1. |
Сохацький А. В. Теоретичні основи створення аеродинамічних компонувань перспективних швидкісних транспортних апаратів: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.07.01 / А. В. Сохацький ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2010. — 38 с. — укp.Уперше запропоновано методологію формоутворення аеродинамічних компонувань перспективних швидкісних транспортних апаратів на надпровідних магнітах. Наведено результати експериментальних досліджень аеродинамічних характеристик моделей транспортних апаратів в аеродинамічних трубах. Розроблено методологію формування аеродинамічного компонування транспортного апарата на надпровідних магнітах, що базується на сумісному розв'язуванні зв'язаної задачі аеро-, електродинаміки та динаміки руху з використанням моделей та методів різного рівня складності: наближено-аналітичного, сингулярних інтегральних рівнянь, осереднених за Рейнольдсом рівнянь Нав'є - Стокса. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О535.1-02 Шифр НБУВ: РА373967 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
2. |
Сохацький А.В. Чисельне моделювання та експериментальне дослідження біляекранних течій: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.02.05 / А.В. Сохацький ; Дніпропетр. держ. ун-т. — Д., 1998. — 16 с. — укp.Дисертація присвячена питанням фізичного та математичного моделювання обтікання тіл поблизу екрана. Використовується комплексний підхід, що базується на методі дискретних вихорів та нестаціонарних рівняннях Нав'є-Стокса для ламінарного та турбулентного режимів течій з використанням криволінійної неортогональної системи координат. Замикання системи рівнянь виконано на основі двопараметричної к - epsilon моделі турбулентності з урахуванням кривизни ліній течій. Побудовано та реалізовано ефективні чисельні методики та алгоритми розрахунку процесів гідроаеродинаміки з використанням різноманітних схем апроксимації рівнянь Нав'є-Стокса для нестисливої рідини: протипоточної, гібридної, Леонардо другого та третього порядку точності, методом верхньої релаксації, предиктор-коректор з розщепленням за часом, змінних напрямків, факторизованої з векторною та скалярною прогонками. Наводяться результати експериментального дослідження та чисельного моделювання біляекранних течій на прикладі обтікання колового циліндру, профілю крила та автомобіля, відривної течії в аеродинамічній трубі. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: В253.317,022
|