Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (33)Книжкові видання та компакт-диски (40)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Савенкова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Савенкова Л.О. 
Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Л.О. Савенкова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1998. — 32 с. — укp.

У дисертації обгрунтована й розроблена теоретична модель підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування в закладах вищої освіти, яка включає: структуру, механізми функціонування,стадії розвитку педагогічного спілкування; систему комунікативних умінь педагога; зміст, психолого-педагогічні та методичні засади підготовки до цього спілкування. Викладені результати системного узагальнення процесів становлення і розвитку педагогічного контакту в професійному спілкуванні педагога. Експериментально перевірена ефективність запропонованої моделі. Основні результати дослідження впроваджені в практику діяльності закладів вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

      
2.

Савенкова Л.В. 
Формування у студентів педагогічного університету вмінь і навичок самостійної роботи засобами бібліотечних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Савенкова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми формування у студентів умінь і навичок самостійної роботи засобами бібліотечних технологій. Проаналізовано сучасний стан цієї роботи в інформаційному середовищі бібліотеки вищого навчального закладу та рівень готовності студентів до використання бібліотечних інформаційно-пошукових систем та роботи з інформаційними джерелами. Виявлено, що значна частина студентів має досить низький рівень умінь з пошуку та відбору потрібних джерел у традиційному та мережевому інформаційному середовищі. Обгрунтовано необхідність оволодіння студентами конкретними уміннями та навичками використання традиційних й електронних бібліотечних інформаційно-пошукових систем (ІПС), знаннями засад інформаційного аналізу та синтезу для ефективного виконання самостійної навчальної роботи. За їх відсутності у студента виникають труднощі у процесі здійснення постійного інформаційного пошуку, значною мірою зростають часові та трудові затрати, знижується обсяг і якість виконання самостійної навчальної роботи. На підставі результатів дослідження показано ефективність розробленої програми курсу "Основи бібліотечно-інформаційних знань і роботи з бібліотечними ІПС" і методики формування умінь і навичок самостійної роботи студентів у інформаційному середовищі бібліотеки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267 +
Шифр НБУВ: РА348580

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського