Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (6)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=ТУРЛАКОВ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Турлакова С.С. 
Моделювання ситуаційного механізму управління розвитком підприємств (на прикладі машинобудування): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / С.С. Турлакова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено концептуальні положення моделювання ситуаційного механізму управління розвитком підприємств, наведено методичні рекоменадції щодо його реалізації. Проаналізовано стан і тенденції розвитку економіки України, її промислового сектору та підприємств машинобудування за умов ринкової організації економіки. Досліджено теоретичні та методологічні аспекти, проаналізовано існуючий методичний і модельний інструментарій управління розвитком підприємств. Розроблено моделі діагностики проблемних ситуацій, запропоновано модель реалізації процедур їх ідентифікації у системі ситуаційного управління розвитком підприємств, створено комплекс моделей підготовки рішень. Розроблено інформаційну модель ситуаційногно механізму управління розвитком підприємства. Створено метод організації інтеграції моделей і методів ситуаційного механізму управління розвитком у системі управління підприємством. Розроблено метод оцінювання ефективності результатів моделювання ситуаційного механізму управління розвитком машинобудівного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-210.301 +
Шифр НБУВ: РА362837

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Турлакова С. С. 
Моделювання процесів рефлексивного управління стадною поведінкою на підприємствах. / С. С. Турлакова. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню та вирішенню актуальної наукової проблеми моделювання процесів рефлексивного управління стадною поведінкою на підприємствах. В роботі досліджено методологічні й методичні підходи до управління стадною поведінкою в соціально-економічних системах, а також особливості їх моделювання. Розроблено концепцію моделювання процесів рефлексивного управління стадною поведінкою на підприємствах.^UThe thesis is devoted to the study and the scientific resolution of acurrently- important scientific problem of modeling the processes of reflexive management of herd behavior at enterprises. Methodological and methodical approaches to management of herd behavior in socio-economic systems, as well as approaches to their modeling have been studied in the work. Conceptual grounds of modeling of the processes of reflexive management of herd behavior at enterprises have been developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Шуміло Я. М. 
Рефлексивне управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств / Я. М. Шуміло. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено вирішенню актуального наукового завдання розроблення концептуальних положень механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств. Метою дисертаційної роботи є дослідження, обґрунтування та розроблення концептуальних положень рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств, а також формування методичних рекомендацій щодо їх практичної реалізації.Об'єктом дослідження є процеси управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств.Предмет дослідження ‒ методи та моделі рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств.У роботі досліджено методичні підходи та запропоновано концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств, які передбачають виявлення рефлексивних складових поведінки споживачів у процесі прийняття рішення про придбання продуктів, формування та реалізацію рефлексивних керуючих впливів. Розроблено метод виявлення рефлексивних складових поведінки споживачів у маркетинговій діяльності підприємств, зокрема чинників, що впливають на ймовірність прояву споживачем наслідування у процесі прийняття рішення про придбання продуктів, в основу якого покладено висновки нейробіологічних досліджень В. Ключарьова й удосконалений метод багатофакторного дослідження особистості Р. Кеттелла. Здійснено формалізацію ключових рефлексивних складових і наведено послідовність етапів реалізації механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств. Розроблено інформаційну модель рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств. На основі інформаційної моделі запропоновано організаційне забезпечення відповідного механізму, що уможливить мінімізацію витрат на впровадження концепції в маркетингову діяльність підприємств. Здійснено оцінку економічної ефективності практичного впровадження концептуальних положень. Реалізація запропонованого механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності дозволить посилити конкурентні позиції та збільшити обсяги продажів продуктів підприємства за рахунок підвищення попиту на них.Ключові слова: поведінка споживачів, рефлексивне управління, маркетингова діяльність, прийняття рішень, підприємство.^UThe dissertation is devoted to research and solution of the actual scientific problem of reflexive management of consumer behavior in marketing activity of enterprises. The purpose of the dissertation is to study, substantiate and develop conceptual provisions for reflective management of consumer behavior in the marketing activities of enterprises, as well as the formation of guidelines for their practical implementation.The object of research is the processes of managing consumer behavior in the marketing activities of enterprises.The subject of research - methods and models of reflective management of consumer behavior in the marketing activities of enterprises.The methodical approaches to the management of consumer behavior in the marketing activities of enterprises are investigated in the work. Conceptual provisions of the mechanism of reflexive management of consumer behavior in marketing activity of the enterprises are developed. Conceptual provisions of the mechanism of reflexive management of consumer behavior in marketing activities of enterprises involve identifying reflective components of consumer behavior in the decision to purchase products, including the tendency to imitate potential consumers and the formation of effective reflective control influences affecting consumer awareness and time assessment. on the decision to purchase products, and as a consequence affect the decision-making process on the purchase of products, the implementation of which will increase sales and increase the competitive position of enterprises by increasing demand for products. A method was proposed for identifying reflexive components of consumer behavior, in particular those that affect the likelihood of a consumer displaying imitation in the process of making a decision to purchase a product, based on the method of grouping the characteristics of consumer behavior on the basis of neurobiological studies of V. Klyucharev and an improved R. Kettel's method of multifactorial study of the personality. The formalization of key reflexive components and the sequence of stages of realization of conceptual provisions of the mechanism of reflexive management of consumer behavior in marketing activity of the enterprises are resulted. The information model of reflexive management of consumer behavior in marketing activity of enterprises is presented. Peculiarities of realization of the mechanism of reflexive management of behavior of consumers in marketing activity of the enterprises are considered. The introduction of the proposed conceptual provisions of the mechanism of reflexive management of consumer behavior in the marketing activities of enterprises will increase sales and increase the competitive position of enterprises by increasing demand.Keywords: consumer behavior, reflexive management, marketing activities, decision making, enterprise.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Резніков Р. Б. 
Напрями оптимізації витрат підприємств енергетичної галузі / Р. Б. Резніков. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню, обґрунтуванню та розробці теоретико-методологічних основ і концептуальних положень щодо напрямів оптимізації витрат підприємств енергетичної галузі, а також розробці науковопрактичних та методичних рекомендацій щодо їх реалізації.Метою дослідження є обґрунтування теоретичних положень та розробка науково-методичних підходів і практичних рекомендацій щодо напрямів оптимізації витрат підприємств енергетичної галузі.Об'єктом дослідження дисертації є процеси оптимізації витрат підприємств енергетичної галузі.Предметом дослідження дисертаційної роботи є методи оптимізації витрат підприємств енергетичної галузі.Наукова новизна одержаних результатів полягає у подальшому розвитку науково-методичних підходів, розробці та реалізації практичних рекомендацій щодо напрямів оптимізації витрат підприємств енергетичної галузі.Практичну значимість результатів дослідження визначають можливості зниження собівартості електричної енергії, зменшення збитків та підвищення прибутковості підприємств енергетичної галузі за рахунок реінвестування заощаджених коштів у проекти оптимізації витрат шляхом реалізації процедур діагностики й оптимізації неоптимальних витрат та контролю виконання відповідних проєктів. Розроблені в дисертації методи та підходи є придатними до використання широким колом підприємств енергетичної галузі та фахівців у різних соціально-економічних системах.Ключові слова: витрати підприємств, неоптимальні витрати, діагностика неоптимальних витрат, оптимізація витрат, портфель проектів, контроль виконання проектів, підприємства енергетичної галузі.^UThe dissertation is devoted to research, substantiation and development of theoretical and methodological bases and conceptual provisions on directions of cost optimization directions for power engineering companies, and also development of scientific and practical and methodical recommendations concerning their realization.The purpose of the study is to substantiate the theoretical provisions and develop scientific and methodological approaches and practical recommendations for cost optimization of power engineering companies.The object of the research dissertation are the processes of cost optimization for Ukrainian power engineering companies.The subject of the research dissertation are cost optimization methods for Ukrainian power engineering companies.The scientific novity of the obtained results is grounded on the further development of scientific and methodological approaches, development and implementation of practical recommendations in the area of cost optimization of power engineering companies of Ukraine.Keywords: enterprise costs, suboptimal costs, diagnostics of suboptimal costs, cost optimization, portfolio of projects, control of project implementation, power engineering companies.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Логвіненко Б. І. 
Економічний механізм узгодження рішень в системі рефлексивного управління на підприємствах / Б. І. Логвіненко. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню, обґрунтуванню та розробці теоретико-методологічних основ і концептуальних положень економічного механізму узгодження рішень в системі рефлексивного управління на підприємствах, а також розробці науково-практичних та методичних рекомендацій щодо його реалізації.Економічні показники функціонування та розвитку вітчизняних підприємств показують їх загальний депресивний стан. Кризова економічна ситуація в Україні обумовила наявність системних проблем на підприємствах різних галузей та форм власності. Пандемія COVID-19 стала тим фактором, який змінив економічну картину світу та змусив підприємства переглянути свої напрямки розвитку та впроваджувати прискореними темпами використання цифрових компонент. Одночасно на підприємствах все більш поширеним стає застосування кіберфізичних та автоматизованих систем управління, що пов'язане із переходом впровадженням технологій Четвертої промислової революції. Значна кількість рішень на сучасних підприємствах приймається автоматизовано. Проте, залишається немала частина рішень, наприклад, про визначення стратегічних напрямів розвитку, розгляд комерційних пропозицій, про вибір технологій виробництва, про вибір ринкових сегментів, рішення щодо вибору та розстановки персоналу на посади тощо, які не можуть бути переведені у автоматизований режим управління. Прийняття таких рішень у значній мірі залежать від суб'єктивних уподобань та інших рефлексивних чинників інформаційних взаємодій економічних агентів, які можуть впливати на результат прийняття рішень і, як наслідок, на результат функціонування підприємств. Дійсно, на підприємствах думки учасників процесу прийняття рішень часто різняться, що може призводити до затягування вирішення як поточних, так і стратегічно важливих питань та неефективності функціонування окремих підрозділів і підприємства в цілому. Всі ці процеси обумовлюють необхідність перегляду систем управління на підприємствах на основі рефлексивного підходу для забезпечення узгоджених дій агентів управління щодо ефективності визначення та досягнення цілей підприємств для підвищення ефективності їх функціонування.Метою дисертаційної роботи є дослідження та розвиток теоретико-методичних основ, розробка концептуальних положень та практичних рекомендацій щодо економічного механізму узгодження рішень в системі рефлексивного управління на підприємствах. Об'єктом дослідження є процеси узгодження рішень в системі рефлексивного управління на підприємствах.Предметом дослідження є методи й економіко-математичні моделі узгодження рішень в системі рефлексивного управління на підприємствах. Наукова новизна одержаних результатів полягає у подальшому розвитку науково-методичних підходів, розробці та реалізації практичних рекомендацій щодо економічного механізму узгодження рішень в системі рефлексивного управління на підприємствах.Практичну значимість результатів дослідження визначають можливості підвищення конкурентних переваг підприємств шляхом реалізації процедур діагностики поведінки економічних агентів, прогнозування результатів прийняття рішень й оцінки станів агентів та забезпечення узгодженості спільних рішень на підприємствах. Розроблені в дисертації методи та моделі є придатними до використання широким колом підприємств та фахівців у соціально-економічних системах.^UThe dissertation is devoted to research, substantiation and development of theoretical and methodological bases and conceptual provisions of the economic mechanism of coordination of decisions in the system of reflective management at the enterprises, and also to development of scientific and practical and methodical recommendations on its realization.Economic indicators of functioning and development of domestic enterprises show their general depressed state. The crisis economic situation in Ukraine has led to systemic problems in enterprises of various industries and forms of ownership. The COVID-19 pandemic was a factor that changed the economic picture of the world and forced companies to reconsider their development directions and implement the accelerated use of digital components. At the same time, the use of cyberphysical and automated control systems is becoming more common at enterprises, which is associated with the transition to the introduction of technologies of the Fourth Industrial Revolution. A significant number of decisions in modern enterprises are made automatically. However, there are still many decisions, such as the definition of strategic directions of development, consideration of commercial proposals, the choice of production technologies, the choice of market segments, decisions on selection and placement of staff, etc., which can not be transferred to automated management. Making such decisions largely depends on subjective preferences and other reflexive factors of information interactions of economic agents, which can affect the outcome of decision-making and, consequently, the outcome of the operation of enterprises. Indeed, at enterprises, the opinions of participants in the decision-making process often differ, which can lead to delays in resolving both current and strategically important issues and inefficiency of individual units and the enterprise as a whole. All these processes necessitate the revision of management systems at enterprises on the basis of a reflexive approach to ensure coordinated actions of management agents on the effectiveness of defining and achieving the goals of enterprises to improve their efficiency.The purpose of the dissertation is research and development of theoretical and methodological foundations, development of conceptual provisions and practical recommendations for the economic mechanism of coordination of decisions in the system of reflexive management at the enterprises.The object of research is the processes of coordination of decisions in the system of reflexive management at the enterprises.The subject of research is methods and economic-mathematical models of coordination of decisions in the system of reflexive management at the enterprises.The scientific novelty of the obtained results lies in the further development of scientific and methodological approaches, development and implementation of practical recommendations on the economic mechanism of coordination of decisions in the system of reflexive management at the enterprises.The practical significance of the research results is determined by the possibility of increasing the competitive advantages of enterprises by implementing procedures for diagnosing the behavior of economic agents, forecasting the results of decision-making and assessing the state of agents and ensuring consistency of joint decisions at the enterprises. The methods and models developed in the dissertation are suitable for use by a wide range of enterprises and specialists at the socio-economic systems.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського