Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (43)Книжкові видання та компакт-диски (54)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>A=СУРА$<.>+<.>A=ІННА$<.>+<.>A=ГЕННАДІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Суран В.В. 
Багатофотонна іонізація атомів лужноземельних елементів: Автореф. дис... д-ра фіз.-мат. наук: 01.04.05 / В.В. Суран ; НАН України. Ін-т фізики. — К., 1999. — 35 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В333.212.3,022

Рубрики:

      
2.

Сурай І.Г. 
Державне управління аграрним сектором економіки України: функціонально-структурний аспект: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / І.Г. Сурай ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено функціонально-структурний аспект державного управління аграрним сектором економіки України. Проаналізовано теоретико-методологічні засади та основні напрями державного управління аграрною сферою, визначено його функції, структуру та тенденції розвитку. З'ясовано специфіку й обгрунтовано основні завдання реформування державного управління аграрним сектором економіки України. Узагальнено існуючі моделі керування аграрною сферою у країнах з ринковою економікою та встановлено можливості використання міжнародного досвіду в Україні. Розроблено пропозиції щодо удосконалення функціональної та організаційної структур державного управіння аграрним сектором економіки України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-21 +
Шифр НБУВ: РА335048

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Сура Н.А. 
Навчання студентів університету професійно орієнтованого спілкування іноземною мовою: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.А. Сура ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано процес навчання студентів університету іншомовного професійно орієнтованого спілкування і запропоновано використання ідей мотивації та діалогізації навчання як едагогічної умови, що сприяють ефективності цього процесу. Подано детальне змістовне трактування кожної з умов і механізми їх впровадження в практику викладання іноземної мови у ВНЗ. Розвинуто наукові ідеї щодо формування у студентів здатності іншомовного професійно орієнтованого спілкування, що розглянуто як найважливішу умову професійної компетенції майбутніх фахівців. Удосконалено педагогічну технологію, а також розкрито суть, зміст та специфіку навчання студентів щодо професійно орієнтованого спілкування іноземною мовою у сфері ділових контактів з зарубіжними партнерами та колегами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2 +
Шифр НБУВ: РА335010

Рубрики:

      
4.

Сурай А. С. 
Формування та функціонування ринку житлової нерухомості: регіональний аспект: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / А. С. Сурай ; Луц. нац. техн. ун-т. — Луцьк, 2011. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність регіонального ринку житлової нерухомості, регіональної житлової нерухомості як товару, розроблено підходи до її класифікації. Обгрунтовано можливості удосконалення фінансово-економічних інструментів регулювання цього ринку. Удосконалено підходи до аналізу й оцінювання формування та функціонування регіональних ринків житлової нерухомості. Досліджено сучасний стан ринку житлової нерухомості регіонів України. Визначено перспективи формування регіонального ринку житлової нерухомості та розроблено заходи щодо підвищення ефективності його функціонування. Розроблено модель оцінювання вартості регіональної житлової нерухомості, елементи якої спрямовані на мінімізацію ризиків всіх учасників ринку та проведено її апробацію на прикладі ринку житлової нерухомості Черкащини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.515
Шифр НБУВ: РА383250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Григор'єва С. М. 
Еволюція системи професійної підготовки державних службовців в Україні / С. М. Григор'єва. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації викладено результати наукового осмислення еволюції системи професійної підготовки державних службовців у незалежній Україні та отримані нові наукові результати, що в сукупності розв'язують проблему осучаснення (модернізації) сутнісного наповнення системи професійної підготовки державних службовців в Україні.У дисертації уперше виокремлено та охарактеризовано основні періоди еволюції системи професійної підготовки державних службовців в Україні, а саме: зародження системи професійної підготовки державних службовців незалежної України в 1991-1995 рр.; становлення системи професійної підготовки державних службовців у 1995-2004 рр.; реформування системи професійної підготовки державних службовців у 2005-2014 рр.; європеїзація системи професійної підготовки державних службовців у 2015-2019 рр.; модернізація системи професійної підготовки державних службовців у 2020-2025 рр., для успішності якої розроблено концептуальні положення модернізації системи професійної підготовки державних службовців в Україні: концепцію модернізації, що визначає її стратегічні напрями з огляду на європеїзацію державної служби, враховує кращі освітні практики держав-членів ЄС та охоплює підготовку як вперше прийнятих на державну службу, так і осіб, які не мали професійної підготовки у галузі знань “Публічне управління та адміністрування”, та концептуальну модель, що визначає усі основні елементи системи професійної підготовки та їхні функції, прямі та зворотні зв'язки між надавачами й отримувачами освітніх послуг, посилює роль Національної академії державного управління при Президентові України в освітньому й науково-методичному процесі професійної підготовки.Удосконалено понятійно-термінологічний апарат науки “Державне управління” авторськими визначеннями понять: “еволюція системи професійної підготовки державних службовців”, “реформування системи професійної підготовки державних службовців”, “модернізація системи професійної підготовки державних службовців”, “професійна компетентність”, “професійний розвиток”. Набули подальшого розвитку систематизація досліджень професійної підготовки державних службовців і розкриття особливостей впливу Болонського процесу на систему професійної підготовки державних службовців. Вони проявляються у введенні трициклічності вищої освіти (бакалавр, магістр, доктор філософії/доктор наук), запровадженні Європейської системи трансферу та накопичення кредитів (ECTS); розширенні мобільності тих, хто навчається. Першоосновою для модернізації системи підготовки державних службовців України є потреби державного управління та, зокрема, забезпечення відповідності компетентностей як результатів професійної підготовки за рівнем вищої освіти тим професійним компетентностям, які затребувані професійною діяльністю державних службовців.Узагальнено модернізаційні тенденції професійної підготовки державних службовців у державах-членах ЄС. Вони полягають у розвиткові компетентнісного підходу до професійної підготовки й діяльності державних службовців; запровадженні професійної підготовки та організації самоосвіти протягом усього життя; функціонуванні спеціальних загальнонаціональних навчальних закладів для підготовки кадрів державної служби, у тому числі керівних; побудові освітніх програм за модульним принципом відповідно до глобальних викликів і потреб суспільства; отриманні подвійних дипломів; гармонійному поєднанні теоретичної й практичної складових підготовки; дотримання принципів та настанов Болонського процесу.Розроблено низку практичних рекомендацій з модернізації системи професійної підготовки державних службовців в Україні.^UThe dissertation highlights the results of the research of the evolution of the system of professional education for public servants in Ukraine. The author got new research results that all together resolve the problem of modernization of the content of the system of the professional education for public servants in Ukraine.In the dissertation, for the first time, the main periods of the evolution of the system of the professional education for public servants in Ukraine are highlighted and characterized. The author distinguished such periods as: the origin the system of professional education for public servants in Ukraine (1991-1995); formation the system of professional education for public servants in Ukraine (1995-2004); reforming the system of professional education for public servants in Ukraine (2005-2014); europeanization of the system of professional education for public servants in Ukraine (2015-2019); modernization the system of professional education for public servants (2020-2025). In order to successfully pass the period of modernization, the author developed the conceptual provisions of the modernization of the system of professional education for public servants in Ukraine. The concept and model of modernization are combined by these provisions. The concept of modernization the system of professional education for public servants in Ukraine determines its strategic directions, takes into account the europeanization of public service and the best practices of the EU countries. This concept encloses the professional education for both those who were enrolled to public service for the first time and those public servants who have no their educational background in public administration and management. The concept model of modernization of the system of professional education for public servants in Ukraine determines its main elements, their functions, direct communication and feedback between providers and recipients of educational services. It is also focused on strengthening the role of the National Academy of Public Administration in the education and research components of professional education.The author made an impact on refinement the concepts and terminology in the field of public administration and management. The author provided own vision of the definitions of the following terms and expressions evolution the system of the professional education for public servants, reform of the system of the professional education for public servants in Ukraine, modernization the system of the professional education for public servants, professional competencies, professional development.The authors continued to systematize studies of the system of the professional education for public servants. The particularities of the impact of the Bologna process on the system of the professional education for public servants in Ukraine were highlighted. The mentioned features are as follow implementation of the system of higher education that contain three stages (bachelor, master, doctor of philosophy/ doctor of science), implementation if the European credit system (ECTS) and widen student mobility. The bases for the modernization of the system of the professional education for public servants were withdrawn from the government need assessment, necessity to ensure compliance of competencies as learning outcomes with those competencies that are needed for professional activities of public servants.Modernization trends in the system of the professional education for public servants in the EU were identified. Firstly, it is the development of a competency-based approach to the education and activities of public servants. Secondly, it is the organization of life-long learning. Thirdly, it is functioning of the specialized national educational institutions for the education and training of public servants, in particular for those servants who hold top positions. Fourth, it is the modular principle used for education program curricula, which correspond to the global challenges and needs of the society. Fifthly, it is an opportunity to obtain double diploma degree; harmonic combination of theory and practice; compliance with the principles of the Bologna process.Practical recommendations for the modernization the system of the professional education for public servants in Ukraine were also developed by the author.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Мудренко Н. В. 
Механізми координації діяльності органів державної влади України у сфері зовнішніх зносин: автореферат дис. ... д.філософ : 281 / Н. В. Мудренко. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертаційна робота є комплексним дослідженням, у якому обґрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження механізмів координації діяльності органів державної влади у сфері зовнішніх зносин та на підставі аналізу зарубіжного і українського досвіду застосування механізмів координації діяльності органів державної влади у сфері зовнішніх зносин запропоновані науково обґрунтовані пропозиції з удосконалення цих механізмів в Україні.Дисертантом уперше застосовано сім авторських ключових критеріїв координації діяльності органів державної влади у сфері зовнішніх зносин: (1) законодавче закріплення за зовнішньополітичним відомством функції координації діяльності органів державної влади у сфері зовнішніх зносин; 2) погодження органами державної влади з зовнішньополітичним відомством заходів міжнародного характеру (візити, переговори, публічні заяви тощо); 3) обов’язковість інформування зовнішньополітичного відомства державними органами про зміст службових контактів з посадовими особами іноземних держав; 4) участь закордонних дипломатичних установ у візитах офіційнихделегацій державних органів до іноземних держав; 5) обов’язковість звітування перед зовнішньополітичним відомством державних органів за результатами участі у заходах міжнародного характеру за кордоном та в державі перебування; 6) способи координації міжнародної діяльності органів місцевого самоврядування; 7) порядок підготовки, погодження та затвердження директивних документів) для здійснення аналізу зарубіжного досвіду механізмів координації діяльності органів державної влади у сфері зовнішніх зносин 30 держав світу та України.^UThe dissertation is a comprehensive study that substantiates the theoretical and methodological foundations of the study of mechanisms of coordination of activities of state authorities in the sphere of external relations, and based on an analysis of foreign and Ukrainian experience of applying mechanisms of coordination, scientifically grounded proposals for improving these mechanisms in Ukraine are proposed.For the first time, the author uses seven key criteria of coordination of the activities of public authorities in the sphere of external relations: (1) the Ministry of Foreign Affairs is legally authorized to execute the function of coordination of the activities of public authorities in the sphere of external relations; 2) the legally binding requirement of the public authorities to receive approval of the Foreign Ministry on foreign visits, negotiations, public statements, etc.; 3) the obligation of the public authorities to inform the Foreign Ministry about the content of their official contacts with foreign officials; 4) inclusion of diplomatic missions representatives in the official delegations of public authorities during their visits to the country of residence; 5) the obligation of public authorities to report to the Foreign Ministry on the results of theirparticipation in international events abroad and in the country of residence; 6) ways of coordination of international activity of local self-government bodies; 7) the procedure for preparation and approval of directives) for the analysis of a foreign experience of coordination of activities of state authorities in the field of external relations of 30 states of the world and Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського