Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (36)Книжкові видання та компакт-диски (51)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Семеног О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Семеног О.М. 
Система професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури (в умовах педагогічного університету): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.М. Семеног ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 41 с. — укp.

З урахуванням результатів ретроспективного та зіставного аналізу національного та зарубіжного освітнього досвіду розроблено навчально-методичну систему професійної підготовки майбутніх вчителів української мови та літератури, побудовану з урахуванням компетентнісно-орієнтованого підходу. Визначено основні напрями розвитку цієї системи у структурі вищої педагогічної освіти, яка характеризується наявністю етнокультурознавчих елементів та інформаційних технологій. Обгрунтовано умови поєднання навчально-пізнавальної, науково-дослідної, практичної діяльності з метою формування професійно компетентного вчителя-словесника як дослідника та культуромовної особистості. Розроблено зміст, форми та методи організації навчально-пізнавальної, науково-дослідної діяльності, навчально-пошукової та педагогічної практики на філологічному факультеті педагогічного університету, створено навчальні програми та посібники для викладачів і студентів вищих педагогічних навчальних закладів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р30 +
Шифр НБУВ: РА341713

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Кожем’якіна І. В. 
Розвиток професійної мовно-мовленнєвої компетентності вчителя початкових класів у системі післядипломної освіти / І. В. Кожем’якіна. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження – післядипломна освіта вчителя початкових класів. Мета дослідження – розробити, обґрунтувати та експериментально перевірити модель розвитку професійної мовно-мовленнєвої компетентності вчителя початкових класів у системі післядипломної освіти та визначити організаційно-педагогічні умови її реалізації. Наукова новизна полягає в тому, що вперше розробити, обґрунтувати та експериментально перевірити модель розвитку професійної мовно-мовленнєвої компетентності вчителя початкових класів у системі післядипломної освіти у процесі підвищення кваліфікації, що охоплює теоретико-методологічний (мета, завдання, принципи, підходи, компоненти), змістово-діяльнісний (зміст, етапи, форми, методи, засоби), діагностувально-результативний (критерії, рівні, показники) взаємопов'язані блоки; визначено організаційно-педагогічні умови, які забезпечують позитивну динаміку розвитку професійної мовно-мовленнєвої компетентності вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти (створення освітньо-розвивального середовища; інтерактивне навчання; координація спільної діяльності суб'єктів освітнього процесу; е-забезпечення розвитку професійної мовно-мовленнєвої компетентності учителів); визначено компоненти (мотиваційно-особистісний, когнітивно-мовленнєвий, праксеологічно-дієвий), критерії (особистісний, когнітивний, поведінковий), показники (мотивація мовно-мовленнєвого розвитку; сформованість знань мови, мовлення, лінгвістики; професійної мовно-мовленнєвої комунікації; сформованість професійних мовно-мовленнєвих умінь; умінь користування засобами невербальної комунікації) та рівні (базовий, середній, високий, досконалий) розвитку професійної мовно-мовленнєвої компетентності вчителів. Розроблено і впроваджено у процес підвищення кваліфікації вчителів початкових класів науково-методичне забезпечення, що містить програми нормативного «Педагогічна інноватика» і варіативного «Професійна мовно-мовленнєва компетентність вчителя» курсів, «Професійний словник-довідник учителя початкових класів», комплекс мультимедійних презентацій, дидактичні матеріали, електронні дидактичні засоби, віртуальний інтерактивний кабінет вчителя, блог викладача.^UObject of research – postgraduate education of primary school teachers. The purpose of research is to develop, substantiate and experimentally test the model of development of professional language and speech competence of primary school teacher in the system of postgraduate education and to determine the organizational and pedagogical conditions for its implementation. Scientific novelty is that for the first time to develop, substantiate and experimentally test the model of development of professional language and speech competence of primary school teacher in the system of postgraduate education in the process of advanced training covering theoretical and methodological (purpose, tasks, principles, approaches, components), content-activity (content, stages, forms, methods, means), diagnostic-productive (criteria, levels, indicators) interconnected blocks; defined organizational and pedagogical conditions that ensure the positive dynamics of the professional language and speech competence of primary school teachers in the system of postgraduate education (creating an educational and developing environment, interactive learning, coordination of the joint activities of educational entities process; e-provision of professional language and speech competence development of teachers); components (motivational-personal, cognitive-speech, praxeologically-effective), criteria (personal, cognitive, behavioral), indicators (motivation of speech and speech development, formation of knowledge of language, speech, linguistics, professional speech and speech communication, the formation of professional linguistic ability to use means of non-verbal communication) and levels (basic, medium, high, perfect) for the development of professional language and linguistic competence teachers. Developed and implemented in the process of improving the skills of primary school teachers scientific and methodological support, which contains the program of normative "Pedagogical Innovation" and the variant "Professional Language Competence of the Teacher" courses, "Professional Dictionary-Directory of Primary School Teachers", a complex multimedia presentations, didactic materials, electronic didactics, virtual interactive cabinet of the teacher, teacher's blog.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Діхнич К. В. 
Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики / К. В. Діхнич. — Б.м., 2021 — укp.

дисертації на основі аналізу теорії та вивчення емпіричного досвіду здійснено узагальнення і практичне розв'язання проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики й обґрунтовано доцільність упровадження моделі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики. З'ясовано основні вимоги до професійної підготовки та професійної діяльності вчителя початкової школи в умовах реалізації стратегічних завдань реформування загальної середньої освіти, всебічного розвитку і наскрізних умінь молодших школярів. Виявлено найбільш значущі ідеї для професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики: удосконалення підготовки на засадах європейських критеріїв і стандартів, забезпечення якості освітньої діяльності, створення освітньо-комунікативного середовища в закладах вищої педагогічної та загальної середньої освіти, педагогічне партнерство і наставництво, розроблення та проєктування нових технологій організації освітнього процесу, упровадження в освітній процес цінностей академічної доброчесності, інфомедійної грамотності. На основі термінологічного аналізу, аналіз практичного досвіду, вимог стейкхолдерів професійну підготовку майбутніх учителів початкової школи визначено як цілісний, неперервний, інтегративний, професійно зорієнтований освітній процес у взаємозв'язку навчально-пізнавальної, науково-дослідної, позааудиторної складових та системи практик, що спрямований на формування готовності до професійної діяльності. Модель містить взаємопов'язані блоки: методологічно-цільовий, змістово-технологічний, діагностувально-результативний. МЗ урахуванням результатів педагогічних і психологічних досліджень теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики: актуалізація ціннісно-мотиваційної сфери студентів через створення освітньо-комунікативного середовища та забезпечення партнерської взаємодії між закладами вищої та загальної середньої освіти; увиразнення практико-орієнтованого характеру змісту професійної підготовки через застосування інтерактивних форм і методів; оволодіння студентами культурою дослідницької роботи з конспектом уроку з метою створення освітніх продуктів. Експериментально перевірено дієвість моделі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики.^UThe generalization and practical solution of a problem of professional training of future primary school teachers in the course of pedagogical practice is carried out on the basis of the analysis of the theory and studying of empirical experience, as well as the expediency of introduction of model of professional training of future primary school teachers in the course of pedagogical practice is proved in the dissertation. The theoretical analysis of the problem of professional training of future primary school teachers in the course of the pedagogical practice and the essence of basic concepts is specified on the basis of the generalization and systematization of international and domestic legislative, program, regulatory and legal documents in the field of education, educational and professional standards, domestic and foreign scientific sources, dissertations. The pedagogical practice of future primary school teachers is outlined as a system-forming component of professional training of future teachers, which takes place during all years of study and allows to deepen and integrate professional and methodological subject knowledge, master pedagogical (professional) skills in teaching, educating, development of junior schoolchildren, contributes to the formation of values, professional and personal development and individual style of professional activity. The model of professional training of future primary school teachers in the process of pedagogical practice is developed and theoretically substantiated. The model contains interconnected blocks: methodological and target, content and technological, diagnostic and effective blocks. The methodological and target block emphasizes the professional orientation of the educational process, covers the purpose, tasks of training future primary school teachers (bachelors) in the process of pedagogical practice, takes into account the provisions of scientific approaches (systemic, personality-oriented, competence, axiological, praxeological, acmeological), principles (general didactic: continuity, integrity, scientificity, value attitude to knowledge, continuity, system and sequence, accessibility, individualization and differentiation, connection theory and practise, consciousness and activity; specific: advanced professional development, interdisciplinary integration, student-centeredness, partnership, creativity, focus on educational media resources, self-development and reflection). The effectiveness of the model of professional training of future primary school teachers (bachelors) in the process of pedagogical practice has been experimentally tested.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Левенок І. С. 
Формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів / І. С. Левенок. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації на основі теоретичного аналізу та вивчення емпіричного досвіду здійснено узагальнення та практичне розв'язання проблеми формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. На основі узагальнення і систематизації джерел виявлено стан розробленості проблеми формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. Проведений аналіз дав підстави уточнити зміст, компоненти, критерії сформованості українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей, розробити модель формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей закладів вищої освіти та обґрунтувати педагогічні умови її реалізації у процесі професійної підготовки.Поняття «формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей» визначено як компетентнісно орієнтований освітній процес, що відбувається з урахуванням педагогічних умов, а його результатом є позитивна динаміка сформованості українськомовної професійної компетентності іноземних студентів –майбутніх фахівців медичних спеціальностей, що сприяє ефективному здійсненню українськомовного спілкування в навчально-професійному й соціокультурному середовищі закладу вищої освіти. З метою педагогічної діагностики рівнів сформованості українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей закладів вищої освіти на основі структурного аналізу й зіставлення розроблено критерії та визначено їх показники. Розроблено і теоретично обґрунтовано модель формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей закладів вищої освіти та педагогічні умови її реалізації у процесі професійної підготовки. Експериментально перевірено ефективність моделі формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей у процесі професійної підготовки.^UThegeneralizationandpracticalsolutionoftheproblemof formation of the Ukrainian-speaking professional competence of foreign students of medical specialties of higher education institution siscarried outin the dissertation on the basis of the oreticalanalysisandstudy of empirical experience. Based on the general izationandsystematizationofsources, thestate of development of the problemof formation of Ukrainian-language professional competence of foreign students of medical specialties of highe reducation institution sisrevealed. StructuralandlogicalanalysisallowedtoclarifythecomponentsofUkrainian-language professional competence of foreign medical students in interconnection with language-professional, speech-communicative, intercultural components an also structural components


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського