Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (8)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Стучинська Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Стучинська Н.В. 
Інтеграція фундаментальної та фахової підготовки майбутніх лікарів у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Стучинська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 40 с. — укp.

Запропоновано відкриту та гнучку дидактичну систему вивчення фізико-математичних дисциплін у медичному ВНЗ, засновану на фундаментальній і професійній підготовці майбутніх лікарів і фармацевтів. На підставі історико-генезисного аналізу здійснено періодизацію етапів становлення фізичної освіти у даних ВНЗ. Проаналізовано концепції вивчення фізико-математичних дисциплін у зарубіжних країнах. Розроблено модель навчальної діяльності з трирівневою ієрархічною структурою. Обгрунтовано принципи модульного конструювання інтегрованої навчальної дисципліни "Медична та біологічна фізика". Розроблено принципи організації самостійної навчальної діяльності студентів з використанням проектної технології. Удосконалено систему діагностування навчальних досягнень студента. За результатами дослідно-експериментальної апробації доведено ефективність наведеної дидактичної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3-3,022 +
Шифр НБУВ: РА360678

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Благун С. С. 
Методика навчання фармацевтичної термінології, ботанічної і хімічної номенклатур із використанням інтерактивних технологій / С. С. Благун. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі теоретично обґрунтовано, розроблено й впроваджено методику навчання майбутніх магістрів фармації фармацевтичної термінології, ботанічної і хімічної номенклатур із використанням інтерактивних технологій.Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше:- проведено історико-компаративний аналіз ролі та місця латинської мови у системі вищої фармацевтичної освіти як базової навчальної дисципліни для формування професійної термінологічної компетентності майбутнього магістра фармації;- обґрунтовано й розроблено чотирикомпонентну (цільовий, організаційно- технологічний, методичний, оцінювально-результативний блоки) структурно- змістову модель формування професійної термінологічної компетентності майбутніх магістрів фармації у процесі навчання фармацевтичної термінології, ботанічної та хімічної номенклатур;- розроблено й апробовано методику застосування інтерактивних технологій у навчанні латинської мови студентів фармацевтичних спеціальностей М(Ф)ЗВО, структурно-компонентний склад якої включає дидактично обґрунтований і структурований зміст (навчальні й методичні матеріали з усіх розділів дисципліни «Латинська мова»), методи змішаного навчання, традиційні методи навчання (інтерактивні словесні, наочні, практичні з використанням SMART Board, Google forms, додатку SmartLab) та методи дистанційного навчання на основі застосунків (Zoom, «Microsoft Teams»), науково-освітніх інформаційних систем (Neuron та Likar_NMU НМУ імені О. О. Богомольця); цифрові засоби навчання: SMART Board, е-бібліотеки, наукові соціальні мережі, хмаро орієнтовані засоби, технології мережевого навчання, платформи Moodle, програмно-технологічний навчальний комплекс SMART Board, сервіси (Bookwidgets, Edpuzzle, Slendspace, Videonotes, EduCanon, Snowbie, Popplet, Prezi, LearningApps, Glogster), освітні портали та сучасні мобільні засоби;- із позицій SWOT-стратегії визначено критерії (організаційні, методично- технологічні, когнітивно-діяльнісні) добору інтерактивних технологій та організаційно-педагогічні умови їх ефективного застосування для формування професійної термінологічної компетентності майбутніх магістрів фармації;- визначено структуру професійної термінологічної компетентності майбутніх магістрів фармації, схарактеризовано рівні її сформованості (низький, середній, достатній і високий), визначено критерії (мотиваційний, когнітивний і діяльнісний) для їх встановлення;- обґрунтовано доцільність використання професійної термінологічної компетентності майбутніх магістрів фармації як показника результативності розробленої методики навчання фармацевтичної термінології, ботанічної і хімічної номенклатур;уточнено:- зміст поняття «професійна термінологічна компетентність» з урахуванням особливостей професійної діяльності майбутніх магістрів фармації;подальшого розвитку набули:- теорія та методика навчання медичних та фармацевтичних дисциплін у частині, що стосується використання інтерактивних технологій та цифрових дидактичних засобів при проведенні практичних занять.Практичне значення дослідження полягає у cтворенні навчально- методичного комплекту для викладачів та студентів М(Ф)ЗВО, до якого увійшли: методичні розробки для студентів фармацевтичних спеціальностей, презентації до практичних занять та самостійної роботи студентів, методичні вказівки для студентів денної та заочної форми навчання фармацевтичного факультету, які розміщено у науково-освітніх інформаційних системах Neuron та Likar_NMU НМУ імені О. О. Богомольця; банк тестових завдань, створений у Neuron та Likar_NMU, банк інтерактивних технологій, який містить комплекти інтерактивних вправ, творчих завдань із використанням широкого спектру інтерактивних технологій для студентів і викладачів фармацевтичних факультетів М(Ф)ЗВО.^UThe thesis is devoted to the methods of teaching pharmaceutical terminology, botanical and chemical nomenclatures using interactive teaching technologies.The scientific novelty of the study outcomes deals with the following, for the firsttime:- the historical and comparative analysis of the role of “Latin” in the system ofhigher pharmaceutical education has been conducted, the significance of “Latin” in the formation of professional terminological competence of future masters in Pharmacy has been defined;- the four-component structural-semantic model (containing the following blocks: the target, organizational-technological, methodical and evaluative-effective blocks) of the formation of professional terminological competence of future masters in Pharmacy in the process of studying pharmaceutical terminology, botanical and chemical nomenclatures has been argued and developed;- the methods of using interactive teaching technologies in the process of studying “Latin” in the establishments of higher medical and pharmaceutical education have been developed and tested. These methods include: the content (the educational and methodical materials for all topics in “Latin”); the methods of blended learning, traditional learning and distance learning; the digital learning tools (SMART Board, е- library, scientific social networks, cloud-based tools, network learning technologies, Moodle platforms, SMART Board software and technology training complex, websites (Bookwidgets, Edpuzzle, Slendspace, Videonotes, EduCanon, Snowbie, Popplet, Prezi, LearningApps, Glogster), educational portals and modern mobile tools;- the organizational and pedagogical conditions for the effective use of interactive teaching technologies for the formation of professional terminological competence have been defined and characterized;- according to SWOT-strategy, the criteria (organizational, methodological- technological and cognitive-activity) for the effective selection of interactive teaching technologies have been determined; - the structure of professional terminological competence of students of pharmaceutical specialties has been defined, which includes the following criteria / indicators of its formation: motivational, cognitive and activity; and levels: low, moderate, sufficient and high; the professional terminological competence of future masters in Pharmacy has been argued to be an indicator of the effectiveness of the methods of using interactive teaching technologies in the educational process in the establishments of higher medical and pharmaceutical education.- the content of the concept of “professional terminological competence” considering the peculiarities of the professional activities of future masters in Pharmacy has been specified;further development was gained:- the theory and methods of teaching medical and pharmaceutical disciplines using interactive teaching technologies and digital teaching tools in practical classes.The practical significance of the research is the creation of the educational and methodological set for teachers and students, which includes: the methodological recommendations for students of pharmaceutical specialties, the presentations as the supplementary materials for practical classes and students self-work, the guidelines for full-time and part-time students of the Faculty of Pharmacy, which are located in the scientific and educational information systems Neuron and Likar_NMU (O. O. Bogomolets National Medical University); the bank of tests created in Neuron and Likar_NMU, the bank of interactive teaching technologies, which contain the set of interactive exercises and the creative tasks using a wide range of interactive teaching technologies.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Новікова І. М. 
Технологія розв'язування задач з медичної і біологічноїфізики як засіб фахової підготовки майбутніх лікарів / І. М. Новікова. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації вперше теоретично обґрунтовано, розроблено, апробовано,експериментально підтверджено ефективність моделі технології розв'язуваннязадач з медичної і біологічної фізики як засобу фахової підготовки майбутніхлікарів. Показано, що для успішної її реалізації навчальна технологія має бутипідкріплена технологією розв'язування задач як методу наукового пізнання тасистемою організації діяльності викладача з формування вмінь студентіврозв'язувати задачі з медичної і біологічної фізики. Визначено йсхарактеризовано організаційно-педагогічні умови застосування моделітехнології розв'язування задач з медичної і біологічної фізики у фаховійпідготовці майбутніх лікарів. Розроблено критерії для аналізу результатівнавчальної діяльності студентів та показники перевірки ефективностірозробленої технології розв'язування задач з МБФ.Експериментальна перевірка підтвердила ефективність розробленоїтехнології розв'язування задач як засобу фахової підготовки майбутніх лікарів.^UThe dissertation is devoted to one of the most relevant problems in the worldand domestic vocational education - the improvement of scientific, theoretical andpractical training of future physicians by means of professionally oriented tasks. Themethod of solving problems in medical and biological physics is built as a pedagogical technology. The technology is based on the principle of continuity, scientificity andsystematization.The state of development of the research problem in the scientific literature isanalyzed. The analysis of the evolution of the development of methods for solvingproblems in physics showed the problems and contradictions at different stages of itsdevelopment and proved the need for technological reconstruction of methods forteaching medical and biological physics. It is established that the technologicalapproach to solving problems has a high enough didactic potential to achieveprogrammatic results of training of future doctors, which is not limited to one specificdiscipline, but focused on the formation of general and special competencies of futuredoctors. The author carried out and described the typology of physical problems inaccordance with their functions in the course of medical and biological physics; therole and place of tasks at different stages of the educational process in the formation ofprofessional competence of future doctors and approaches to their solution aredetermined, it is shown how the system-structural approach to the formation ofscientific knowledge is realized with the help of different types of tasks.In the dissertation the efficiency of the model of technology of solving problemsin medical and biological physics as a means of professional training of future doctorsis theoretically substantiated, developed, tested, experimentally confirmed for the firsttime. It is shown that for its successful implementation the educational technologymust be supported by the technology of solving problems as a method of scientificknowledge and the system of organizing the activities of the teacher to developstudents' skills to solve problems in medical and biological physics. The organizationaland pedagogical conditions of applying of the model of technology of solvingproblems in medical and biological physics in the professional training of futuredoctors are determined and characterized. Criteria for the analysis of results ofeducational activity of students and inspection indicators of efficiency of thedeveloped technology of problems solving with ICF are developed.Experimental verification confirmed the effectiveness of the developedtechnology for solving problems as a means of professional training of future doctors.The main results of the research are introduced into the educational process ofM (F) ZVO of Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського