Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (83)Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ФЕДОРОВСЬК$<.>+<.>A=ЮЛІЙ$<.>+<.>A=РУДОЛЬФОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Федоровська О.Б. 
Правове забезпечення громадського екологічного контролю в Україні: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.06 / О.Б. Федоровська ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено правову природу та механізми правового забезпечення громадського екологічного контролю. Наведено визначення поняття "громадський екологічний контроль". Визначено його функції, мету, завдання, об'єкт, суб'єкти та види. Наведено періодизацію історії розвитку даного контролю в Україні. Проведено аналіз правового регулювання діяльності громадських інспекторів щодо охорони довкілля та громадських природоохоронних організацій у законодавстві України та інших держав. Сформульовано пропозиції щодо внесення змін до чинного законодавства. Обгрунтовано пропозицію щодо створення при Кабінеті Міністрів України дорадчно-консультативного органу - Вищої екологічної ради України з метою надання експертно-консультативної допомоги органам державної влади у їх правотворчій та правозастосовчій діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР)021.108 +
Шифр НБУВ: РА350065

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Федоровська М. І. 
Теоретичне та експериментальне обґрунтування складу і технології лікарських косметичних засобів на основі рослинних субстанцій для трихології / М. І. Федоровська. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та експериментальному підтвердженню методології розробки м'яких і рідких лікарських косметичних засобів (ЛКЗ) із рослинними активними фармацевтичними інгредієнтами для комплексної топічної терапії андрогенної (АА) і телогенової (ТА) алопецій. Для практичної медицини (трихології) і фармації створено 5 нових ЛКЗ, а саме для АА – крем-маска і гель-маска з пальми сабаль екстрактом сухим і настойкою софори японської та олійний екстракт «Коренефіт» із кропиви дводомної коренів антиандрогенної і венотонічної дії; для ТА – гель-маска «Уртиція» з кропиви дводомної соком і складна настойка «Стимуфіт» (із кропиви дводомної листя, шавлії лікарської листя та каштана кінського листя) венотонічної, капіляропротекторної та регенерувальної дії. Обґрунтовано й експериментально розроблено склад і технологію ЛКЗ, складено технологічні схеми їх виробництва в умовах аптеки і промисловості, розроблено проекти технологічних регламентів і методів контролю якості. Одержано 5 патентів України (1 – на винахід, 4 – на корисну модель) і 1 свідоцтво авторського права на твір № 67042 «Фармакотерапія алопеції. Екстемпоральні прописи. Фітопрепарати. Методичні рекомендації». Розроблено і зареєстровано технічні умови України ТУ 20.4-0201758-001:2019 «Косметичні засоби від облисіння». Розроблено, затверджено ПК «Фармація» і видано МОЗ України 3 інформаційні листи, матеріали яких запроваджено в практику виробничих аптек. Узагальнено результати досліджень із вивчення венотонічної, фолікулостимулювальної, мембранопротекторної дії та нешкідливості ЛКЗ.^UThe dissertation is devoted to the theoretical substantiation and experimental confirmation of the methodology of the soft and liquid medical cosmetic remedies (MCRs) development with plant active pharmaceutical ingredients for androgenic alopecia (AA) and Telogen effluvium (TE) complex topical therapy. For practical medicine (trichology) and pharmacy 5 new MCRs were created, namely for AA it was developed the the cream-mask and gel-mask with Serenoa repens dry extract and Sophora japonica tincture and the oil extract "Korenephyt" from Urtica dioica roots with antiandrogenic and venotonic effects; for TA – the gel-mask "Urtitsiya" with Urtica dioica juice and complex tincture "Stimuphyt" (with Urtica dioica (nettle) leaves, Salvia officinalis (sage) leaves, Aesculus hippocastanum (horse chestnut) leaves) with venotonic, capillaryprotecting and regenerating effects. The MCRs composition and technology was substantiated and experimentally developed, technological schemes of MCRs compounding and manufacturing were created, the technological reglament projects and quality control method projects were developed. It was received 5 patents of Ukraine (1 – invention, 4 – utility model patents) and 1 work copyright certificate № 67042 "Pharmacotherapy of alopecia. Extemporaneous prescriptions. Plant medicines. Guidelines". Technical Specifications of Ukraine 20.4-0201758-001:2019 "Hair Remedies" was developed and registered. It was developed 3 information letters approving by the problem committee "Pharmacy" and issuing by the Ministry of Healthcare of Ukraine, the materials of which were introduced in the practice of drug-stores with extemporaneous compounding. The study results of the MCRs venotonic, follicle-stimulating, membrane protective effects and harmlessness were summarized


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Яцюк К. М. 
Розробка фітосубстанцій і гранул із журавлини болотної плодів для профілактики та лікування інфекцій сечовидільної системи / К. М. Яцюк. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розробці оптимального складу і технології фітосубстанцій і гранул із журавлини болотної плодів, що призначені для профілактики та лікування інфекцій сечовидільної системи.У роботі запропонована методика комплексної переробки ЛРС і використання інфрачервоного висушування для отримання фітосубстанцій із журавлини болотної плодів. Опрацьовано раціональну технологію виготовлення згущеного соку журавлини болотної плодів.Уперше за результатами всебічних органолептичних, фізико-хімічних і фармакотехнологічних досліджень розроблено оптимальний склад і раціональну технологію гранул зі ЗСЖБП під умовною назвою «Журавлин» для профілактики та лікування ІСС.^UThe thesis is devoted to the development of optimal technology and research of phytosubstances and granules with Cranberries fruits for the prevention and treatment of the urinary tract infections.Literature data on the etiology, classification, diagnosis, and treatment of urinary tract infections (UTI) in general and cystitis in particular have been analysed. The data of the literature on botanical characteristics, chemical composition and use of Cranberry in folk and official medicine are generalized. Types of proanthocyanidins (PA) and the possibilities of their use for the treatment of various diseases are characterized. Due to the rich content of PA, Cranberry fruits are a promising source for the development of new drugs for the UTI prevention and treatment. In order to develop a waste-free processing of Cranberry fruits, data on different drying methods have been systematized.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Федоровський Л. І. 
Удосконалення механізмів управління системою публічних закупівель в умовах цифровізації економіки України / Л. І. Федоровський. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційному дослідженні теоретично узагальнено тазапропоновано нове вирішення наукової проблеми вдосконалення механізмівуправління системою публічних закупівель в умовах цифровізації економікиУкраїни.Зазначено та подальшого розвитку набуло ключове пoняття «публічнихзакупівель» як інституту публічного управління, щo визначає прoцecрeалізації публічнoгo замoвлeння, який пoлягає в придбанні замoвникамитoварів, рoбіт, пocлуг за найбільш вигідними ринкoвими умoвами з мeтoюзадoвoлeння публічнoгo інтeрecу (cуcпільних пoтрeб).Окреслені наступні ключові риси системи публічних закупівель:нoрмативна урeгульoваніcть – замoвники мають правo здійcнювати закупівлівиключнo у фoрмі та у cпocіб, прямo пeрeдбачeний закoнoдавcтвoм України;цільoвe викoриcтання кoштів – замoвники мають правo здійcнювати закупівлівиключнo на ocнoві бюджeтних призначeнь і на викoнання тих coціальнoзначущих завдань, які на них пoкладeні; кoнкурcний характeр – замoвникизoбoв'язані здійcнювати закупівлі на кoнкурcній та прoзoрій ocнoві бeз будьяких прoявів диcкримінації; екoнoмічна дoцільніcть – замoвники зoбoв'язаніoбрати тoгo з учаcників закупівeль, який запрoпoнував найнижчу ціну за cвoїтoвари, рoбoти, пocлуги, алe при цьoму пoвніcтю відпoвідає заявлeнимкритeріям. Публічні закупівлі пoвинні забeзпeчити eкoнoмію публічнихкoштів, а такoж сприяти зменшенню та викориненню корупційних ризиків; інcтрумeнт eкoнoмічнoї пoлітики – за дoпoмoгoю публічних закупівeль татoварних інтeрвeнцій дeржава мoжe фoрмувати рівeнь пoпиту та прoпoзиції нанаціoнальнoму ринку тієї чи іншoї прoдукції.Окреслено, що інституційну основу системи публічного управліннязакупівлями становлять: Мініcтeрcтвo eкoнoмічнoгo рoзвитку і тoргівліУкраїни, Дeржавна казначeйcька cлужба України, Рахункoва палата України,Антимoнoпoльний кoмітeт України та Дeржавна cлужба cтатиcтики України.Публічне управління та кoнтрoль здійcнюєтьcя чeрeз вcтанoвлeннявідповідності прoвeдeних прoцeдур закупівeль тoварів, рoбіт та пocлуг задeржавні кoшти відповідно до чинного закoнoдавcтва України.Схарактеризовані принципи здійснення закупівель. Вони охоплюють:добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію таефективність; відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінацію учасників; об'єктивну та неупереджену оцінку тендернихпропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Наведеніпринципи доповнено та обгрунтовано авторськими, а саме: принциппрофесіоналізму, принцип інформаційної відкритості, принципвідповідальності, принцип забезпечення конкуренції, принцип стимулюванняінновацій. Закладені в основу системи публічних закупівель чіткі тавсеохоплюючі принципи сприяють дієвому реформуванню галузі умайбутньому, а також у період становлення системи є аргументами у судовихсправах та основою розуміння сутності явища у цілому.Удосконалено механізми реалізації принципу екологічності публічнихзакупівель задля сталого розвитку суспільства. З метою забезпеченняекологізації публічних закупівель запропоновано встановлювати додатковіекологічні вимоги до технічної документації. Ключовими вимогами допостачальників можуть бути наступні: наявність системи екологічногоменеджменту; відсутність позовів за порушення екологічного законодавства;інформація про викиди забруднюючих речовин та побічні ефекти длязменшення викидів; звітування про використання енергії, відходи та їх переробку; підвищення енергоефективності, використання відновлюванихджерел енергії, економія води або використання екологічно маркованихпродуктів;заходи, спрямовані на збільшення використання екологічнихпродуктів. Окрім того, запропоновано встановити переваги для найбільшекологічно чистих товарів та послуг у встановлених законодавством перелікудокументів. Так, ціна пропозиції екологічних пропозицій оцінюється як«пропозиція - 15%», а якщо учасник виграє з найбільш екологічно чистимитоварами, контракт укладається за запропонованою ціною (без «-15%»). Якщопереможе учасник з меншими екологічними товарами, договір укладається заціною «пропозиція - 15%». Слід зазначити, що реалізація цієї концепціївимагає впровадження низки методів державного регулювання, серед якихважливе місце посідають економічні та адміністративні механізми.Обгрунтовано доцільність та переваги централізованої системиуправління закупівлями, визначено європейський досвід, зазначені перевагита недоліки різних моделей централізації закупівель. Отже, основною метоюзапровадження централізованої закупівельної організації в Україні перш за всеє професіоналізація, економія бюджетних коштів за рахунок агрегації таконтроль за витратами коштів бюджету. В Україні обрана компромісна модельфінансування центральної закупівельної організації, за принципом – хтовирішує користуватися таким механізмом, той і сплачує її функціонування.^UThe dissertation research theoretically generalizes and proposes a newsolution to the scientific problem of improving the management mechanisms of thepublic procurement system in the conditions of digitalization of Ukraine's economy.The key concept of «public procurement» as an institution of publicadministration, which determines the process of realization of the public order, isthe purchasegoods, works, services by the customers under the most favorablemarket conditions.The following key features of the public procurement system areoutlined:normative regulation - customers have the right to make purchases only inthe form and in the manner directly provided by the legislation of Ukraine. Theprocedure for organizing and conducting public procurement has a clearadministrative character; targeted use of funds - customers have the right to makepurchases solely on the basis of budget allocations and to perform those sociallysignificant tasks assigned to them; competitive nature - customers are obliged tomake purchases on a competitive and transparent basis without any manifestationsof discrimination; economic expediency - customers are obliged to choose the onefrom the procurement participants who offered the lowest price for their goods,works, services, but at the same time fully meets the stated qualifications. Publicprocurement should save public funds, as well as help reduce and exploit corruptionrisks; economic policy instrument - with the help of public procurement andcommodity interventions, the state can form the level of supply and demand in thenational market of a product.It is outlined that the institutional basis of the public procurement managementsystem consists of: the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine,the State Treasury Service of Ukraine, the Accounting Chamber of Ukraine, theAntimonopoly Committee of Ukraine and the Committee of Ukraine.Public management and control is carried out through the establishment ofcompliance of the procedures for the purchase of goods, works and services forpublic funds in accordance with the current legislation of Ukraine.The principles of procurement are characterized. They include: faircompetition among participants; maximum economy and efficiency; openness andtransparency at all stages of procurement; non-discrimination of participants;objective and impartial evaluation of tender proposals; prevention of corruption andabuse. These principles are supplemented and substantiated by the author, namely:the principle of professionalism, the principle of information openness, the principleof responsibility, the principle of competition, the principle of stimulatinginnovation. The clear and comprehensive principles underlying the publicprocurement system contribute to the effective reform of the industry in the future,and in the period of the system's formation are arguments in court cases and thebasis for understanding the essence of the phenomenon as a whole.The mechanisms for implementing the principle of environmental friendlinessof public procurement for the sustainable development of society have beenimproved. In order to ensure the greening of public procurement, it is proposed toestablish additional environmental requirements for technical documentation. Thekey requirements for suppliers may be the following: the presence of anenvironmental management system; no lawsuits for violation of environmentallegislation; information on pollutant emissions and side effects to reduce emissions;reporting on energy use, waste and their processing; improving energy efficiency,using renewable energy sources, saving water or using eco-labeled products;measures aimed at increasing the use of environmental products. In addition, it isproposed to establish benefits for the most environmentally friendly goods andservices in the list of documents established by law. Thus, the offer price of ecological offers is estimated as «offer - 15%», and if the participant wins with themost environmentally friendly goods, the contract is concluded at the offered price(without «-15%»). If the participant with smaller ecological goods wins, the contractis concluded at the price «offer - 15%». It should be noted that the implementationof this concept requires the introduction of a number of methods of state regulation,among which an important place is occupied by economic and administrativemechanisms.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського