Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (137)Книжкові видання та компакт-диски (175)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>A=УШКАЛ$<.>+<.>A=ЛЕОНІД$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Леонідова О.О. 
Адміністративна відповідальність за проступки в сфері телекомунікацій: автореф. дис. ... канд. юрид. наук: 12.00.07 / О.О. Леонідова ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Розкрито поняття адміністративно-правових відносин у сфері телекомунікацій, їх місце серед інших суспільних відносин (економічних, екологічних, цивільних), проаналізовано механізм адміністративно-правового регулювання відносин у даній сфері, розглянуто поняття та класифікацію адміністративно-правових засобів охорони відносин у сфері телекомунікацій. Значну увагу приділено розкриттю сутності та підстав адміністративної відповідальності за порушення у сфері телекомунікацій, наведено юридичну характеристику адміністративних правопорушень у даній сфері, висвітлено особливості провадження у справах про адміністративні правопорушення у сфері телекомунікацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)072.8 + Х819(4УКР)126.9
Шифр НБУВ: РА371455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ушкалов В.О. 
Засоби специфічної профілактики сальмонельозу тварин (теоретичне обгрунтування, розробка та впровадження): Автореф. дис... д-ра вет. наук: 16.00.03 / В.О. Ушкалов ; УААН. Ін-т експерим. і клін. вет. медицини. — Х., 2002. — 39 c. — укp.

Висвітлено фактори патогенності збудника сальмонельозу та розроблено засоби для активної і пасивної імунопрофілактики та імунотерапії сальмонельозів. Проаналізовано епізоотичну ситуацію щодо сальмонельозів сільськогосподарських тварин у тваринницьких господарствах України за 1990 - 2000 рр., визначено етіологічну структуру і спектр домінуючих сероварів збудника в Україні. Встановлено ступінь розповсюдження збудників сальмонельозів тварин з ознаками токсигенності й адгезивними антигенами. Обгрунтовано необхідність створення засобів специфічної профілактики і терапії сальмонельозів з використанням факторів патогенності збудників як протективних антигенів. Удосконалено методику бактеріологічної діагностики сальмонельозів тварин. Досліджено біологічні, фізико-хімічні, імуногенні властивості екзотоксинів та адгезивних антигенів сальмонел. Розроблено спосіб виготовлення вакцини інактивованої субодиничної проти сальмонельозу тварин та розглянуто імунобіологічні властивості біопрепарату в експериментах на лабораторних і продуктивних тваринах. Проаналізовано стан прооксидантно-антиоксидантної системи у тварин, щеплених проти сальмонельозу та у разі експериментального відтворювання даного захворювання. Запропоновано додатковий критерій оцінки якості вакцинних препаратів за показником нешкідливості. Висвітлено спосіб виготовлення імунної сироватки проти сальмонельозу та ешерихіозу молодняка тварин та доведено профілактичну і лікувальну ефективність препарату в лабораторних дослідах та за виробничих умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П873.221-8
Шифр НБУВ: РА320315 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Ушкальов В.В. 
Мотивація розробників нової техніки на підприємствах машинобудівної галузі: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / В.В. Ушкальов ; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2009. — 20 с. — укp.

Узагальнено особливості науково-дослідницької діяльності та конструкторських розробок (НДДКР) на підприємствах у контексті їх впливу на мотивацію працівників з метою підвищення продуктивності праці. Визначено теоретичні та практичні передумови здійснення суб'єктно-орієнтованої мотивації розробників нової техніки на підприємствах машинобудівної галузі за допомогою суб'єктно-орієнтованого підходу. Розкрито зміст категорій і понять щодо процесу мотивації розробників нової техніки з урахуванням стимулювальної ролі емоційного фактора на продуктивність їх праці. Проаналізовано сучасний стан здійснення НДДКР на вітчизняних машинобудівних підприємствах. Запропоновано використання методу репертуарних решіток для дослідження мотивації розробників нової техніки. Наведено модель суб'єктно-орієнтованої мотивації їх праці. Запропоновано науково-практичні рекомендації щодо управління мотивацією розробників нової техніки з урахуванням стимулювального впливу емоційного фактора на підвищення продуктивності праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.851.1-55-645 +
Шифр НБУВ: РА365105

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Ушкалов 
Структура, стан і фізико-хімічні властивості V2O5 і VOHPO4.0,5H2O, механоактивованих у воді, в етанолі та на повітрі: Автореф. дис... канд. хім. наук: 02.00.21 / Леонід Миколайович Ушкалов ; НАН України; Інститут проблем матеріалознавства ім. І.М.Францевича. — К., 2006. — 21 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г125.413-1 + К390.12-14
Шифр НБУВ: РА343451

Рубрики:

      
5.

Ушкалов О.Л. 
Творчість Михайла Ялового (Юліана Шпола) в українському літературному процесі 1920-х років: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 / О.Л. Ушкалов ; НАН України, Ін-т л-ри ім. Т.Г.Шевченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено творчу діяльність відомого українського письменника, журналіста, перекладача, видавця М. Ялового (Ю. Шпола) у контексті літературного процесу 1920-х р. Розглянуто провідні мотиви, версифікаційну техніку й особливості образно-семантичної організації футуристичної поезії митця (на прикладі збірки "Верхи", 1923). З використанням методів формального літературознавства проаналізовано роман "Золоті лисенята" (1929), зокрема, провідний конститутивний прйом поетики Ю. Шпола-прозаїка - "очуднення". Доведено, що даний роман можна вважати формалістським. Визначено місце шполівської комедії "Катіна любов або будівельна пропаганда" (1928) в історії української драматургії 1920-х рр. Досліджено характерні для письменника прийоми творення комічного.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-3,3 + Ш5(4УКР)6-4 Яловий М. 4П(Шпол Ю)
Шифр НБУВ: РА370340 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Леонідов І.Л. 
Теоретичні основи ефективності стратегічного планування: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / І.Л. Леонідов ; НАН України. Ін-т екон. прогнозування. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади стратегічного планування, визначено його зміст, характерні ознаки, генетичні джерела. Проаналізовано базові складові ефективності стратегічного планування (ефективність стратегії та її планового впровадження), визначено форми, адекватні розвитку перехідної економіки України. Побудовано векторну модель стратегічного планування, що відображає функціонування зазначених складових та трансформаційних форм. Виявлено диференційований вплив ринкового, державного регулювання та громадських інститутів на ефективність стратегічного планування. Розроблено пропозиції щодо прогнозування тенденцій циклічності відтворення факторів виробництва, планування загальнодержавних альтернативних трансформаційних стратегій, які забезпечують оптимізацію економічного зростання. Наведено рекомендації щодо законодавчого визначення взаємозв'язку стратегічного планування на мікро-, мезо- та макрорівнях економіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)23 +
Шифр НБУВ: РА331853

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Науки про Землю   
7.

Леонідов В.І. 
Удосконалення комплексної системи радіоакустичного та акустичного зондування пограничного шару атмосфери: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.17 / В.І. Леонідов ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методи підвищення функціональної надійності системи радіоакустичного зондування (РАЗ) пограничного шару атмосфери за умов виникнення у ньому термодинамічних збурювань у вигляді термічних струменів або інверсій температури зі зрушенням вітру. Показано позитивний ефект застосування методу апріорного синтезу реалізації функцій керування частотою випромінюваного радіосигналу системи РАЗ. Встановлено, що вихідними даними для синтезу є реалізація кусково-лінійних моделей профілю температури досліджуваного шару атмосфери. Вибір виду та параметрів моделей профілю температури здійснено на базі розробленого методу формалізованого аналізу ехосигналів акустичного каналу системи РАЗ. На підставі аналізу акустичних ехосигналів ідентифіковано тип поточного термодинамічного стану пограничного шару атмосфери, визначено висоту збуреного шару та періоди виникнення в атмосферному пограничному шарі спонтанних термодинамічних збурювань. Аналіз ехосигналів проведено в режимі моніторингу з інтервалом часу від 1 до 10 хв. До наукового обігу введено поняття коефіцієнта ефективності підсумовування хвиль радіоехосигналів. Одержано функціональну залежність між похибкою прогнозування профілю температури та значеннями коефіцієнта ефективності підсумовування відбитих радіохвиль. На базі даної залежності розроблено метод корекції прогнозованого профілю температури за даними наступного циклу радіоакустичного зондування. З використанням удосконалених методів зондування та аналізу ехосигналів здійснено обробку реальних ехосигналів, одержаних за допомогою експериментального зразка діючого акустичного каналу системи РАЗ, який можна використовувати як самостійну систему акустичного зондування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д23 с141.29 +
Шифр НБУВ: РА350881

      
8.

Леонідов О. С. 
"Структура та функціонування конструкції accusativus cum infinitivo в середньоанглійській мові" / О. С. Леонідов. — Б.м., 2019 — укp.

У роботі висвітлено підходи до визначення статусу інфінітивних конструкцій у традиційній та генеративній граматиках, розкрито особливості конституентного аранжування accusativuscuminfinitivoз позиційпрограми мінімалізму, досліджено семантичнігрупистрижневих дієслів, які приєднували комплемент, виражений інфінітивною конструкцією, представлено основні тенденції розвитку accusativus cum infinitive в середньоанглійській мові. Встановлено, що інфінітив має подвійну дієслівно-іменникову природу, яка зумовлює його синтаксичну поліфункціональність. Унаслідок інтеграції до системи дієслівних форм інфінітив набув здатності до дієслівного керування, приєднання зовнішнього та внутрішнього аргументів і вираження категорій виду і стану.^UThe study claims that the infinitive has a dual verbal and nominal nature, which is manifested in its syntactic multifunctionality. Due to the integration of the infinitive into the verbal system, the infinitive has acquired the ability to govern and attach external and internal arguments and express the grammatical categories of aspect and voice. A sentence with an infinitive construction is a poly-predicativ eunit, and the infinitival clause itself is a secondary predication structure that adjoins the main part of the sentence based on the hypotaxis arrangement. The accusativus cum infinitivo construction is an objective-with-the-infinitive construction, which complements the meaning of the main verb.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Безрукавий Н. В. 
Підвищення ресурсу колісних пар вантажних вагонів шляхом вдосконалення профілів коліс / Н. В. Безрукавий. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено вирішенню питання підвищення ресурсу колісних пар вантажних вагонів за рахунок поліпшення взаємодії з колією, що досягається шляхом вдосконалення профілів ободів коліс. Виконано розробку зносостійких профілів коліс для вантажних вагонів перспективних конструкцій, у тому числі з підвищеним осьовим навантаженням. В першому розділі виконано аналіз основних проблем взаємодії рухомого складу з рейковою колією, характерних для мережі вітчизняних залізниць. Виконано огляд робіт, присвячених вдосконаленню форми профілів ободів коліс. Проаналізовано передовий світовий досвід у питаннях оптимізації форми профілів коліс.Показано, що подальше вдосконалення форми профілів коліс вантажних вагонів здатне вирішити низку проблем, пов'язаних з покращанням взаємодії вантажних вагонів та колії. В другому розділі виконано дослідження впливу технічного стану візків вантажних вагонів на їх динамічні показники і процеси взаємодії з колією. Проаналізовано основні параметри, що характеризують технічний стан візка вагона. Розроблено просторову математичну модель взаємодії вагона і колії довільного окреслення в плані, яка дозволяє враховувати зміну в процесі експлуатації параметрів технічного стану вагонів зі стандартними і перспективними візками, а також можливість виникнення рызних фаз контакту на поверхнях обода колеса і головки рейки.Розглянуто рух вагонів зі стандартними візками моделі 18-100, а також візками цієї моделі, обладнаними елементами комплексної модернізації. Досліджувалися нормовані динамічні показники вагона, показники інтенсивності зносу і взаємодії між колесом і рейкою. За результатами моделювання руху вагонів з візками різного технічного стану побудовано залежності досліджуваних показників від швидкостей руху.Виконано аналіз отриманих результатів і встановлено, що найбільший вплив на динамічні показники системи «вагон колія» із розглянутих параметрів технічного стану ходових частин екіпажа чинить знос колісних пар.Показано, що застосування комплексної модернізації візків моделі 18-100 дозволяє не тільки знизити величини зносів його елементів і вузлів, а й зменшити негативний вплив цих зносів на динамічні якості вагона.В третьому розділі проведено аналіз впливу форми профілю коліс вантажних вагонів на їх взаємодію з колією. Виконано аналіз контактної взаємодії рейок та коліс з різними профілями поверхонь катання ободів при різних їх взаємних зміщеннях. Проаналізовано можливі типи контакту та обрано шляхи оптимізації профілів коліс.Проведені експлуатаційні дослідження вантажних вагонів з різними конструкціями візків та початковими профілями коліс свідчать, що використання зносостійкого профілю ІТМ-73 у порівнянні зі стандартним профілем дозволило зменшити інтенсивність зносу гребенів коліс більше ніж в 2 2,5 рази, а запровадження профілю ІТМ-73-01 - більше ніж у чотири рази. Виконано аналіз можливості підвищення ресурсу колісних пар за рахунок зменшення технологічного зносу при застосуванні нового ремонтного профілю коліс ІТМ-73-01. Проведено аналіз впливу технологічного зносу на ресурс колісної пари, встановленно основні фактори, що впливають на його величину. Побудовано залежності величини технологічного зносу колісних пар від геометричних параметрів профілів зношених коліс при обточуваннях за різними профілями.Виконано порівняльну оцінку варіантів переточки коліс за зносостійкими профілями з позиції збільшення ресурсу колісної пари і розробку раціональних варіантів переточки обода коліс в залежності від видів їх несправності та етапу експлуатації. Застосування профілю ІТМ-73-01 при обточуваннях коліс, як за зносом гребенів, так і за поверхневими дефектами дозволяє знімати менший шар металу, що істотно збільшує ресурс колеса.Четвертий розділ пов'язаний з вирішенням проблеми оновлення вантажного парку вітчизняних залізниць з метою підвищення динамічних якостей екіпажів, збільшення ресурсу ходових частин, зниження зносу елементів рухомого складу та колії. В даному розділі приведено результати досліджень щодо вдосконалення форми існуючих зносостійких профілів та оцінки впливу їх застосування в візках різних конструкцій для вантажних вагонів нового покоління на їх динамічні якості та взаємодію з колією.Розроблено новий зносостійкий профіль коліс ІТМ-73-02 з конформним контактом для рейок Р65 з урахуванням форми зносу їх головок. Виконано оцінку впливу використання нового зносостійкого профілю в візках моделі 18-7020 на динамічні показники екіпажа та його взаємодію з колією. За результатами дослідження показано, що застосування профілю коліс ІТМ-73-02 за прогнозними оцінками дозволить задовольнити за інтенсивністю зносу коліс вимоги, що пред'являються до перспективних вантажних вагонів. Для нових візків моделі 18-9817 (з підвищеним до 25 тс осьовим навантаженням) запропоновано профіль коліс ІТМ-73-03, використання якого дозволить при забезпеченні високих динамічних якостей вантажного вагона помітно поліпшити процес взаємодії екіпажа і колії і значно знизити гребеневий знос коліс.^UThe dissertation is devoted to the problem of freight cars wheelsets resource increase by the improvement of interaction with a track which is reached by perfection of wheel rim profiles. Development of wear-resistant wheel profiles for freight cars of perspective design including ones with the increased axial loading is done. The first section analyzes the main problems of interaction between rolling stock and railway track typical for domestic railway network. A review of works devoted to improving the shape of wheel rim profiles has been performed. The advanced world experience in optimizing the shape of wheel profiles is analyzed.It is shown that further improvement of the shape of the freight cars wheel profile can solve a number of problems associated with improving the interaction of freight cars and track. In the second section the research on influence of freight car bogies technical conditions on their dynamic characteristics and processes of interaction with a track is executed. The main parameters characterizing the technical conditions of the car bogie are analyzed. A spatial mathematical model of the interaction of the car and the arbitrary shaped track is developed, which allows to take into account the change of car technical condition parameters in operation for standard and prospective cars, as well as the possibility of single-point, two-point and conformal contact phases.The motion of cars with standard 18-100 type bogies, as well as with the same bogies equipped with complex modernization elements. Standard dynamic parameters of the car, indicators of wear intensity and interaction between the wheel and the rail were studied. The dependencies of the studied indicators on the motion speed are received in accordance with the simulation results.The analysis of the obtained results is performed and it is established that the wheelset wear has the greatest influence on the dynamic characteristics of the "car-track" system. It is shown that the use of 18-100 type bogies complex modernization allows not only to reduce its elements and components wear, but also to reduce the negative impact of these wear on the car dynamic qualities.The third section analyzes the influence of the shape of the freight car wheel profiles on their interaction with the track. The analysis of contact wheel/rail interaction for different profiles of rim rolling surfaces at their different mutual displacements is performed. Possible types of contact are analyzed and ways of wheel profiles optimization are chosen.The results of experimental researches of wheel wear-resistant profiles application efficiency are presented. The conducted operational researches of freight cars with different bogie designs and initial wheel profiles testify that the use of the wear-resistant ITM-73 profile allowed to reduce wheel wear intensity up to more than 2 – 2.5 times in comparison with a standard profile, and ITM-73-01 profile use gives the wear reduction up to more than four times.The analysis of the possibility of increasing the service life of wheelsets by reducing technological wear when using a new repair ITM-73-01 wheel profile is done. The analysis of technological wear influence on a wheelset resource is carried out, the basic factors influencing its value are established. The dependences of the wheelset technological wear on the geometric parameters of the worn wheel profiles at their turning with different profiles are constructed.Application of the ITM-73-01 profile at wheels turning both on ridges wear and surface defects allows to remove a smaller layer of metal that essentially increases a resource of a wheel.The fourth section is related to solving the problem of updating the domestic railways freight fleet in order to improve vehicles dynamic qualities, increase running gear life, reduce rolling stock and track wear. This section presents the results of research to improve the existing wear-resistant profiles shape and assess their use impact in different design bogies for freight cars of the new generation on their dynamic qualities and interaction with the track.New ITM-73-02 wheel profile with conformal contact for the rails P65 type has been developed. The impact of the new wear-resistant profile use in the 18-7020 type bogies on the vehicle dynamic characteristics and its interaction with the track is evaluated. According to the results of the study, it is shown that the use of the ITM-73-02 wheel profile according to forecast simulations meet the requirements on wheel wear intensity for prospective freight cars. For new bogies of 18-9817 model (with increased axle load up to 25 tons) the wheel profile ITM-73-03 is proposed, the use of which will significantly improve the process of interaction between the vehicle and the track and significantly reduce ridge wear.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Вішован Ю. Ю. 
Біологічні властивості бактерій роду Staphylococcus та розробка засобів їх індикації: автореферат дис. ... д.філософ : 211 / Ю. Ю. Вішован. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертаційній роботі висвітлено результати досліджень культурально-морфологічних, ферментативних та біохімічних властивостей бактерій роду Staphylococcus, виділених зі зразків біологічного матеріалу від свійських тварин та людини. Вивчено чутливість до антибіотиків ізолятів стафілококів отриманих з молока хворих на мастит корів, від свиней, котів, собак та людей. Досліджена здатність виділених бактерій роду Staphylococcus до формування біоплівок. Проведено молекулярно-генетичні дослідження з метою виявлення детермінант патогенності – генів, що викликають стійкість до метициліну та інших β - лактамних антибіотиків та утворення біоплівок. З'ясовано ефективність застосування різних культуральних середовищ для відновлення ліофілізованих штамів стафілококів та накопичення їх біомаси з метою виготовлення стандартних антигенів. Встановлено що частота виділення стафілококів становила: з молока 41,0 %, від свиней 74,1 %, собак і котів 56,8 %. Коагулазопозитивні стафілококи переважали серед ізолятів виділених від свиней (45,3 %) і людей (57,9 %), а коагулазонегативні – виділені з молока (94,2 %) та від тваринкомпаньйонів (92,0 %). Частіше спроможність до гемолізу еритроцитів виявлено у стафілококів виділених від свиней (71,0 %), тварин-компаньйонів (84,0 %) та людей (100 %). Встановлено що полірезистентні стафілококи складали - 34,2 % культур виділених з молока; понад 50,0 %, штамів виділених від свиней; 32 % - тварин-компаньйонів та 21,0 % від людей. Під час дослідження стафілококів виділених з молока встановлено, що коагулазопозитивний штам «133» володів одночасною резистентністю до 9 з 13 досліджених антибіотиків за виключеням ванкоміцину, хлорамфеніколу, гентаміцину та тобраміцину. Інший коагулазопозитивний штам «136» був стійким до 5 з 13 досліджуванихантибіотиків за виключенням оксациліну, ванкоміцину, хлорамфеніколу, тобраміцину, норфлоксацину, ципрофлоксацину, тетрацикліну, доксицикліну. Коагулазонегативний штам «114» був стійкий до 9 з 13 досліджених антибіотиків а саме до: бензилпеніциліну, оксациліну, ампіциліну, еритроміцину, тетрацикліну, доксицикліну, норфлоксацину, ципрофлоксацину, хлорамфеніколу.^UThe results of studies of cultural-morphological, enzymatic and biochemical properties of bacteria of the genus Staphylococcus isolated from samples of biological material from domestic animals and humans are highlighted in the dissertation. The sensitivity to antibiotics of staphylococcal isolates obtained from the milk of cows with mastitis, from pigs, cats, dogs and humans was studied. Theability of selected bacteria of the genus Staphylococcus to form biofilms was studied. Molecular genetic studies were conducted in order to identify determinants of pathogenicity - genes that cause resistance to methicillin and the formation of biofilms. The effectiveness of the use of different culture media for the recovery of lyophilized strains of staphylococci and the accumulation of their biomass for the purpose of producing standard antigens has been clarified. It was established that the frequency of staphylococci release was: from milk 41,0 %, from pigs 74,1 %, dogs and cats 56,8 %. Coagulase-positive staphylococci predominated among isolates isolated from pigs (45,3 %) and humans (57,9 %), while coagulase-negative ones were isolated from milk (94,2 %) and from companion animals (92,0 %). More often, the ability to hemolysis of erythrocytes was found in staphylococci isolated from pigs (71,0 %), companion animals (84,0 %) and humans (100 %). It was established that polyresistant staphylococci made up 34,2 % of cultures isolated from milk; more than 50,0 %, strains isolated from pigs; 32 % - companion animals and 21,0 % from people. During the study ofstaphylococci isolated from milk, it was established that the coagulase-positive strain "133" had simultaneous resistance to 9 out of 13 studied antibiotics, excluding vancomycin, chloramphenicol, gentamicin and tobramycin. Another coagulase-positive strain "136" was resistant to 5 out of 13 studied antibiotics, excluding oxacillin, vancomycin, chloramphenicol, tobramycin, norfloxacin, ciprofloxacin, tetracycline, doxycycline. Coagulase-negative strain "114" was resistant to 9 out of 13 studied antibiotics, namely: benzylpenicillin, oxacillin, ampicillin, erythromycin, tetracycline, doxycycline, norfloxacin, ciprofloxacin, chloramphenicol.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського