Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (33)Книжкові видання та компакт-диски (59)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=СЯСЬК$<.>+<.>A=ВАЛЕНТИН$<.>+<.>A=НИКИФОРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Сяський В. А. 
Контактна взаємодія криволінійних контурів пластинок і двозв'язних штампів з кутовими точками: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.02.04 / В. А. Сяський ; Луцький національний технічний університет. — Луцьк, 2009. — 20 с.: a-рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В251.101.4 ,022 + В251. 63-2, 022
Шифр НБУВ: РА370459 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Сяська Н.А. 
Методична система реалізації функцій задач в навчанні планіметрії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.А. Сяська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично й експериментально обгрунтовано методичну систему (цілі, зміст, методи, засоби, організаційні форми) реалізації функцій задач у навчанні планіметрії за умов рівневої диференціації й особистісно-орієнтованого навчання з урахуванням нового освітнього стандарту з математики. Розроблена методика враховує цілі та завдання вивчення геометрії, особливості навчальної діяльності та розв'язування задач, рівні навчальних досягнень, сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів. Зазначено, що запропоновані методичні рекомендації та система задач сприяють підвищенню ефективності вивчення курсу планіметрії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В181 р21-352 +
Шифр НБУВ: РА340335

Рубрики:

      
3.

Валентинов В.Л. 
Соціально-економічні передумови розвитку сільськогосподарської кооперації: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / В.Л. Валентинов ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Висвітлено основні методологічні напрямки системного дослідження сільськогосподарської кооперації. Виявлено закономірності розвитку кооперації товаровиробників у практичному та теоретичному аспектах. Уточнено обгрунтування специфічної функціональної ролі кооперації у системі аграрних перетворень і аграрної політики. Визначено особливості дії соціальних факторів кооперації. Встановлено механізм впливу кооперації сільськогосподарських товаровиробників на підвищення їх конкурентоспроможності. Уточнено категоріальну структуру концепції кооперативного підприємства. Розроблено комплекс напрямків активізації сільськогосподарської кооперації: методологічні підходи до освітньої роботи, удосконалення фінансового механізму (обгрунтування оптимальної структури власних коштів, оптимальної стратегії повернення паїв), дії соціальних факторів та урахування зарубіжного досвіду в напрямку застосування процедур повернення паїв і пропорційного голосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.88
Шифр НБУВ: РА311826 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Сяська І. О. 
Формування екологічної свідомості старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. О. Сяська ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто сутність екологічної свідомості особистості та визначено її компонентну структуру. Проаналізовано історичний розвиток екологічної свідомості у процесі соціогенезу суспільства. Визначено й обгрунтовано критерії й рівні сформованості компонентів екологічної свідомості. Розроблено та доведено ефективність функціональної моделі формування екологічної свідомості старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови, які сприяють ефективності формування екоцентричної екологічної свідомості старшокласників: відповідність процесу формування екологічної свідомості віковим психологічним особливостям розвитку особистості; стимулювання розвитку суб'єктивного ставлення старшокласників до природи через актуалізацію ціннісного змісту екологічних знань і ціннісних орієнтацій у пізнавальній та дослідницькій діяльності та природоохоронній роботі учнів старших класів у довкіллі; створення екологічно розвивального середовища у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Б1 р(4УКР)2-3
Шифр НБУВ: РА372265 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Сяська І. О. 
Теоретичні і методичні засади формування екологічної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки / І. О. Сяська. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації проаналізовано теоретико-методологічне підґрунтя професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін, спрямованої на формування їхньої екологічної компетентності в освітньому процесі закладів вищої освіти. Обґрунтовано концепцію дослідження на методологічному, теоретичному та методичному рівнях, що дало змогу спроєктувати зміст і структуру педагогічної системи формування екологічної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін. Здійснено її апробацію шляхом упровадження в освітній процес концептуальної моделі (удосконалених змісту, форм, навчально-виховних технологій і засобів) формування екологічної компетентності студентів з дотриманням визначених педагогічних умов її реалізації у процесі професійної підготовки.З'ясовано сутність, функції та структуру екологічної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін, представлену інформаційно-пізнавальним, ціннісно-мотиваційним, професійно-діяльнісним і рефлексивно-оцінним компонентами, й обґрунтовано етапи її ґенези в процесі професійної підготовки. Визначено критерії (когнітивний, аксіологічний, практико-процесуальний, нормативно-світоглядний) з відповідними показниками оцінювання рівнів сформованості екологічної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін (низький – неусвідомлена (мимовільна) некомпетентність, середній – усвідомлена (довільна) некомпетентність, високий – усвідомлена (довільна) компетентність). Розроблено методику діагностування, за допомогою якої експериментально перевірено результативність педагогічної системи формування екологічної компетентності майбутніх учителів природничих дисциплін, і доведено її ефективність.^UThe thesis analyzes theoretical and methodological basis of ecologically-based professional training of future teachers of natural sciences aimed at forming their ecological competency in the educational process of higher education institutions.The author establishes the concept of the research at the methodological, theoretical and methodical levels. This made it possible to design the content and structure of the pedagogical system of formation of ecological competency of future teachers of natural sciences. The study presents the pedagogical system of formation of ecological competency of future teachers of natural sciences in the form of a conceptual model with a characteristic internal structural integrity provided with the unity of integrative connections between the main components, subjects of the educational process and educational environment. The author outlines the structure of the model with interconnected component blocks: conceptual-methodological, theoretical-content, organizational-procedural and diagnostic-evaluative. Its approbation is presented with the implementation of the improved maintenance, forms, means and educational technologies of formation of ecological competency of students in the educational process with the observance of certain pedagogical conditions of the model realization in the course of professional training.The author characterizes the updating of the educational content of professional training of future teachers of natural sciences in the aspect of its greening. In the educational practice of higher education institutions it has been implemented educational and methodological support for ecologically-based professional training of future teachers of natural sciences in the experimental courses. The paper proves the efficiency of the application of innovative educational technologies in the formation of ecological competencу of future teachers of natural sciences (information and communication, problem-based learning, interactive, case study technology, project technologies).The author clarifies the essence, functions and structure of ecological competency of future teachers of natural sciences and provides a rationale for the stages of its genesis in the process of professional training. The study determines the criteria, indicators and levels of formation of ecological competencу of students and methods of its diagnostics. As a result, the structure of ecological competencу of the future teacher is represented with the following components: information-cognitive, value-motivational, professional-activity, reflexive-evaluative. These components directly reflect methodological approaches to comprehension of the essence and content of ecological competence of the individual formed in the educational environment of higher education institution. According to the structure, the author establishes the criteria for its diagnosis (cognitive, axiological, practical-procedural, normative-worldview), indicators and levels (low – unconscious (involuntary) incompetencу, medium – conscious (arbitrary) incompetencу, high – conscious (arbitrary) competencу) of its formation. Basing on these ones the author presents the experimental check of the resulting quality of pedagogical system of formation of ecological competencу of future teachers of natural sciences and proves its efficiency. The obtained results demonstrate the efficiency of the implemented pedagogical system confirmed with the positive dynamics of the levels of formation of ecological competencу of future teachers of natural sciences of all experimental groups.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського