Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (9)Книжкові видання та компакт-диски (30)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Сіданіч І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Сіданіч І.Л. 
Виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім'ї і школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.Л. Сіданіч ; Ін-т проблем виховання АПН України. — К., 2004. — 19 с. — укp.

З'ясовано сутність і структуру поняття "культура взаємин" батьків і дітей молодшого шкільного віку, проаналізовано роль її виховання у процесі формування особистості учнів. Проаналізовано структурні компоненти культури взаємин батьків і дітей, розроблено критерії визначення її рівня. Обгрунтовано та апробовано психолого-педагогічні умови його підвищення у процесі спеціально організованої роботи з вчителями початкових класів, батьками і дітьми молодшого шкільного віку, впровадження форм і методів виховання культури їх взаємин відповідного змісту в сім'ї та школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.0 +
Шифр НБУВ: РА332730

Рубрики:

      
2.

Зварич Г. В. 
Моніторинг якості освітніх послуг у закладах загальної середньої освіти / Г. В. Зварич. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячено проблемі якості освітніх послуг узакладах загальної середньої освіти (далі ЗЗСО). На сучасному етапісуспільного розвитку, в умовах реформування системи загальної середньоїосвіти (впровадження Концепції «Нової української школи», імплементаціяЗакону України «Про повну загальну середню освіту» тощо) провіднимзавданням системи освіти України є створення умов для успішного розвиткужиттєвої компетентності кожної особистості на основі актуального тадоступного змісту освіти. Ключовим аспектом в цьому є реальні вимірюваніфактичні результати освітньої діяльності та визначення їх відповідностізаявленим цілям освіти. Тому першочерговим питанням стає проблемарозбудови внутрішньої та зовнішньої систем управління якістю освіти в ЗЗСО.Актуалізовано, що одним із перспективних шляхів вирішення її може бутистворення системи моніторингу якості освітніх послуг у ЗЗСО. Саме постійневідстеження та поточне коригування процесу надання освітніх послуг закладомзабезпечить його якість освітньої діяльності та сприятиме успішномупозиціонуванню ЗЗСО на ринку освітніх послуг.Проблема забезпечення якості надання освітніх послуг закладамизагальної середньої освіти є актуальною, що підтверджується орієнтацієюпроцесу державного управління цієї системою на оновлення цілей й створенняумов для забезпечення якості освітньої діяльності ЗЗСО. Відбувається зазначене вумовах трансформації системи освіти як наслідку процесів реформування тавідповідей на виклики. Забезпечення якості освітніх послуг можливо за умови отримання реальних вимірюваних фактичних результатів освітньої діяльностіЗЗСО та визначення їх відповідності заявленим цілям освіти. Розбудовівнутрішньої системи управління якістю освіти в ЗЗСО сприятимезапровадження в закладі моніторингових процедур.Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що:Уперше:– науково обґрунтовано та експериментально перевірено модель ітехнологію моніторингу якості освітніх послуг, що забезпечують успішнепозиціонування закладу загальної середньої освіти на ринку освітніх послугта ринку праці;– введено в науково-практичний обіг вітчизняної педагогічної наукисутність дефініції «моніторинг якості освітніх послуг у закладі загальноїсередньої освіти»;– створено за допомогою факторно-критеріального моделюваннякваліметричну субмодель якості надання освітніх послуг ЗЗСО, яка єінструментарієм оцінювання якості освітніх послуг.^UThe dissertation deals with the problem of the quality of educational services ingeneral education institutions (hereinafter GEI). At the current stage of publicdevelopment in the context of the reform of the general education system (introduction of the Concept of «New Ukrainian School», implementation of the Lawof Ukraine «On General Education», etc.) The main task of the Ukrainian educationsystem is to create conditions for the successful development of the life skills of eachindividual on the basis of the relevant and accessible content of education. A keyaspect of this is the real measurement of actual education outcomes and theirrelevance to the stated educational goals. The development of internal and externalsystems for quality education management in the GEI is therefore a priority issue. Weare currently considering the establishment of a system to monitor the quality ofeducational services in the GEI as a way of addressing this issue. It is the constantmonitoring and ongoing adjustment of the provision of educational services by theinstitution that will ensure the quality of the educational activity of the institution andwill contribute to the successful positioning of the GEI in the market of educationalservices.The problem of the educational services quality provided by general educationinstitutions is acute, this is confirmed by the orientation of the public administrationof the system towards the renewal of objectives and the creation of conditions toensure the quality of the educational activities of the GEI. It takes place in the contextof the transformation of the education system, as a consequence of the processes ofreform and the response to challenges. Quality assurance of educational services ispossible provided that the actual educational outcomes of the GEI are actuallymeasured and consistent with the stated educational goals. The development of aninternal system for the management of the education quality in the GEI shall befacilitated by the introduction of monitoring procedures in the institution.Scientific novelty of the thesis results obtained is that:for the first time: The model for monitoring the educational services quality and thetechnology for its use, which ensure the successful positioning of general educationon the market of educational services and the labour market has been scientificallyvalidated and tested on an experimental basis; «Monitoring the quality of educational services in general secondaryeducation institutions» was defined; With the help of factor-criterion modelling the Qualimmetric SubModel of the Quality of Educational Service in GEI which is a tool for assessingthe quality of educational services was created.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського