been developed, which consists of relevant blocks (subject and subjective, methodological, content-related, evaluative, block of diagnostic tools, effective), components (empirical and inductive, axiomatic and deductive, multicultural, media education, content-related, technological) and elements (educational and cultural, psychological, and linguistic). The analysis of educational and cultural programs made it possible to reach conclusion on the peculiarities of the adaptation and preparation process. The study of the basics of psychological support in the US higher education institutions was based on the «culture shock», which directly affects the psychological processes of individual. The analysis of the linguistic training of foreign students in the US higher education institutions made it possible to identify communication skills as one of the most important components of effective academic and social interaction. Three subtypes of multicultural education technology were identified, such as: informational and sociocultural, interpersonal, and personal and program. Media education technology represents the technology, which is characterized by the use of complex of media tetrad, namely: video content, audio content, printed media, Internet technologies. The qualitative level of social and pedagogical support of foreign students in higher education institutions of Ukraine has been presented from the point of view of the acculturation triad elements (educational and cultural, linguistic, psychological). Areas contributing to the improvement of the effectiveness of Ukrainian practice of social and pedagogical foreign students’ support have been identified at the national, regional and university levels.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського