Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Савенкова Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Савенкова Л.О. Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Л.О. Савенкова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1998. — 32 с. — укp.У дисертації обгрунтована й розроблена теоретична модель підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування в закладах вищої освіти, яка включає: структуру, механізми функціонування,стадії розвитку педагогічного спілкування; систему комунікативних умінь педагога; зміст, психолого-педагогічні та методичні засади підготовки до цього спілкування. Викладені результати системного узагальнення процесів становлення і розвитку педагогічного контакту в професійному спілкуванні педагога. Експериментально перевірена ефективність запропонованої моделі. Основні результати дослідження впроваджені в практику діяльності закладів вищої освіти. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Рубрики:
|
| | | | |
2. |
Савенкова Л.В. Формування у студентів педагогічного університету вмінь і навичок самостійної роботи засобами бібліотечних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Савенкова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 19 с. — укp.Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми формування у студентів умінь і навичок самостійної роботи засобами бібліотечних технологій. Проаналізовано сучасний стан цієї роботи в інформаційному середовищі бібліотеки вищого навчального закладу та рівень готовності студентів до використання бібліотечних інформаційно-пошукових систем та роботи з інформаційними джерелами. Виявлено, що значна частина студентів має досить низький рівень умінь з пошуку та відбору потрібних джерел у традиційному та мережевому інформаційному середовищі. Обгрунтовано необхідність оволодіння студентами конкретними уміннями та навичками використання традиційних й електронних бібліотечних інформаційно-пошукових систем (ІПС), знаннями засад інформаційного аналізу та синтезу для ефективного виконання самостійної навчальної роботи. За їх відсутності у студента виникають труднощі у процесі здійснення постійного інформаційного пошуку, значною мірою зростають часові та трудові затрати, знижується обсяг і якість виконання самостійної навчальної роботи. На підставі результатів дослідження показано ефективність розробленої програми курсу "Основи бібліотечно-інформаційних знань і роботи з бібліотечними ІПС" і методики формування умінь і навичок самостійної роботи студентів у інформаційному середовищі бібліотеки. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267 + Шифр НБУВ: РА348580
Рубрики:
|
|
|